118800 (registrul unic al abonatilor) inceteaza activitatea incepand cu 02 aprilie 2018

De astazi 02 aprilie 2018 registrul unic al abonatilor disponibil prin apel la numarul 118800 isi inceteaza activitatea.

Serviciul de informatii abonati 118800 nu mai este apelabil atat din reteaua Vodafone cat si din alte retele precum Digi Mobil sau Orange, in urma unui apel la serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil mi s-a spus ca acest serviciu nu mai exista.

Daca incercam sa apelam 118800 in acest moment, primim mesaj ca numarul este incorect.

Serviciul 118800 este (sau cel putin era) detinut de compania Info Click, in asociere cu Newsphone Hellas. Si-a desfasurat activitatea din 31 octombrie 2009 in urma unor acorduri stabilite impreuna cu operatorii de telecomunicatii din Romania.

Serviciul prin care puteam afla informatii despre abonatii telefonici era disponibil non-stop iar tariful incepea de la 0.30 euro pe minut in functie de reteaua din care incercam sa-l apelam.

Desi tariful era destul de mare, numarul care reprezenta registrul unic al abonatilor era un serviciu util in cazul in care aveam nevoie de datele unui abonat intr-un timp scurt.

Pe site-ul oficial 118800.ro nu se afla momentan informatii privind inchiderea registrului abonatilor, asteptam o informare oficiala din partea InfoClick.

L.E. – Site-ul a fost inchis si nu mai functioneaza in prezent.

In acelasi timp, reamintim faptul ca Digi si-a inchis de asemenea serviciului *931 (Carte Albastra), un serviciu asemanator (insa disponibil doar pentru a oferi informatii despre abonatii RCS – RDS).

Site-ul cartealbastra.ro nu mai este disponibil, este afisat mesaj „pagina in constructie”.

In prezent o alternativa a numarului 118800 este 118932, apeland acest numar putem afla informatii atat despre abonatii Telekom Romania cat si despre abonatii altor retele din tara.

Costul unui apel la numarul 118932 este de 0.48 euro/apel si 0.48 euro/minut.

Aceste servicii telefonice contracost despre informatii abonati telefonici din Romania isi pierd din utilitate avand in vedere multitudinea de modalitati prin care putem afla informatii despre persoanele din mediul online.

Voi ce parere aveti despre incetarea activitatii registrului unic al abonatilor 118800?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

10 COMENTARII

    • Exista numarul 118932 pentru a afla informatii despre numerele de telefon fixe ale abonatilor, costa 0.4 euro pe minut insa trebuie ca acea persoana sa-si fi dat acordul sa aiba datele disponibile public.