Lipsa semnal TV Telekom, Orange, Akta
Cele mai frecvente probleme intampinate cu serviciul de televiziune prin cablu sau prin satelit (DTH) sunt cele de semnal, atunci cand nu este deloc semnal sau cand semnalul este slab.
In aceste situatii, nu sunt multe verificari pe care le putem face personal, in afara de a ne asigura ca avem cablurile introduse cum trebuie in TV/decodor/splitter, nu avem ce alte operatiuni sa facem decat o sesizare la relatii cu clientii.
Lipsa semnal cablu TV
Daca avem probleme de semnal la televiziunea prin cablu, primul pas este sa ne asiguram ca avem cablurile introduse corespunzator in TV/decodor/splitter, pentru a evita situatia in care ajunge o echipa service la domiciliu pentru a introduce un cablu in TV, in special daca avem copii sau animale de casa. O alta verificare pe care o putem face daca avem un decodor (receptor) este sa verificam daca fara acest echipament (avand cablul introdus direct in TV) avem semnal analogic. Astfel, putem exclude o problema cu decodorul.
Daca aceste verificari nu ne rezolva problema, trebuie sa reclamam problema la relatii cu clientii.
Lipsa semnal televiziune prin satelit (DTH)
Daca ne aflam in afara tarii, este necesar sa ne descurcam cu problemele de semnal deoarece operatorii de televiziune nu ofera suport in afara tarii. Astfel, este necesar sa verificam noi conectica, LNB-ul si antena sa nu fie deplasata. Daca nu ne descurcam, putem cauta (pe Google sau pe un alt motor de cautare) un instalator/tehnician in zona noastra pentru asistenta.
Daca ne aflam in tara, putem face o sesizare la relatii cu clientii urmand sa fie trimisa o echipa de interventii la adresa reclamata pentru solutionarea problemei.
Semnal slab/mare cablu TV
Pentru orice alta problema de semnal, daca imaginea nu este asa cum ar trebui sa fie, trebuie sa facem o sesizare in call center/dispecerat, la numarul de contact trecut pe factura operatorului nostru.
Desi exista mai multe modalitati de contact pentru a face solicitari catre operatorul de televiziune, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, in felul acesta operatul cu care discutam poate verifica daca exista o avarie in zona noastra sau poate inregistra o sesizare direct catre departamentul abilitat, pentru o solutionare rapida a problemei. Desi exista diferite metode online pentru a face sesizari, rezolvarea situatiilor in acest caz poate dura mai mult.
Acestea sunt numerele de telefon de contact la care trebuie sa apelam daca avem probleme cu semnalul TV:
- Telekom: 021.404.1234 / 0766.12.1234 / 1234 (apelabil din reteaua mobila Telekom); Serviciu disponibil 24/7;
- Orange: 0374300300 / 300 (apelabil din reteaua mobila Orange); Serviciu disponibil zilnic intre orele 07:00 – 24:00;
- Akta: 0377778899;
- NextGen: 0215690010 (Bucuresti/Ilfov) / 03xx564400 (provincie, xx reprezinta prefixul judetului);
Lipsa semnal TV Telekom, Orange, Akta
Daca intampinati probleme in navigarea meniului IVR (robotului telefonic) pentru a intra in legatura cu un operator, gasiti aici metodele prin care puteti intra in legatura rapid cu un agent. Lasati un comentariu mai jos daca aveti nevoie de informatii suplimentare despre acest subiect.
Nu îmi merge TV-ul de 2 luni, nu reușesc sa dau de un operator pentru a solicita o echipa la domiciliu. Este inadmisibil sa ma redirecționeze de la robot la robot, de la aplicație la aplicație. Am nevoie de un operator! Nu reușesc sa dau de niciunul la niciun numar.
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, faceti o sesizare catre operatorul la care sunteti abonati, puteti face inclusiv online.
O perioada de timp nu a functionat Tv iar acum (cand am vrut sa vizionez ) scrie pe ecran ca nu este conectat .Va rog solutionati problema .Abonamentul este platit la zi(chiar si pentru perioada cand nu a functionat). Va multumesc .
Va recomand sa faceti o sesizare catre operatorul la care sunteti abonata.
Buna ziua. de ieri 07.12.2020 nu beneficiem de cablu TV nu avem semnal contractul este pe numele socrului ***** Loc. Adunatii Copaceni strada * nr.* (spre Darasti) jud Giurgiu. Rog remediere .va semnalaez inca o problema desi s-a actualizat contractul colegii dv nu au venit sa ne inlocuiasca cablul TV si sa ne conecteze prin router wireless , suntem ve vechiul cablu de la Akta.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta/Digi, va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii (deranjamente) la numarul 0314004401.
Buna ziua sunt abonat la televiziunea Focus Sat familia si de azi 01.12.2020 sa intrerupt semnalul adresa ***** localitatea Doh NR.* comuna Maieriste Jud Salaj abonamentul este achitat pana 11.01.2021.Asi dori daca se poate remedia cat mai repede .
Buna ziua,
Este o avarie tehnica majora Focus Sat, puteti face o sesizare catre ei pentru urgentarea rezolvarii problemei.
Se întrerupe semnalul de citeva zile.
buna ziua ,numele meu este Laura,locuiesc in oras Lehliu Gara,str *,bl *,ap * sc *, am o pb la cablul tv de o lunga perioada .Canalele digitale se vad fragmentat,sacadat si cu un zgomot ciudat(nu mereu,probabil ca atunci cand toti locatarii folosesc ).Mentionez ca am inlocuit tot cablul de la intrare in apartament pana la tv,asa cum au sugerat colegii dvs.Va rog sa rezolvati acesta pb .Multumesc!
Buna ziua,
La ce operator sunteti abonata? Noi nu reprezentam niciun operator de televiziune.
Dacă nu ave-ti semnal incepe-ti orientarea in spatiu. În cazul meu cei de la telekom au venit sa remedieze situația si s au apucat să defriseze grădina vecinului chipurile ca sarmanele crengi se leganau fix ,,în fața semnalului,, asta după o noapte de chin in care in secolul vitezei și al marilor tehnologii o doamnă, domnisoara obosită de la celălat capăt al telefonuluisi pe care am reușit să o ,,prindem,, după multe încercări, la asa numitele deranjamente ,ne-a dat genialul sfat ,,cititi o carte,, !!! Da domsoara citim dar atunci pentru ce va plătim? Dacă vroiam sa citesc in loc sa ma uit la un film sau etc etc nu mai făceam abonament la d-voastra. Logic ? Ca vezi doamne de pe urma noastră iti vin bănutii .
Nasol daca intr-adevar asta vi s-a spus, inseamna ca era destul de ironica persoana respectiva. Pana la urma au rezolvat problema dupa ce au taiat crengile?
Problema s-a rezolvat dupa ce au schimbat într-un final lnb-ul . Sarmanele crengi au căzut secerate. Ma intreb daca in locul lor era o casa ,ce se intampla ? O daramau?
Faceti o sezizare la Telekom prin care sa reclamati modul de lucru al echipei service.
Nu puteți să le transmiteți celor de la Vodafone să înlocuiască mediaboxul horizon cu alt decodor pt. că nu poți înregistra o emisiune s-au un film de pe alt canal în timp ce te uiți la alt canal.
Acest receptor mediabox horizon de la vodafone, nu are nici picture in picture.
Puteti sa faceti si dvs o sesizare la ei. Daca facem noi sau daca faceti dvs, este acelasi lucru.
Vineri am plătit cablu netul și telefonul dar nu ne putem uita la tv ce se întâmplă ? Am sunat la relatii cu clienții mi-a spus să repornesc după 20 minute dar nu merge
La ce operator sunteti abonata?
Când plouă nu am conexiune la unele canale tv prin rețeaua Telecom am mai avut asemenea probleme și vă rog încercați să faceți ceva ăn privința conexiunii la programele TV nu am conexiune sau semnal vă rugăm să faceți ceva ăn privința conexiunii la tv dacă nu se poate rezolva cu stimă și respect mă mut de la voi de urgență și nu mai faceți promisiuni dacă nu vă țineți de cuvânt
Noi nu suntem de la Telekom.
Va recomand ca atunci cand aveti probleme cu conexiunea TV Telekom sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 si sa faceti o sesizare in acest sens.
Mă scuzați pentru deranj
Nu e niciun deranj.