Activare/Dezactivare mesagerie vocala Orange, Vodafone, Telekom

Deoarece am primit mai multe solicitari in acest sens, in acest articol vom discuta despre cum putem face activarea sau dezactivarea mesageriei vocale in reteaua Orange, Vodafone sau Telekom.

Mesageria (casuta vocala) este un serviciu suplimentar prin care persoana care ne apeleaza, in situatia in care nu suntem disponibili (avem telefonul inchis, suntem in afara arieri de acoperire, suntem deja angajati intr-o alta convorbire sau nu raspundem la telefon) ne poate lasa un mesaj vocal. Ulterior, noi suntem notificati ca am fost contactati de catre cineva si ca avem un mesaj vocal. Singura diferenta dintre mesagerie vocala si serviciul apeluri pierdute o reprezinta posibilitatea de a ne inregistra un mesaj de intampinare si posibilitatea apelantului de a ne lasa un mesaj vocal.

Activare mesagerie vocala Orange
In reteaua Orange, mesageria vocala este activata din oficiu. Daca am dezactivat-o si dorim sa o reactivam, o putem face din platforma MyOrange – Servicii – Mesagerie Vocala – Activeaza. Pentru a asculta mesajele vocale inregistrate, putem apela numarul 555 sau 0744945551.

Activare mesagerie vocala Vodafone Vox
Mesageria (casuta) vocala Vodafone Vox se poate activa apeland numarul *100# – Contul meu – Servicii active – urmam pasii din meniu. Pentru a asculta mesajele vocale inregistrate trebuie sa formam numarul 333 sau 334 si sa folosim codul initial 0000#. Pentru a seta un mesaj de intampinare trebuie sa apelam numarul 888.

Activare mesagerie vocala Telekom

Pentru a activa mesageria vocala in reteaua Telekom trebuie sa formam numarul 177 si sa ne setam un mesaj de intampinare. Codul initial este 12345.

Dezactivare mesagerie vocala Orange, Vodafone, Telekom

Indiferent de reteaua in care ne aflam, dezactivarea mesageriei (casutei) vocale se poate face formand pe telefon codul ##002# urmat de tasta de apel. Vom avea afisat un mesaj de confirmare ca toate redirectionarile au fost dezactivate. Prin aceasta operatiune se vor dezactiva toate redirectionarile de pe telefon (nu doar redirectionarea necesara mesageriei vocale). In anumite retele (exemplu: Orange) dezactivarea casutei vocale se poate face si de pe platforma online dar si printr-un apel la serviciul de relatii cu clientii. Pentru dezactivarea mesageriei vocale trebuie sa avem semnal.

Activare/Dezactivare mesagerie vocala Orange, Vodafone, Telekom

Daca aveti probleme cu activarea/dezactivarea mesageriei vocale lasati un comentariu mentionand reteaua in care sunteti si pasii urmati.

Update 27.06.2019: Activarea casutei vocale in reteaua Telekom se face formand codul **62*177# urmat de tasta de apel.

Update 18.01.2023: Activarea casutei vocale VOX nu mai este posibila folosind pasii mentionati mai sus, se poate face printr-un apel la relatii cu clientii Vodafone;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

130 COMENTARII

  1. La Vodafone nu mai merge activarea VOX cu *100# – Contul meu – Servicii active. Nu apare „Servicii active” în meniu. N-am găsit altă opțiune decât să sun la relații clienți.

  2. Buna ziua,
    Va rog sa ma ajutati; am un tel. Samsung galaxy s21 cu abonament la DGI, are mesageria dezactivată, însă durata soneriei este scurta cc 20″”.
    Problema mea este ; cum pot sa maresc durata soneriei la un minut?
    Multumesc anticipat,