Reziliere/suspendare contract Akta

Reziliere/suspendare contract Akta – In reteaua Akta rezilierea sau suspendarea contractului se poate face destul de usor, in acest articol vom detalia cum putem efectua aceste operatiuni datorita multiplelor solicitari venite din partea clientilor Akta.

Abonatii Akta pot solicita rezilierea contractului printr-o cerere scrisa depusa intr-un punct de lucru Akta, daca nu cunoastem punctele de lucru putem suna la relatii cu clientii Akta si vom primi informatii despre dealerii locali unde putem cere rezilierea contractului. Rezilierea contractului se va efectua in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la depunerea cererii scrise.

Conform contractului incheiat intre Akta si abonati: „Oricare Parte poate denunta unilateral Contractul, in scris, cu un preaviz de 30 zile calendaristice si daca clientul si-a indeplinit la zi toate obligatiile asumate prin contract, incluzând dar fara a se limita la plata serviciilor de care beneficiaza. Termenul de 30 de zile incepe sa curga fie din momentul inregistrarii la DCS a solicitarii scrise de denuntare a contractului sau din momentul confirmarii de catre client a primirii notificarii scrise de denuntare unilaterala a contractului de catre DCS. Dupa cele 30 zile calendaristice de la primirea notificarii in forma scrisa, Contractul inceteaza de drept, fara efectuarea nici unei alte formalitati. Incetarea Contractului nu are efecte asupra obligatiilor devenite anterior scadente intre parti.

Suspendare contract Akta

Suspendarea abonamentului Akta se poate face tot printr-o cerere depusa intr-un punct de lucru Akta, se poate face pe o perioada de minim o luna si pe maxim 3 luni. Putem solicita suspendarea contractului o singura data pe an. Reconectarea serviciilor se solicita in scris in intervalul suspendarii si se efectueaza in termen de maxim 48 de ore de la depunerea cererii.

Atat pentru suspendarea temporara a contractului cat si pentru rezilierea contractului facturile trebuie sa fie achitate la zi. De obicei nu apar probleme in ceea ce priveste anularea contractului Akta insa este indicat sa solicitati un numar de inregistrare cand depuneti cererea de reziliere.

Multi abonati Akta sunt interesati de rezilierea contractului, in special in zonele in care RCS – RDS a construit retea de fibra optica, serviciile fiind mai ieftine si de o calitate mai buna. Lasati un comentariu daca aveti nelamuriri sau intampinati probleme cu incetarea contractului Akta.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

67 COMENTARII

    • Daca aveti probleme tehnice, le sesizati in repetate randuri si acestea nu pot fi rezolvate, atunci ar trebui sa fie posibila rezilierea contractului fara plata unor sume suplimentare. Ati facut sesizari la ei si nu au reusit sa rezolve pana acum? Ce probleme aveti mai exact?

  1. Având în vedere că la locaţia unde este instalat cablul tv nu mai locuieşte nimeni, aş dori rezilierea sau suspendarea abonamentului conform contractului. Cod client *****.
    Telefon de contact 07*****

    • Suspendarea abonamentului Akta se poate face pe o perioada de maxim 3 luni.
      Daca doriti suspendarea sau rezilierea, trebuie sa faceti o cerere catre Akta (daca nu ati semnat contract cu Digi).
      O puteti face pe site-ul Akta, sectiunea Contact.

  2. Interesant dupa 10 ani de plati de pana la 178 roni pe luna si cel mai mic de 55 roni ,fara a achizitiona nici un echipament de la dansii doar routerul ,dupa prelungiri de n ori si defectiuni la dansii pe retea de nenumarate ori ,am renuntat la ei printr-o cerere si plata la zi inclusiv luna pauza dar mi-au spus ca mai am un an de contract ,ma contacteaza o firma de recuperari ca sunt dator cu suma de 650 ron pt reziliere contract .
    E normal asa ceva ?

    • Probabil ati avut perioada contractuala. Verificati cu firma de recuperari ce reprezinta acea suma, ori ei ori Akta trebuie sa va ofere un raspuns deoarece sunt sanse mari ca taxele de reziliere sa fie abuzive.
      Daca aveti probleme, faceti sesizare la ANPC ulterior.

  3. Buna ziua. As dori sa intelg daca mai am contract activ din ce scrie in contul online. Nu am prelungit nici telefonic, nici in scris niciun contract. Vreau sa mi se suspende definitiv serviciul CATV pentru ca am tras fibra de la alt operator. Asta imi arata in contul online:

    Denumire oferta: AKTA Analogic
    Data activare: 01.07.2017
    Stare actuala: activ
    Data modificare: 01.07.2017
    Servicii componente: (Serviciu) AKTA TV 32 Lei – 01.06.2019 – nelimitat

    Din ce vad acolo nu cred sa mai am contract cu ei si e expirat de ceva vreme. Am platit in fiecare luna factura fara probleme. Le-am dat si un email si le-am spus ca vreau sa mi se suspende catv ca am tras fibra de la alt operator…si am primit acest raspuns: In urma solicitarii dumneavoastra, s-a deschis cererea de reziliere cu numarul 157xxxxx. Urmeaza sa fiti contactat de catre un operator in vederea solutionarii ei.

    Inca nu m-au sunat. Sa o pot rezolva usor cu ei oare? Sau ma pun sa platesc mai stiu eu ce facuri?

  4. Vă rog să-mi reziliati contractul cu firma dumneavoastră, Akta, începând cu 01.07.2020, motiv calitatea foarte proasta a serviciilor. Nu înțeleg cum spune un operator de al dumneavoastră ca incepind cu 01.08.2020 se poate când pe situl dumneavoastră scrie clar că în termen de 30 zile de la înregistrarea a cereri încetează contractul?

    • Noi nu suntem de la Akta.
      Cititi contractul iar daca acolo sunt mentionate 30 de zile, faceti o sesizare la Akta mentionand acest lucru. Daca nu primiti un raspuns favorabil de la ei, faceti o reclamatie la ANPC.

  5. tinand cont de faptul ca nu beneficiez de serviciile dvs.si de nenumaratele telefoane in vederea remedierii deficientelor survenite in timpul derularii contractului(a se vederea telefoanele date in perioada 01.03.2020-30.05.2020 peste 20 apeluri)cu apelul telefonic din data de 01.06.2020 nr.***** ora 16.20 am cerut rezilierea acestuia.nici la ora actuala nu beneficiez de serviciile Dvs.

    • Noi nu suntem de la Akta.
      Daca ati facut cerere pentru rezilierea contractului, trebuie sa asteptati sa fie efectuata aceasta modificare, eventual puteti sa mai sunati la ei pentru a va confirma daca totul este in regula.

  6. Buna ziua! Va informez ca am plătit facut akta in data de 14 ale lunii la un pry P.in data de 15 am fost de conectată pt neplata este drept ca am incercat onlain dar nu am reusit.Maimult era perioada stării de urgență si sucursalele banci la care plătea era închisă si se solicită să plătim onlain.Am solicitat rezilierea contractului deoarece mi sa pus si taxa de bransare.Sper sa nu fie alte costuri.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Akta.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa luati legatura cu cei de la Akta pentru a verifica ce taxe au fost emise.

    • Acest site nu reprezinta Akta, doar ofera informatii. Sunati la departamentul Relatii Clientii la nr 0377 77 88 99 sau trimiteti o cerere scrisa la adresa e-mail client@akta.ro.

    • Buna ziua,
      Pentru rezilierea contractului Akta trebuie sa sunati la 0377778899 sau sa trimiteti aceasta solicitare la adresa e-mail client@akta. ro.

  7. AKTA Internet 24.07.2018 activ 25.07.2018
    Servicii componente:
    (Serviciu) AKTA Fibra Torent (50 Mbps) 52 Lei 01.01.2019 – nelimitat
    (Promotie) [R] Client cu retentie prin call center 01.07.2019 – 30.06.2021
    (Promotie) [R-FINANCIAR] Discount financiar 10 luni – 15% 01.07.2019 – 30.04.2020

    AKTA Analogic 24.07.2018 activ 25.07.2018
    Servicii componente:
    (Serviciu) AKTA TV 37.5 Lei 01.01.2019 – nelimitat
    (Promotie) [R] Client cu retentie prin call center 01.07.2019 – 30.06.2021
    (Promotie) [R-FINANCIAR] Discount financiar 10 luni – 15% 01.07.2019 – 30.04.2020

    Cum as putea incheia acest contract fara costuri suplimentare? Nu am echipamente in custodie, serviciul functioneaza normal(intreruperi scurte cand sunt conditii meteo severe) doar ca nu il mai doresc de la acest furnizor, sunt la zi cu plata serviciilor.

    • Din cate stiu, taxele de reziliere reprezinta bonusurile acordate la inceputul contractului + contravaloarea abonamentului inmultit cu numarul lunilor ramase pana la finalul perioadei contractuale. Totusi, mi se pare putin cam mult, poti solicita un raspuns de la Akta privind rezilierea fara taxe suplimentare iar daca raspunsul este unul negativ, poti face si o sesizare la ANPC sa verifici daca este o clauza abuziva.

      • Mai am 1 an de contract efectuat prin retentie telefonica in urma cu 1, in aprilie s-a terminat oferta cu 15% reducere,l iar de atunci alte bonusuri sau oferte nu am si nici nu am semnat nimic. Au venit cei de la Digi cu preturi la jumatate si 50% reducere in primul an, deci cam vreau sa scap cumva de Akta fara niciun cost. Oricum urmeaza fuziune intre aceste 2 entitati dar parca nu as mai plati 82.50/luna inca 1 an.

        • Pe ce perioada ati facut contractul telefonic pe 1 an sau 2 ? Daca ati facut pe 2 ani atunci nu veti putea rezilia fara sa platiti acele taxe.

          • Imi apare pe 2 ani in contul online, pana in iulie 2021, insa nu am semnat nimic, a existat doar o conversatie telefonica in care am acceptat oferta nestiind sau sperand ca va aparea un furnizor mai bun din toate punctele de vedere. Nu se poate ca in 2020 sa nu putem renunta la niste servicii daca nu le mai dorim. Dar daca m-as muta(teoretic) intr-o zona fara acoperire AKTA, de exemplu inapoi la adresa din buletin din orasul Buzau, serviciile fiind instalate undeva in Prahova?

          • Nu poti scapa de reziliere fara costuri, mai ales luand in calcul acele reduceri de care ai beneficiat. ANPC nu este de acord cu taxe de reziliere impuse abonatilor insa sunt de acord cu recuperarea reducerilor oferite.
            Cat despre mutarea intr-o zona fara acoperire Akta, la alti operatori functioneaza aceasta mutare insa nu cred ca sunt obligati ci depinde de fiecare operator daca este de acord cu rezilierea in cazul in care abonatul se muta intr-o zona fara acoperire. La fel, trebuie sa discuti cu ei.

          • Puteti rezilia dar cu plata unor taxe. Convorbirea telefonica este considerata un fel de contract. Daca ati fost atent la inceputul conversatiei vi se spune de catre un robot, aceasta conversatie este inregistrata. Sau puteti rezilia fara sa platiti acele taxe de reziliere doar in cazul in care AKTA nu rezolva o problema tehnica semnalata de dvs in termen de 48 de ore. Atunci puteti cere rezilierea contractului in mod amiabil sau cand AKTA mareste pretul abonamentului fara justificare.

  8. Solicitare
    Numele meu este Janina si=C2=A0 am contractual pe numele =, m am casatorit si va trimit atasat noul meu ID.Va ro=
    g respects ca in data de 25 .04.2020=C2=A0 abonamentul DIGI si Internet sa =
    se interrupt, doresc sa reziliez contractual deoarece ma aflu in procesul m=
    utarii la adresa din ***** nr ****, asa cum apare in buletin.Casa=
    din *** nr * este vanduta iar proprietarul urmand sa intre =
    in posesie acestuia air personal nu doresc sa achit nimic in luna mai deoar=
    ece nu beneficiez de serviciu oferit de dvs.Contractul meu a expirat in 25.=
    03 2020 si nu sunt supusa nici unui alt angajament in prezent.=C2=A0De asem=
    enea mentionez ca nu am facut receptia echipamentului primit de la ****
    de la aceasi adresa iar acesta figureaza cu o plata de 140 de lei, de=
    si aparatele sunt in posesia mea de la semnarea contractului. Mentionez ca =
    nu am stiut de aceasta receptie a echipamentului si am considerat OK=C2=A0 =
    cand am preluat contactul de la tatal meu. Va rog sa analizati situatia ca =
    sa pot face is recptia acestora ca sa se poata sterge datoria cand voi veni=
    la dvs sa predau echipamentele in data de 25.04.2020.Doresc oferta DIGI pe=
    ntru a o lua in considerare in noul apartament, daca aceasta este avantoajo=
    asa pentru familia mea.Pentru mai multe detalii :07*****Multumesc

    • Noi nu suntem de la Akta.
      Pentru aceasta situatie va recomand sa discutati la relatii cu clientii Akta, gasiti in articol, mai sus, detalii despre cum ii puteti contacta.

    • Va prezentati intr-un punct de lucru AKTA si screti o cerere de reziliere veti primi un nr de inregistrare si dupa 30 de zile veti scapa de ei. Daca nu aveti un punct de lucru akta in zona dvs sunati la Relatii Clientii

  9. Pt dl.Robert,versus Teodorescu.Precizati exact ce i-am comunicat dl.Teodorescu,daca stiti termeni pe acest domeniu,ce sa inteleg,(tineti cu ”Ursul”,nu mai vrem recenzii la comanda),haideti sa fim romani adevarati,poate fi un membru de familie a-l dvs. s-au un prieten in situatia dl.Teodorescu,vrem sa traim decent intr-o tara(cat ne mai apartine)si nu sa ne cramponam intre noi care santem mai „destepti”,vorba noastra dulce…mult aduce,fapt pt.care va respect si va invit la onestitate.Cu stima si respect.

    • Va asigur ca nu tin cu Ursul in situatia de fata. 🙂
      Nu ma plateste Akta sa le iau apararea in vreun fel iar informatiile pe care le-am mentionat consider ca sunt corecte si in niciun caz nu am vrut sa par destept.

  10. Am fost taiat de la cablu de un lucrător akta fara sa.mi dea nimic la mana dar abonamentul a mers in continuare. Dupa 4luni ma înștiințează ca am de plata lunile respective dar imi dubleaza suma, ca pedeapsa.As vrea sa stiu ce este de facut?

    • Faceti in prima faza o sesizare la relatii cu clientii Akta iar daca raspunsul primit nu este favorabil, faceti sesizare la ANPC. Este destul de dificil daca nu aveti niciun act care sa dovedeasca cele spuse.

  11. Am avut contract cablu tv AKTA și am achitat în avans sumele pentru tot anul 2019. Întrucât nu locuiesc decât ocazional la această locație vreau să renunț la serviciile AKTA. Pentru că îmi este greu să mă duc personal la centrul de la Tismana, spuneți-mi cum pot proceda altfel.

    • Respect parerile celor care v-au dat raspuns(sfaturi),dar ar trebui sa se documenteze din punct de vedere legislativ pe acest domeniu;unul dintre cei mai importanti termeni contractuali,respectiv daca nu corerspunde semnalul la parametrii optimi,putezi rezilia contractul cu ei,fara sa vi se perceapa alte taxe ori penalizari,din contra,dvs.trebuie sa va adresati cu reclamatii scrise la compania in cauza,tehnicienii sant obligati sa faca fisa de interventie la defectiunile aratate,un exemplar trebuie sa ramana la dvs.,dupa ce-i ”tocati”cu cateva reclamatii in care dovediti realitatea,va adresati ANPC(scris sau online),la care va asigur ca vor fi sanctionati pt.incalcarea legii,urmand ca dsv sa intrati in drepturi fara sanctiuni.Am avut astfel de neplaceri cu aceasta companie.am apelat la lege…si am scapat de ei.Recomandarea mea,este ca reclamatia scrisa,este arma suprema prev de lege pt.contracararea unor astfel de companii.Cu stima si respect.

      • Vad ca i-ati raspuns domnului Teodorescu, desi dansul nu a spus ca are probleme cu semnalul.
        Oricum, aveti dreptate ca se poate rezilia contractul daca Akta nu este capabila sa ofere serviciile functionale insa pentru a dovedi ca nu este in stare compania sa faca asta, abonatul trebuie sa sesizeze aceste probleme. La orice operator se pot rezilia contractul daca se dovedeste ca nu isi pot respecta obligatiile contractuale.

  12. Revin colegi cu o actualizare a cererii de reziliere facuta catre Akta ! Am fost nevoit sa revin asupra cererii dar fiind faptul ca mi cereau 360 lei pentru a rezilia contractul de net si tv care merg praff, dar asta nu m-a facut in schimb sa renunt la instalarea serviciilor Digi care se va efectua azi 25.11.2019, am zis ca raman asa ca sa nu le dau 360 lei aiurea si astept sa ii prind la cotitura cand vor vrea sa majoreze preturile din nou si atunci sa reziliez , daca aveti alte ideii cum sa scap de ei , va rog sa mi le precizati ! Nu se compara Akta cu Digi care in zona mea au construit retea FTTH cu Akta care are cablu din cupru !

    • Presupun ca ai perioada contractuala si din acest motiv ti-a fost ceruta acea suma, nu? Pana cand ai perioada contractuala? In contract ce scrie in ceea ce priveste aceste taxe, cum sunt denumite?

      • Pana la 2021 ianuarie , dar de azi nu mai folosesc serviciile lor astept sa vedem ce urmeaza , am instalat azi serviciile RCS-RDS , si sunt super multumit de ceea ce ofera ! Imagine de cristal si net de 300 ! , totul FTTH !

        • Bun venit la normalitate colegu. Din pacate pentru tine nu vei putea scapa de akta mai devreme de ianuarie 2021, doar daca se va anunta, achizitia totala a firmei akta de catre digi. Sau daca vei plati acea suma de reziliere. Sfatul meu este sa platesti acea suma de reziliere pentru a nu plati o suma pe un serviciu pe care nu il vei folosi de loc un an de zile. Eu asa zic dar tu decizi. In rest iti garantez ca nu vei fi dezamagit de serviciile digi, si poate sfarsitul de an va veni cu surprize din partea lor.

          • Salut Colegule ! Asa mi au zis si cei de la Digi ca cel mult pana la final de februarie 2020 va fi luata de Digi cel putin in jud. GORJ, nu le platesc nici o reziliere , ii prin in offside ca ei sigur maresc pretul la cei ce inca nu au trecut la Digi :)). In ceea ce priveste serviciile Digi , colegule jos palaria , netul zboaraa , tv e perfect fara intreruperi sau sacadari !

  13. Am suspendat plata programului, din cauza că atat eu cat su familia mea nu suntem in țară
    Ma intereseaza daca si ce se poate face pentru a avea din nou pe durata unei luni de zile atat internet cat si cablu

      • A fost mama mea ,iar de acolo i sa zis,ca trebuie sa plateasca 300 ron conecrarea si apoi inca 3 luni platite
        As dori sa stiu de ce se procedeaza in asa fel!
        Iar pentru deconectare se percepe o alta plată

        • Daca ati facut o cerere de suspendare a contractului atunci nu se plateste o astfel de suma. Daca acel contract a fost suspendat pentru neplata atunci e posibil sa va fie cerute taxe de reconectare a contractului. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta la numarul 0377778899 sa vi se explice exact ce reprezinta acea suma.

  14. Buna seara, deranjez si eu cu o intrebare,
    De 4 zile in zona mea este o defecțiune la rețeaua de internet, am sunat de 3 ori pentru a sesiza si de 3 ori mi s-a spus că se va remedia
    Întrebarea mea este următoarea: pot rezolva contractul? Fiindca sincer m-am săturat de atatea defecțiuni
    Va multumesc anticipat

    • Buna seara,
      Puteti rezilia contractul insa daca aveti perioada contractuala este necesar sa achitati taxe de reziliere. Daca nu aveti perioada contractuala puteti rezilia fara probleme. Se depune o cerere de reziliere scrisa intr-un punct Akta cu 30 de zile inainte de data rezilierii.

  15. Buna ziua,
    numele meu este Vinatoru Marin,domiciliul in Campulung Muscel,str.*,nr.*,Judet Arges,,nr.contract *****/*****,cod client **** ,am depus telefonic la nr.00377778899 cererea de reziliere contract nr.*****/14-10-2019 mentionand ca platesc abonamentul si pentru luna octombrie iar din 01 noiembrie 2019 cantractul inceteaza pe cale amiabila,deoarece in luna octombrie am deconectat atat cablul tv cat si internetul.Ce m-a determinat sa va tot bruiez cu telefoane este faptul ca mi s-a comunicat ca acest contract nu se reziliaza pana in 01 decembrie 2019 pentru ca asa doreste o doamna/domnisoara cu care a vorbit sotia mea si pe care personal am incercat s-o contactez si sa-i explic ca am acest drept de a rezilia contractul conform unei cerei de reziliere dar nu a dorit nimeni sa mi-o dea sa vorbesc telefonic.Mentionez ca am cerut rezilierea datorita nemultumirilor acumulate pe parcursul anilor. Va rog sa inceteze contractul cu 01 noiembrie 2019 ,sa-mi comunicati cum doriti scris sau telefonic acest lucru pentru ca altfel ma adresez ANPC sau instantelor judecatoresti.Va multumesc!

    • Acest sait nu reprezinta AKTA doar ofera informatii. Daca nu mai sunteti in perioada contractuala adica (1 an sau 2 ani). Atunci puteti rezila contractul ,când doriti cu ,conditia sa ii anuntati cu 30 de zile inainte si sa primiti din partea lor un nr de inregistrare a cereri de reziliere. Daca cererea a fost depusa pe 14 10 atunci dvs veti plati octombrie si noiembrie abonamentul.

    • Buna seara,
      Daca v-a fost comunicat ca trebuie sa platiti pana in decembrie e posibil sa aveti perioada contractuala pana atunci. Teoretic operatorii nu au dreptul sa solicite taxe de reziliere pentru rezilierea anticipata insa unii operatori au incluse anumite beneficii ca fiind subventionate 100% iar rezilierea anticipata este considerata un prejudiciu adus companiei respective. Cel mai bine este sa intrebati la relatii cu clientii Akta daca mai aveti perioada contractuala sau nu, daca nu mai aveti perioada contractuala atunci rezilierea va intra in vigoare incepand cu 14 noiembrie 2019.