Clarificare diferente preturi abonamente Netflix
De cateva zile exista nelamuriri in privinta preturilor abonamentelor Netflix deoarece in functie de navigatorul/dispozitivul utilizat si de modul utilizat (normal/incognito), exista cateva diferente de preturi, de exemplu pentru abonamentul Premium pretul afisat este intre 11.99 si 15.49 euro.
Preturile abonamentelor Netflix afisate pe diverse dispozitive/navigatoare sunt dupa cum urmeaza, conform informatiilor trimise de catre domnul Bogdan:
Samsung Smart TV: tarifele afisate atat in aplicatie cat si in browser-ul implicit sunt cele normale (7.99, 9.99, 11.99 euro). Clarificare diferente preturi abonamente Netflix
Smartphone Android:
– Google Chrome:
• tab normal: minim 8.99, standard 12.49, premium 15.49;
• incognito: minim 7.99, standard 10.99, premium 13.99;
– FireFox:
• tab normal: minim 8.99, standard 12.49, premium 15.49;
• incognito: minim 8.99, standard 11.99, premium 14.99;
– in Opera:
• tab normal: minim 7.99, standard 11.99, premium 15.49;
• incognito: minim 8.99, standard 12.49, premium 15.49;
– Aplicatie Netflix: tarifele sunt cele normale (7.99, 9.99, 11.99).
De ce pretul afisat difera in functie de dispozitiv/navigator/mod utilizat pe Netflix?
Avand aceste nelamuriri initial ne-am gandit ca sunt probleme tehnice aparute in urma mariri preturilor in SUA pentru abonamentele Netflix insa, contactand serviciul de relatii cu clientii Netflix de doua ori, ni s-a confirmat ca nu exista planuri pentru marirea abonamentelor Netflix in Europa in viitorul apropiat iar aceste diferente de tarife ar exista pentru a testa impactul asupra utilizatorilor in privinta unei potentiale mariri de pret. Desi explicatia oferita de 2 ori de catre 2 reprezentanti Netflix nu este credibila (de ce se doreste testarea impactului maririi abonamentelor daca nu exista planuri in viitorul apropiat pentru marirea abonamentelor?) cert este ca momentan preturile raman aceleasi, dupa cum urmeaza:
- Minim: 7.99 euro;
- Standard: 9.99 euro;
- Premium: 11.99 euro; Clarificare diferente preturi abonamente Netflix
Conform reactiilor reprezentantilor Netflix, problemele acestea erau cunoscute. Nu sunt de acord cu explicatiile oferite (colectarea reactiilor potentialilor abonati privind o posibilia marire a abonamentelor) deoarece astfel de teste ar putea duce la pierderea clientilor. Astfel de sondaje se fac de catre firme specializate pentru a evita un impact negativ asupra clientilor/potentialilor clienti. Totusi, aceste probleme pot fi de natura tehnica.
Cum putem avea dovada ca preturile sunt aceleasi in momentul in care am activat contul Netflix?
Daca nu am avut un cont Netflix pana acum, prima luna este gratuita si nu putem vedea imediat care este tariful abonamentului platit prin cardul bancar insa in momentul in care ajungem la ultimul pas in care alegem modalitatea de plata, este afisat tariful corect (exemplu: pentru abonamentul Premium tariful este 11.99 euro). Pentru a evita probleme in viitor, este preferabil sa facem un printscreen la acel ultim ecran in momentul in care efectuam plata. Cert este ca in momentul acesta tarifele abonamentelor Netflix pentru Europa raman neschimbate.
Ii multumim domnului Bogdan pentru contributia adusa acestui articol.
Si eu va multumesc ca ati luat in considerare sesizarea transmisa.
Nu pot sa inteleg abordarea celor de la Netflix in a testa reactia viitorilor abonati la marirea tariferlor. Nu imi aduc aminte ca vreo alta companie de servicii sa faca astfel de „teste”.
Mai intai vreau sa precizez ca nu sunt specialist in domeniul juridic, deci ceea ce urmeaza sa scriu sunt pareri strict personale.
Situatia asta nu este cumva un caz de inselaciune? Tu imi prezinti servicii la anumite tarife, iar ceea ce platesc este altul. Chiar daca tariful platit este mai mic fata de cel prezentat.
Nu stiu daca poate fi considerat un caz de inselaciune, dumneavoastra sunteti mult mai in tema sa ne sugerati daca acesta poate fi considerat un astfel de caz, avand in vedere ca pretul final este mai mic. Insa, asa cum am precizat in articol, nu am luat in considerare ca fiind reale explicatiile oferite de catre agentii Netflix, nu vad niciun avantaj sa mentionezi un pret mai mare riscand ca potentialii clienti sa nu mai fie interesati, astfel de sondaje se fac separat prin firme specializate. Cred ca este doar o slaba informare a celor de la relatii cu clientii Netflix, inca mai cred ca acestea sunt situatii tehnice in urma maririi abonamentelor celor din SUA.
Ramane de vazut in perioada urmatoare daca se vor mari preturile.
Momentan, pretul real este ce afisat inainte de a introduce datele bancare.