Acte necesare abonament Vodafone
Indiferent ca dorim sa ne abonam la serviciile fixe Vodafone (televiziune prin cablu, internet fix, telefonie fixa) sau la serviciile mobila, este bine de stiut care sunt actele necesare pentru abonare in reteaua Vodafone.
Acte necesare abonament servicii mobile Vodafone
Pentru serviciile mobile, actele necesare difera in functie de una dintre urmatoarele situatii:
- Daca nu esti deja abonat Vodafone, pentru contractarea unui abonament mobil avem nevoie de:
- actul de spatiu sau permisul de conducere
- actul de identitate, un card bancar valid sau talonul de pensie
- Daca esti deja abonat Vodafone, pentru contractarea unui abonament mobil avem nevoie de unul din urmatoarele:
- actul de identitate
- pasaport turistic cu mentiunea domiciliului in alta tara (in cazul cetatenilor romani cu domiciliul in afara tarii)
- pasaport dipomatic emis de MAE (in cazul cetatenilor romani diplomati)
Acte necesare abonament servicii fixe Vodafone
Acestea sunt actele necesare in vederea contractarii serviciilor fixe Vodafone:
- actul de identitate (pentru cetatenii romani)
- pasaport, document de identitate pentru cetatenii UE, permis de sedere, permis de munca valabil (pentru cetatenii straini)
- actul de spatiu in original
- factura de utilitati din ultima luna (gaze, apa, curent electric, telefonie fixa)
- declaratie pe proprie raspundere prin care confirmam ca locuim legal la adresa mentionata in contractul de furnizare servicii Vodafone, declaratia se va completa in sediul Vodafone
Doar persoanele cu varsta implinita de 18 ani se pot abona la serviciile Vodafone fixe sau mobile iar cetatentii straini se pot abona doar la serviciile fixe Vodafone, nu si la serviciile mobile. Informatiile descrise mai sus sunt valabile pentru persoane fizice, pentru persoane juridice trebuie sa contactam un responsabil comercial Vodafone.
Acte necesare abonament Vodafone
Comparativ cu Digi si Telekom (principalii competitori Vodafone care ofera atat servicii fixe cat si servicii mobile), actele solicitate de Vodafone sunt destul de multe, la Digi si Telekom avem nevoie doar de actul de identitate pentru a contracta serviciile dorite.
Daca aveti nelamuriri privind actele necesare abonarii in reteaua Vodafone, lasati un comentariu mai jos si vom incerca sa va ajutam.
Nu detin un titlu de proprietate a.mi pot face abonament la dumneavoastra?detin permis conducere….detin card bancar valabil….
Nu detin un titlu de proprietate a.mi pot face abonament la dumneavoastra?
Noi nu suntem de la Vodafone.
Puteti sa faceti abonament doar cu buletinul.
As dorii un abonament telefonic
Puteti opta pentru un abonament facand o cerere online pe site-ul Vodafone sau va duceti intr-un magazin Vodafone.
Comunisti .La Orange nu mi-a trebuit nici un act de spatiu .
Noaptea minții, daca nu ai casă nu iti fac contract la mobil .
Eu de exemplu stau in chirie . Dar ma rog .
Exista alternativa pentru actul de spatiu, permis de conducere valid sau card bancar valid.
Fals acest articol, copy paste a informațiilor neactualizate de pe site-ul Vodafone.
Îți trebuie doar buletin pentru contract, ATÂT.
In 3 locuri diferite ale site-ului Vodafone sunt mentionate aceste informatii.
Iti multumim pentru comentariu, voi lua legatura cu cei de la relatii cu clientii Vodafone si voi actualiza articolul daca va fi cazul.
Am luat legatura cu cei de la Vodafone si mi-au confirmat ca daca nu esti abonat Vodafone, ai nevoie de actul de proprietate pentru a contracta telefonia mobila, o alternativa a acestui act fiind permisul de conducere sau cardul bancar.
Am rugamintea ca data viitoare cand lasi un comentariu, sa o lasi avand informatii sigure, pentru a evita dezinformarea.
Multumesc.
Daca nu am act de proprietate pot face abonament la un telefon cu buletinul și cardul bancar ?
In mod normal ar trebui sa fie posibil doar cu actul de identitate si cu o declaratie pe proprie raspundere insa probabil depinde si de alte aspecte (daca se opteaza pentru abonament mobil + telefon, e posibil sa se ceara si actul de proprietate, sau daca exista datorii pe adresa de domiciliu). Cel mai bine ar fi sa luati legatura cu un reprezentant Vodafone pentru un raspuns concret.