Activare cartela Digi Mobil / Digi TV
Luand in considerare intrebarile venite din partea cititorilor media-max.ro, in acest articol vom raspunde unei intrebari destul de simple, cum activez cartela Digi?, atat pentru cartelele de mobil cat si pentru cartelele smartcam folosite pentru televiziune.
In ceea ce priveste cartelele Digi Mobil utilizate pentru serviciul de telefonie mobila (abonament sau cartela prepay), pentru activare nu este necesar sa efectuam operatiuni suplimentare, cartelele sunt deja functionale si le putem considera active atunci cand efectuam primul apel.
O situatie in care trebuie sa ii contactam pe cei de la Digi pentru a activa cartela Digi Mobil este aceea in care cartela nu a fost folosita de foarte mult timp (facem referire la cartela SIM folosita pentru un abonament), caz in care e posibil sa fie nevoie de re-activarea cartelei, operatiune care poate fi facuta doar de catre reprezentantii Digi.
In cazul cartelelor prepay nefolosite de foarte mult timp si inactive (nu mai avem semnal mobil), trebuie sa ne asiguram ca nu a fost depasita perioada de gratie a cartelei. In reteaua Digi Mobil, perioada activa a unei extraoptiuni este de 1 sau 3 luni (in functie de extraoptiunea activata) iar perioada de gratie este de 180 de zile.
Activare cartela Digi Mobil / Digi TV
In cazul cartelelor Digi TV (ne referim atat la smartcam-urile Digi cu cartela dar se aplica si la modulele fara cartela / cardless), la prima utilizare putem activa cartela lasand cateva minute televizorul pornit pe unul dintre canalele codate (prin canale codate ne referim la posturile dintr-o extraoptiune platita pe care am solicitat-o la Digi, exemplu Film Now, HBO, Cinemax, Digi 4k, etc).
Asemenea cartelelor mobile, dupa o perioada in care nu am utilizat cartela / smartcam-ul Digi pentru televiziune, acest dispozitiv poate deveni inactiv, caz in care trebuie din nou sa lasam cateva minute pe un canal codat (eventual putem incerca si repornirea televizorului).
Daca metoda pentru activarea cartelei Digi TV nu da rezultate, putem suna la relatii cu clientii Digi TV la numarul 0314004000 si sa solicitam reinitializarea cartelei (se poate face din IVR / robot telefonic sau intrand in legatura cu un operator). Ulterior, lasam din nou pe un canal codat iar problema ar trebui sa fie rezolvata.
Pentru orice situatie legata de activarea cartelei Digi Mobil sau a unui smartcam, lasati un comentariu mai jos si vom incerca sa va ajutam.
Bună am o cartela Digi pe abonament… Am ajuns în străinătate iar cartela nu poate fi folosita… Sunt posibile doar apelurile de urgență… As avea nevoie de ajutor pt reactivarea ei… Mulțumesc
Nu am folosit cartela si acum nu mai este activa, 07******
Mergeti intr-un pop Digi cu aceasta cartela ea va fi inlocuita cu o alta cartela cu acelasi nr.
Am o cartela Digi montata pe o camera video, am incarcat-o cu 5 E și tot nu pot vedea imagini de pe telefonul mobil. Pana acum a funcționat.
O cartela Digi prepay? Sunati la relatii cu clientii Digi pentru a verifica daca este activa cartela si daca datele mobile sunt active.
BUNĂ ZIUA. PE SUPER ONE ESTE MESAJ , SMARTCARD NEIMPERECHEAT 26. LA MINE IN GRILĂ ESTE PRINS DAR NU SE VEDE. AM SUNAT LA DV. LA NR. 0314004000 DAR NU S-A PUTUT REZOLVA. ACEST POST S- A VĂZUT DAR ACUM NU SE MAI VEDE. Hristea **** din Iași bdul D.C***** * et. * ap. ** tel. *******. VĂ MULȚUMESC
Sunati la Relatii Clientii pentru reinitializarea cartelei in sistem. Noi nu suntem Digi.
Am o cartela Digi montata pe o camera video, am incarcat-o cu 5 E și tot nu pot vedea imagini de pe telefonul mobil. Pana acum a funcționat.
Buna ziua. Pe ecran apare Smartcard neinperecheat 26..Ce să fac ?
Sunati la Relatii Clientii .
Pe ecran apare smartcard neimperechiat 26
Este pentru prima data cand folositi smartcam-ul? Sunati la Relatii Clienti sa il activeze.
Trebuie facuta reinitializare, se poate face prin apel la relatii cu clientii Digi.
Dezactivare cartele TV? Nu vreau sa le foloseasca altcineva? Se pot dezactiva?
Multumesc
Da se poate sunati la Relatii Clientii.
Din cate stiu, nu se pot bloca smartcam-urile Digi.
cum activez cartela Tv
Sunati la Relatii Clientii.
as dori reinitializarea cardului Digi tv cu pachetul minim. Vă multumesc🙋🏻♂️
Sunati la Relatii Clientii.
Bună ziua!mi-am portat abonamentul Telekom la Digi și am primit o cartela nouă de Digi am bagat-o in telefon dar nu are semnal am înțeles pentru că încă nu e activată dar cum sa fac sa o activez? că nici semnal nu are
Mergeti cu telefonul si cartela intr-un magazin Digi.
Buna ziua,
Cartela ar trebui sa functioneze din prima zi, dar cu un numar provizoriu de la Digi. Daca nu aveti semnal, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777 sa verifice daca e activa sau daca este o alta problema.
Am portat nr de mobil din vdf în Digi. Am primit sim nou prin poștă de la cineva din România.
Am introdus sim Digi în telefon dar nu se conectează la nici o rețea.
Am facut restart degeaba
Am băgat în alt telefon degeaba.
Nu are semnal deloc.
Este prima oară când se utilizează acest sim.
Inteleg ca sunteti in afara tarii, nu stiu daca va functiona direct in afara tarii, trebuia sa se activeze cartela in tara din punctul meu de vedere. Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul +40314007777 si verificati ce se poate face, sau faceti o sesizare online pe site-ul Digi.
Nu pot activa cartela la programe
Nu pot activa cartela am luat dizaivaru in Belgia și numi merg programele
Ati instalat antena cum trebuie ? Ce mesaj va apare pe tv?
Bună ziua! Am abonament la voi cu cartela mobil, am fost 3 luni în Italia și acum nu îmi mai funcționează, ce e de facut?
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi.
Sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314007777, posibil sa se fi dezactivat cartela.
Nu se activează cartele prepaid Digi pentru SMS
Nu va functioneaza trimiterea SMS-urilor sau care este situatia? Apeluri puteti face?