Plata facturi online NextGen si modalitati de plata
Plata facturi online NextGen si modalitati de plata – In acest articol vom detalia cum putem plati online factura in reteaua NextGen cat si alte modalitati de plata care ne-ar putea ajuta in aceasta situatie de criza.
In reteaua NextGen, plata online se poate efectua prin una din urmatoarele doua modalitati:
-pe site-ul NextGen.ro – Plata online – avem nevoie de codul de client, serie factura, numar factura, numar de telefon, suma de plata si adresa e-mail; este cea mai rapida modalitate de plata si avem nevoie de un card bancar pentru a putea plati;
-prin ordin de plata sau internet banking in conturile deschise la: Banca Transilvania (RO66 BTRL 0450 1601 0072 5245) sau BRD (RO82 BRDE 450S V831 8659 4500); trebuie sa mentionam codul de client si numarul oricarei facturi NextGen;
Daca nu avem posibilitatea sa platim prin una din cele doua modalitati descrise mai sus, factura NextGen se poate achita inclusiv prin urmatoarele modalitati:
- Magazin NextGen/Telekom Romania/Telekom Romania Mobile
Factura se poate achita in orice magazin NextGen sau Telekom Romania. Avem nevoie de factura sau de codul de client NextGen. In magazinele Telekom Romania Mobile trebuie sa fie afisata sigla NextGen pentru a putea achita.
2. PayPoint
Putem achita factura NextGen si in magazinele care permit plata prin PayPoint, lista completa cu magazinele in care putem plati se poate consulta pe site-ul NextGen.ro – Asistenta – Cum platesc?
3. Payzone
4. Agentiile Bancii Transilvania – ATM
Daca alegem sa platim factura prin PayPoint, Payzone sau prin ATM (BT), trebuie sa prezentam factura pentru scanare. Daca platim prin alte modalitati decat online pe site-ul NextGen sau prin magazinele NextGen/Telekom, trebuie sa avem in vedere ca inregistrarea platii se poate face mai greu. Daca suntem aproape de data scadenta, este recomandat sa facem confirmarea platii.
Cum aflam informatii despre factura NextGen?
Daca nu primim factura acasa sau in format electronic si dorim sa aflam informatii despre factura, putem apela departamentul de relatii cu clientii NextGen la numarul 0215690010 (Bucuresti/Ilfov) sau 03xx564400 (unde xx reprezinta prefixul judetului). Tot la acest numar putem face o sesizare daca nu primim facturile.
Cum facem confirmarea platii facturii NextGen?
Pentru confirmarea platii putem trimite copia chitantei pe adresa e-mail suport@next-gen. ro.
Cea mai proastă aplicație și cea mai proasta companie de net ever
Rabdare ca veti avea un net mai bun in cateva luni.
Bună ziua am încercat sa plătesc internetul la next gen dar nu pot abonatul fiind nepotul meu cum as putea sa fac sa plătesc avind restanta plata pe doua luni
Buna ziua, puteti achita factura online pe site-ul NextGen.ro – Plata online – avem nevoie de codul de client, serie factura, numar factura, numar de telefon, suma de plata si adresa e-mail; este cea mai rapida modalitate de plata si avem nevoie de un card bancar pentru a putea plati.