Activare 4G Digi Mobil. Stim cu totii, mai ales cei care folosesc reteaua mobila a celor de la RCS-RDS ca 4G-ul in Digi Mobil mereu a fost o problema. La inceput, Digi Mobil transmitea conexiunea 4G printr-o retea ce nu le apartinea lor. Din acest motiv, ei nu puteau transmite conexiunea 4G pe o banda utilizata de marea majoritate a telefoanelor ci o banda ce se gaseste pe o gama de telefoane mai restranse.

Din fericire, RCS-RDS a reusit sa obtina licenta pentru a transmite 4G si in banda 2100 Mhz, o banda folosita de majoritatea telefoanelor mobile. Acest lucru se intampla in luna ianuarie a acestui an iar RDS continua de atunci sa transmita semnal 4G pe 2 benzi.
Ce telefoane putem utiliza (sunt compatibile) cu reteaua 4G Digi?
Daca nu sunteti siguri de un anumit model, lasati un comentariu si va vom comunica noi daca puteti sa folositi acel telefon in reteaua 4G Digi.

Pentru a functiona in reteaua 4G Digi, telefonul pe care dorim sa-l folosim trebuie sa fie compatibil cu urmatoarele frecvente (preferabil cu ambele, pentru a beneficia de reteaua 4G in toate zonele un are Digi acoperire):

  • 4G FDD 2100 MHz banda 1;
  • 4G TDD 2600 MHz banda 38;

Activare 4G Digi Mobil

Pentru activarea serviciului 4G in reteaua Digi Mobil a celor de la RCS-RDS trebuie sa urmam pasii de mai jos:
1. Apelam numarul gratuit *111# de pe telefonul pe care dorim activarea serviciului;
2. Selectam 1 -> „Contul meu” si apasam trimitere;
3. Selectam 7 -> Activeaza 4G si apasam trimitere, (Activare 4G Digi Mobil);
4. Veti primi urmatoarea confirmare: „A fost adaugata cererea de activare 4G cu numarul 00000” Veti primi raspunul prin SMS.
5. Veti primi un mesaj in care vi se confirma activarea serviciului;
6. Navigam in meniul telefonului la setari -> Carduri sim -> Setari cartela sim 1 ->Tipul de retea preferata -> LTE (recomandat).
7. Restartam telefonul iar conexiunea 4G ar trebui sa functioneze (Procesul de activare 4G Digi Mobil ar trebui sa se desfasoare relativ repede insa perioada de timp poate fluctua in functie de numarul de cereri);

Daca nu reusim activarea 4G urmand pasii de mai sus (sau daca nu avem acces la acel telefon) putem apela la serviciul de relatii cu clientii sa ne activeze 4G-ul pe cartela SIM.

Daca ati urmat toti pasii si conexiunea 4G tot nu functioneaza, este posibil ca in zona in care va aflati sa nu existe o acoperire 4G. Pentru a va asigura ca toate setarile sunt facute corect, puteti merge intr-o zona centrala si puteti observa daca conexiunea 4G functioneaza sau nu pe telefonul dumneavoastra.

In cazul in care folositi un stick de internet sau un WI-FI 4G portabil, procesul de activare 4G Digi Mobil va fi acelasi, doar ca va trebui sa introduceti cartela intr-un telefon pentru a putea urma pasii de deasupra.

In cazul in care serviciul 4G este activat si iesiti din zona de acoperire a acestuia, telefonul va comuta automat pe banda 3G, pentru a nu avea pierderi de conexiune. In acest caz, consumul de trafic se va face in functie de fiecare abonament. Din fericire, Digi Mobil este o companie ce ofera clientilor sai internet prin date mobile nelimitat. Chiar daca exista o limita, viteza de transfer se va limita si nu se va intrerupe.

Compania investeste masiv in dezvoltarea retelei de date mobile si spera ca in maxim 2 ani sa aiba o acoperire de peste 90% din teritoriul tarii noastre (un pas mare a reprezentat acoperirea retelei de metrou cu semnal 4G, avand in vedere ca in trecut Digi nu avea nici macar semnal 3G la metrou).

Digi nu are acoperire 4G in toate localitatile din Romania, de aceea este important sa ne asiguram ca in localitatea in care dorim sa functioneze serviciul 4G exista acoperire 4G, pe langa verificarile mentionate mai sus. Daca doriti sa aflati daca exista acoperire 4G intr-o localitate, lasati un comentariu.

Pe reteaua 4G functioneaza in general doar datele mobile, vocea functioneaza in continuare pe 3G. Exceptie fac telefoanele care sunt compatibile cu serviciul VoLTE la RCS – RDS, tehnologie care permite apelurile prin reteaua 4G (LTE). Pe langa faptul ca telefonul folosit trebuie sa fie compatibil VoLTE, trebuie sa aiba acest serviciu functional in reteaua Digi (de exemplu, pe telefoanele Apple – iPhone, nu functioneaza VoLTE in reteaua Digi). Daca doriti sa aflati daca un anumit model de telefon este compatibil VoLTE in reteaua Digi, lasati un comentariu.

Update 12.11.2018: De astazi putem beneficia de reteaua Digi Mobil 4G si pe cartelele prepay Digi. Modalitatea de activare 4G este aceeasi ca la abonamente. Corectie: serviciul 4G functioneaza in mod automat pe cartelele prepay Digi. Odata cu 4G, vor functiona si serviciile VoLTE si VoWIFI pe serviciile prepay de la Digi.

Daca intampinati probleme in procesul de activare 4G Digi Mobil, nu ezitati sa postati un comentariu si vom incerca sa rezolvam impreuna problema.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

415 COMENTARII

  1. Buna ziua, am un telefon samsung galaxy grand prime și nu imi merg datele mobile, sa sun pot, doar datele mobile nu merg, pe telefonul fratelui meu merg, dar pe asta nu si avem si abonament , imi puteti spune cum sa fac sa pot folosi datele mobile

    • Poate nu aveti setarile de internet facute. Setari- Conexiuni- Retele Mobile- Nume Puncte de Acces- APN Nou Nume : Digi APN : internet Salvati profilul Digi si il bifati.

    • Buna seara,
      Nu functioneaza nici la alta adresa? Ati incercat si o repornire a telefonului? Daca profilul de internet este ok, ar trebui sa functioneze. Puteti da un telefon si la relatii cu clientii Digi sa se asigure ca datele mobile sunt active pe cartela.

  2. Salut,am un telefon Galaxia A2s,cu o cartelă de Digi Spania, aici în România, a funcționat o lună internetul, dar pe nr Românesc de Digi.,cînd am încărcat cartela,nu m-ai am semnal 4g sau 3g .doar îmi apare un H.am făcut setările,pentru România, dar degeaba.Ce pot face în acest caz ?

  3. Salut,am cartelă de Digi Spania, aici în România, a funcționat o lună internetul, dar pe nr Românesc de Digi.,cînd am încărcat cartela,nu m-ai am semnal 4g sau 3g .doar îmi apare un H.am făcut setările,pentru România, dar degeaba.Ce pot face în acest caz ?

  4. Imi puteti spune, va rog, daca telefonul Xiaomi Redmi Note 8T este compatibil cu serviciul VoLTE de la Digi? Telefonul are activata optiunea VoLTE in meniu, dar in contul DigiCare nu o gasesc activata. Am alte doua abonamente pe telefoane diferite (ale membrilor familiei) si la ambele e activat VoLTE in DigiCare. Am de multe ori nevoie de internet in timpul unui apel, si nu am din cauza ca VoLTE este inactiv

    • In principiu, VoLTE functioneaza pe telefoanele care au fost in oferta Digi, nu este nicaieri o lista oficiala. Xiaomi Redmi Note 8T nu a fost in oferta Digi. De obicei, daca functioneaza direct atunci este compatibil cu VoLTE Digi, daca nu functioneaza nu este compatibil, nu prea aveti ce sa faceti in acest sens.

      • Poate ajuta pe cineva, am rezolvat in urmatorul fel: am dezacrivat verificarea tipului de telefon („Volte Carrier check disabled”) cu un cod format in dialer. Codul este *#*#86583#*#* . Exista si pentru VoWiFi („Wifi check disabled”) codul *#*#869434#*#* . Codurile acestea nu functioneaza la toate telefoanele, la Xiaomi functioneaza. Apoi am introdus sim-ul Digi intr-un telefon Samsung pe care functiona VoLTE si am sunat la Digi ca sa imi activeze serviciul (deoarece nu s-a activat automat cand am introdus cartela in telefonul compatibil). Peste doua zile m-au sunat sa imi spuna ca serviciul a fost activat, si chiar era. Am bagat cartela inapoi in telefonul Xiaomi si de atunci VoLTE functioneaza fara probleme.

          • Am Xiaomi Redmi Note 8T. Codul nu este de retea, nu se apeleaza, functioneaza la fel ca *#06# (care afiseaza IMEI), adica atunci cand se tasteaza ultimul caracter al codului, telefonul il recunoaste automat, chiar fara SIM in telefon. De aici am codurile: detanet.ro/2020/07/activare-volte-si-apel-wifi-digi-pe-xiaomi.html

          • Ideea este ca nu se intampla nimic cand introduc codul, desi este introdus corect, nu functioneaza pe toate modelele de Xiaomi din cate am vazut.

  5. Salut! intampin urmatoarea problema:
    – am achizitionat pt mama un telefon Huawei P Smart Z (cei de la Huawei spun ca functioneaza pe urmatoarele frecvente: 4G- B1, B3, B7, B8, B20; 3G-B1, B2, B5, B8; 2G- B2, B3, B5, B8)
    – telefonul functioneaza perfect cu orice fel de SIM-uri din orice retea, mai putin cu o cartela pre pay DIGI Mobil Italia (e acea cartela care isi schimba nr in functie de locatie-in italia e nr italian, in romania e nr romanesc)
    – cand bag acea cartela, telefonul isi cauta intr’una semnal, gaseste din cand in cand reteaua digi, dar nu se stabilizeaza, se pierde instant – ba mai mult, se pierde semnalul si de pe cealalta cartela si face exact aceleasi cautari de semnal=> daca bag ambele cartele in telefon, nu poate folosi niciuna
    – mentionez ca acea cartela functioneaza perfect in orice alt telefon, din cate am incercat: Samsung J5, iphone 6s, samsung s7, iphone 11

    ce am facut pana acum:
    – call center DIGI – cu operatorii am incercat sa setez reteaua manual, face aceleasi cautari de semnal – abia reusesc sa deschid aplicatia Digi Mobil din telefon (imi da mesaj sa introduc SIM), dar am reusit sa setez si de acolo Digi Mobil Romania-> aceleasi probleme
    – am facut setari si resetari si cu operator call center Huawei

    singurul lucru pe care nu l’am incercat pana acum, din toate gasite online, e sa schimbam cartela, care se poate schimba numai in italia, si noi suntem in ro, momentan.

    oare aveti alte idei cu ce as putea sa fac, pentru a’si putea folosi ambele cartele in acel telefon?

    multumesc!

      • Cea de a doua cartela este un abonament Telekom.
        Momentan, doar as vrea sa folosesc doua cartele in acest telefon, dar nu e posibil.. am lasat doar cartela Telekom, deoarece cand pun si cea Digi, nu se mai poate folosi niciuna.
        Am incercat sa pun cartela Digi in ambele sloturi, fie singura in telefon, pe rand slot 1, slot2, fie in combinatie cu alte cartele din diferite retele.. face la fel..

        • O situatie ciudata, sincer nu stiu de ce la ce ar putea fi.
          Ai incercat si o cartela Digi Mobil Romania? Frecventa folosita este aceeasi in Romania pentru ambele tipuri de cartele (atat cartela cu 2 numere cat si o cartela normala cu un numar) deci daca e ceva din cauza frecventei folosite, ar trebui sa se intample la fel si cu alta cartela.
          E posibil ca inlocuirea cartelei sa rezolve aceasta problema.

          • am incercat si cu o cartela Digi Mobil Romania si cu aceea functioneaza in orice slot, fie singura, sau impreuna cu cea telekom..
            ramanem la varianta cu schimbarea cartelei 🙂

            multumesc mult pentru raspunsuri!

  6. Buna seara,
    Am un telefon Samsung Galaxy Note 10 Lite nou.
    De foarte multe ori mi se taie convorbirea telefonica purtata cu persoane aflate atât in reteaua Digi cât si in alte retele.
    Semnalul este foarte slab,1 maxim 2 linii la frecventa.
    Ocazional in anumite zone frecventa este full. Semnal foarte slab in alte localitati limitrofe Bucurestiului,uneori chiar si in Bucuresti.
    Din comentariile anterioare inteleg ca reteaua pe partea telefoniei este deficitara mai ales in 4G.
    Iau in calcul sa portez numarul deoarece este neplacut sa nu poti apela,sa nu poti fi apelat sau sa suni de cateva ori pana reusesti sa termini convorbirea.
    Anterior am avut un Samsung A5 -2016,in ultima vreme se intampla acelasi lucru cu intreruperea convorbirilor.
    Mentionez ca Samsungul A5-2016 a functionat normal in reteaua Vodafone.
    Nebunia a inceput odata cu portarea in Rcs-Rds.
    Incerc sa obtin o ultima lamurire scriind catre dvs.sa fiu sigura ca telefonul meu este ok si nu la el este problema.
    Partea de net este ok,nu sunt probleme,pacat ca partea de telefonie este inca deficitara

    • Buna seara,
      Daca sunteti nemultumita de calitatea retelei in mai multe zone, luati in calcul portarea in alta retea. Nu o sa va ia in calcul sesizari la mai multe adrese iar astfel de lucruri se verifica in timp, sunt situatii de durata.

  7. Telefon Mobil Nokia 220, Dual SIM, 4G, Black
    Reţele
    Tip SIM: DS, SIM1: 4FF (nano), SIM2: 2FF (mini)
    Frecvente 2G: 850/ 900/ 1800/1900 Mhz
    4G FDD LTE: FDD LTE: 1, 3, 5, 7, 8, 20

    Este compatibil in reteua Digi Mobil
    Multumesc pt. raspuns..

  8. mia spus un fost angajat care a lucrat la rds digi care imi este prieten in plus nu sint singura persoana sint multi in aceeasi situatie pt ca oricum nu conteaza ce abonament ai sau beneficii. In plus nu este un secret se stia dar nu toata lumea stie.

  9. rds digi semnal date mobile: De citiva ani de zile nu am avut semnal deloc la telefon (samsung) pina acuma recent stau intrun sat izolat de restul lumii mi-am cumparat 2 suluri de gard la 380 lei de 50 metri de 1.50 metru din sarma(grosime 1.5 mm)sudata zincata (inox) Dial si vreau sa va spun si voua dupa ce mi-am pus gardul am semnal la digi chiar daca am o linie la telefon,internetul merge mai greu dar sint multumit si pot naviga pe google dar nu si pe youtube. Daca nu ma credeti chiar si voi puteti sa testati si trebuie sa aveti rabdare chiar functioneaza puteti chiar suna sau trimiteti sms -antena digi se afla la distanta de aproximativ 7 km. Citeodata am 2 lini la semnal cind bate vintul dar cel mai important sa nu aveti copaci pt ca blocheaza semnalul. Problema este alta ca cei de digi cind afla un comentariu schimba fregventele pt a nu se oferi nici o sansa utilizatorului si vor incerca tot posibilul sa nu se afle adevarul(se intimpla destul de des in special canale tv). ps: DATI copy/paste si dati share (trimiteti) pe forumuri pt a vedea lumea si de as da cu parerea.

    • Da gardul jos si vezi daca mai ai semnal, daca zici ca te acolo ai semnal. 🙂
      Poti sa-mi spui de ce Digi nu vrea ca acest secret binepastrat sa se afle?

  10. Am schimbat recent telefonul cu iph 8 și are versiunea iOS 13, dar Internetul de la digi nu merge, scrie sus LTE, dar orice as face nu am conexiune

  11. Buna ziua. Pentru Allview P_7 pro,care se afla intr-o zona in care digi nu avea acoperire 4G,mergea netul cu o viteza nu foarte mare,dar ok. Acum de curand,de cand s-a implementat acoperirea 4G in zona,internetul nu mai functioneaza deloc pe acest telefon. Am dat la*111# si imi spune ca netul 4G este deja activ. Mi-as dori sa imi mearga internetul macar ca inainte

  12. Am un telefon luat prin abonamet de la RCS-RDS din data 18-11-2019
    Model Digi C 2 care are semnal orasul Craiova la 20 km de craiova nu mai are
    semnal am fost cu telefonul la operator RCS-RDS si mi la trimis la service Bucuresti
    dupa o luna a venit telefonul este ok aveam semnal în Craiova cînd mam departat
    20 km de Craiov la a a disparut semnalu mam dus din nou la operator la trimis din nou
    la service dupa o luna ma anutat sa radic telefonul în Craiova avem semnal dupa
    departat de Craiova semnalu a disparut eu leam spus de la început ca nu e problema telefonului este problema RCS-RDS în zona unde locuesc nu au acoperire
    4G operatorul care este necalificat nu a verificat daca zona care locuesc are acoperire
    pentru DIGI C2

  13. La un xiaomi mi a3 am activat serviciul 4G și VOLTE, dar serviciul vowifi nu îmi apare în meniu la calling account. Am băgat și codul pentru a activa/dezactiva serviciul vowifi și tot nimic. Cum as putea rezolva problema. mulțumesc

  14. Pentru Samsung s4 mini al meu cod telefon *#0011#. Se intră în setting mode. Se modifică în Network control, band selection. LTE All. Apoi Automatic. Acum am 4G

  15. La *111# îmi scrie ca 4 G e deja activat. La completare APN dacă aleg LTE nu mai merge internetul deloc. La editare punct de acces am singura rubrica numita purtator unde apare o alegere intre LTE și eHRPD și nespecificat. Lăsat nespecificat merge telefon în 3G. Altfel, dacă aleg LTE, nu mai am net. Nu am în setări rubrica sim nici altă rubrica de unde sa aleg tipul de rețea preferat

    • Nu are legatura APN-ul cu tipul retelei, APN-ul este internet (la abonamente Digi) si asa trebuie sa ramana indiferent de retea, alte setari nu trebuie sa fie modificate la punctul de acces.
      Aceasta optiune ar trebui sa fie in Mobile Networks – Network mode, cel putin asa vad pe un meniu interactiv de pe internet pentru acest model. Daca nu este chiar acolo, incercati sa mai cautati prin setari, orice telefon are optiunea de selectare a modului de retea.

      • Da, am Mod rețea (Network Mode). Are trei opțiuni:
        1. WCDMA/GSM (conectare automată)
        2. Numai WCDMA
        3. Numai GSM
        Pe primele două opțiuni am internet 3G. La ultima nu am internet deloc.
        Asta e…

        • Daca telefonul ar fi compatibil 4G, ar trebui sa iti apara LTE, indiferent ca merge 4G, indiferent ca este activ sau nu. Problema este ca nu va apare LTE/4G in setari, deci pare sa nu suporte 4G pe acest slot de cartela.
          Sigur este modelul I9195? Este cumva dual-sim?

          • Am găsit un tutorial pe YouTube. Se intră cu *#0011* în setările ascunse ale telefonului. youtube-nocookie.com/embed/kMGb8C1ITiw?feature=oembed. Din ce am mai citit e necesar pentru Android 442 jelly bean, Cum am eu. Problema nu apare la android 5.1. Poate mai sunt și alții necăjiți. Notez algoritmul din tutorial și mă apuc de treaba. Scriu mesaj dacă a mers sau nu

  16. Bună ziua, am posibilitatea achiziționării de la un amic și la un preț mai mult decât rezonabil a unui telefon alcatel 1 s anul 2019, 64 gb și 4 gb ram. Va rog sa mă ajutați cu informația: merge în rețeaua 4g Digi? Menționez că sunt din Pașcani, județul Iași.
    Mulțumesc anticipat!

      • Mulțumesc pentru răspuns. Acum am un telefon Samsung s4 mini gt i9195 care teoretic are banda 1 Lte 2100 Mhz. Nu intra în 4g nici cu activare la digi, nici cu completare APN. Cu nimic. Aveți idee ce aș mai putea încerca? De asta vreau alt telefon

        • Este selectat LTE preferred la modul preferat al retelei? La cautarea manuala a retelei gaseste reteaua Digi 4G? Ati verificat impreuna cu cei de la Digi sau la *111# daca serviciul 4G este activ pe telefon?

    • Bun si daca ati primit mesajul ca este activ in 4g ce se intampla nu aveti semnal? Nu functioneaza netul sau? De unde va-ti dat seama ca nu merge in 4 g daca ati urmat pasi din material si a-ti primit mesajul ca este activ in 4 g? Dati mai multe detali pentru a va ajuta.

  17. Am un sistem de Alarma care functioneaza cu cartela SIM pe frecventa de 1900 , acuma nu mai merge din cauza ca Digi si-a schimbat frecventa GSM si nu emite pe 2G si pa aceasta frecventa decat pe 2100 si 2600 Mhz,. Cum as putea folosii un abonament Digi in continuare ??? va rog ajutatima cu un sfat. Multumesc

    • Din ce localitate sunteti? Pana acum cateva luni, Digi nu a avut retea 2G proprie (a avut in trecut doar prin reteaua celor de la Vodafone, prin roaming national). Insa, recent Digi a inceput lansarea retelei 2G 900 MHz, deja este activa in cateva judete.
      Sistemul de alarma ce frecvente suporta? Suporta doar 2G sau inclusiv 3G/4G? Si ce benzi suporta?

  18. Am cerut sa mi se activeze serviciul 4G .org cartela care o am de abonament si nu am acoperire buna si vreau sa dezactivez si sa raman cum am fost pe 3g cum fac

  19. Buna ziua.huawei p8 lite nu merge in reteaua 4g digi.cartela e activata 4g.se poate sa il fac sa functioneze si in 4g,nu doar 3g?in alte retele e totul ok.Zona unde stau are retea 4g digi.

  20. Buna ziua . Am cumpărat un telefon Digi mobil r1 dar nu am semnal la el netul merge foarte prost pe 4g iar când încerc să sun îmi intră pe 3g și pierd de tot semnalul la telefon. Precizez că sunt pe abonament la ei de 5 ani și nu am mai avut probleme. Am schimbat și cartelele pe acel telefon rămâne același problema. Ce pot face?

  21. Buna ziua, fiind nevoit sa plec din tara, am activat roaming date si voce. La verificare, am constatat mentiune despre activare. Dupa iesire din tara, abia dupa vreo 4 ore am reusit sa dau un telefon. De aprox. 14 ore incerc sa inregistrez in retea Italia, nu pot accesa contul meu digi, am cerut resetare parola de n ori… Ajutooor! La resetare parola, dupa link si parola furnizata nu primesc decat eroare generala de conectare, iar la conectare in retea, incercati mai tarziu…

      • Buna ziua,
        Dumneavoastra detaliati 2 situatii:
        1. In legatura cu inregistrarea cartelei Digi in Italia, ar trebui sa functioneze pe una din retelele Wind (Tre) sau TIM. Daca nu se inregistreaza pe nicio retea, incercati sa cautati manual retelele si verificati daca va apare una din aceste retele.
        2. In ceea ce priveste autentificarea pe contul Digi, aceasta eroare nu pare sa fie de username si parola, faceti o sesizare la Digi sa verifice aceasta problema.

  22. Am abonament Optim nelimitat.Doresc sa cumpar un telefon Motorola One Lite.Este compatibil cu reteaua Digi?
    Am cartela 4G.Vechea cartela 3G mai este activa?

    • Este compatibil atat cu reteaua 3G cat si cu una din benzile retelei 4G (nu cu ambele).
      Ati luat o noua cartela 4G de la Digi si aveati alta 3G? Nu stiu care este starea acelei cartele, trebuie sa luati legatura cu cei de la Digi. Daca ati inlocuit cartela pentru acelasi numar, atunci cea veche se dezactiveaza.

  23. Buna ziua.

    Va rog sa-mi raspundeti de ce anume telefonul iPhone 5 avand functia VoLTE(LTE activat)cat si setat pe 4G nu functioneaza in reteaua 4G digi-rds??? loc.Satu Mare,eventual daca exista alte solutii pentru setarea telefonului in ret.4G.

    Multumesc petru raspuns,
    Alex.

    • Buna ziua,
      Serviciul VoLTE functioneaza doar pe anumite modele de telefoane, nu este suficient sa suporte reteaua VoLTE trebuie ca Digi sa aiba suport software pentru iPhone pentru acest serviciu.
      Serviciul 4G functioneaza si pe iPhone, la ce va referiti, la VoLTE sau la date mobile pe 4G? VoLTE inseamna Voice over LTE, adica apeluri prin reteaua 4G.

  24. Bună ziua, sunt foarte nemulțumita, am făcut comandă pentru un telefon Samsung e20 în data de 29 iunie și nici acum nu a sosit, am fost la un punct de lucru, am sunat și nici u răspuns.
    Menționez ca sunt împuternicit și am dorit sa schimb comanda cu un alt telefon care e pe stoc și au refuzat.
    Sunt tare dezamăgită, când am portat un alt număr la dvs nu am întâmpinat nicio problemă, și acum!????

    • Acest sait nu reprezinta digi ci ofera informatii. Veti fi sunata in momentul cand telefonul cerut de dvs va sosi pe stoc. Nu aveti ce face decat sa asteptati.

  25. Buna
    Modelul Samsung Galaxy S9 Plus este compatibil cu reteaua Digi 4G?

    GSM 850 / 900 / 1800
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
    LTE band 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28/32/66

    • Salut Mihai,
      iPhone 6s este compatibil cu reteaua 4G Digi. Verifica in setari sa nu fie permis doar modul 3G, eventual incearca si o cautare manuala a retelei.
      De asemenea, formeaza *111# si verifica sa fie in continuare activat serviciul 4G pe cartela.

  26. Buna ziua ! Am reportat acum 2 ore două numere de la Telekom la Digi , am făcut abonament și am primit 2 cartele ( provizorii am inteles ) cu număr , pe care nu stiu sa le activez . Aceste cartele pot fi folosite circa 3 zile pina se realizeaza portarea . Ei bine , nu stiu sa le activez ca sa pot vorbi totusi aceste 3 zile

  27. Buna ziua. O intrebare am telefon HUAWEI P SMART 2019 SI NUSTIU DE CE NU E COMPATIBIL CU CARTELA SIM DIGI MOBIL! O FI DIN CAUZA VITEZEI 4G ASTEPT MAI MULTE INFORMATII

    • Buna Ana,
      Ai o cartela Digi Mobil Romania, Spania sau Italia? Doresti sa transferi de pe abonament pe cartela prepay sau de pe prepay pe prepay?