Abonare la Digi prin comanda online
In reteaua Digi (RCS – RDS) abonarea se poate face efectuand o comanda online pe site-ul oficial DigiRomania, avand in vedere solicitarile primite de la potentialii abonati Digi care intampinau dificultati cu site-ul Digi, vom explica in acest articol pas cu pas ce trebuie sa facem pentru inregistrarea unei comenzi online.
Dupa ce am selectat site-ul Digi Romania trebuie sa selectam meniul principal privind serviciul dorit (Internet, TV, Mobil, Telefoane sau Alte Servicii). Acesta sunt serviciile la care ne putem abona online, in functie de meniul selectat:
-Internet: internet fix sau router;
-TV: televiziune prin cablu, televiziune prin satelit, extraoptiuni;
-Mobil: abonament de telefonie mobila;
-Telefoane: telefoane mobile;
-Alte servicii: telefonie fixa, energie;
In cursul procesului de abonare online vom avea 3 optiuni:
-Am cont Digi – vom fi indrumat sa ne logam in contul Digi;
-Nu am cont Digi – vom fi indrumati sa ne cream un cont Digi si sa ne logam;
-Nu sunt abonat Digi – selectam aceasta optiune daca nu suntem abonati Digi sau nu dorim sa ne abonam din contul Digi;
Mai jos vom detalia procesul de abonare online daca nu suntem inca abonati la serviciile Digi sau daca nu dorim sa facem comanda prin contul Digi.
Abonare la Digi prin comanda online
Pentru a ne abona online la serviciile Digi selectam serviciul dorit – selectam Comanda pe abonamentul dorit – Nu sunt abonat Digi – completam adresa unde dorim serviciile – Afiseaza oferta
In meniul urmator va trebui sa selectam:
- Perioada contractuala (12 sau 24 luni);
- Echipamentul dorit (kit antena satelit, decodor SD/HD, smart cam, router);
- extraoptiunea dorita (optional);
Selectam Urmatorul Pas si vom avea afisat un sumar al comenzii si optiunea Finalizeaza Comanda. Mai jos avem o captura de ecran privind sumarul comenzii noastre, unde este afisat abonamentul lunar si suma totala de plata:
Acestia sunt pasii pe care trebuie sa ii urmam pentru a inregistra o comanda online, dupa ce am selectat Finalizeaza Comanda este necesar sa asteptam sa fim contactati de un consultant Digi.
Daca am inregistrat comanda si nu suntem contactati intr-un termen rezonabil, putem suna la relatii cu clientii Digi (clienti noi) la numarul 0314004600 pentru a urgenta solutionarea solicitarii.
Daca intampinati dificultati in adaugarea unei comenzi online la Digi sau daca aveti intrebari in privinta acestui proces, lasati un comentariu mai jos si vom incerca sa va ajutam.
FOARTE BUN SI NECESAR.
buna
vreau abonament la internet fix in com.Sanandrei str.* nr.* Timis.
Buna ziua,
Am mentionat mai sus, in articol, modalitatea prin care va puteti abona online la Digi.
Va recomand sa faceti acest lucru la finalul saptamanii urmatoare (vineri, sambata sau duminica), Digi va avea oferta Black Friday in care va avea reduceri semnificative.
ÃŽn cat timp.ajunge o comanda de la digi online
Ce ati comandat mai exact? O abonare la un serviciu se poate face si in 48 de ore daca ati comandat online. Daca ati comandat un telefon mobil acesta poate sosi in mainim 3 zile de la comanda online daca ati optat sa va soseasca prin curier.
Buna ziua, daca comand wifi de la Digi de pe site-ul lor, trebuie sa platesc online?
Buna ziua,
Nu, facturile se pot plati prin orice metoda de plata, nu neaparat online.
bună
vreau internet fix iar ca să fac cont pe site îmi cere număr contrat sau număr factura iar eu pana acum nu am fost abonat digi cum pot face cont dacă ma puteți ajuta?
Buna Mada,
Pentru a te abona pe site-ul Digi trebuie sa apesi Comanda pe serviciul dorit, selectezi optiunea Sunt client nou – introduci adresa si urmezi pasii mai departe, nu ar trebui sa iti ceara numar contract sau numar de factura, poate ai selectat optiunea Sunt client existent.
Daca nu reusesti, suna la relatii cu clientii Digi sa te indrume pas cu pas, daca vei face comanda asta seara, vei beneficia de oferta Black Friday prin care ai 50% reducere la abonament timp de 1 an insa doar astazi mai este valabila aceasta oferta.
Buna ziua, am dat sa ma portez de pe o cartela vodafon pe una de digi, si am ales sa iau si un telefon in rate platind la abonament. Dar acolo arata ca am de plata acum suma telefonului. Desi am selectat sa platesc in abonament. Ce asi putea face? Saa arata doar suma cat costa si eu platesc normal abonamentul cu telefonul la luna?
Lamuriti problema dvs ori prin telefon la Relatii Clientii ori prezentativa intr-un sediu Digi.
Buna ziua,
La Digi nu este inclusa plata telefonului in abonament, daca doriti puteti sa luati un telefon in rate lunare (bancare sau Digi), depinde la ce va incadrati. Deci, pe langa pretul abonamentului, platiti si rata lunara.
Buna ziua as dori si eu un abonament la digi
Cititi materialul de mai sus. Acolo aveti toate amanuntele cum sa va abonati la servicile Digi online.
Buna ziua. Eu locuiesc in Anglia si doresc sa fac abonament la internet-tv in romania. Pot sa fac totul online si acolo sa mearga fiica mea in locul meu sa se ocupe de restul?
Da se poate sa va abonati la serviciile digi si online.
Buna ziua,
De ce nu faceti direct pe numele fiicei abonament? Nu este majora?
Buna ziua,as dorii sa stiu cum pot sa fac un abonament la digi online.Cit costa si modalitatea de plata.
Mentionez ca locuiesc in Germania.
Cu stimmt,Valeria K.
Buna ziua,
La ce serviciu doriti sa va abonati?
Buna ziua.La rubrica ,,upload carte de identitate si confirmare cont,,imi cere alege ,,fisier,,ce sa aleg.
Buna ziua,
Se refera sa incarcati poza cu cartea de identitate.
As vrea sa ma abonezi la TV cum trebe sa procedez
Gasiti in articol, mai sus, explicatii despre cum va puteti abona online in reteaua Digi.
lucrez in italia .cum pot sa imi fac abonament la digi online pentru a vedea programe pe computer
Daca va referiti la aplicatia Digi Online, trebuie sa va configurati un cont pe site-ul digi.ro – sectiunea Contact. Ulterior, cu aceste date va veti putea loga pe Digi Online.
Insa, aveti nevoie de minim un serviciu de la Digi pentru a putea utiliza Digi Online.
La un corp de bloc cu 5 apartamente in Predeal dorim racordarea la DIGI RDS RCS pt cablu tv si internet.Suntem deja 3 interesati din 5.Ni s-a spus sa facem o cerere… Puteti sa ne spuneti care sunt pasii de facut online?! Nu avem asociatie de propietari. Multumesc!
Trimiteti pe e-mail (clienti@rcs-rds.ro) o solicitare in acest sens, ar fi preferabil sa atasati si o lista cu semnaturile vecinilor.
Buna ziua am si eu o comand de 10 zile si nu ma sunat nimeni sa confirme comanda sau alte chestii
Insistati la Relatii Clientii si vedeti ce se intampla cu comanda dvs.
Am sunat din 2 in 2 zile si am 3 sesizari de urgentare comanda si degeaba
O sa primiti un sms sau un telefon de la digi cand va va sosi comanda in magazinele lor.
Buna,ziua vreau și un abonament la digi pentru internet
Buna ziua,
Puteti face o comanda online, gasiti detalii mai sus, in articol.
Doresc un abonament TV +net
Gasiti in articol, mai sus, modalitatea prin care va puteti abona la Digi.
Altfel, va puteti duce intr-un sediu Digi.
Buna ziua,
Suntem SC ***** SRL cu sediul în Sibiu È™i am solicitat servicii de internet la unul din punctele noastre de lucru din Sibiu. Mai avem contract cu dvs si pt un pct de lucru in Bucuresti si inca doua contracte pe persoana fizica. Deci colaborăm pe mai multe planuri si avem un istoric. SituaÈ›ia actuală este de ‘ noaptea mintii” , face parte di categoria ” Emil Bobu’ . Ne rugam de reprezentanÈ›ii dvs sa ne conecteze la internet la unul din pctele de lucru din Sibiu unde cablul dvs se află deja la noi in birou. Ne lovim de niste proceduri ( ?!!!😇😇😥😥😥 care ne blochează activitatea de câteva zile….
Ca si firma ( doar suntem parteneri contractului, nu?) avem impresia că ne adresăm unor functionari de la vreo primărie sau agenÈ›ie de stat…
Suntem uluiÈ›i… Nu poate decât sa-ti stea minte ipe loc…
Păcat, este foarte trist…
De cca 4 zile nu putem lucra. Poate ne aude cineva si ne ajuta in acest demers inimaginabil de greu…
Suntem in secolul 21, oamenii merg pe luna!!
Buna seara,
Noi nu suntem de la Digi. Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Digi la numarul pentru persoane juridice, in speranta ca vor urgenta rezolvarea problemei.
Salu vreau si eu un abonament la digi pentru u xiaomi Not 11 cum procedez ca nu am cont
Salut,
Poti face o comanda online sau te deplasezi intr-un sediu Digi.
Robert tre sa te mai stersez cu o intrebare 🙂
Vreau sa activez extraoptiunea HBO. Pe mine ma intereseaza optiunea HBO doar pentru continutul online, posturilre TV HBO, nu ma intereseaza sincer.
Practic pot sa ma abonez la HBO GO le ei pe platforma cu 4euro/luna – aprox/20 lei sau la RDS cu 13 lei/luna, din cate am inteles…nu am resusit sa dau de un operator 🙂
1. Am vazut ca pot activa online, in cat timp se activeaza ?
2. cu extra optiunea HBO am acecs la HBO GO ? platfoma online ?
2. pot renunta la extraoptiune ? poate peste jumate de an mi se pare continutul plictisitor…
Acasa am fiber link si card la tv.
In mare parte treaba o vad asa: hbo go onlie e mai scump dar pot renunta oricand uterior de ma plictisesc.
RDs are o propunere mult mai buna sa ai acces la TV si Platforma online…dar daca sunt obligat sa tin abonamentul 12 luni e meh treaba….
ms de raspuns.
cele bune si Doamne ajuta!
1 Daca va abonati direct pe platforma HBO Go se activeaza repede. Daca va abonati direct prin platforma va trebui sa inchideti contul ,cu ajutorul calculatorului , nu puteti inchide contul cu telefonul spre exemplu.2 Daca va luati doar HBO aveti acces si la HBO GO. 3 Puteti renunta la extraoptiune si peste 1 luna , 2 cand doriti. Nu sunteti obligat sa tineti extraoptiunea 12 luni. Dar dupa ce renuntati la HBO va trebui sa va inchideti si contul de pe Platforma HBO GO se face prin solicitare telefonica daca va abonati prin digi la hbo si la hbo go.
buna, ms de ajutor. mai pierdut un pic… eu am cont digi si cont hbo go direct/plata card.
1. „Daca va abonati direct prin platforma va trebui sa inchideti contu” – ce cont trebuie sa inchid ? momentan sunt dezabonat hbo go/card
2. „Dar dupa ce renuntati la HBO va trebui sa va inchideti si contul de pe Platforma HBO GO se face prin solicitare telefonica daca va abonati prin digi la hbo go.” deci posibila dezabonare se face prin apel telefonic la digi ?
2 Daca va abonati la HBO prin Digi da dezabonarea la HBO GO se face prin apel telefonic la relatii Clienti asta am scris. 1 Daca va abonati direct pe platforma HBO Go dezabonarea se face asa: Intrati pe sait HBO GO in dreapta sus selectati contul dvs – Setari -Administrarea abonamentului- pagina de anulare abonament- anuleaza abonamentul, dupa care vreti primi un mesaj ca abonamentul sa anulat. Asa se dezactiveaza un abonament la HBO Go daca este facut direct pe platforma HBO GO. Si acesti pasi se fac doar pe calculator nu ,puteti sa inchideti abonamentul de pe telefon.
O scurta completare, dezactivarea optiunii HBO se poate face la Digi si online din contul Digi.
Domnului Francisc i-am raspuns ca daca se aboneaza la HBO prin Digi si va beneficia si de HBO GO prin operatorul digi. Insa dezactivarea abonamentului la platforma hbo go prin operator nu se face telefonic? Eu asa stiu.
La Digi, dezactivarea pachetului HBO (nu putem solicita doar dezactivarea contului HBO GO (oricum nu avem de ce sa cerem asta) ci doar intregul pachet HBO) se poate face atat telefonic cat si online din contul Digi. Orice extraoptiune se poate dezactiva din contul Digi Romania.
Ok stiam de extraoptiuni dar nu stiam si de HBO Go ca se poate dezactiva din contul digi.Deci daca dezactivez extraoptiunea HBO online din contul digi automat se dezactiveaza si contul HBO GO corect?
HBO GO (doar contul platformei) nu se poate dezactiva la Digi, se dezactiveaza automat doar atunci cand cerem dezactivarea extraoptiunii TV HBO.
Corect, daca dezactivezi pachetul HBO (online, telefonic sau la sediu, nu conteaza) atunci se dezactiveaza automat si contul HBO GO.
Multumesc pentru lamuriri.
Cu placere!
Gorila/Robert mersi de raspunsuri :)!
Cu placere 🙂 !
Cu placere!
Evident ca este mai avantajos sa optezi pentru pachetul HBO la Digi, deoarece este mai ieftin si ofera inclusiv posturile HBO pe TV, poate vei gasi ceva interesant si acolo cand navighezi prin canale, sau poate un alt membru al familiei, deci cred ca ar trebui sa ne concentram doar pe aceasta varianta.
1. Activarea pachetului HBO poate dura cateva minute, ore sau maxim cateva zile.
2. Da, pachetul HBO include HBO GO.
3. Poti renunta la optiunea HBO dupa o luna.
Drept urmare, nu vad niciun motiv pentru care sa te abonezi la HBO GO.
Numai bine!
„Drept urmare, nu vad niciun motiv pentru care sa te abonezi la HBO GO” pai asa se pare 🙂
Se da urmatoarea intamplare: smart CAM comandat in acelasi timp cu noul abonament plus TV Digital si extraoptiuni.
A fost trecut ca refuzat in contul online dupa 30 de zile de la instalarea fibrei, eu asteptandu-l prin curier asa cum mi s-a spus.
Sun la ei, nu stie nimeni de ce nu a mai ajuns, aproape ca dadeau vina pe mine ca l-am refuzat prin nu stiu ce metoda.
Le cer din nou la telefon sa-mi trimita unul si-mi spun ca pot chaiar eu sa comand online din contul de client – evident ca nu merge din cont cu eroarea ‘deja beneficiezi de cea mai buna infrastructura din zona ta’.
In fine, opratorul intelege care e treaba si-mi spune ca poate sa-mi comande el doar intr-un sediu DIGI din oras, ceea ce am acceptat fiind singura varianta. Desigur ca imi spune sa ma duc dupa obiect doar dupa ce sunt notificat prin SMS cu toate ca a spus ca stocurile sunt OK.
Trece o saptamana si sun din nou la suport, le povestesc despre ce e vorba si cumva recunosc cu juma’ de gura ca stocurile pe care le vad ei in aplicatie pot sa nu fie reale si ca urgenteaza cererea mea, etc, etc.
Concluzia – nici in ziua de astazi nu am primit nici un SMS sau CAM la mai mult de 2 luni de la instalarea serviciilor.
Partea buna e ca nu sunt facturat pentru extraoptiuni si cablu digital.
Nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile pentru a va confirma comanda aceea cat mai repede.
De o luna astept 2 cartele portate la digi, nu am fost sunat, ei imi spun ca fac tot ce pot…..
Foarte mult timp, daca aveti posibilitatea va recomand sa va duceti intr-un sediu Digi si le veti primi pe loc.