Site-ul akta.ro nu mai functioneaza
Site-ul web akta.ro este nefunctional in acest moment, dupa o zi in care au fost efectuate mai multe modificari ale grilei de programe Akta, constatam ca site-ul este nefunctional.

Eroarea primita este 503. Momentan, nu avem informatii daca site-ul va ramane nefunctional sau daca este o problema temporara insa vom actualiza acest articol pe masura ce vom avea noutati in acest sens. Este posibil sa vedem redirectionate conexiunile catre site-ul Digi Romania, asa cum au procedat si cei de la Vodafone in urma tranzactiei UPC.

Pagina Facebook AKTA este in continuare functionala. In urma preluarii clientilor Akta de catre Digi (RCS & RDS), toti clientii vor fi contactati de catre agentii de teren Digi pentru a fi ofertati si pentru a semna contractul cu Digi.

Acesta este continutul SMS-urilor de informare trimise de Digi abonatilor Akta: Stimate client! Din 1 august 2020 DIGI (RCS & RDS) este furnizorul serviciilor dumneavoastra de comunicatii, in baza contractului incheiat cu DIGITAL CABLE SYSTEMS (DCS). In perioada urmatoare va vom contacta si informa cu privire la serviciile Digi care va asigura cel mai bun raport calitate/pret. Multumim. DIGI si DCS.

Site-ul akta.ro nu mai functioneaza
Asadar, avand in vedere ca site-ul Akta nu functioneaza in acest moment, daca doriti informatii despre modalitatile prin care puteti contacta serviciul de relatii cu clientii, informatii despre grila de programe sau despre pachetele serviciilor oferite, puteti folosi functia de cautare de pe media-max.ro aflata pe pagina principala a site-ului, urmand sa aflati informatiile necesare.

De asemenea, pentru orice nelamurire puteti lasa un mesaj in casuta de comentarii de mai jos si vom incerca sa va ajutam.

Astazi au fost efectuate urmatoarele modificari ale grilei de programe Akta: au fost eliminate posturile Filmbox, Filmbox Family, Filmbox Plus, Food Network SD si DW (Deutsche Welle) iar Digi Sport 1, Digi Sport 2, Digi Sport 3, Digi Life, Digi World si Film Now au fost introduse in grila.

Update 31.07.2020: Site-ul web este din nou functional;

Update 19.08.2020: Site-ul Akta.ro din nou nu mai functioneaza; Ii multumim lui Mihai pentru pont;

Update 20.08.2020: Site-ul functioneaza din nou;

Update 05.03.2021: A fost facut redirect de pe akta.ro pe digi.ro;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

20 COMENTARII

  1. Revin cu un comentariu,fiindca,am observat,ca unul dintre cei care v-au trimis mesaj vorbea de reziliere.Asta a fost primul lucru care l-am facut cand i-am interpelat pe cei de la fosta Akta.Si asta a fost in ziua de 30.07.Raspunsul a fost ca despre reziliere discutam cu un agent Digi,iindca ei nu mai pot face asa ceva,desi,inca nu intrase in vigoare ,noul contract de preluare.Oricum,i-am avertzat,ca deja sunt abonat Digi,si oricum,rezilierea ,se poate face,din momentul instiintarii,adica ,in cazul meu ,pe 30.07,in termen de 30 zile,fara sa platesti penalizari.Scurt,asta e legea,si tot ceea ce reprezinta penalitati,sunt ilegale,din momentul primirii mesajului.Eu,l-am primit si pe mobil,si pe email.Deci,e bine sa aveti cat mai multe probe la dosar.

    • In momentul cand AKTA a fost cumparata de digi contractele au fost preluate de digi. Cand va veni un agent sa faca noile contracte,si semnati acel contract atunci sunteti abonat digi cu acte in regula. Daca atunci cand vine agentul digi nu doriti sa semnati noul contract atunci ati scapat si de akta si de digi. Dvs teoretic nu mai trebuie sa faceti nici o cerere de reziliere. Eu asa stiu puteti intreba pe oricine.

  2. Ei,as,de unde stiti asta,eu tocmai am luat contact cu cei de la AKTA,sa imi confirme faptul ca sunt preluati de Digi..Si ca deja sunt abonat RDS,si cum procedez sa reziliez contractul cu Akta,DOUA ABONAMENTE LA ACEEASI FIRMA,NU TINE…Deci,verificati ,asta o spune un fost abonat AKTA,acum,doua zile,am trimis mesaj.A,vad,ca si-a revenit,am vazut ca ati corectat.Buna treaba.

  3. Ce am vazut eu la Akta zilele astea pe site? Am vazut ca nu si au informat sub nici o forma abonatii ca au fost preluati de RDS. TIPIC AKTA, NU TREBUIE SA NE MIRE CA AU DISPARUT!

    • Intr-adevar, pe site nu au anuntat acest lucru si nici pe pagina Facebook insa au fost trimise notificari prin e-mail (atat de Akta cat si de Digi) cat si prin SMS (de Digi). Nu ati primit nicio astfel de notificare?

      • Este umpic mai delicat la mine! Eu am trecut la RDS in noiembrie 2019 cand au venit in localitatea mea fiindca nu mai suportam calitatea serviciilor oferite de Akta. Am reusit de abii cu data de 1 iunie sa reziliez cu ei contractul, si le am platit clauza de 350 lei, aveti idee daca as mai recupera aceea taxa?

        • Ce reprezinta acea clauza? Taxele de reziliere aplicatie serviciilor fixe sunt considerate abuzive de ANPC. Faceti o sesizare la ANPC si vedeti ce rezolvati insa era mult mai bine daca faceati acest lucru inainte de a plati taxa, acum nu stiu daca veti reusi sa recuperati suma insa puteti incerca. Daca vreti sa incercati, faceti rapid sesizare la ANPC deoarece dupa preluarea completa a companiei Akta de catre Digi, cu siguranta nu veti mai putea face nimic.

          • Nu aveti nicio sansa, este legal sa solicite plata reducerilor oferite deoarece acele reduceri au fost oferite strict pentru acea perioada contractuala, conform operatorilor.