Lipsa semnal TV Focus Sat
Focus Sat a anuntat astazi printr-o postare pe pagina oficiala Facebook, o problema care afecteaza functionarea serviciului de televiziune prin satelit Focus Sat.

Problema se manifesta prin lipsa semnalului TV pe anumite receptoare SD, pe ecran poate aparea mesajul lipsa AV sau lipsa semnal. Problema este cunoscuta de Focus Sat si in curs de remediere. Nu ar trebui sa fie afectati abonatii care au receptoare HD ci doar anumiti utilizatori cu receptoare SD.

Desi mesajul a fost publicat pe pagina Facebook acum aproximativ 40 de minute, avaria tehnica majora exista de cateva ore si afecteaza multi abonati Focus Sat. Conform unui utilizator Focus Sat, problemele au inceput in cursul diminetii doar pentru anumite programe, intre orele 6-7 iar in jurul orei 17:00 nu mai era semnal pe aproape niciun program. Nu a fost anuntat un termen estimativ pentru rezolvarea avariei.

In reteaua Focus Sat putem anunta orice problema de semnal sau alte deranjamente telefonic la relatii cu clientii (0214067220 – programul este de luni pana vineri intre orele 08:00 – 21:00 sau in weekend intre orele 10:00 – 20:00). Putem face o sesizare si pe e-mail (contact@focussat.ro) sau pe pagina Facebook Focus Sat insa e posibil sa primim un raspuns cu intarziere. Prin aceste modalitati putem anunta atat probleme privind semnalul TV satelit dar si alte situatii privind televiziunea DTH (lipsa unor anumite programe, LNB defect, etc).

Lipsa semnal TV Focus Sat
Acesta este mesajul publicat de Focus Sat pe pagina Facebook:

Stimati clienti, va anuntam ca in cursul zilei de astazi a fost raportata o problema tehnica care afecteaza receptionarea semnalului TV pentru unele receptoare SD. In prezent se lucreaza la remedierea problemei. Va multumim pentru intelegere.

Reamintim ca Focus Sat a fost achizitionata de M7 in toamna anului trecut, ulterior M7 fiind achizitionata de grupul francez Canal+. Recent, Focus Sat a extins grila de programe a platformei online cu 20 de programe si a adaugat gratuit biblioteca National Geographic.

Voi ce parere aveti in general despre serviciile Focus Sat? Ati avut probleme astazi?

Update 29.10.2020: Avaria majora Focus Sat a fost rezolvata astazi, mai multi abonati au confirmat functionarea serviciilor;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

80 COMENTARII

  1. Stelian Buna seara eu stau in Italia nu prea am semnal la antena focus sat in special seara de la ora 20 pe mai multe canale de exemplu canal D,PRO TV,Antena 1 am enumerat vreo citeva programe.si dimineata

    • Buna ziua,
      Asigurati-va ca sunati in intervalul programului de lucru (08:00-21:00 in timpul saptamanii) si asteptati la telefon pana va este preluat apelul de un operator, fara sa inchideti, altfel va pierdeti prioritatea.

    • Relatii Clientii Focus Sat 021 406 7220 sau e-mail contact[at]focussat. ro. Daca nu raspund telefonic incercati prin e-mail sau pag de Facebook Focus Sat Romania.

  2. Bună seara. Azi nu am avut semnal deloc la tv. La focus. A plouat f tare. De la 11.nu a mai fost semnal la tv. Îmi arata. Lipsa semnal. Am sunat la deranjamente, nu am putut întra în legătură cu operatorii, O sa mai sunam miine. Suntem uitați de lume, unde suntem noi..

  3. Bună ziua Locuiesc în Germania nu am semnal de 2zile dar seara 20.00 da.
    Si pro cinema nu avea semnal am sunat la nr de tel…Nu pot lua contact cu nimeni , iar pe email nu am primit un răspuns .

  4. Bună ziua. Am platit încărcat trei luni. Dar nu merge. Tv este Lipsa semnal. La fel anul trecut lipsă semnal. Mereu problema neserios focus Sat. Va rog frumos .

    • Astazi a fost o problema tehnica majora care a afectat mai multi abonati Focus Sat, am inteles ca abonatii cu receptoare SD au fost afectati, posibil sa aveti aceeasi problema si dvs. Va recomand sa faceti o sesizare online la Focus Sat in sectiunea Contact.

      • De ce nu-mi merg canalele și îmi scrie,, verificați conexiunea cablului pentru antenă și canalele stocate”. ????

        • Probabil aveti probleme cu semnalul. Verificati mufele de la intrarea cablului in receptor si LNB. Posibil sa aveti LNB-ul sau antena deplasate usor. Sau aveti zapada pe antena curatati zapada de pe antena daca este cazul.

  5. de azi dimineata nu se poate receptiona nici un program desi cartela este incarcara. am trimis pe mail sesizarea. la tel pt sesizat deranjamente nu se poate vorbi. care sete situatia si cat mai dureaza. ne aude cineva

  6. Buna ziua! Pe ecran imi apare mesajul subscriptie expirata desi ultima cartela a fost achizitionata pe 11 octombrie si are durata de 3 luni. Iar la call center edte ton de ocupat…de ceva timp.

    • Buna ziua,
      Este o problema tehnica generala care afecteaza mai multi clienti.
      Daca totusi doriti sa faceti o sesizare, o puteti face online pe site-ul Focus Sat.

  7. BUNA ZIUA.AM O PROBLEMA CU RECEPTIONAREA SEMNALULUI DUREAZA CITEVA SECUNDE DUPA ACEEA DISPARE CARTELA E REICARCATA AM INCHIS RECEPTORUL A FOST NUMAI PE TVR 1 SI NIMIC CE POT SA FAC ?MULTUMESC ANTICIPAT.

  8. Buna ziua. Și eu sunt unul dintre cei afectați de aceasta avarie. Nereușind sa iau legătura telefonic, am fost la sediul de încasare de la Slobozia-Ialomita. Am fost tratat in ultimul hal de o angajata despre care nu-mi pot exprima in cuvinte nepăsarea de care a dat dovada… a fost in stare sa susțină sus și tare ca pe ea nu o interesează ca eu de 24 ore nu beneficiez de serviciul pe care tot ea îl încasează! Rușine cu astfel de angajați și promit când îmi expira valabilitatea cartelei sa nu mai aud de aceasta gluma de firma!

    • Da asa este insa problema este una serioasa din cate se pare si va dura ceva mai mult timp pana o vor rezolva. Iar acest site nu reprezinta Focus Sat ofera doar informatii

  9. Eu înțeleg problemele Focus ului nu Sint dezamăgită de ei,nu Sint supărată pe ei,am răbdare și Sint convinsă că vor rezolva problema cît se poate de repede.Acum am aflat de SD,HD,cartela.Eu folosesc cartela de la instalare și cred că ar fi interesant să știm cum pot trece la HD,dar bine înțeles cînd vor avea timp.Deocamdata eu le mulțumesc ptr.buna funcționare,colaborare de pina acum.

    • Intrebam ce receptor aveti in ideea de a identifica exact ce abonati sunt afectati.
      Da, Focus Sat rebuie sa rezolve problema indiferent care este cauza.
      Sunt probleme si cand se schimba vremea deoarece asa este transmisia prin satelit cam la toti operatorii DTH nu numai la Focus Sat. O conexiune prin cablu este mult mai stabila.

      • In principiu iti dau dreptate, mai scria o doamna ca e foarte nemultumita de problema aceasta (scria asta ieri, dupa cateva ore de nefunctionare) deoarece are de 12 ani Focus Sat si niciodata nu a avut probleme. Poate daca avea probleme lunar, nu era asa afectata de aceasta avarie generala. Ca sa nu mai zic ca termenul contractual pentru rezolvarea problemelor tehnice la Focus Sat este de 3 zile lucratoare.
        Am inteles ca s-ar fi rezolvat problema acum 1-2 ore, nu stiu daca pentru toti abonatii.

    • Nu mai este focus ce a fost odata .La cea mai mica ploaie .Lipsa semnal.azi de ziua României subscrie expirata cu toate ca am vizionare pana pe 25 luna in curs.am mai platit si 60 ron

  10. Bună ziua! Sunt la focus sat de 12 ani! Asa ceva nu mi s a mai întâmplat! Sunt foarte supărată și dezamăgită! De ieri 28 10 2020 dimineața și pana azi nici un post TV nu pot viziona! Pentru ce plătesc în fiecare luna cartela? Nu se poate! Am un copil mic care ar vrea desene animate! Acum se întunecă devreme, nu pot viziona o știre nimic! E inadmisibil! Nu pot lua nici legătură cu cei de la deranjamente! Asa ceva!?

    • Buna ziua,
      Daca nu vi s-a intamplat deloc asa ceva in 12 ani, nu aveti de ce sa fiti suparata, ar fi trebuit sa fiti suparata daca se intampla frecvent.
      Cei de la Focus Sat au o problema generala care afecteaza semnalul TV si la care lucreaza pentru remediere.
      Conform contractului, termenul de remediere al problemelor tehnice este de 3 zile lucratoare, asa ca au timp sa rezolve problema.

      • Bună ziua, ar trebui sa ne supărăm că nu ne-au anunțat deranjamentele(am reincarcat o cartelă fără nici o explicație și bineînțeles că e” lipsă semnal” ), nu ca nu se întâmplă frecvent ,ci că nu se anunță nimic sau” trăim în România și aici se poate orice și oricum”!

        • Buna seara,
          Personal va inteleg nemultumirea insa nu au nicio obligatie sa anunte acest lucru, chiar daca era util sa faca asta.
          Obligatia lor este sa rezolve problemele conform termenului contractual.

      • Nu raspund la telefon deoarece au o problema generala care afecteaza semnalul TV si sunt foarte multi abonati care suna in acelasi timp. Cei de la Focus Sat sunt constienti de aceasta problema si se lucreaza pentru remediere, nu este o problema izolata in cazul dvs.
        Aveti un receptor SD/HD sau o cartela?

          • 1. Probabil suna foarte multe persoane in acelasi timp, motiv pentru care e normal sa se aglomereze call center-ul si sa nu fie preluate apelurile, mai ales ca e sarbatoare nationala si probabil au efectiv redus.
            2. Noi nu suntem de la Focus Sat.
            3. Nu va sterge nimeni comentariile aici, fiecare comentariu este pus in moderare si aprobat manual de un moderator, pentru a evita postarea unor comentarii cu limbaj licentios.
            4. Trebuie sa asteptati rezolvarea problemei, e o avarie majora si sunt sigur ca cei de la Focus Sat lucreaza pentru remediere, daca doriti sa faceti o sesizare, va recomand sa o faceti online pe site-ul focussat.ro.