Activare/Dezactivare mesagerie vocala Orange, Vodafone, Telekom

Deoarece am primit mai multe solicitari in acest sens, in acest articol vom discuta despre cum putem face activarea sau dezactivarea mesageriei vocale in reteaua Orange, Vodafone sau Telekom.

Mesageria (casuta vocala) este un serviciu suplimentar prin care persoana care ne apeleaza, in situatia in care nu suntem disponibili (avem telefonul inchis, suntem in afara arieri de acoperire, suntem deja angajati intr-o alta convorbire sau nu raspundem la telefon) ne poate lasa un mesaj vocal. Ulterior, noi suntem notificati ca am fost contactati de catre cineva si ca avem un mesaj vocal. Singura diferenta dintre mesagerie vocala si serviciul apeluri pierdute o reprezinta posibilitatea de a ne inregistra un mesaj de intampinare si posibilitatea apelantului de a ne lasa un mesaj vocal.

Activare mesagerie vocala Orange
In reteaua Orange, mesageria vocala este activata din oficiu. Daca am dezactivat-o si dorim sa o reactivam, o putem face din platforma MyOrange – Servicii – Mesagerie Vocala – Activeaza. Pentru a asculta mesajele vocale inregistrate, putem apela numarul 555 sau 0744945551.

Activare mesagerie vocala Vodafone Vox
Mesageria (casuta) vocala Vodafone Vox se poate activa apeland numarul *100# – Contul meu – Servicii active – urmam pasii din meniu. Pentru a asculta mesajele vocale inregistrate trebuie sa formam numarul 333 sau 334 si sa folosim codul initial 0000#. Pentru a seta un mesaj de intampinare trebuie sa apelam numarul 888.

Activare mesagerie vocala Telekom

Pentru a activa mesageria vocala in reteaua Telekom trebuie sa formam numarul 177 si sa ne setam un mesaj de intampinare. Codul initial este 12345.

Dezactivare mesagerie vocala Orange, Vodafone, Telekom

Indiferent de reteaua in care ne aflam, dezactivarea mesageriei (casutei) vocale se poate face formand pe telefon codul ##002# urmat de tasta de apel. Vom avea afisat un mesaj de confirmare ca toate redirectionarile au fost dezactivate. Prin aceasta operatiune se vor dezactiva toate redirectionarile de pe telefon (nu doar redirectionarea necesara mesageriei vocale). In anumite retele (exemplu: Orange) dezactivarea casutei vocale se poate face si de pe platforma online dar si printr-un apel la serviciul de relatii cu clientii. Pentru dezactivarea mesageriei vocale trebuie sa avem semnal.

Activare/Dezactivare mesagerie vocala Orange, Vodafone, Telekom

Daca aveti probleme cu activarea/dezactivarea mesageriei vocale lasati un comentariu mentionand reteaua in care sunteti si pasii urmati.

Update 27.06.2019: Activarea casutei vocale in reteaua Telekom se face formand codul **62*177# urmat de tasta de apel.

Update 18.01.2023: Activarea casutei vocale VOX nu mai este posibila folosind pasii mentionati mai sus, se poate face printr-un apel la relatii cu clientii Vodafone;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

130 COMENTARII

  1. Buna dimineata. Intra mesageria vocala când am fost apelat cu telefonul meu închis, dar tot nu primesc mesaj când redeschid telefonul.
    Sunt in rețeaua Vodafone.
    Multumesc.

  2. Buna ziua, imi puteti recomanda cea mai convenabila metoda prin care sa am un mesaj de intampinare pentru apelurile primite
    Locuiesc intr-o zoana unde nu am semnal si este mai usor sa fiu contacatat pe whatapp!
    Doresc ca fiecare persoana cand suna sa primeasca un mesaj de intampinare : Va rugam sa ma contacatati pe whatapp! Nu doresc ca sa inregistrez mesaje!

  3. Va rog sa ma sprijiniti in dezactivarea mesageriei vocale . Am achizitionat ieri o cartela telefonica pentru mama mea de 91 de ani care este in spital si nu o pot contacta ( nici fizic si nici telefonic) .Va rog sa-mi comunicati cum pot eu dezactiva mesageria ?
    multumesc anticipat.

    • Cartela ese la dvs sau i-ati dat-o mamei dvs? Daca, cartela este la dvs, o introduceti intr-un telefon si dupa ce deschideti telefonul si recunoaste cartela ( adica aveti semnal) tastati ##002# si apasati pe tasta de apel.Dupa veti primi un mesaj de confirmare pe ecran.

      • Buna ziua,
        Aceasta este problema, cartela este la mama in spital.
        Am rugat deja 2 cadre medicale sa faca dezactivarea ( exact cf. recomandarilor dvs) dar nu cred ca au reusit, si din pacate nu pot sa insist. din alte surse stiu ca nu probleme cu semnaul in spital la Vodafone.
        am incercat toata dimineata sa intru in legatura si cu un operator Vodafone, dar nu am reusit. Speram sa existe posibiltatea dezactivarii printr-o solicitare de a mea.
        va multumesc, pentru raspuns si sper in solutionare.

  4. Sunt in rețeaua Vodafone. Am scris ##002#, apoi am apasat tasta de apel . Am așteptat puțin si mi-a aprut:
    ,, Redirecționarea apelurilor
    Problemă de conexiune sau cod MMI nevalid.(804) ”
    Ce ar trebui să fac ?

  5. Buna ziua …
    Sunt in Vodafone, pe cartela si nu pot dezactiva mesageria vocala nicicum. Dupa ce am folosit codul acela …mi a aparut mesajul ,,redirectionare apeluri
    Toate pentru toate serviciile de baza.Problema de conexiune sau cod MMI nevalid.
    Iar cand am sunat la steluta 222 , nu am avut tasta de apel.
    Cum sa fac ?

    • Buna seara,
      Aveti semnal pe telefon? Ar fi trebui sa functioneze codul ##002# urmat de tasta de apel.
      Daca intampinati in continuare probleme, sunati la relatii cu clientii Vodafone si solicitati la ei dezactivarea mesageriei vocale. Puteti suna la 0372022222.

  6. Îs pe cartela Vodafone și am mers in străinătate. Iar nu îmi mai merge sa sun sau sa primesc apel . Are de la faptul că am sunat la ##002#

  7. Am incercat toate metodele din articol pentru o cartela vodafone. Sun la 333 sau 334 si nu se conecteaza, se inchide brusc.
    Iar cand am tel inchis si sunt sunat, nu apare niciun mesaj(nici macar cel standard cu „pentru moment” abonatul nu poate fi contactat). Se inchide brusc, apare „call ended”.

    • Incercati 0000 sau 1234. Daca nu functioneaza cu aceste coduri inseamna ca a fost personalizat codul, caz in care trebuie sa sunati la relatii cu clientii Orange.

    • Buna seara, probabil ati blocat apelurile de intrare din greseala. Formati codul #330*0000# urmat de tasta de apel. 0000 este cheia de restrictie initiala, in caz ca nu ati schimbat-o.

  8. in reteaua vodafone dupa ce apelez ##002# imi da mesajul- Redirectionare apeluri-toate pentru toate Serviciile de baza -Problema de conexiune sau cod MMI nevalid

    • Buna seara,
      dezactivarea mesageriei (casutei) vocale se poate face formand pe telefon codul ##002# urmat de tasta de apel. Vom avea afisat un mesaj de confirmare ca toate redirectionarile au fost dezactivate. Prin aceasta operatiune se vor dezactiva toate redirectionarile de pe telefon (nu doar redirectionarea necesara mesageriei vocale).La Orange dezactivarea casutei vocale se poate face si de pe platforma online dar si printr-un apel la serviciul de relatii cu clientii. Pentru dezactivarea mesageriei vocale trebuie sa avem semnal.

  9. Nu merge activat nici o casuta vocala la telekom. Suni la 177 raspunde robotu sa apesi tasta 1 pentru romana, apoi spune sa bagi nr de telefon. Orice nr ai baga este gresit inclusiv de pe cel care suni. Alta metoda care ar fi?

  10. Bună ziua.
    Vă rog să îmi dezactivați masageria vocală la tel 07*****, întru-cât nu pot folosi telefonul.
    Am încercat ##002# și nu am reușit.
    Cu stimă Agache Zenovia

  11. Buna seara, doresc sa reduc timpul casutei vocale la 5 secunde de la intrarea apelului. Va multumesc anticipat
    Unde trebuie sa sun sau ce instructiuni sa urmez.

  12. Buna ziua, sunt pe reteaua Telekom si am urmat pasul cu **62*177#… am tastat in telefon codul si am apelat… Dupa, ce ar trebui sa fac, ca inca nu e activa casuta vocala?

    • Buna ziua,
      Ar trebui sa aveti activa casuta vocala acum.
      Daca tot nu functioneaza dati un telefon la relatii cu clientii Telekom sa verifice daca s-a activat.

    • Dupa ce ati facut ce ati scris in mesaj. Incepeti procedura de personalizare a casutei vocale, va alegeti o parola usoara de 4 cifre, inregistrati un mesaj de salut cu propria voce , inregistrati va numele. Dupa ce faceti aceste setari va puteti asculta mesajele vocale.

  13. Buna ziua, am incercat sa reactivez căsuța vocala de pe cartela telekom si nu merge . Am sunat la 177 dar cand introduc numarul de telefon imi spune ca este incorect desi este corect .

    • Dezactivarea mesageriei (casutei) vocale se poate face formand pe telefon codul ##002# urmat de tasta de apel. Vom avea afisat un mesaj de confirmare ca toate redirectionarile au fost dezactivate. Prin aceasta operatiune se vor dezactiva toate redirectionarile de pe telefon (nu doar redirectionarea necesara mesageriei vocale).

    • Dezactivarea mesageriei (casutei) vocale se poate face formand pe telefon codul ##002# urmat de tasta de apel. Vom avea afisat un mesaj de confirmare ca toate redirectionarile au fost dezactivate. Prin aceasta operatiune se vor dezactiva toate redirectionarile de pe telefon (nu doar redirectionarea necesara mesageriei vocale). Alte modalitati ar fi prin apel la numarul 300 (relatii cu clientii Orange) sau online de pe platforma Orange.

  14. Buna, problema e ca urmez pasii de activare a casutei vocale vodafone (**004*332#)mi se confirma activarea apoi apelez 333 pt personalizare si mi se spune:”nu aveti casuta vocala”!

    • Buna Bianca,
      In aceasta situatie iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii Vodafone pentru a verifica numarul tau de telefon daca s-a activat corespunzator mesageria vocala.

    • In ce retea doresti dezactivarea mesageriei vocale?
      Indiferent de retea ar trebui sa reusiti formand ##002# urmat de tasta de apel. Pentru a functiona trebuie sa va aflati intr-o zona cu semnal.

    • Buna seara,
      Pentru dezactivarea casutei vocale trebuie sa formati ##002# urmat de tasta de apel.
      O alta modalitate este din platforma MyOrange, fiind logat.
      Daca nu reusiti prin una din cele 2 modalitati (desi ar trebui sa fie in regula), puteti contacta serviciul de relatii cu clientii Orange.