Reziliere contract/abonamente UPC
In acest articol vom detalia modalitatile prin care putem rezilia abonamentele si contractul UPC avand in vedere ca am primit intrebari privind acest aspect din partea mai multor abonati UPC.

Rezilierea contractului UPC se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

  • cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este prin prezenta titularului contractului intr-un punct de lucru UPC;
  • in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
  • e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
  • rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

Reziliere contract/abonamente UPC

Este indicat ca atunci cand facem cererea de reziliere, indiferent de modalitatea prin care depunem cererea, sa solicitam un numar de inregistrare pentru a avea dovada rezilierii contractului. De regula la UPC si RCS – RDS nu sunt foarte multe cazuri in care sa nu fie luate in calcul cererile de reziliere insa in cazul Telekom, Orange sau Vodafone deseori se intampla sa asteptam cateva luni, luni in care platim in continuare abonamentul, pana sa primim un raspuns. Cand primim raspunsul de confirmare, ni se va comunica si data incepand cu care nu vom mai plati serviciile UPC.

Dupa ce am depus cererea de reziliere trebuie sa asteptam un raspuns din partea UPC pentru a ne confirma ca este in regula si ca vom avea contractul reziliat.

Totodata, atunci cand primim confirmarea, daca avem echipamente UPC in custodie (mediabox, connectbox, digital card) trebuie sa returnam echipamentele intr-un punct de lucru UPC.

Daca nu doriti rezilierea contractului UPC insa doriti suspendarea abonamentelor UPC pe perioada determinata atunci putem depune o cerere de suspendare servicii intr-un sediu UPC in urmatoarele conditii:

  • 3 luni – costa 30 de lei;
  • 6 luni – costa 60 de lei;

Reziliere contract/abonamente UPC

In cazul vostru cum a decurs rezilierea contractului UPC? Ati intampinat probleme?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

89 COMENTARII

  1. Client ****** cod client *****. Str. * ap * sect * Bucuresti
    Am depus cerere reziliere contract deoarece nu mai locuiesc la adresa la care a fost montat receverul si nu functioneaza aparatul TV de 3 ani de zile. Am fost contactata telefonic si mi s-a cerut depunerea aparatului lucru pe care l-am facut si am adeverinta de predare si totusi au mai emise facturi si trimise catre banca platitoare inca 2 luni. Am deja la Dv platiti in plus cca 80-90 lei. .

    VA ROG INCETATI EMITEREA FACTURILOR PENTRU UN CONTRACT REZILIAT. In caz contrar ma vad nevoita sa ma adresez la protectia Consumatorilor. Este un abuz.

    • Noi nu reprezentam niciun operator iar UPC nu mai exista, au fost preluati de Vodafone. Luati numar de inregistrare de la Vodafone daca nu aveti deja si faceti sesizare la ANPC.

  2. Buna !
    Oare cum trebuie sa procedez daca nu mai am router-ul de la UPC (m-am mutat de la acea adresa acum 2 ani) si doresc rezilierea contractului ?
    Trebuie sa platesc suma restanta si dupa aceea ?
    Ar trebui sa predau echipamentul ..pe care nu-l am . Oare se poate plati contravaloarea ? Daca stiti ceva despre asta , m-ar ajuta mult.

    Multumesc anticipat !

  3. Am luat legatura cu firma dumneavoastra pentru reziliere contract TV UPC,prin telefon,fara rezultat,rog trimiteti accept,spre a preda apratura si cartelele Tv.
    Detin numar de telefon 07******,CNP ******.
    Multumesc!

  4. Puteti sa-mi spuneti unde as putea returna echipamentele pt TV si internet de la UPC/Vodafone. Am reziliat contractul anul trecut si inca ma lupt cu ei.

  5. BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI TRASMITE-TI PRIN POSTA CONTRACTUL PE CARE L-AM INCHEIAT CU DV. DOAMNE PE CE PLANETA SUNTEM?
    BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI TRASMITE-TI CONTRACTUL PRIN OFICIUL POSTAL LA ADRESA UNDE MI S-A INSTALAT CABLU TV. NU AM DE LA DV. NICI O FORMA LEGALA. IMI CERE-TI DATE DIN CONTRACT – COD CLIENT , EU DE UNDE SA LE IAU. NU DORESC FACTURA ELECTRONICA, NU AM CALCULATOR PERSONAL. VA ROG SA MA INTELEGE-TI CA NU POT FACE PLATA FACTURII DACA NU-MI TRIMITE-TI FACTURA LA DOMICILIU. NU AM CONTURI DESCHISE PRIN BANCI. DECI ESTE CLAR CA MA INTELEGE-TI. MULTUMESC. ASTEPT CONTRACTUL INCHEIAT CU DV. SI FACTURA DE PLATA PRIN POSTA LA DOMICILIUL RESPECTIV. AM ACEST DREPT LEGAL DA? NU FAC PLATA FACTURII DACA NU-MI TRIMITE-TI FACTURA LA DOMICILIU PRIN POSTA. NU SUNTEM MARIONETE, SUNTEM OAMENI SI SA NE RESPECTAM. DACA NU POT REZOLVA ACEASTA PROBLEMA SUNT NEVOITA SA REZILIEZ CONTRACTUL CU DV. IN TERMEN DE 30 DE ZILE.
    VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE.

  6. Buna ziua ,
    Doresc incetarea serviccilor tv + internet pentru compania SC ***** SRL , ****** ,RO***** , cod client ******.
    Va rog sa transmiteti un nr. de inregistrare la aresa e-mail ******@yahoo.com
    Tel contact 07******

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Vodafone (UPC), pentru informatii despre rezilierea contractului pe persoana juridica va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone PJ la numarul 0311000405.

  7. Buna ziua,

    La data de 12.11.2020, am trimis o sesizare privind dorinta mea de
    a renunta la serviciile dvs. La aceeasi data ati suspendat serviciile pe motiv de neplata
    la scadenta. Totodata va sesizam ca serviciile sunt de proasta calitate si ca internetul este cu intreruperi repetate si solicitam sa iau legatura cu o persoana din cadrul compartimentului relatii cu clientii.
    Pana la aceasta data nu a luat nimeni legatura cu subsemnatul.
    Pe acesta cale va notific, din nou, hotararea mea de a renunta la serviciile dvs. incepand cu data de 01.12.2020.
    De asemenea precizez ca astazi am facu plata on-line la factura scadenta in data de 06.11.2020.
    Consider total nejustificata pozitia dvs de a opri furnizarea serviciilor la data de 12.11.2020.

    Astept un raspuns in cl mai scurt timp.

    Ion tel: 07******

  8. buna ziua, locuiesc pe strada * nr.*,bl.*,sc.* , ap.* avem abonament UPC pentru televiziune ,de curand ne-ammutat in Mosnita Noua ,str.* nr.* si dorim sa mutam acest abonament la aceasta locatie.Inca nu avem contractul definitiv asupra casei ,numai precontract .Se poate?

  9. Buna ziua!Ma numesc *****,cu domiciliul in Soveja jud.VN si doresc sa l dezabonez de la serviciile tv pe tatal meu,*****,din Cimpulung Moldovenesc,jud.Suceava,cod client****,CNP*******.Doresc acest lucru,deoarece este la mine,fiind bolnav si nu mai locuieste la adresa cu serviciile dvs.de10 luni.Am incercat sa fac acest lucru la centrul UPC Focsani,de unde am facut si ultimele plati.Voi plati si suma restanta.Cu stima,

  10. Cod client:******
    La 31.05 2020 v-am notificat faptul ca voi rezilia Contractul…,de la data de 01.07 a.c.,datorita faptului ca au fost nenumarate deranjamente in functionarea corecta a serviciilor.Constat ca in ultima perioada nu au mai fost intreruperi,probabil ca a fost consolidata infrastructura. Ca urmare a acestei constatari inclin pentru mentinerea Contractului. Din convorbirea avuta pe 15.06 11.07 am retinut faptul ca aveti o oferta noua si va rog sa-mi comunicati aceasta oferta,sa decid in cunostinta de cauza.
    Cu stima,

    • Noi nu suntem de la UPC (Vodafone).

      Rezilierea contractului UPC se poate face sunand la relatii cu clientii la numarul 0311000872 sau pe adresa e-mail contact@upc. ro.
      Cat despre „ce se intampla”, desi vad ca v-ati raspuns la intrebare, va raspund si eu. Daca nu platiti se vor deconecta serviciile iar dupa o perioada de timp, datoriile se vor vinde catre o firma de recuperare, care va incerca sa isi recupereze suma.

  11. Ieri am vorbit cu un consultant UPC pt. inchiderea abonamentului analogic pe care oricum il aveam suspendat pana in iunie ca nu locuiesc acolo, si m-a intrebat data nasterii si a zis ca ok se va inchide. Intrebarea e cat dureaza, ca vad ca pe my upc inca apar serviciile si merge si horizon go in continuare.
    Initial mi-a zis ca daca stiu pe cineva care imi poate prelua abonamentul la „doar” 16 lei si am zis ca nu!

    • Ai completat o cerere de reziliere? Nu ti-au dat niciun act, nimic? Fa-le o sesizare telefonic sau online in care sa mentionezi acest lucru, indicat este sa ai ceva scris in caz ca se gandesc sa nu-l rezilieze.

  12. Buna ziua. Am cerut astazi rezilierea contractului de televiziune de la UPC si mi-au spus ca rezilierea se va efectua conform celor scrise in contract, adica in termen de preaviz de 60 de zile. Adica eu trebuie sa platesc inca 2 luni abonament la ei si nu vreau asta, vreau sa inchei cat mai repede ca sa imi fac abonamnet la alta firma. Nu pot face rezilierea imediat? Si daca imi spun ca nu se poate, pot face reclamatie la protectia consumatorului? Multumesc!

  13. Buna ziua in data de 15 sau 16 ianuarie 2020 am bagat de la upc. Cel mai gresit lucru pe care lam facit. Nu merge netul mai deloc. Daca ma duc la baie nici nu am semnal. Am apartament cu 2 camere. De pe televizoare imi iese netul si ma chinui sa il bag iar. Pot rezilia constractul . Este adevarat ca am 30 de zile de pa inceperea contractului? Multumesc o seara buna

    • Buna seara,
      Nu aveti un termen de proba, puteti rezilia fara a respecta conditiile contractuale in maxim 14 zile doar daca a fost semnat la distanta. Altfel, trebuie sa platiti promotiile de care ati beneficiat prin contract, sumele sunt specificate in contract.

    • Daca nu mai erati sub perioada contractuala la data incepand cu care a fost solicitata rezilierea, nu este legal si nu aveti nicio obligatie sa o platiti.
      Daca erati sub perioada contractuala atunci este legal, conform contractului.

  14. buna ziua sunt sub contract upc pentru 2 ani din martie 2019 acum am reziliat contractul din nefericire am beneficiat de reducere de la 79 lei la 69 lei hbo gratuit si un card cadou de 100 lei .Mi au trimis factura 400 lei taxa reziliere care nu explica de unde vine suma ,nu au incetat contractul mi au emis in continuare factura pe luna decembrie ,ce ma sfatuiti sa fac?

    • Buna ziua,
      Probabil sunt incluse si alte sume subventionate de ei initial. Trebuie sa sunati la relatii cu clientii UPC sa vi se explice exact ce reprezinta acea suma. Este mentionat si in contract ca se platesc gratuitatile, taxe de instalare/activare, etc., in caz ca se reziliaza inainte de termen deci cred ca trebuie platita suma.

  15. Buna ziua cum procedez sa reziliez un contract la cablu si net am locuit la o adresa si ne-am mutat insa acolo nu aveti acoperire eu cum sa fac unde m-am mutat am facut contract la digi prin antena satelit

    • Buna dimineata,
      Rezilierea contractului UPC se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este prin prezenta titularului contractului intr-un punct de lucru UPC;
      -in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
      -e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
      -rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

      Daca nu exista acoperire la noua adresa unde locuiti, ar trebui sa fie aprobata cererea de reziliere fara plata unor taxe de reziliere, chiar daca sunteti sub perioada contractuala.

  16. Buna ziua va scriu in numele mamei are ups cablu nr de cod client ****** si are mama 90 de ani este bolnav si as vrea daca se poate sa opriti cablu de luna asta va multumesc

    • Rezilierea contractului UPC se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este prin prezenta titularului contractului intr-un punct de lucru UPC;
      -in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
      -e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
      -rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

  17. Buna dimineata,
    Ma numesc Adina , cu domiciliul in Timisoara, str.* nr.*,et.*, ap.*. Intrucat in luna August 2019 am plecat sa locuiesc in Statele Unite ale Americi si nu ma mai intorc in Romania. Am incercat sa trimit email la adresa aceasta contact @upc.com furnizata de UPC dar nu este activa, din acest motiv scriu pe acest site al dvs.
    Cu respect va rog sa-mi aprobati prezenta cerere de rezilierea a Contractului de furnizare servicii de internet si cablu Tv. incetand serviciile cat mai curand posibil. Daca trebuie sa returnez echipamentul va fi adus la dumneavoastra de varul meu pe nume ***** cu domiciliul in Sat Dumbravita jud.Timis.Atasat gasiti CI.
    Trimis email de solicitare incetare servicii UP, la data de 13/10/2019 ora 7.35 PM ora Statelor Unite ale Americii.

    Multumesc anticipat.

    Cu stima,

  18. Buna ziua, am fost la un punct de lucru upc Buzau pentru rezilierea contractului si mi s-a spus ca este obligatorie prezenta titularului . Este adevarat?

    • Puteti rezilia contractul UPC prin una din urmatoarele modalitati:

      -cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este prin prezenta titularului contractului intr-un punct de lucru UPC;
      in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
      -e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
      -rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

  19. Buna ziua, eu am fost client UPC pina im luna Martie 2019. Pentru ca eu m-am mutat cu serviciul in Franta(eu am trimis copie cu noul contractul de munca) am reziliat contractul cu Upc.
    Eu am plătit integral ultima factura.
    Acum eu am primit o somație de plata de la O companie si nu stiu despre ce e vorba. Eu va rog sa ma informați pentru a rezolva problema in condiții amiabile. Va multumesc!

    • Buna ziua,
      Firma de la care ati primit somatia de plata ar trebui sa va informeze despre ce reprezinta acele datorii, v-au zis ca e vorba de datorii de la UPC? Daca da, sunati la UPC sa va detalieze acele facturi sau la firma de la care ati primit somatia, si ei ar trebui sa aiba aceste informatii.

  20. Am scris email de reziliere dar nu, ca să prevină tentativele de fraudă ( sic!) trebuie să merg personal să dau cu subsemnatul că altă treabă mai bună n-am! Firmă ce asigură inclusiv internet cere prezența personală. Birocrație în floare și în plus șicanare. Bravo, UPC! Există și facebook, vor primi și acolo o ” reclamă ” pe cinste.

  21. Buna ziua
    Vreau sa imi inchid contractul UPC
    Momentan sunt in strainatate
    In aprilie ,inainte sa plec din tara , am fost la Upc sediul Braila , si mi sa spus ca nu se poate caci in mai se termina contractul obligatoriu
    Si ca pot face anularea online
    Cu datele mele personale si codul client .
    La ce adresa de email le pot trimite ?

    • Buna ziua,
      Rezilierea contractului UPC se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este prin prezenta titularului contractului intr-un punct de lucru UPC;
      -in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
      -e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
      -rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

    • Buna ziua,
      Puteti rezilia contractul in reteaua UPC prin una din urmatoarele modalitati:
      -cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este prin prezenta titularului contractului intr-un punct de lucru UPC;
      -in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
      -e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
      -rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

  22. Buna ziua,

    Ma numesc ***** si sunt fiica lui ***** abonata la
    serviciile dvs. cu codul de client ***** si domiciliata in loc.
    Voivodeasa, jud. Suceava, avand CNP *******.

    Intrucat mama mea este grav bolnava si locuieste acum la mine, deci nu
    mai domiciliaza la adresa din contract, va rog sa aprobati rezilierea
    contractului mamei mele.

    Mentionez ca nu am am posibilitatea de a depune o cerere scrisa la
    sediul UPC intrucat cel mai apropiat sediul al dvs. se afla la o
    distanta considerabila de domiciliul meu. De asemenea mai precizez ca
    nu am adresa de email. Pentru informatii suplimentare va rog sa ma
    contactati la tel. 0******.

    Va multumesc anticipat!

    • Buna ziua,

      Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.

      Rezilierea contractului in reteaua UPC se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este prin prezenta titularului contractului intr-un punct de lucru UPC;
      in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
      -e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
      -rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

  23. Buna ziua, am un abonament la o alta adresa decat cea de domiciliu, si anume str. Nicolae Titulescu nr. *, bloc *, scara *, et. *, **** Cluj-Napoca, cod client *****.
    La aceasta adresa a locuit mama, care a decedat in 3 martie anul curent.
    Prin urmare, as vrea sa reziliez contractul acesta. Mentionez inca o data ca eu locuiesc la alta adresa, unde, am de asemenea un abonament UPC.
    As vrea sa stiu ce demersuri trebuie sa fac in sensul acesta ?
    Multumesc.

    • Buna seara,

      Rezilierea contractului UPC se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este intr-un punct de lucru UPC;
      in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
      -e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
      -rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

      Indiferent de modalitatea aleasa, va recomand sa aveti si certificatul de deces/copie.

  24. Buna ziua,

    Ma numesc M. Ioana; va rog sa luati in considerare solicitarea mea de renunta la serviciul de internet prin UPC la adresa: Timisoara, Str. Labirint numarul *, Ap. * parter incepand de azi.

    Va multumesc.

    • Buna ziua,

      Rezilierea contractului UPC se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -cea mai rapida si eficienta metoda prin care putem efectua rezilierea contractului UPC este prin prezenta titularului contractului intr-un punct de lucru UPC;
      in situatia in care nu avem un punct de lucru UPC in localitatea noastra, atunci putem contacta numarul 0311000872 pentru a discuta in acest sens; sunand la acest numar, aflam ca putem alege una din urmatoarele modalitati pentru a efectua rezilierea contractului UPC;
      -e-mail catre adresa contact @ upc.ro; in e-mail trebuie sa mentionam numerele titluarului, adresa, preferabil si codul de client/CNP-ul; este important de stiut ca adresa e-mail de pe care trimitem mailul care contine cererea de reziliere trebuie sa fie aceeasi adresa ca aceea inregistrata in baza de date UPC; daca nu este aceeasi adresa, este indicat sa sunam inainte la serviciul de relatii cu clientii UPC si sa solicitam sa ne actualizeze adresa e-mail in bazele de date;
      -rezilierea contractului UPC se poate face si prin trimiterea unei cereri scrise la adresa Str. Sergent Constantin Ghercu, nr. 1A, Etajele 8-10, Sector 6, Bucuresti, Cod 060201;

      • salut, mai am contract cu UPC încă 1 an jumate, pot sa reziliez contractul, trebuie plătit ceva? Lunile ramase din contract sau o anumită taxă?

        • Uitate pe contract sa vezi pe cate luni este semnat( 12 sau 24 luni) Daca este pe 24 de luni atunci platesti niste clauze scrise tot in contract si lunile ramase. Daca este pe 12 luni atunci poti renunta oricand.