Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Se intampla, de cele mai multe ori, cardurile CI+ de la RCS-RDS sa aiba probleme la conectare si sa nu functioneze din prima incercare. Pentru a reusi sa folosim un card CI + de la RDS (Digi) trebuie sa urmam o mica procedura.
RCS-RDS detine doua tipuri de module Ci+:
- Primul modul este cel in care se introduce o cartela pentru a functiona;
- Cel de-al doilea modul se introduce direct in TV si nu mai are nevoie de cartela. (Acesta exista in doua variante: smartcam plus si Irdeto). Acesta este si modulul pe care RCS-RDS il ofera la momentul actual clientilor.
Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) – Procedura de conectare a cartelelor CI+ de la RCS-RDS (Digi):
Pentru inceput, trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot pentru cartelele CI+. Fara un astfel de slot, nu vom putea folosi modulele CI + de la niciun operator.
- Pornim televizorul si conectam modulul CI+. Pe ecran va trebui sa apara mesjaul „cam inserat” urmat de o bara de incarcare. Dupa ce s-a finalizat incarcarea, cardul ar trebui sa fie instalat si functional. Pentru a testa functionalitatea acestuia, trebuie setam televizorul ep un canal codat (TV 1000, BBC Earth).
- In cazul in care un program codat nu functioneaza, primul pas pe care trebuie sa-l facem este sa reintroducem modulul CI+ in televizor. Dupa reintroducere ar trebui sa porneasca procesul de autentificare.
- In cazul in care cartela ci+ nu se autentifica, trebuie sa o reinitializam. Pentru a face asta, trebuie sa sunam la serviciul de relatii cu clientii (+40314004401) si sa urmam ramurile: 1 (contract existent, daca sunam de pe un numar asociat contractului) – 2 – 2 (Tv prin cablu) – 1 Reinitializare cartela -> Introducem seria (CDSM) de pe cartela urmata de tasta # si cartela va fi reinitializata. Dupa reinitializare, trebuie sa asteptam 15 minute cu televizorul deschis pe un post codat.
- Daca dupa reinitializarea cartelei, aceasta tot nu functioneaza, trebuie sa efectuam o scanare completa a posturilor tv din meniul televizorului, urmata de o revenire la setarile din fabrica ale televizorului.
Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS)
Daca dupa scanare si resetare cartela tot prezinta probleme, vom identifica problema urmarind lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS).
- Eroare de autentificare – Autentificarea ce are loc intre TV si cartela CI+ a esuat. Verificati semnalul pe cablu si reporniti televizorul;
- E0160-0 – Nu aveti permisiunea de a urmari acest canal. No permission to view this channel). Pentru a modifica abonamentul suna operatorul tau;
- E017-0 – Niciun sector valid gasit. Pentru a activa receptorul, suna operatorul tau; Verificati ca modulul ci+ sa fie introdus complet si corect in televizor sau in decodor;
- E018-0 – Produs blocat. Contactati operatorul pentru a va indruma cu privire la aceasta eroare;
- E019-0 Produs expirat. Contactati operatorul pentru a va activa modulul;
- E030-0 – Momentan acest canal nu poate fi vizionat. Adresati-va operatorului pentru a va modifica abonamentul pentru a putea viziona acele canale;
- E042-32 – Control parental;
- e600-0 – Receptorul nu este activat momentan. Pentru a vizualiza acest serviciu, suna operatorul tau.
Alte probleme ce pot aparea si pe care le putem rezolva cu usurinta:
-Smartcamul nu se autentifica. Pentru acest caz trebuie sa verificati compatibilitatea televizorului cu modulul si sa verificati daca acesta este introdus complet si corect;
-Canalele criptate nu functioneaza. Daca apar mesaje de eroare, verificati-le din lista de mai sus. Verificati daca modulul CI+ este introdus corect.
In cazul in care intampinati probleme cu intalarea modulelor CI+, nu ezitati sa urmariti lista de Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS) sau sa postati un comentariu la acest articol, pentru a va putea ajuta.
Salut am introdus Smart cardul și îmi zice că este imperecheat cu alt modul ce pot face?
Salut daca nu aveti cont online pe Digi .ro sunati la Relatii Clientii si spuneti sa va activeze/ reinitialize camul in sistem. Daca aveti cont online pe Digi . ro intrati in cont serviciile mele tv reinitializare smart cam ok si in 2 minute ar trebui sa mearga.
Buna ziua, Am introdus smart cam digi și îmi apare lipsă semnal
Nu receptionati nici un canal? Camul nu are treaba cu lipsa semnalului. Camul decodeaza canalele codate. Incercati sa dati cautare totala a grilei cu camul in tv.
Mesaj Smartcard expirat(9)
Lasati tv-ul pe un canal codat pe care il aveti in contract exemplu HBO 30 de minute . Sau daca nu faceti cautare totala a grilei cu , camul in tv.
Am doua smartcam ci+ si nu merge niciunul doua televizoare diferite marca samsung an fabricatie 2023….am tot sunat la digi au reiniciat smartcam si tot nimic ….eroare : canal codat….daca ma puteti ajuta va las adresa email.com
A-ti introdus cum trebuie smart camul? Daca da atunci cu ,camul in tv da-ti o noua cautare totala a grilei ( eu asa rezolv problema pe Vortex sau Hisens). Dupa ce a-ti facut scanarea totala digitala mergeti pe canalul codat ( pe care il aveti in contract bifat HBO FilmNew sau pe care la-ti contractat) si ar trebui sa mearga. Daca nu merge, mergeti cu camurile intr-un sediu de reparati Digi ( la tehnic) nu in sediul comercial si rugati sa vi le activeze ei ( le baga intr-un tv in fata dvs pana cand apare imagine pe canalul codat contractat de dvs). Dupa acea lua-ti camurile si le introduceti in tv-ul dvs.
Smart cam CI+HD și tv Samsung
Buna ziu nu am card folosesc direct cablu in tv si am eroarea asta pe anumite canale
Va rugam sa verificati daca modulul CI / CI + a fost inserat corect
Tin sa precizez ca mai am un tv in camera cealalta si numi apare acesta eroare
Buna ziua acest mesaj va apare doar pe canalele codate cum ar fi HBO Balcan Music . Nu va apare acest mesaj pe celalalt tv pentru ca este alta marca de tv. Pe celalalt tv va poate aparea mesajul Acest canal este codat /criptat. Fiecare marca de tv are mesaj diferit pentru canalele codate.
Ce inseamna cand apare la canalul DIVA eroare 105
Salut am dat din greseala pe setari implicite acum nu mai merge nimic imi da eroare 104 nici un canal orice asi face nu merge are cineva oarecare sfat
Va referiti la tv sau cam? Daca a-ti dat la setarile implicite la tv , atunci refaceti prima instalare. Setati limba setati tara la cautare, dupa acea dati cautare canale. Daca a-ti dat din gresala setari implicite la cam sunati la Relatii Clientii.
Salut,scriu asta și pentru alții cu aceasta problema.la digi antena,104 nici un canal este problema de la rețea.(cablu,LNB,mufe,legături etc)
Eu am sunat la ei și nu cunoștea acest cod de eruare.si am descoperit singur ca Lnb-ul era putred și plin cu apa.
Salut
Bună ziua.ma poate ajuta și pe mine cineva.am digi și îmi apare 104 niciun canal .nam avut probleme pana acuma,nu a umblat nimeni niciodată la nimic,sa luat kanald și am dat căutare poate îl baga dineu și îmi da aceasta eroare.multumesc
Nu mai pot reinitializa modulul ci+ .Se afișează,,Modul CI INSERAT după care se afișează,,Așteaptă „.Am așteptat zeci de minute și tot așa se afișează. Nu primesc mesaj de autentificare. La eliminarea și introducerea modulului,se afișează aceste manevre dar…doar atât. Care este seria corectă, S/N,P/C,CA S/N sau ultima VUA?Bănuiesc că penultima CA S/N:230212135764.Am încercat pe alt tv modulul și merge dar pe Nei smart nu mai merge dar a mers până acum 5 zile.
Sunati la Relatii Clientii
Bună ! Am introdus cardul Smart Cam dar îmi apare semnal demodulat. Ce mă sfătuiți?
Salut. Camul este activat? Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator posibil ca, smart camul sa nu fie activat. 2 Daca aveti cont pe Digi. ro activati camul singur din cont. 3 Lasati tv-ul aprins pe un canal codat pe care l-ati contractat timp de 10-20 de minute si ar trebui sa ave-ti imagine.
Salutare! Am achizitionat ieri un tv lg,astazi am activat digi 4k doar ca dupa ce am dat o rescanare a canalelor,resetare sa reiau tot procesul de la capat,autentificarea camului corecta…totusi cand vreau sa vad digi 4k imi apare mesajul „smart card niciodata imperecheat (25)”. Care a r fi problema si rezolvarea ei ca eu deja nu stiu ce sa mai fac. Multumesc!
Salut. Cum ati activat pachetul telefonic sau pe site? Acel mesaj apare cand camul nu este activat. Ori vorbiti la Relatii Clientii si va reinitializeaza camul in sistem, ori reinitializati dvs camul in contul dvs ( daca aveti cont pe site). De obicei activarea unui pachet poate dura si 24 de ore. Lasati tv-ul aprins pe posturile 4K cel putin 30 de minute.
Buna seara,
Aveti ideea de ce la unele canale, care au mers pana acum, apare “ 105- eroare redare video si audio”? Am resetat decodorul, am scos cardul si tot persista eroarea.
Multumesc
Buna seara probleme cu , cablurile din casa ,faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Mie îmi dă eroare 104 Niciun canal. Am dat la căutare canale și îmi apare 0. Ce aș putea face?
Aveti probleme cu semnalul. Verificati cablurile de la mufele tv-ului sau spliterului. Lipsa canalelor nu are treaba cu , camul.