Licentele Kanal D si Kanal D2 au fost prelungite cu 9 ani
In sedintele CNA din aceasta saptamana au fost prelungite licentele TV ale a doua dintre cele mai urmarite canale generaliste din Romania: Kanal D Romania si Kanal D2, ambele apartinand companiei Dogan Media. Kanal D Romania s-a lansat pe piata autohtona in martie 2007 si detine licenta generalista. De la lansare, Kanal D Romania s-a impus rapid pe piata media, intrand in top 3 canale TV ca audienta.
Kanal D Romania a difuzat de-a lungul timpului numeroase emisiuni de divertisment si seriale turcesti care au devenit extrem de populare printre telespectatori. Printre cele mai urmarite productii se numara reality-show-urile Survivor, care a ocupat locul 1 pe intreaga perioada de difuzare cu o cota de piata de 23,7%, si Exatlon, o alta emisiune care a captat atentia publicului. Pe segmentul de seriale turcesti, cel mai urmarit titlu a fost Ma numesc Zuleyha, care a inregistrat audiente record.
In prezent, Kanal D Romania continua sa difuzeze programe de succes care domina audientele. Printre acestea se numara:
- In cautarea adevarului, care ocupa locul 1 pe national pe tronsonul sau de difuzare.
- Casa iubirii, care se situeaza pe locul 2 pe national in intervalul sau de difuzare.
- Jocul cuvintelor, un alt program de succes, lider de audienta pe tronsonul sau de difuzare.
Un alt program de referinta pentru Kanal D este Stirile Kanal D, care se diferentiaza de alte buletine de stiri prin abordarea lor si prin interesul crescut din partea telespectatorilor.
Licentele Kanal D si Kanal D2 au fost prelungite cu 9 ani
Reprezentantii Kanal D Romania au declarat in fata CNA ca postul va continua sa aduca in fata publicului emisiuni de calitate, potrivite pentru intreaga familie. Acestia au mentionat ca vor selecta cu atentie serialele turcesti si vor dezvolta in continuare segmentul de divertisment, cu un accent special pe emisiunile de tip quiz-show, zona care reprezinta o semnatura pentru Kanal D si este foarte apreciata de public.
Kanal D2 este un post generalist lansat in 2022, dupa ce Dogan Media a achizitionat licenta postului Bucuresti TV. Reprezentantii Kanal D2 au explicat in fata CNA ca, desi este un canal tanar, au reusit sa ii defineasca treptat un public tinta. Datorita numeroaselor seriale turcesti difuzate, Kanal D2 se adreseaza in principal femeilor.
Licentele celor doua canale apartinand Dogan Media au fost aprobate si prelungite in unanimitate de membrii CNA, cu maximul de voturi acordate. Acest lucru confirma succesul si relevanta acestor posturi pe piata media din Romania.