Telekom solicita grupului Discovery sa inceteze campania publica impotriva companiei
Telekom solicita grupului Discovery sa inceteze campania publica impotriva companiei conform unui comunicat publicat de Telekom Romania pe pagina oficiala Facebook.
Prin intermediul retelei de socializare Facebook, Telekom Romania solicita grupului Discovery Romania sa inceteze campania publica „injusta impotriva companiei” si sa isi asume responsabilitatea pentru rezultatul negocierilor, rezultat care a dus la eliminarea programelor Discovery din grilele de programe Telekom (cablu tv, IPTV si satelit), Orange cablu (in zonele in care este utilizata reteaua Telekom) si NextGen.
Reamintim ca programele TV Discovery care au iesit din grilele de programe sunt: Animal Planet SD/HD, Discovery Channel, Discovery Science SD/HD, Discovery Showcase HD, Eurosport HD, Eurosport 1, Eurosport 2 SD/HD, Eurosport 360 HD, Viasat HD, DTX HD, ID Xtra SD/HD, TLC, Travel Channel HD si Food Network SD/HD.
Comunicatul integral publicat de Telekom este urmatorul: „Telekom Romania solicită grupului Discovery Romania, care include canalele Eurosport, să înceteze campania publică injustă împotrivă companiei și să își asume partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor. Compania Telekom Romania este surprinsă de declarațiile și comentariile recente făcute de grupul Discovery pe toate canalele sale de comunicare, după ce Telekom a eliminat din grila sa de programe toate canelele din portofoliul Discovery, pe 27 decembrie 2019. După ani de parteneriat, benefic pentru ambele părţi, suntem dezamăgiți să vedem că grupul Discovery a ales să lanseze o campanie publică împotrivă noastră și să învinovățească în exclusivitate Telekom Romania pentru încheierea parteneriatului, refuzând în același timp, să își asume, în egală măsură, responsabilitatea pentru acest rezultat.
În ciuda comentariilor și articolelor recente care au încercat să sugereze contrariul, compania Telekom Romania a fost întotdeauna flexibilă și deschisă pe parcursul negocierilor și, din perspectiva noastră, acest parteneriat ar fi continuat, dacă grupul Discovery ar fi fost la fel de deschis negocierilor. Din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat și condițiile financiare impuse de grupul Discovery au condus la încheierea parteneriatului, în ciuda efoturilor repetate ale Telekom de a reînnoi contractul.
Daca am fi acceptat aceste condiții, clienții noștri ar fi fost afectați de o creștere inevitabilă a preţurilor abonamentelor, pe care o considerăm nedreaptă și inutilă, având în vedere și faptul că, atât statisticile ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audienţelor), cât și sondajele pentru măsurarea audienţelor pe care le-am realizat intern, în intervalul ianuarie-noiembrie 2019, au relevat un declin în trendurile de vizionare, pentru majoritatea canalelor Discovery și pentru canalele Eurosport, comparativ cu 2018.
Având în vedere circumstanțele, am fost nevoiţi să ne modificăm grilele TV și să găsim programe și canale alternative, care să răspundă nevoilor și dorințelor clienților noştri, exprimate în cadrul sondajelor realizate.
Telekom solicita grupului Discovery sa inceteze campania publica impotriva companiei
În calitate de furnizor de servicii TV pentru 1,35 milioane de clienți români, considerăm că mesajele pe care grupul Discovery le-a publicat în mod repetat pe toate canalele sale de comunicare, începând cu 27 decembrie 2019, prin care grupul induce publicului, în mod eronat, ideea că Telekom este responsabil în excusivitate pentru încheierea parteneriatului, reflectă o conduită de business injustă și nepotrivită și ne afectează afacerile și reputația.
Solicităm grupului Discovery să înceteze campania împotrivă Telekom Romania și să își asume partea de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor. Prin tot ceea ce facem acționăm în interesul clienților noștri pe care dorim să îi asigurăm că rămânem deschiși discuțiilor rezonabile cu fostul nostru partener de afaceri.”
Ultimul comunicat dat de Discovery Romania pe 27 decembrie 2019 mentiona ca „În ultimele luni, am depus toate eforturile pentru a încheia un nou acord cu Telekom, dar, din păcate, în ciuda investițiilor noastre în conținut și drepturi sportive, operatorul a refuzat o nouă înțelegere.”
Update 07.01.2020: In urma postarii pe Facebook a celor de la Telekom, Discovery Romania a postat urmatorul raspuns: „Am fost și încă suntem deschiși să ajungem la o înțelegere cu Telekom România. Ne dorim ca fanii noștri să poată viziona în continuare emisiunile și evenimentele sportive favorite de pe canalele noastre, care includ Eurosport, Discovery Channel, TLC sau Travel Channel.
Simțim totodată nevoia să clarificăm faptul că în permanență ne-am dorit să continuăm parteneriatul cu Telekom România, într-o manieră care să nu afecteze clienții din perspectiva conținutului sau a prețului.”
Voi ce parere aveti despre aceasta situatie si in ce masura v-a afectat eliminarea posturilor Discovery din grilele Telekom, Orange cablu si NextGen? Lasati un comentariu mai jos.
catre romtelekom.Sa stiti ca ce faceti o sa regretati amarnic pe viitor .ati bagat 20 de posturi muzica si vreo 6-7 de fotbal pe care,nu le vizionez in schimb ati scos ce era mai important pentru educatia oamenilor.nu stiu daca mai fac altii asa ceva in lumea mare.eu nu mai vreau sa platesc posturi la care nu ma uit.asa ca o sa ma retrag impreuna cu alte zeci de mii de persoane din reteaua Romtelekom Orange .sa va fie rusine pentru ce ati facut.uitati+va pe forumuri sa vedeti cati suntem care ne retragem.puteti sa ne dati in judecata pentru recuperarea banilor.sa vad ce castigati,pentru ca nui ati respectat contractul.daca comand si platesc o masina bmw,nu vreau sa merg cu trabantul. pentru asta o sa platiti cu varf si indesat.am vrut sa continuam,dar in felul acesta dupa 12 ani nu se mai poate.adio.
In urma postarii pe Facebook a celor de la Telekom, Discovery Romania a postat urmatorul raspuns: „Am fost și încă suntem deschiși să ajungem la o înțelegere cu Telekom România. Ne dorim ca fanii noștri să poată viziona în continuare emisiunile și evenimentele sportive favorite de pe canalele noastre, care includ Eurosport, Discovery Channel, TLC sau Travel Channel.
Simțim totodată nevoia să clarificăm faptul că în permanență ne-am dorit să continuăm parteneriatul cu Telekom România, într-o manieră care să nu afecteze clienții din perspectiva conținutului sau a prețului.
Telekom vrea doar sa faca profit cu cat mai putine cheltuieli. Oare de ce Digi a preluat emisiunile Discovery si a reusit sa mentina pretul la abonamenta acelasi? Personal sunt abonat la Telekom dar nu pentru multa vreme pt ca au renuntat la niste canale interesante pt telenovele turcesti.
Intre Digi si Telekom este o diferenta au abonatii mai multii.
Sub orice critica cei de la TELEKOM. Au scos fix canalele cele mai decente, de cultura. Grila TELEKOM este acum plina de porcarii. Cred ca se urmaresc 5% ca si procent. Canale pe care le arunca LUMEA le aduna din gunoi TELEKOM. O sa ne umem de xanale indiene, filme coreene, turcesti. Chiar asa TELEKOM ne considerati o tara de prosti???? Au facut sondaje??? Cui?? Salariatilor din TELEKOM??? 800 de persoane este esantion reprezentativ?? SA VA FIE RUSINE! Asa a facut acum cativa ani si RDS..a scos canale de Discovery. Am iincetat contractul cu ei asa cum a facut multa lume in perioada aceeia. Fapt pt care dupa nicium an au reintrodus Discovery in grila. Voi face la fel. Incetez co tractul cu TELEKOM. Ma mut iar la RDS. Dar nu ma las prostita. Mai bine mareau pretul la abonament..caci oricum or s o faca iar si iar si cat de curand. Sau cel mai bine TELEKOM sa va cumpere odata cineva ca ati ajuns de rasul plansul. VA BATETI JOC DE ABONATI!!!
Exista persoane interesate si de canale indiene, turcesti sau coreene, in special femeile.
Daca aveti varianta, puteti sa va mutati la un alt operator al carui servicii sa va avantajeze mai mult.
Deci practic ID Extra era canalul meu preferat ca să numai zic de TLC, care îmi plăcea la nebunie, după treaba asta eu o sa renunț la serviciile Telekom.
Sunt foarte supărată, sincer nu mă așteptam să se renunțe la aceste posturi. Eu cred , ca cei care au răspuns sondajului lansat de telekom, sunt persoane trecute de o anumita vârstă , adică trecute de 55 -60 ani , adică vechi abonați ai dolcetelecom . Eu vreau sa cred , ca se va reveni la acele programe.
Este posibil ca majoritatea persoanelor care au participat la sondaj sa fie persoane in varsta, in special daca sondajul a fost facut dimineata.
Totusi, eu cred ca motivul acesta este doar o scuza invocata de catre Telekom, motivul real al eliminarii posturilor reprezentant pretul cerut de grupul Discovery, pret pe care cei de la Telekom nu l-au acceptat.
Bună ziua, sunt abonat din păcate la Telekom,nu am altă alternativă momentan.Despre sondajele realizate de Telekom numai de bine, persoanele contactate(800),au fost sunate pe telefonul fix dimineața,atunci sunt acasă pensionarii,care în proporție covârșitoare sunt abonații Telekom. Aceștia au fost întrebați despre programele cu caracter sportiv și răspunsul îl puteți ghici.Cum poți elimina Eurosport și introduce Look Sport, Fightbox,cum poți susține că sunt echivalente, oare putem viziona Olimpiade, Premier League,Turneele de Grand Slem,Turul Franței, sporturi de iarnă pe programele introduse?Jalnică comparație, au eliminat DTX și AMS ,2 programe cu specific Auto, ce au introdus echivalent? NIMIC! De ce Digi și Upc nu au scumpit abonamentul la cablu? Aceștia difuzează în continuare Eurosport. Credeți că a solicitat cineva TDC(Telenovele turcești)? Mă îndoiesc, de ce nu sunt sunați abonații și pe telefonul mobil și chestionați? Ar mai fi multe de spus și despre calitatea serviciilor dar lăsăm pentru altădată.
Sa stiti ca TDC este cerut in special de femei. Au fost certuri intre discovery si digi acum cativa ani insa au reusit sa se inteleaga si unele posturi de la discovery au reintrat in grila digi. Sa nu uitam ca digi si UPC sunt nr 1 si 2 ca nr de abonati in Ro daca nu ma insel.
Buna seara,
Parerea mea este ca motivul oferit de Telekom pentru scoaterea posturilor, sondajul clientilor este o prostie. Daca voiau sa faca un sondaj serios, il faceau cu un numar mult mai mare de abonati. Este un motiv dupa care se ascund cand este clar de ce au fost scoase posturile, neintelegerea cu cei de la Discovery.
Crezand ca vor linisti abonatii cu acest motiv mai rau i-au intaratat.
Am rămas fără sporturi de iarna, fotbal Anglia, marile turnee de tenis, etc.
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Telekom prin care sa va exprimati nemultumirea.
Discovery nu e televiziune tv din marea britanie
Unde scrie ceva de Marea Britanie?
Discovery Romania SRL este o societate inregistrata in Romania.
Daca ne referim la firma mama, Discovery Inc., este o corporatie din SUA.
TELEKOM sunt niste hoti nenorociti.
In ultimii ani de existenta a platformei Boom-exteasatelit,Eurosport a fost scos si de acolo.
O decizie care o sa aiba ca rezultat plecarea multor utilizatori din cauza ca nu o sa mai poata urmări emisiuni sportive și documentare
Proasta alegere a Telekom
Puteti face o sesizare la relatii cu clientii Telekom prin care sa va exprimati nemultumirea.
Bună seara! Că abonat al Telekom am rămas și sunt foarte dezamăgit de situația creată în legătură cu , conflictul ce sa născut între Telekom și cei de la Discovery , conflict care mă afectează destul de serios și mă pune in situația de a renunța la serviciile Telekom dacă nu se va ajunge la o înțelegere cred că nu sunt singura persoană cu aceleași sentimente. Vă mulțumesc și aștept o îmbunătățire.
Buna seara,
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Telekom in care sa va exprimati nemultumirea vis-a-vis de aceasta situatie.
Ce sens mai are oricum nu se mai rezolvă nimic toate sesizările sunt de prisos oricum ajung la coșul de gunoi cel mai bun lucru , cei abonați și nu sunt puțini care preferă Canalele Discovery să rezilieze contractul că au dreptul ptr.ca atunci când au semnat contractul aceste canale care nu mai sunt erau stipulate în grila de programe.
Programele din pachetul de baza nu sunt stipulate in contract, este stipulat doar un numar de programe. De asemenea, din cate stiu Telekom are in contract ca in situatia in care sunt eliminate posturi din grila sa fie inlocuite de alte posturi de o calitate apropiata.
Cum Telekom mai are 1,3 milioane abonati pe serviciul tv,eu nu pot sa-mi dau seama. e o cifra uriasa. Discovery pierde mult, e evident
Pierde Discovery dar mizeaza pe faptul ca Telekom va pierde de asemenea multi abonati prin iesirea posturilor Discovery din grila si spera ca vor ceda intr-un final. Vom vedea ce se va intampla.
sunt abonat Telekom,de aproape 10 ani,si,uite,de al naibii,cu sau fara,Discovery,nu renunt,de ce?am internet beton,telefonia mobila imi merge ceas,cat despre posturile tv,cu toate ca sunt nemultumit de prepoderenta canalelor turcesti si indiene,in defavoarea altora mai de calitate.Aici,da,le reprosez celor de la TELEKOM,inflexibilitatea si lipsa de comunicare cu clientii reali,nu cei 800,care sunt,toti,banuiesc angajati ai companiei,Vedem ce se va intampla cand imi va expira contractul.Am de unde alege.
E bine ca aveti alte variante, asta este important.
Nu trebuia să scoateți acele canale. Au dreptate să vă atace. Bravo lor
Acest sait nu reprezinta Telekom doar ofera informatii.
Buna sint la upc de cand ma stiu dar nu sant probleme cu aceste canale Discovery nu stiu politicile upc dar e bine si sint multumit platesc sub contract pe tot un preti acceptabil
Fiecare firma cu strategia ei. UPC mereu a marit preturile pentru a mentine o grila cat mai echilibrata. E adevarat ca la retentie iti fac reduceri dar in functie de vechime ca abonat la ei
Acest articol face referire la Telekom si NextGen, nu afecteaza in niciun fel UPC.
In ultimul timp programele lasa de dorit numai reluari urat, ne eau de prosti afara dau programe noi in europa de est doar programe de rahat.
La ce posturi te referi mai exact?
Nu este prima data cand Telekom face schimbari in grila de programe fara sa-si intrebe TOTI abonatii (in trecut au disparut canale de film cu abonament suplimentar si au fost introduse programe mult mai slabe fara a modifica pretul abonamentului).
Nimeni nu isi intreaba toti abonatii daca sunt de acord cu anumite modificari insa Telekom ar trebui sa isi informeze abonatii despre aceste modificari si sa introduca alte posturi de acelasi profil de o calitate apropiata.
Sau puteau sa facă pachet separat cu cat costa si cine dorea se abona. Așa nu este corect este doar punctul meu de vedere dar asta nu înseamnă că este cel mai bun. Mulțumesc.
Cei de la Discovery doresc posturile lor majoritatea in baza sa poata avea o audienta mai mare.
Am renunțat la Nextgen.
Foarte bine, sa le scoată, nu le duceam lipsa când au dispărut din grila Digi.
Cei de la Discovery fac aceeași mizeria acum cu Telefon cum au facut si cu Digi cu ani in urma. Cu timpul se vor înțelege numai ca pretențiile Discovery sunt exagerate cu calitatea programelor care le au si care in afara de Eurosport ca mai transmite câteva evenimente sportive restul posturilor Discovery sunt pline cu documentare repetate la nesfârșit si unde este localizat mai dispera și abonații cu reclame din 10 in 10 minute asta după ce au si pretenții financiare iar exraoptiune ei să nici nu auda. Dpmdv ppsturile Discovery au ajuns la 50% din ceea ce erau cu ani in urma si scaderea lor continuă in anii următori
La ora asta care scriu este reclama in acelasi timp pe Discovery, TLC si Travel :))))
Si cu Digi s-au inteles intr-o oarecare masura, sa nu uitam ca nu exista in grila Digi programe precum Animal Planet, Discovery Science, Discovery Showcase, Food Network, etc. Exista doar posturile Eurosport, Discovery Channel, TLC. Cel putin Animal Planet si Discovery Science sunt foarte dorite in grila Digi si totusi nu au fost introduse. Deci s-au inteles, dar numai pentru unele posturi.
Bravo telekom ,bine ai facut,asa trebuiai sa faci si cu grupul Pro.
N-ai cum sa compary Discovery cu Pro. Cei de la Pro barem stiu sa faca audienta si au scazut taxele cu retransmisia direct proportional cu numarul de abonati
Ca TELEKOM ROMÂNIA trebuie să plătească cum platesc si ceilalți chiar dacă trebuie să mai mărească prețul. Când a fost vorba de mizeriile de canale TELEKOM SPORT au mărit fără nici o problemă. Sunt oricum cea mai jalnică companie si isi bat joc de abonați grav. Așa că să mai repede din România că tot sunt dornici de plecare si să lase pe altii care pot. Si pe lângă ei au intrat în aceeași poveste si cei de la Orange folosind grila lor.
Nu poti obliga un cablist să te retransmite daca nu este de acord cu taxele cerute de tine…si mai ales de ce sa plateasca toți abonații acele posturi daca n-au ce sa vada la ele. In afara de versiunile străine care nu au reclame dar contin reluări la greu, versiunile pentru România au reclame la greu de ajungi sa crezi ca te uiti la un post cu reclame, nu de documentare. Daca nu luau Eurosporturile, zburau de mult din grilele operatorilor din România.
Ai dreptate, reclame peste reclame de o sa tembelim.
Asa isi mai scot si cei de la discovery din pierderi prin reclame.
Ca respect ce poartă abonaților din România nici acum acum nu au rezolvat cu subtitrarea pe HGTV…bineinteles cablistii sunt niste răi iar ei lupta pentru binele abonaților din România.