Setari / configurare date mobile Telekom
In acest articol vom mentiona care sunt setarile de date mobile in reteaua Telekom Romania, in situatia in care dorim sa efectuam setarile manual.

Pe anumite modele de telefoane, setarile sunt efectuate automat in momentul in care introducem cartela in telefon insa, daca dorim sa efectuam setarile manual sau dorim sa verificam profilul de internet, putem urma instructiunile de mai jos.

Setari / configurare date mobile Telekom – abonament sau cartela prepay

In cazul abonamentelor normale sau a cartelelor preplatite, acestea sunt setarile pe care trebuie sa le efectuam:

Android
Accesam Setari – Mai multe – Retele mobile – Numele punctelor de acces – APN Nou (sau butonul „+”)
Nume: Telekom
APN: broadband
Restul setarilor raman asa cum sunt, salvam profilul Telekom si il bifam.

iOS
Accesam Configurari – Conexiune celulara – Optiuni date celulare – Retea celulara date – APN: broadband
sau
Accesam Configurari – Date mobile – Optiuni date mobile – Retea date mobile.

Setari / configurare date mobile Telekom – Web’n’Walk

In cazul cartelelor Web’n’Walk, acestea sunt informatiile pe care trebuie sa le introducem:
Nume: Telekom
APN: wnw
Nume utilizator: wnw
Parola: wnw
Salvam profilul Telekom si il bifam.

Atat pe Android cat si pe iOS (iPhone sau iPad), setarile de mai sus pot sa fie usor diferite, in functie de modelul telefonului si versiunea sistemului de operare insa, in mare, acelea sunt setarile si este important sa gasiti optiunea Nume puncte de acces (APN).
In plus, trebuie sa ne asiguram ca optiunea date mobile este activa pe telefon.

Conexiunea mobila de internet este realizata atunci cand avem in bara de sus, langa semnal, o iconita cu doua sageti, 4G, H+ sau E, in functie de reteaua mobila pe care ne aflam (4G, 3G sau 2G).

Daca intampinati dificultati cu gasirea unei optiuni dupa ce ati citit acest articol, lasati un comentariu mai jos mentionand pana unde ati ajuns, ce model de telefon aveti si ce versiune a sistemului de operare.

De asemenea, daca aveti probleme cu functionarea datelor mobile dupa ce ati efectuat setarile de internet, este indicat sa efectuati un apel la serviciul de relatii cu clientii Telekom la numarul 1234 (apelabil din reteaua mobila Telekom) sau 07661211234 (apelabil din orice retea). Numerele sunt cu tarif normal.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.