Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta
Avand in vedere problemele multiple pe care le au operatorii de telecomunicatii din Romania, este bine sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii in caz de sesizari, reclamatii si deranjamente pentru serviciile Akta.
Akta, companie detinuta de Digital Cable Systems (DCS), este o companie de telecomunicatii destul de problematica pe partea de calitate servicii si relatii cu clientii. Desi nu ma pot pronunta in prezent deoarece ultimul contact cu Akta l-am avut acum cativa ani, atunci cand i-am apelat ultima oara am fost tratat cu neseriozitate, Akta neridicandu-se nici macar la nivelul unei firme de cartier.
Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta
Modalitatile de contact ale serviciului de relatii cu clientii Akta (serviciul deranjamente) sunt urmatoarele:
1. Apel telefonic. Putem apela numarul 0377 77 88 99 (apelabil din orice retea). Suntem intampinati de un robot telefonic (IVR) prima informare fiind legata de introducerea ultimelor posturi in grila de programe digitala Akta.
2. SMS. O solutie care nu este folosita de alti operatori de telecomunicatii este trimiterea unui SMS la numarul 0786 88 00 00 pentru deschiderea unei sesizari la Akta. Conditiile principale de trimitere SMS la acest numar sunt ca numarul sa fie inregistrat in baza de date Akta pe clientul pentru care avem probleme si sa trecem codul de client in SMS. De asemenea, aceasta varianta o putem folosi pentru probleme simple de nefunctionare (lipsa semnal cablu tv, internet nefunctional, lipsa ton telefonie fixa, etc.). In caz ca avem o problema comerciala/financiara sau o problema tehnica mai complexa, este preferabil sa alegem o alta varianta de contact.
3. E-mail. Mail catre adresa client@akta.ro.
4. Formular online. Putem completa un formular online cu sesizarea/problema noastra pe site-ul oficial Akta.ro.
5. Puncte de prezenta (Casierii). Reclamatia noastra o putem detalia in prezenta unui reprezentant relatii clienti in casieriile Akta (o lista completa a casieriilor o gasim pe site-ul oficial).
6. Facebook. Asemenea operatorilor de telecomunicatii principali din Romania, putem face reclamatii si sesizari inclusiv pe pagina de Facebook Akta (@akta.ro) timpul lor mediu de raspuns fiind in prezent de aproximativ o ora. Este preferabil sa trimitem un mesaj privat, nu sa comentam la o postare existenta.
Sesizari/contact/reclamatii/deranjamente la serviciul de relatii cu clientii Akta
Toate modalitatile de contact prezentate mai sus sunt valabile atat pentru probleme tehnice (lipsa semnal analogic/digital televiziune, probleme internet fix, probleme telefonie fixa si mobila), situatii financiare (probleme facturari, facturi neprimite la timp) cat si pentru cereri pentru semnarea unor noi contracte/servicii si intarzierea instalarii serviciilor.
Cele mai frecvente probleme ale abonatilor Akta sunt acelea de nefunctionare servicii (in special pe partea de televiziune), desi au o grila de programe variata, calitatea serviciilor este destul de slaba.
Cum pot face rezilierea contractului Akta?
La Akta, pentru rezilierea contractului trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta urmand sa fim indrumati catre unul din dealerii locali.
Cum suspendam temporar abonamentul Akta?
Suspendarea serviciilor Akta se pot face pe minim o luna si maxim 3 luni printr-o cerere de suspendare depusa in unul din punctele de prezenta Akta.
In caz ca aveti probleme cu o sesizare, reclamatie sau orice cerere care priveste serviciile Akta, lasati un comentariu cu detaliile problemei.
Update: Akta a fost achizitionata de RCS – RDS, astfel incat orice sesizare privind serviciile Akta poate fi efectuata si catre Digi, indiferent daca am fost trecuti sau nu pe reteaua de fibra optica Digi;
as dori sa trec de la analog la digital .SE POATE
Akta nu mai exista iar in reteaua Digi puteti receptiona gratuit posturile din pachetul digital daca aveti pachetul analogic si un televizor cu receptor DVB-C incorporat.
Am facut hn contract acum 2 saptamani .nici in ziua de astazi nu a venit nimeni sa ma conecteze la caeasta televiziune sau internet chair si dupa 5 telefoane sau 10 oare cat ar trebui unei tv sa conecteze la retea in tara asta
Nu aveti ce face decat sa asteptati si sa insistati cu telefoane la Relatii Clientii. Pentru o instalare se poate astepta si 90 de zile de la semnarea contractului.
In aceasta seara am sunat la Deranjamente Akta, pentru ca nu aveam semnal la Tv &Net. Mi sa cerut codul de abonat si adresa de unde locuiesc, dar surpriza, nici codul de abonat si nici numele nu-mi corespund. Mi sa spus, ca adresa este corecta, CNP-ul este corect, doar ca numele și codul de abonat sunt cu totul altele. Si țin să menționez că de la 1 august 2020 pana in prezent nu mi-a venit acasă nici un plic, cum ca s-ar fi schimbat Akta cu alta firma. Ce pot face in aceasta privinta?
Nu ati intrebat operatorul cu care ati discutat despre ce puteti face in aceasta situatie?
Buna ziua , ma numesc Stefan cu domiciliul in Constanta ,Str * ,Nr * , Bl *, Sc * Ap * si proprierar al unei case la tara in Sat Turda ,Str * ,Nr *, Jud TULCEA cu abonamet tv la dumneavoastra Cod Client * .Va rog sa suspendati contractul pe perioada 01.01.2021 – 01.03.2021 , deoarece in aceasta perioada nu locuiesc la adresa din Jud Tulcea .
Va rog sa-mi comunicati adresa firmei AKTA din orasul Constanta .
Multumesc si astept raspuns .
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta sau de la Digi. Avand in vedere ca Akta a fost preluata de Digi, puteti face o solicitare online pe site-ul Digi privind supendarea serviciilor.
buna ziua . in localitatea Cunești, str. *, nr *, com Grădiștea , Jud. Călărași
nu este semnal tv. Aștept raspunsul dumneavoastră. Multumesc
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta/Digi. Va recomand sa faceti o sesizare urmand modalitatile descrise mai sus, in articol.
Bai sunteti praf nu merge nimic ,sincer îmi pare rau ca v-am ales ca si televiziune si intermet,rediativa probleme ca oameni platesc facturile
In maxim 3 ani veti avea o retea mai buna.Acest site nu reprezinta AKTA doar ofera informatii.
Fugiți cât puteți de firma AKTA. Servicii de cea mai proastă calitate,relații cu clienții sub orice critică,infrastructură vai mama ei. M.am debranșat și după 7 luni am primit somație de la o firmă de recuperare credite cum că am restanță la ei 32 lei. Le.am cerut documentul prin care am creanță. Nu mi l.au dat că ei nu.l au. M.am dus la punctul lor de lucru și într-adevăr aveam suma dar ei nu mi.au trimis nici o înștiințare sau factură cum ca aș avea de plată. Am solicitat document și mi.au dat o factură de 66 lei. Am umblat la 5 bănci că să pot să o platesc. Zi pierdută. Nu trimit nici facturi,nici alt document de plată. Funcționează prin sate la care RDS nu are infrastructură, iar cablurile stau atârnate prin pomi de la un vecin la altul. Vai mama ei de firma. Nu vă abonați. Au prețuri mari față de serviciile lor.
Dupa fix 7 zile s-a remediat defectiunea la cablu tv dar de furnizorii de la DIGI.In tot acest timp am anuntat zilnic acest lucru, de fiecare data aceleasi promisiuni.A fost o adevarata „aventura” sa poti obtine si acele promisiuni.Este un lucru bun ca nu mai transmite AKTA dar mare greseala daca s-a preluat de DIGI cu tot personalul….iAsta inseamna ca atunci cand incheiem contracte gen tv sau telefonie sa ne informam bine inainte de a face acest lucru .
Daca doriti tv sau abonament mobil la digi va prezentati direct intr-un punct digi si astfel evitati neplacerile create de angajatii ramasi de la akta.
Este inceputul, tehnicienii Digi au termene de rezolvare ale problemelor, chiar daca angajatii Akta au fost preluati, nu va imaginati ca vor face ceea ce vor. Usor, usor, vor fi integrati, vor primi tablete asa cum au tehnicienii Digi si vor avea sesizarile pe tablete cu tot cu termenele de rezolvare.
Eu zic ca in timp va fi mai bine decat la Akta.
Din data de 25.08.2020 serviciul de cablu TV nu a mai functionat in sat Cebeni cod client *****
In data de 26.08.2020 am anuntat telefonic un operator care m-a asigurat ca trimite tehnicianul in zona.
In data de 27.08.2020 am sunat din nou, si operatorul ( destul de amabil) imi spune acelasi lucru, ca ia legatura cu tehnicianul si il trimite in zona respectiva.
In data de 28.08.2020, ce credeti, nu ajunsese tehnicianul si am sunat din nou,aceleasi promisiuni.De fiecare data cand sunt probleme cel putin in satul Cerbeni,se intarzie cu interventia,iar atunci cand totusi ajunge domnul tehnician este suparat si nervos.
Mai sunt cel mult 4 locuinte care au cablu TV in acest sat , restul s-au reorientat spre alte firme de cablu.
Va rog sa aveti in vedere cele sesizate mai sus si cu bunavointa dumneavostra sa rezolvati aceasta problema pentru a ramane clientul dumneavoasrta.
Noi nu suntem de la Akta.
Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la ei. Este obligatia lor sa va ofere serviciile functionale.
Akta a fost preluata de Digi si toti clientii vor fi trecuti, treptat, pe reteaua de fibra optica Digi insa este o operatiune de durata, sa speram ca in urma trecerii pe fibra nu veti mai avea aceste probleme.
Vă rog să aveți în vedere faptul că internetul nu mai funcționează de miercuri 19.08.2020. Am mai trimis un email pe http//www.akta.ro/contact/ si unul pe client@akta ro. dar nu am primit niciun răspuns. Tel ******* Locuiesc in satul Dealu, com. Zvoristea, Jud Suceava. Vă mulțumesc!
Acest site nu reprezinta AKTA ofera doar informatii. Ar trebui sa sunati la Relatii Clientii Digi Suceava 0330 400 401.
nu merge absolut nimic ….televiziune ,internet ,telefonie
azi 25 .08 2020
cod client******
umbla zvonul ca v-A PRELUAT DIGII…….daca cu personal MARE GRESALA
Nu sunt zvonuri, Akta a fost preluata de catre Digi si intr-adevar, cu tot cu personal (cel putin cu personalul de executie).
Parerea mea este ca lucrurile se vor imbunatati cand reteaua veche va fi dezafectata si toti clientii Akta vor fi trecuti pe reteaua Digi, pana atunci trebuie sa avem rabdare.
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Akta, daca sunteti inca pe reteaua lor, ei se ocupa de aceasta problema.
La Brebu Prahova s a rupt un stîlp de la furtună de ieri. Rog verificări. Str *.
Noi nu suntem de la Akta, va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0377778899 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Buna ziua.
Sunt un abonat al Akta din luna mai 2020, cu codul de client ***** si de la solicitare servicii de cablu nu am semnal nici pana in prezent desi am anuntat in nenumarate randuri acest fapt.
Nu pot sa cred ca se intampla asa ceva in zilele noastre.
Primesc mesaje ca am facturi de plata dar nu se poate rezolva cu semnalul. Suntem de buna credinta si am dori sa privim si noi la televizor ca de aceea am incheiat un contract.
In acest caz cine nu respecta contractul? Dumneavoastra ca nu va faceti treaba cu responsabilitate.Va rugam sa verificati cele afirmate mai sus si speram intr o rezolvare a cazului
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta.
Daca problema nu a fost rezolvata pentru o perioada lunga de timp, va recomand sa faceti o sesizare si la ANPC.
UITATIVA MAI BINE IN CLCULATOARELE VOASTRE SI ULTERIOR SA OPRITI TV. DACA SE MAI INTAMPLA ,,O DATA ,,SUNTETI ANUNTATI DEJA CA ,,RENUNT LA ACEST ABONAMENT,,AM ** DE ANI SI NU AM TIMP SA MA CERT CU VOI!!!
Noi nu suntem de la Akta.
Gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.
Buna ziua sunt elena sunt client de peste 2 ani si nu am internet de aproape 3 saptamani si nu sa luat în considerare nimic sa vina cineva sa remedieze problema cu internet factura o sa emită și vreți să o plătesc pentru ca nu am folosit internet de aproape 3 saptamani cu facem va rog sa luati în considerare să-mi reduceri plata facturilor și să trimiteți sa remedieze problema cu internet
Acest site nu reprezinta AKTA. Faceti o sesizare la Relatii Clientii nr este 0377 77 88 99
Astazi 05.07.2020.ora 16.00 nu a mai funcționat serviciul internet am sunat la dvs.de două ori ni sa comunicat că o să vină un echipaj ptr.remedierea defectiunii este ora 22.45.și nici în momentul de față nu sa rezolvat problema …o intrebare am cum facturati serviciul internet in această perioadă….de câte ori plouă sau adie ușor vântul serviciul cablu nu mai functioneaza Vă fac plângere către ANPC.
Acest site nu reprezinta AKTA doar ofera informatii. Insistati la departamentul Relatii Clientii la nr 0377 77 88 99.
am fost anuntat de operatoare dv.pe data de 15 06 2020 ca va veni „baieti”sa ia telefonul dar nu avenit nimeni in scinb i-mi trimiteti mesaj sa achit 200,0lei in contul akta cum explicati asta?
Din cate stiu daca dvs depuneti cererea de reziliere in mai veti achita si factura de pe luna iunie.
Sunati la relatii cu clientii Akta pentru clarificarea situatiei, noi nu suntem de la Akta.
Am plătit factura si daca se poate deschiderea serviciilor
Sunati la relatii cu clientii Akta sa verificati daca s-a inregistrat plata.
Deranjant la cablu,CALEA * multumesc
In ce localitate aveti probleme cu cablul TV?
Buna ziua,
am o problema cu faxul. Nu se realizeaza conexiunea de o perioada destul de lunga de timp. Am chemat 2 specialisti in IT si mi-a spus ca problema este de la conexiunea RDS.
Adresa unde trebuie intervenit este:
Rm. Valcea, jud. Valcea
Str. *, nr. *, bl. *, ap. *, et. *
tel 07******
Buna ziua,
Noi nu suntem de la RCS – RDS.
Pentru aceasta problema va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Valcea la numarul 0350400401.
Buna ziua ,Ma numesc ***** -com.Telega ,str.* nr.* Prahova si vreau sa va aduc la cunostinta ca la aceasta adresa nu functioneaza internetul de citva zile si nu se raspunde la telefon pentru a putea sa anunt.Va rog am nevoie de internet pentru copil ,nu poate primi levctiile de la scoala.
Buna seara,
Este necesar sa insistati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377 77 88 99 pentru a face o sesizare, sunati si ramaneti in telefon fara sa inchideti pana va este preluat apelul de un operator. Altfel, puteti face sesizare prin SMS la 0786 88 00 00.
Serviciile lasă de dorit. Uite internetul, nu e internetul….groaznic!!! În această perioadă sensibilă, nu avem decât să ne rugăm ca să nu să se mai întrerupă….să putem să fim prezenți la cursuri/ la lecții. Vai de noi în ce țară trăim! PLĂTIM SERVICII DE CARE NU BENEFICIEM!!!
SUNĂM APROAPE ZILNIC…DAR LUCRURILE RĂMÂN NESCHIMBATE. ALOOO, NE AUDE CINEVA?
AVEM EXAMENE DE SUSȚINUT/ LECȚII DE DERULAT/ AVEM NEVOIE DE AMĂRÂTUL ĂSTA DE INTERNET!
Acest site nu reprezinta Akta , ofera informatii. Daca nu vin la sesizarile dvs telefonice si nu rezolva problemele faceti cerere la OPC.
Am nevoie de un echipaj de la deranjament nu merge cablu de ieri
Sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 0377 77 88 99. Si faceti o sesizare. Acest site nu reprezinta AKTA.
O mizerie de internet! Sunt întreruperi de 5,6 ori pe zi si nici macar nu iau in seama reclamațiile . Neseriosi si nu respectă vitezele de trafic din contract
Poate vor aparea imbunatatiri dupa ce se vor implica cei de la Digi mai mult.
Internet semnal bun, dar echipament slab se ântrerupe mai mereu…. Nu se merita!
buna ziuau sint Eugen ,utilizator ***** incepind cu data de 16.04.2020am depus zilnic sesizari la deranjamente privind nefunctionarea retelei de internet ,zilnic avind doar citeva ore net(intre orele 18-9dimineata).Pe data de 24 s_a intrerup definitiv pina astazi 27.04.2020 ora 12.Avind in vedere cele sesizate va rog sa stornati perioada de nefuctionalitate mai sus sesizata dint abonamentul pe luna aprilie deoarece nu am beneficiat de serviciile dvs contractate. Va multumesc
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta.
Faceti o sesizare la ei, gasiti in articol modalitatile prin care ii puteti contacta.
Am reziliat contractul cu AKTA din octombrie,nu vad de ce trebuie sa le mai platesc abonamentul inca pe doua luni,atata timp cat nu mai folosesc serviciul,incheind contract cu alta firma de cablu tot de atunci!
Verificati ce aveti trecut in contractul de furnizare servicii, nu stiu ce conditii sunt la Akta pentru persoanele juridice.
buna ziua
Doresc sa va anunt ca incepand cu luna mai nu mai doresc sa fiu abonatul AKTA din motive personale .
Va rog sa mi se anuleze contractul incepand cu 30. 04. 2020
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta. Sunati la relatii cu clientii Akta pentru reziliere, gasiti in articol (mai sus) modalitatile prin care ii puteti contacta.
LA CEL MAI MIC VINT NU MAI MERGE CABLU AKTA LA TELEVIZIUNE ASTEPT DE LA ORA 14 SĂ DE DATI DRUMUL SI ESTE ORA 18 SI 30 SI NIMIC TREBUIE DE FIECARE DATĂ SA SUNAM ,DAR CEI CARE NU AU TEL. CE FAC .
Acest site nu reprezinta Akta doar ofera informatii. Insistati la departamentul relatii Clienti cu telefoanele la nr 0377 77 88 99.
In data de 12.03.2020 am facut un contract la sediul Akta din str.Brancusi R.Valcea. pe numele ***** sat Ciungetu com.Malaia str.* pt.internet ca ulterior sa-l extind si la cablu tv. A venit o echipa de la D.C.S. la adresa din contract.A intocmit un deviz extimativ in valoare de 1286 lei.Enorm de mult. Am mai multe contracte la RCS-RDS Bucuresti si cred ca merit o evaluare a cererii mele de reducere substantiala a sumei din deviz.Am antena focusat la tv si pt.internet am sa-mi cumpar una de la Orange.
Nu inteleg, considerati ca meritati o reducere la Akta pentru faptul ca aveti contracte la Digi? Daca atat vi s-a spus inseamna ca aceea este suma pentru care Akta considera rentabil sa dezvolte reteaua in zona.
Urziceni Ialomita , suntem fara calu tv de o ora .28.03.2020 ora15.46.CE FACEM ? Platim degeaba ?
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Akta, aveti in articol (mai sus) metodele prin care ii puteti contacta.
Bună ziua! Internrtul la Găneasa, Olt nu merge de ieri. Am sunat, au spus că se va rezolva însă nu au luat nicio măsură. V-aș ruga să rezolvați cât mai rapid deoarece nu îmi pot desfășura cursurile online.
Buna ziua,
Posibil ca in perioada aceasta sa dureze mai mult solutionarea problemelor din cauza pandemiei. Va recomand sa insistati la relatii cu clientii Akta pentru urgentarea rezolvarii problemei.
Buna ziua, as dori sa dau la scadere internetul , Adresa .Strada * nr. * sat Independenta Com. independenta, Jud. Galati *****
Nici in comuna Dobrun județul Olt nu avem semnal la tv vine semnalul 5 secunde si imediat se ia 2 minute nr de telefon nu merge sa sunam. Sa rezolve problema
Incercati sa faceti o sesizare prin SMS la numarul mentionat in articol, mai sus.
Buna ziua puteti sa imi spuneti de ce nu raspunde nimeni la akta? Ce pot face sa rezolv problema pentru ca nu funcționează cablul?
Buna ziua, din nou nu functioneaza numarul de la relatii cu clientii Akta, intra ton ocupat, posibil din cauza numarului de solicitari. Va recomand sa faceti o sesizare prin SMS la numarul 0786880000.
Multumesc frumos pentru raspuns am folosit si nr acesta pt mesaje dar la fel nici un raspuns
Daca ati trimis SMS catre acest numar, e nevoie sa asteptati. Altfel, puteti incerca mai tarziu sa mai sunati la primul numar.
Puteti face o sesizare si pe pagina Facebook Akta Romania insa raspund destul de greu si acolo.
Va multumesc mult
Multa sanatate
Cu placere! Numai bine!
Numarul nu funcționează
Da, intra ton ocupat, au mai avut probleme si zilele trecute, posibil din cauza numarului mare de solicitari sa nu faca fata nici numarul de call center. Iti recomand sa faci o sesizare prin SMS sau sa mai incerci sa suni mai tarziu.
Buna ziua,ce are internetul de nu functioneaza?toata ziua a cazut nu am putur sa il folosesc deloc
Buna ziua,
Cei de la Akta au avut probleme frecvent in ultima saptamana, inclusiv avarii majore. Pentru aceasta problema va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Ok,multumesc frumos.
suntem clienti ai dvoastra com osica de jos jud olt nu am avut semnal nici digital nici analogic aseara de la ora 19 si acumde la ora 19 se intampla la fel ce se intampla //rugam remedierea semnalului pt toata com osica de jos jud olt
Aseara a fost o avarie majora insa asta seara nu mai este ceva la fel de grav, poate este o problema in localiatea dvs.
Sunati la relatii cu clientii Akta (deranjamente) la numarul 0377778899 si faceti o sesizare in acest sens.
Nu merge nu merge dar de platit trebuie sa platim indiferent ca merge sa nu merge plata e plata ce conteaza ca functioneaza său nu trebuie platit ca daca nu platesti trimete sms ca esti in evidenta akta cu suma de….
Cat timp se incadreaza in termenul maxim de rezolvare al problemelor tehnice, nu vor reduce factura. Daca se depaseste termenul respectiv, putem face o sesizare pentru reducerea facturii pe acea perioada in care nu au functionat serviciile.
Nu este semnal mai niciodata in special seara cea mai slaba companie de cablu netul e foarte slab
Cei de la Akta au intr-adevar servicii destul de slabe. Nu au foarte des avarii generale, de obicei au probleme izolate insa astazi este cazul de o avarie majora.
Nu avem semnal Akta
In prezent exista o avarie generala Akta care afecteaza serviciile iar numarul de la relatii cu clientii nu poate fi apelat, intra ton ocupat.
Da am observat ca suna ocupat dar noi ce facem
Trebuie sa aseptati rezolvarea problemei.
In prezent exista o avarie generala Akta care afecteaza serviciile iar numarul de la relatii cu clientii nu poate fi apelat, intra ton ocupat.
Buna seara
Cum facen ca dince ince mai greu putem face reclamatii. De la ora 20 a inceput sa intreupa semnalul tv , la 20.30 nu mai merge deloc.
Ion Niculae
Com. Niculesti . Sat.Movila Nr.* .ju. DB
Buna seara,
Cei de la Akta au o avarie generala iar numarul de la relatii cu clientii este nefunctional, probabil din acelasi motiv. Va recomand sa asteptati rezolvarea problemei.
numai minciuni la numarul ala suna ocupat imi schimb operatorul
Am testat, si mie imi suna ocupat, probabil au o avarie generala si nu le functioneaza nici numarul de call center din cauza numarului de solicitari. Incercati sa faceti o sesizare prin SMS.
Buna ziua!
Numele meu este Micloiu Constantinsi si tin sa va informez ca din greseala in data de 28.01.2020 am depus in contul dumneavoastra la bancomatul din incinta Raiffeisen Bank Reghin suma de 100(una suta lei) reprezentand parte din contravaloarea facturii Telekom seria TKR, nr. ****** Urmare acestui fapt va solicit returnarea respectivei sume cu rugamintea de a o depune in contul personal nr. RO********.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta.
Va recomand sa faceti o sesizare la Akta pentru aceasta problema, gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care ii puteti contacta.
Nu am semnal la tv de o săptămână
Sunati la departamentul de Relatii cu Clientii si faceti o sesizare. NR este 0377 77 88 99.
Bună seara! Am făcut o sesizare la începutul lui februarie pt televiziunea prin cablu. Nu a venit nimeni sa repare problema. Am continuat sa vb cu d-na care strânge banii pt abonamente și a făcut încă două deschideți de tichet, nimic. Am sunat eu personal și au promis ca se deplasează la domiciliul lui Ghiță Elena nr * strada *. Nici un răspuns. Nu mi se pare corect din partea dumneavoastră sa tratați abonații cu spatele. Din moment ce eu plătesc aceste servicii, nu înțeleg de ce nu va faceți datoria. Nu se vede nimic la televizor, numai pureci. Am luat de sărbători TV nou lui mama sa se bucure și nu a mers cablul de atunci. Am crezut ca este vânt, ca se reglează etc. Dar nimic. Vreau sa reziliez contractul. Nu aveți respect pt nevoile noastre.
Buna seara,
Noi nu suntem de la Akta.
Va recomand sa faceti o sesizare la ANPC avand in vedere ca problema dvs nu a fost rezolvata pana acum.
Am sunat si la numarul 0377778899 si am facut sesizarea deranjamentului si nu a venit nimeni sa repare cablul nici pana acum, va astept de Joi sa veniti sa remediati problema, voi sesiza si OPC pentru ca eu sunt cu datoriile la zi fata de dvs si dvs nu va faceti datoria
Noi nu suntem de la Akta, din acest motiv v-am sugerat sa sunati la ei. Faceti reclamatie la OPC daca nu s-a rezolvat pana acum.
am sunat de mai multe ori in ultimile zile la deranjamente pentru remedierea problemelor ivite la cablul tv intrucit cum adie un pic vantul nu mai vad clar la televizor , am avut rugamintea de a trimite echipa de mentenanta a deranjamentelor dar in zadar Mi s-a spus ca au trimis si ca au remediat dar totul e ca inainte deci operatoreul care se ocupa ori nu se pricepe ori instalatia e , antica si de demult in speta , casuta de conectare .deci va rog trimiteti echipa sa remedieze problema si cu rugamintea de a fii si eu martor la reparatia cu pricina ,in caz contrar ma vad obligat sa ma adresesz protectiei consumatorului…va multumesc
Noi nu suntem de la Akta.
Va recomand sa insistati cu sesizare la relatii cu clientii Akta iar daca problema nu se va rezolva, asa cum ati mentionat si dvs, sa va adresati catre ANPC.
Bună ziua ,avem un deranjamet la tv ,nu ne ajută nimeri sunam de 2zile si nu răspunde ,sa va fie rusine ,avem copii ,si nu poate sa vada la tv
Buna ziua,
Daca nu a fost rezolvata problema timp de 2 zile va recomand sa faceti o sesizare la ANPC si sa le mentionati inclusiv celor de la Akta acest lucru.