Lipsa semnal TV Focus Sat
Focus Sat a anuntat astazi printr-o postare pe pagina oficiala Facebook, o problema care afecteaza functionarea serviciului de televiziune prin satelit Focus Sat.
Problema se manifesta prin lipsa semnalului TV pe anumite receptoare SD, pe ecran poate aparea mesajul lipsa AV sau lipsa semnal. Problema este cunoscuta de Focus Sat si in curs de remediere. Nu ar trebui sa fie afectati abonatii care au receptoare HD ci doar anumiti utilizatori cu receptoare SD.
Desi mesajul a fost publicat pe pagina Facebook acum aproximativ 40 de minute, avaria tehnica majora exista de cateva ore si afecteaza multi abonati Focus Sat. Conform unui utilizator Focus Sat, problemele au inceput in cursul diminetii doar pentru anumite programe, intre orele 6-7 iar in jurul orei 17:00 nu mai era semnal pe aproape niciun program. Nu a fost anuntat un termen estimativ pentru rezolvarea avariei.
In reteaua Focus Sat putem anunta orice problema de semnal sau alte deranjamente telefonic la relatii cu clientii (0214067220 – programul este de luni pana vineri intre orele 08:00 – 21:00 sau in weekend intre orele 10:00 – 20:00). Putem face o sesizare si pe e-mail (contact@focussat.ro) sau pe pagina Facebook Focus Sat insa e posibil sa primim un raspuns cu intarziere. Prin aceste modalitati putem anunta atat probleme privind semnalul TV satelit dar si alte situatii privind televiziunea DTH (lipsa unor anumite programe, LNB defect, etc).
Lipsa semnal TV Focus Sat
Acesta este mesajul publicat de Focus Sat pe pagina Facebook:
Stimati clienti, va anuntam ca in cursul zilei de astazi a fost raportata o problema tehnica care afecteaza receptionarea semnalului TV pentru unele receptoare SD. In prezent se lucreaza la remedierea problemei. Va multumim pentru intelegere.
Reamintim ca Focus Sat a fost achizitionata de M7 in toamna anului trecut, ulterior M7 fiind achizitionata de grupul francez Canal+. Recent, Focus Sat a extins grila de programe a platformei online cu 20 de programe si a adaugat gratuit biblioteca National Geographic.
Voi ce parere aveti in general despre serviciile Focus Sat? Ati avut probleme astazi?
Update 29.10.2020: Avaria majora Focus Sat a fost rezolvata astazi, mai multi abonati au confirmat functionarea serviciilor;
Din data de 16 am făcut o sesizare la dumneavoastră pentru semnal și încă nu am fost sunata de echipa
Noi nu suntem Focus Sat insa va sfatuim sa mai sunati la Relatii Clientii si sa insistati.
Nu am semnal *
Faceti o sesizare la Relatii Clientii la nr 021 4067220.
DECE NU SE VEDE CANAL D PRO CINEMA NATIONAL TV
Faceti o sesizare la relatii cu clientii Focus Sat sa verifice.
Buna ziua… Am abonament la focussat si nu am semnal.. Puteti sa verificati daca a fost redeschis cardul? Inainte a fost pe alt nume si acum IL am pe numele meu din 02112022..va multumesc..
Noi nu suntem Focus Sat. Sunati la Relatii Clientii 021 406 7220.
Nu avem semnal de cateva ore,ce ar trebui să facem
Daca antena este intalata in tara sunati la Relatii Clientii.
Nu am semnal . Ce se intimpla ? Am HD si totusi o mulțime de canale care nu functioneaza.
Probabil aveti antena sau LNB-ul deplasate. Sunati la Relatii Clientii si faceti o sesizare daca echipamentul este instalat in tara.
Nici la aceasta ora nu am semnal. Scriu din Spania
Luati legatura cu un tehnician DTH din zona sa verifice antena si LNB-ul.
Nu merge toate canalele TV
Sunati la Relatii Clientii.
Nu am semnal la cablu
Sunati la Relatii Clientii.
Stelian Buna seara eu stau in Italia nu prea am semnal la antena focus sat in special seara de la ora 20 pe mai multe canale de exemplu canal D,PRO TV,Antena 1 am enumerat vreo citeva programe.si dimineata
Chemati un tehnician sa va regleze antena sau LNB-ul
Bună ziua sunt de la Grozesti mh nu am semnal de 2 zile la Focus Sat sun la acel nr și nu răspunde nimeni
Buna ziua,
Asigurati-va ca sunati in intervalul programului de lucru (08:00-21:00 in timpul saptamanii) si asteptati la telefon pana va este preluat apelul de un operator, fara sa inchideti, altfel va pierdeti prioritatea.
Relatii Clientii Focus Sat 021 406 7220 sau e-mail contact[at]focussat. ro. Daca nu raspund telefonic incercati prin e-mail sau pag de Facebook Focus Sat Romania.
Bună seara. Azi nu am avut semnal deloc la tv. La focus. A plouat f tare. De la 11.nu a mai fost semnal la tv. Îmi arata. Lipsa semnal. Am sunat la deranjamente, nu am putut întra în legătură cu operatorii, O sa mai sunam miine. Suntem uitați de lume, unde suntem noi..
Buna seara,
Maine puteti suna de la ora 10:00 daca nu se rezolva problema.
Bună ziua Locuiesc în Germania nu am semnal de 2zile dar seara 20.00 da.
Si pro cinema nu avea semnal am sunat la nr de tel…Nu pot lua contact cu nimeni , iar pe email nu am primit un răspuns .
Buna seara,
Aveti probleme mereu doar dupa ora 20:00?
Antena sau LNB-ul sunt deplasate. Chemati pe cineva sa le regleze.
Bună ziua. Am platit încărcat trei luni. Dar nu merge. Tv este Lipsa semnal. La fel anul trecut lipsă semnal. Mereu problema neserios focus Sat. Va rog frumos .
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Focus Sat.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru a sesiza aceasta problema, numarul este 0214067220.
Sânt un abonat al tv.prin cablu focus sat și de ieri 09/02/2021 apare scris pe ecran lipsa Av ,ce se întâmplă ?
Daca sunteti in tara, faceti o sesizare la relatii cu clientii Focus Sat.
Nu am semnal la tv.de aseară respectiv 31 Decembrie și de1decembrie am pățit la fel Va rog sa faceți ceva ca nu mai rezist.Multaumesc.
Noi nu suntem de la Focus Sat.
Sunati la relatii cu clientii si faceti o sesizare privind aceasta problema.
Va rog sa ma ajutati imi apare pe tv lipsa semnal? Si am incarcat cartela acuma doua zile
Astazi a fost o problema tehnica majora care a afectat mai multi abonati Focus Sat, am inteles ca abonatii cu receptoare SD au fost afectati, posibil sa aveti aceeasi problema si dvs. Va recomand sa faceti o sesizare online la Focus Sat in sectiunea Contact.
FOCUS SAT, isi bate joc de clienti prin lipsa semnalului de cca 3 ore si nu este prima oara.
Au avut o problema generala care afecta serviciile Focus Sat insa am inteles ca s-a rezolvat, mai multi abonati au confirmat acest lucru.
De ce nu-mi merg canalele și îmi scrie,, verificați conexiunea cablului pentru antenă și canalele stocate”. ????
Probabil aveti probleme cu semnalul. Verificati mufele de la intrarea cablului in receptor si LNB. Posibil sa aveti LNB-ul sau antena deplasate usor. Sau aveti zapada pe antena curatati zapada de pe antena daca este cazul.
de azi dimineata nu se poate receptiona nici un program desi cartela este incarcara. am trimis pe mail sesizarea. la tel pt sesizat deranjamente nu se poate vorbi. care sete situatia si cat mai dureaza. ne aude cineva
Este o problema tehnica majora care afecteaza mai multi clienti Focus Sat.
Avand in vedere ca e o problema majora, probabil cei de la Focus Sat lucreaza pentru remediere.
Puteti face o sesizare online pe site-ul Focus Sat.
Nu merg toate canalele TV
Cear nu mint
Sunati la Relatii Clientii
Buna ziua! Pe ecran imi apare mesajul subscriptie expirata desi ultima cartela a fost achizitionata pe 11 octombrie si are durata de 3 luni. Iar la call center edte ton de ocupat…de ceva timp.
Buna ziua,
Este o problema tehnica generala care afecteaza mai multi clienti.
Daca totusi doriti sa faceti o sesizare, o puteti face online pe site-ul Focus Sat.
BUNA ZIUA.AM O PROBLEMA CU RECEPTIONAREA SEMNALULUI DUREAZA CITEVA SECUNDE DUPA ACEEA DISPARE CARTELA E REICARCATA AM INCHIS RECEPTORUL A FOST NUMAI PE TVR 1 SI NIMIC CE POT SA FAC ?MULTUMESC ANTICIPAT.
Buna ziua,
Este o avarie generala la Focus Sat, puteti face o sesizare catre ei pentru urgentarea rezolvarii problemei.
Zona Independența de Constanta azi 1Dec..nu este semnal mai exact după câteva secunde se întrerup posturile.. și tot așa..
Este o avarie generala la Focus Sat, puteti face o sesizare catre ei pentru urgentarea rezolvarii problemei.
Auzi că bagă posturi tv grila de programare în pachetul familia îs neserios mai astept o săptămână și dacă nu la revedere
Avaria majora Focus Sat a fost rezolvata astazi, mai multi abonati au confirmat functionarea serviciilor.
Buna ziua. Și eu sunt unul dintre cei afectați de aceasta avarie. Nereușind sa iau legătura telefonic, am fost la sediul de încasare de la Slobozia-Ialomita. Am fost tratat in ultimul hal de o angajata despre care nu-mi pot exprima in cuvinte nepăsarea de care a dat dovada… a fost in stare sa susțină sus și tare ca pe ea nu o interesează ca eu de 24 ore nu beneficiez de serviciul pe care tot ea îl încasează! Rușine cu astfel de angajați și promit când îmi expira valabilitatea cartelei sa nu mai aud de aceasta gluma de firma!
Agentii acestia care nu au ce cauta pe posturile lor sunt peste tot. Daca vreti un sfat indreptati-va catre Orange DTH.
Buna ziua,
Daca ati fost tratat necorespunzator, faceti o sesizare online la Focus Sat privind aceasta problema.
Bună ziua nu conteaza receptori trebuie remediată problema k daia plătim
Da asa este insa problema este una serioasa din cate se pare si va dura ceva mai mult timp pana o vor rezolva. Iar acest site nu reprezinta Focus Sat ofera doar informatii
Eu înțeleg problemele Focus ului nu Sint dezamăgită de ei,nu Sint supărată pe ei,am răbdare și Sint convinsă că vor rezolva problema cît se poate de repede.Acum am aflat de SD,HD,cartela.Eu folosesc cartela de la instalare și cred că ar fi interesant să știm cum pot trece la HD,dar bine înțeles cînd vor avea timp.Deocamdata eu le mulțumesc ptr.buna funcționare,colaborare de pina acum.
Pentru a schimba receptorul SD cu unul HD trebuie doar sa sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call center.
Uite si un om cu toate tiglele pe casa. There’s still hope…
Nu conteaza ce receptor avem trebuie rezolvată problema pt ca plătim lunar.La Focus sunt probleme probleme si cand se strica foarte putin vremea
Este o problema pe care Focus Sat o va rezolva in scurt timp. Acesta este raspunsul lor.
Intrebam ce receptor aveti in ideea de a identifica exact ce abonati sunt afectati.
Da, Focus Sat rebuie sa rezolve problema indiferent care este cauza.
Sunt probleme si cand se schimba vremea deoarece asa este transmisia prin satelit cam la toti operatorii DTH nu numai la Focus Sat. O conexiune prin cablu este mult mai stabila.
O sa se rezolve, mai lasati naibii starea asta de ofuscare permanenta, tipic romaneasca…
In principiu iti dau dreptate, mai scria o doamna ca e foarte nemultumita de problema aceasta (scria asta ieri, dupa cateva ore de nefunctionare) deoarece are de 12 ani Focus Sat si niciodata nu a avut probleme. Poate daca avea probleme lunar, nu era asa afectata de aceasta avarie generala. Ca sa nu mai zic ca termenul contractual pentru rezolvarea problemelor tehnice la Focus Sat este de 3 zile lucratoare.
Am inteles ca s-ar fi rezolvat problema acum 1-2 ore, nu stiu daca pentru toti abonatii.
Nu mai este focus ce a fost odata .La cea mai mica ploaie .Lipsa semnal.azi de ziua României subscrie expirata cu toate ca am vizionare pana pe 25 luna in curs.am mai platit si 60 ron
Cu exceptia Orange DTH toti operatorii DTH au scazut si digi si telekom freesat.
Bună ziua! Sunt la focus sat de 12 ani! Asa ceva nu mi s a mai întâmplat! Sunt foarte supărată și dezamăgită! De ieri 28 10 2020 dimineața și pana azi nici un post TV nu pot viziona! Pentru ce plătesc în fiecare luna cartela? Nu se poate! Am un copil mic care ar vrea desene animate! Acum se întunecă devreme, nu pot viziona o știre nimic! E inadmisibil! Nu pot lua nici legătură cu cei de la deranjamente! Asa ceva!?
Buna ziua,
Daca nu vi s-a intamplat deloc asa ceva in 12 ani, nu aveti de ce sa fiti suparata, ar fi trebuit sa fiti suparata daca se intampla frecvent.
Cei de la Focus Sat au o problema generala care afecteaza semnalul TV si la care lucreaza pentru remediere.
Conform contractului, termenul de remediere al problemelor tehnice este de 3 zile lucratoare, asa ca au timp sa rezolve problema.
Bună ziua, ar trebui sa ne supărăm că nu ne-au anunțat deranjamentele(am reincarcat o cartelă fără nici o explicație și bineînțeles că e” lipsă semnal” ), nu ca nu se întâmplă frecvent ,ci că nu se anunță nimic sau” trăim în România și aici se poate orice și oricum”!
Buna seara,
Personal va inteleg nemultumirea insa nu au nicio obligatie sa anunte acest lucru, chiar daca era util sa faca asta.
Obligatia lor este sa rezolve problemele conform termenului contractual.
Am probleme cu semnalul la focus sat
Aveti un decodor SD/HD sau o cartela Focus Sat?
In prezent este o avarie tehnica la Focus Sat care afecteaza utilizatorii detinatori de receptoare SD.
De ce nu răspund la telefon ? Semnal nu au ,ce se întâmplă ?cum dam de ei ? Sau nu-i mai găsim ?
Nu raspund la telefon deoarece au o problema generala care afecteaza semnalul TV si sunt foarte multi abonati care suna in acelasi timp. Cei de la Focus Sat sunt constienti de aceasta problema si se lucreaza pentru remediere, nu este o problema izolata in cazul dvs.
Aveti un receptor SD/HD sau o cartela?
Buna ziua. Vreau sa stiu dc nu este semnal la Tv, ce se intampla?? Pe ecran scrie Lipsa AV
Este o problema cunoscuta de Focus Sat si se lucreaza la remedierea problemei
Nu raspund la telefon pentru ca asta este respectul aratat fata de client in romania.. Rusine!
1. Probabil suna foarte multe persoane in acelasi timp, motiv pentru care e normal sa se aglomereze call center-ul si sa nu fie preluate apelurile, mai ales ca e sarbatoare nationala si probabil au efectiv redus.
2. Noi nu suntem de la Focus Sat.
3. Nu va sterge nimeni comentariile aici, fiecare comentariu este pus in moderare si aprobat manual de un moderator, pentru a evita postarea unor comentarii cu limbaj licentios.
4. Trebuie sa asteptati rezolvarea problemei, e o avarie majora si sunt sigur ca cei de la Focus Sat lucreaza pentru remediere, daca doriti sa faceti o sesizare, va recomand sa o faceti online pe site-ul focussat.ro.
Rusine! Mai stergeti si comenturile care nu va plac!