Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor?
Akta este unul dintre cei mai problematici furnizori de servicii de telecomunicatii din Romania cand vine vorba de suportul oferit clientilor, de aceea este bine sa fim cat mai pregatiti in special cand vine vorba despre informatii privind factura Akta, cum putem confirma plata, cum solicitam reconectarea serviciilor si ce facem daca nu primim facturile?
Prin ce modalitate putem plati factura Akta?
Asa cum multi dintre voi stiti, modalitatile de achitare a facturilor Akta sunt:
- Online pe site-ul Akta. Este cea mai rapida modalitate de plata insa trebuie sa ne cream un cont Akta.
- Numerar. Putem achita numerar factura la banca (Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, CEC Bank), Trezoreria Municipiului Bucuresti, PayPoint, PayZone, Un-Doi centru de plati sau la oficiile postale unde avem afisata sigla Akta.
Asa cum am scris mai sus, online este cea mai rapida modalitate de plata, daca achitam prin alta modalitate este indicat sa achitam cu cateva zile inainte de data scadenta pentru a evita deconectarea serviciilor si pentru ca plata sa se inregistreze in cont in timp util.
Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor? – Pana la ce data pot plati factura Akta?
Data scadenta pentru fiecare factura Akta este ultima zi din luna in care a fost emisa factura. De exemplu, daca factura a fost emisa in luna noiembrie, data scadenta este 30 noiembrie.
Informatii despre factura Akta – cum confirmam plata si solicitam reconectarea serviciilor? – Cum facem confirmarea platii in reteaua Akta?
Daca am platit printr-o alta modalitate de plata decat online si deja ne-au fost suspendate pentru neplata serviciile de televiziune, internet si telefonie, putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.
Ce fac daca nu primesc factura de la Akta?
In cazul in care nu primi facturile, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a se verifica problema, eventual inregistra o sesizare. Este preferabil sa sunam in momentul in care constatam ca factura nu a ajuns timp de minim 2 luni, daca este vorba doar de o luna este posibil ca luna urmatoare sa se rezolve problema de la sine.
Daca dorim informatii detaliate despre factura Akta trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta (informatii financiare). Doar reprezentantii Akta au acces la situatia financiara si doar ei ne pot oferi informatii in acest sens.
Daca aveti probleme financiare in reteaua Akta lasati un comentariu cu cat mai multe detalii despre problema existenta.
Marian din Constanța.cnp. ******. Seria ***. Nr. *****.A avut contract cu akta TV în anul 2018 în comuna vladeni Ialomița .
Str *. Nr. *.
Acest imobil s-a vindut în anul 2019.
Eu în calitate de cumnata a lui. În contract figura nr. meu de telefon. Pe care primesc mesaje de neplată a facturilor.
Cind s-a vindut acel imobil toate facturile erau achitate.
Cumnatul meu ****** a decedat.
Dece se intimpla aceste lucruri?
Eu vă trimit o poză. Certificat de deces.
Noi nu sunem Digi. Prezentati-va intr-un sediu digi cu actul de deces si dovezile platilor facute de cumnatul dvs inainte sa vanda imobilul din acea localitate ( asta daca mai aveti acele chitante de plata).
BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI COMUNICATI DACA SUMA ACHITATA IN PLUS IN CONTUL AKTA PT SERVICII TELEVIZIUNE PT CODUL CLIENT **** IN VALOARE DE 94,73 LEI A FOST TRANSFERATA IN CONTUL DVS CONFORM FACTURA NR. *****/27.07.2020 EMISA DE AKTA, DC NU A FOST TRANSEFRATA, VA ROG SA EFECTUATI CORECTAREA.
MULTUMESC
ASTEPT RASPUNS.
Buna ziua,
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, pentru a verifica acest lucru va recomand sa sunati la relatii cu clientii.
Subsemnatul *****, abonatul d-stra, cod client *****.R, m-ati informat printr-un SMS trimis la nr 07***** ca mi s-a emis factura cu seria *** nr. ***** in valoare de 38 lei si recomandati sa facem plata online. Ca abonat la AKTA aveam contul meu in care imi aparea suma si din care puteam face plata. Acum va rog sa precizati cum pot face plata online ptr ca nu mai este activ „Contul meu ” de la AKTA.
Va multumesc. Astept precizari.
Cu respect,.
Noi nu suntem de la Digi.
Veti putea achita factura pe site-ul Digi Romania. Daca nu aveti datele de pe factura, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi.
Revin cu rugamintea de a-mi trimite si factura pe august, ******* SRL.cod client****.punct de lucru Soveja, Vrancea.Multumesc.
Acest site nu reprezinta AKTA ofera doar informatii. Luati legatura cu departamentul Relatii Clientii vorbiti cu un operator.
V-am raspuns si la comentariul anterior.
Mi-am schimbat e-mailul.Va rog sa-timiteti factura la noua adresa de mail.*****@gmail.com
Acest site nu reprezinta AKTA ofera doar informatii. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call center. Dar vedeti ca AKTA a fost cumparata de Digi.
Sunt abonat TV *****, nr.contract ****** / 14.06.2019, am primit informare la tel.
07****** ca trebuie sa pletesc 44,50 lei abonamentul pe luna mai. Am incercat online dar nu pot ca nu am primit factura. Trimiteti-mi factura pe email s-o pot onora.
Noi nu suntem de la Akta.
Luati legatura cu ei la relatii cu clientii pentru a va trimite factura.
buna ziua asa vea orugaminte daca se pote
Buna ziua,
Cu ce va putem ajuta?
din cie cauza meau venit osuma 38 lei sa plates ieu nu am dect cablul de internet pe numele meu si ieu am platit din martie anul 2020 ha bar nam din cie motiu platesc ieu 38 de lei
Sunati la relatii cu clientii Akta la numarul 0377778899 sa vi se detalieze factura.
client ****** cod client ***** am efectuat plata facturii pe luna in curs in data de 19 03 2020 dar am primit ieri mesaj de la AKTA ca nu am achitat factura.Mentionez ca plata s-a facut on-line din banca Ing si am observat pe confirmarea de plata de la banca un cod **** si referina***** Suma platita este de 33 lei Am incercat sa va transmit confirmarea de plata dar nu am rusit Daca ma puteti ajuta cu datele pe care le-am transmis va rog sa ma anuntati Multumesc
Noi nu suntem de la Akta.
Gasiti in articol, mai sus, detaliata modalitatea prin care puteti confirma plata in reteaua Akta.
Vreau sa confirm o plata pentru nr. client:0**** pe numele Dumitrescu Ionela: Com ** , sat C**, str. Principala nr.*, jud A**
Factura nu a fost platita intrucat nu am primit factura.
Va rugam sa efectuati activarea emisiei programelor.
adresa client @atka.ro este inactiva si nu stiu unde pot face confirmarea. Va rog sa ma ajutati
Adresa corecta este client @akta.ro, aveti o greseala in numele adresei.
Doamna Sanda acest sait nu reprezinta Akta doar ofera informatii. Sunati la nr 0377778899. NR Relatii Clientii stati in telefon pana veti intra in legatura cu un operator akta si datile datele de pe bonul plati facturi akta , daca adresa de maill nu functioneaza.
Putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.
Am avut o factura de 64 la restante aparea 124 fiind factura din urma platita mai tarziu..restul de 60 raman pt luna viitoare?Si mai platesc doar diferanta?
Doamna Emilia acest sait nu reprezinta akta doar ofera informatii. Pentru a afla exact cat aveti de plata sunati la nr Relatii Clienti aflat pe factura dvs.
As vrea sa confirm plata
Daca am platit printr-o alta modalitate de plata decat online si deja ne-au fost suspendate pentru neplata serviciile de televiziune, internet si telefonie, putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.
Aceste informatii le gasiti si in articolul publicat mai sus.
Pentru confirmarea plati trebuie sa trimiteti dovada la adresa de maill client @ akta .ro Trebuie scanata chitanta sau trimisa o poza a chitantei. Imailul trimis de dvs trebuie sa contina si numele titularului, adresa completa si codul de client
Buna ziua vreau sa va fac o confirmare de plata la Nr de client ******
Buna ziua,
Daca am platit printr-o alta modalitate de plata decat online si deja ne-au fost suspendate pentru neplata serviciile de televiziune, internet si telefonie, putem face confirmarea platii la adresa de mail client @ akta.ro. Trebuie sa trimitem dovada platii (chitanta scanata sau fotografiata) la aceasta adresa de mail. Pentru o identificare rapida, este indicat ca e-mailul trimis de noi sa contina numele titularului, adresa, preferabil si codul de client.
Fratilor,firma Akta e cea mai proasta companie din Romania ! Sa nu faceti prostia de va abona la ei .Au servicii de c**** si preturi care depasesc Rcs-Rds !Le doresc Falimentul cit mai repede !
Comentariu moderat