Trimitere index autocitire Digi Energy
In reteaua Digi (RCS – RDS), indexul pentru consumul de energie electrica se poate trimite usor, in acest articol vom detalia modalitatile prin care putem face acest lucru.
Acestea sunt modalitatile prin care putem trimite indexul Digi Energy:
- Pe site-ul Digi Romania, ne logam in sectiunea Contul Meu (daca nu avem deja cont Digi, cream unul) – pozitionam cursorul pe numele nostru din dreapta – Serviciile Mele – Digi Energy
- Aplicatia de mobil Digi Romania – selectam butonul de optiuni din stanga sus – Personal – Servicii – Energie
- Apel la numarul gratuit 0800410400
- Apel la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 sau 03xx400414 (unde xx este prefixul judetului, exemplu Cluj: 0364400414)
Este recomandat sa alegem una dintre primele 3 optiuni, avand in vedere ca sunand la relatii cu clientii Digi putem astepta o perioada destul de lunga de timp in asteptare, in functie de numarul de persoane care suna in acelasi timp.
Trimitere index autocitire Digi Energy
Digi trimite si informari prin SMS periodic privind modalitatea prin care putem trimite indexul Digi Energy, informarile arata in felul urmator:
La RCS & RDS ai solutii rapide si simple de comunicare a indexului autocitit: telefonic la TelVerde 0800 410 400 (apel gratuit) sau online pe DigiRomania.ro, de azi, pana la finalul lunii. Echipa Digi Energy
Acestea sunt cateva sfaturi oferite de Digi pentru reducerea consumului de energie electrica:
- Inlocuirea solutiei de iluminare cu o solutie mai eficienta (LED)
- Inlocuirea consumatorilor mari (frigider, AC, masina de spalat, TV cu CRT etc.) cu aparate economice
- Izolarea peretilor pentru a reduce nevoia de a incalzi suplimentar locuinta sau nevoia de a utiliza aparat de aer conditionat
- Intreruperea aparatelor de la sursa de energie cand nu suntem acasa, chiar daca sunt oprite, acestea consumand chiar si in stand-by
Voi ce parere aveti despre modalitatile prin care puteti trimite indexul in reteaua Digi (RCS & RDS)? Daca ati folosit una dintre aceste metode, ati intampinat dificultati?
Update 23.08.2020: In cazul contoarelor inteligente nu este nevoie sa trimitem indexul autocitit;
Oricat am incercat conform indicatiilor voastre sa imi trimit indexul din contul meu cum puteam odata -NU AM REUSIT OARE DECE …???
De ce nu Răspunde nimeni la telefoane ? După ultima lege maxim timp de așteptare e de 8 minute și eu am așteptat și 30 și nu Răspunde nimeni ? De ce ne spune ca e înregistrată convorbirea când de fapt nu vede nimeni ca nu se Răspunde ?????de ce și pana când ?????
La numărul destinat trimiterii Index electric, nu se poate obține legătura pentru a transmite. Aceasta este o problemă de peste 3 luni. Încercați să soluționați. Vă mulțumesc.
Noi nu suntem Digi. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.
Incercati cu atentie si rabdare variantele mentionate in articol si veti reusi.
Pentru trimitere index, exista doua rubrici: index energie activa si index energie activa P. Cel din urma este indexul aferent prosumatorului(energiei livrate de prosumator)? Multumesc!
Nu cunosc acest lucru, sunati la relatii cu clientii Digi pentru clarificari.
nu pot transmite indexul energie, de doua zile mi se comunica o eroare care a intervenit
de doua zile incerc sa transmit indexul și nu este primit că a intervenit o eroare si-mi recomandă să mai încerc. Telefonic la 800410400 îmi respinge indexul ca nefiind valid. Eu comunic lunar prin contul meu și nu am cum să greșesc, țin și evidența scrisă.-
Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 sa verifice.
Deși folosesc de f mult timp Nr de telefon gratuit acum robotul îmi spune că indexul nu este valid. Am incercat de doua ori și ac rezultat.Ce se întâmplă?
Și mie mi se întâmplă același lucru….
Sunati la relatii cu clientii Digi.
de ce nu se poate trimite indexul?
Prin ce metoda ati incercat sa-l trimiteti si ce problema ati intampinat?
De ce nu pot trimite indexul la voi ?.Sistemul merge fffffffffffffffffffffffffffffff prost!!! Nu avem timp o zi intreaga sa transmitem un amarat de index, serios!
Ce probleme ai intampinat ? Incercati metodele din materialul de mai sus.
Noi nu suntem de la Digi.
Daca aveti probleme cu trimiterea indexului, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 si verificati impreuna cu operatorul care va preia apelul.
De ce nu pot transmite indexul autocitire
Cum ati incercat sa trimiteti indexul si ce problema ati intampinat, mai exact?
Eu sunt in concediu, peste hotare și nu pot suna la telefon!
Indexul meu este 880 kw/h
Restul, luna viitoare cind ma întorc
Mulțumesc!
Noi nu suntem Digi. Cititi materialul de mai sus.
LA CE ZI DIN LUNA SE RAPORTEAZA INDEXUL AUTOCITIT?
De ce nu mai pot sa dau indexul telefonic , care este motivul ca nu toti abonatii beneficiaza de asta ! Noi cum trimitem , eu nu pot merge de doua ori pe luna personal sa platesc si sa dau indexul !!!
Ar trebui sa va functioneze trimiterea indexului telefonic, daca nu reusiti sa faceti acest lucru atunci sunati la relatii cu clientii Digi sa verifice.
Cum trimit indexul nou al contorului? ****
Prin telefon la Relatii Clientii 03xx 400 414 X reprezinta codul judetului dvs. sau 0800 410 400
Vei afla aceasta informatie daca citesti articolul de mai sus.
Bună seara,de ce nu mai există buton pentru transmiterea autocitire contor,aveți numai reclame,fiind deja client digi nu mă interesează atâta reclamă, va rog sa remediati acest aspect,vizavi de a putea transmite indexul.
Buna seara,
Noi nu suntem de la Digi.
Puteti face o sesizare pentru problemele intampinate la numarul 0314004414.