Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania
Serviciile Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania sunt cele mai utile servicii de telecomunicatii dedicate romanilor care locuiesc in aceste tari insa este util sa stim care sunt modalitatile de contactare a serviciului de relatii cu clientii Digi Italia si Digi Spania in care ca dorim sa sesizam un deranjament sau nefunctionarea unui serviciu.

Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania .
Digi Mobil Italia este un serviciu de telefonie mobila si internet mobil destinat utilizarii in Italia si Romania insa pe care il putem utiliza fara probleme, in roaming, in orice alta tara.
In caz ca dorim sa sesizam o problema serviciului Digi Mobil Italia sau dorim sa aflam informatii, avem urmatoarele modalitati de contactare a agentilor Digi:

Din Italia putem suna la urmatoarele numere de telefon:
4077 – Putem contacta acest numar gratuit de pe o cartela Digi Mobil Italia, cand ne aflam in Italia.

  1. 00393533004077 – Sunam la acest numar din orice retea de pe teritoriul Italiei, numarul este cu tarif normal.

Din Romania putem apela urmatoarele numere de telefon:
3. *4077 – Acest numar este disponibil daca apelam de pe un numar Digi Mobil din Romania, fiind gratuit.
4. 0040314074077 – Acest numar este apelabil din orice retea din Romania, numar cu tarif normal.
Programul departamentului de relatii cu clientii este zilnic intre orele 08:00 – 24:00 ora Romaniei.
5. servizioclienti @ digimobil.it – O sesizare putem face si prin e-mail, trimitand solicitarea noastra la aceasta adresa.
6. www. digimobil.it – Online avem varianta de a face o sesizare prin formularul de contact urmand acesti pasi: Asistenta & Suport – aici completam solicitarea noastra.

Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Spania

Putem contacta departamentul de relatii cu clientii Digi Mobil Spania prin una din urmatoarele modalitati:

Daca te afli in Spania:

  1. 1200 – Putem apela gratuit acest numar de pe o cartela Digi Mobil din Spania;
  2. 642642642 – Putem apela gratuit acest numar de pe o cartela Digi Mobil Spania, din alta retea numarul poate fi apelat insa are tarif normal;
  3. 901666642 – Putem suna la acest numar din orice retea, numarul este cu tarif normal;
  4. atencionalcliente @ digimobil.es – Adresa e-mail este destinata sesizarilor in limba spaniola;

Daca te afli in Romania:

5. *1200 – Numar gratuit din reteaua Digi Mobil de pe teritoriul Romaniei;

6. 0314006422 – Numar apelabil din orice retea, are tarif normal din alte retele iar din reteaua Digi Mobil este gratuit daca sunam din tara;

7. clienti @ digimobil.es – Adresa e-mail dedicata sesizarilor si reclamatiilor facute in limba romana;

8. www. digimobil.es – Putem face o sesizare online inclusiv printr-un formular de contact pe site-ul oficial DigiMobil.es in sectiunea Relatii clienti DIGI mobil – formularul – aici completam solicitarea/sesizarea noastra;

Programul serviciului de relatii cu clientii Digi Mobil Spania (call center) este urmatorul:

  • de luni pana sambata intre orele 07:00-24:00 (ora Spaniei);
  • duminica intre orele 07:00-23:00 (ora Spaniei);

Cele mai frecvente probleme / situatii in care avem nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania sunt:

  • cartela inactiva, nu functioneaza sa sunam de pe cartela la prima folosire;
  • probleme de semnal (cand nu avem deloc semnal sau avem semnal foarte slab si intreruperi in timpul convoribirilor);
  • probleme cu activarea si folosirea roamingului intr-o alta tara decat Italia, Spania sau Romania;
  • probleme cu internetul mobil: configurarea setarilor, viteza foarte redusa la internet, cazuri in care nu se conecteaza deloc la internet;
  • solicitare cod PIN / cod PUK;
  • blocarea cartelei in cazul in care am pierdut-o sau ne-a fost furata;
  • informatii despre facturi: costuri ridicate pe factura, verificarea desfasuratorului pentru convorbirile telefonice;
  • informatii despre punctele de vanzare ale cartelelor Digi Italia / Digi Spania;

Sesizari, deranjamente si modalitati de contact relatii cu clientii Digi Mobil Italia si Digi Mobil Spania. Pentru orice informatie sau problema pentru care aveti nevoie sa contactati serviciul Digi Mobil Italia sau Digi Mobil Spania pentru a sesiza diverse probleme sau deranjamente, puteti lasa un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

Per qualsiasi informazione o problema che devi contattare Digi Mobil Italia per indagare su vari problemi o problemi, puoi lasciare un commento e cercheremo di aiutarti.

Para cualquier información o problema que necesite ponerse en contacto con Digi Mobil España para investigar varios problemas o problemas, puede dejar un comentario e intentaremos ayudarlo.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

169 COMENTARII

  1. Sun la nr.1200 si in continuu imi suna ocupat de mai bine de 1/2 de ora.Avem telef.incarcat pentru oferta de 10 euro si nu a activat nr.sotzlui ****.ESTE POSIB8L ? DOTESC SA ACTIVATI NR.**** pe numele ***** de urgenta si raspundeti-mi cat mai urgent.Astept solutionarea cat mai rapid,ok.

  2. Am nr. blocat,nu pot sa încarc. cartela,am primit mesaj pentru a încerca dar o da ca nr nealocat in retea,sau gresit,no o pot reincarca,sim invalid,doresc ca acelasi nr sa fie repus în retea,a funcționat până acum câteva zile cum rezolv,incerc la digi spania dar nu au operatori sa vb. romana,va rog o soluție sau un nr tel.cu operator de rom.

  3. Sint în România am contract de internet pe numele ***** vreau sa l dau de baja ptr ca nu mai locuiesc la acea adresa am predat apartamentul. Va rog sa nu mai ii opriți banii după libreta

  4. Buna seara .
    Am cartela digi mobil Italia cu 2 numere
    Acum sunt in Romania si folosesc nr romanesc dar nu se conecteaza internetul .
    A mers o perioada dar de mai bine de o luna nu merge .
    Cum pot remedia situatia ?
    Multumesc

  5. buna ziua,numele meu este ****** ****** Loredana ,am 2 abonamente la dvs de aprox 6 ani…doresc sa.mi comunicati de ce am serviciile suspendate pe motiv de neplata daca plata s.a efectuat in data de 12.07.2021
    prima data s.au suspendat serviciile pe data de 19 am reusit sa le reconectez si azi 31.07 s.au suspendat din nou
    in call center figurez cu o fact de 79,25 lei scadenta in data de 31.07
    chiar asa va bateti joc de clienti????!!!!!!!
    VOI APELA LA SERVICII DE COMPETENTA pt a remedia situatia cu dvs…

    • Noi nu suntem Digi. Daca ati facut plata sumei de 79, 25 lei in alta parte si nu intr-un magazin Digi va recomand sa sunati la Relatii Clietii si sa le dati datele de pe bonul primit la plata facturi. Este posibil ca plata facturi sa nu figureze la ei in sistem.

  6. Bună seara! Am încercat azi 29.12.2020 toată ziua sa contactez un număr de digi Italia eu fiind tot un abonat digi dar din România și nu am reușit… Au fost probleme sau sunt probleme cu reteaua Digi în Italia?
    Mă interesează în mod special zona Roma.
    Va mulțumesc