Actualizare software smart cam-uri Digi Irdeto
Actualizare software smart cam-uri Digi Irdeto – Zilele trecute Digi a lansat un nou update disponibil pentru smart cam-urile Digi Irdeto, smart cam-uri utilizate pentru infrastructura de televiziune digitala prin cablu.
Update-ul la noul software pe smart cam-urile Digi Irdeto ar trebui sa se realizeze destul de usor, pentru a declansa identificarea update-ului este necesar sa selectam unul din posturile Film Now HD sau HBO HD (posibil sa functioneze si cu alte posturi care sunt criptate fara smart cam/receptor, insa momentan doar acestea au fost confirmate de catre reprezentantii relatii cu clientii Digi).
Dupa ce am selectat unul dintre posturile mentionate mai sus ar trebui sa apara pe ecran Actualizeaza noua versiune. Selectam OK din telecomanda iar actualizarea software ar trebui sa se faca automat.
Daca actualizarea software a smart cam-ului a esuat, putem incerca din nou actualizarea insa este nevoie sa incercam actualizarea manuala din Meniu – Software cam – Actualizare software cam – urmand ca procesul de actualizare sa porneasca din nou. Ulterior este necesar sa scoatem/reintroducem smart cam-ul si sa oprim/repornim televizorul.
O posibila eroare care poate sa intervina la descarcarea software-ului este 0x80030038, urmata de reluarea automata procesului in repetate randuri, caz in care trebuie sa scoatem smart cam-ul, selectam postul Film Now HD, scoatem/reintroducem televizorul in priza, lasam selectat postul Film Now HD si reintroducem smart cam-ul. Procesul de actualizare ar trebui sa fie reluat si finalizat cu succes. Acesti pasi pot fi incercati si pentru alte erori.
Actualizarea ar trebui sa dureze maxim 10-15 minute, iar noua versiune software va fi 5.2.2.8. Actualizare software smart cam-uri Digi Irdeto
Update 18.01.2020: Daca dupa actualizarea software avem probleme cu anumite posturi in sensul ca functioneaza doar sunetul (cazul intampinat a fost legat de posturile 4k) atunci trebuie sa urmam acesti pasi:
1. Resetare smartcam (revenire la setarile din fabrica ale cardului C.I.+);
2. Reinitializare smartcam (digicare sau relatii cu clientii – 0314004000);
Poate dura 5-30 minute in functie de televizor;
3. Foarte important! – televizorul trebuie sa fie repornit pentru a avea efect;
Ii multumim lui Liviu pentru informatii;
Daca intampinati probleme cu procesul de actualizare al smart cam-urilor Digi Irdeto, lasati un comentariu mentionand toti pasii pe care i-ati urmat si unde ati intampinat probleme, inclusiv modelul TV-ului.
Daca ati reusit finalizarea actualizarii software cu succes, ati constatat imbunatatiri in privinta performantelor smart cam-ului?
Bună seara, am o problema de sâmbătă nu mai am imagine apare ecran negru pe Cinemax HD și Cinemax 2 HD doar sunet și subtritare am tv Sony kdl32ex720 și sunt abonat la RDS unde am activ și Maxpack am schimbat și Smart cam ul Irdento am verificat pe alt tv Samsung pe acesta funcționează nu știu ce problema poate avea. Am vorbit și la call center și nimic. Am resetat smart cam, reinitializare cam resetare TV nimic același problema.
Vă rog frumos dacă ma puteți ajuta!
Mulțumesc
Celelalte canale din Maxpack HBO HD, HBO 2HD HBO 3 HD CINEMAX SD CINEMAX 2 SD functioneaza FILM NOW HD functioneaza doar CINEMAX HD ȘI CINEMAX 2 HD NU FUNCTIONEAZA NU AM IMAGINE APARE ECRAN NEGRU SUNET AM LA FEL ȘI SUBTRITARE.
Daca pe tv-ul Samsung functioneaza Smart Camul atunci aveti probleme cu tv-ul Sony. Incercati o noua cautare a grilei cu cam-ul in tv-ul Sony.
Am încercat și nimic dacă toate canale funcționează bine și doar 2 canale nu functioneaza tv să fie de vină?
Pana acum a funcționat foarte bine.
Știți dacă au mai fost probleme asemenea sau dacă este o problema de la Provider?
Nu este de la provider, daca era de la provider atunci aveati probleme si pe tv-ul Samsung cu posturile. Dar ati spus ca pe samsung nu aveti probleme.
Este cumva un tv Smart? Posibil o problema de soft a tv-ului. Daca este smart verificati ultima versiune de soft ultima actualizare.
am tv sony,probleme mari 3 luni de nervi,am sunat la bucuresti la reparatii sony si tehnicianul mi a spus duce ti inapoi smart cam si cereti ultima versiune nr 3 cea din plastic,totul va functiona normal,vedeti ca mie de 2 ori mi au dat camul din tabla,insistati pt cel din plastic
Probleme de compatibilitate cred ca exista cu toate modelele de smart cam-uri Digi, cu siguranta nu sunt testate pe toate modelele de televizoare. E bine ca accepta inlocuirea smart cam-urilor.
Buna ziua, ma numesc Felicia si as avea o rugaminte legat de actualizare software, nu pot face chiar dupa ce am urmat pasii de mai sus; imi apare pe ecran eroare#4.Ce as putea face, avand satelit locuind in UK.Va multumesc.Cu respect.Felicia
Buna ziua,
In acest articol sunt descrisi pasii pentru smart cam-uri Irdeto pentru cablu TV, fara receptor.
Insa, inteleg ca dvs aveti un decodor. Ce model de receptor aveti? Cumva Kaon NA1000HD?
Ce pasi ati urmat pana in prezent?
Buna, am urmat pasii care imi cerea pe televizor si la un moment dat mi a zis ca sa nu inchid receptorul pt ca in cateva minute se face update-ul si l-a facut pana la 70% si a repornit, dar tot imi cere sa i fac update-ul si imi da eraoare acum ErrorCode:#5.Decodorul esteNA1000HD.Multumesc frumos
Buna Felicia,
Ai semnal pe posturile Pro TV HD si Digi Sport 1 HD?
acum am reusit sa se faca update-ul, lucreaza , sper sa se si faca.Multumesc
Da, am semnal pe ambele posturi .
Buna Robert, am avut Protv HD si Digi Sport HD, dar acum nu mai merge, nu mai am semnal.Multumesc
Doar pe aceste posturi nu aveti semnal? Sunati la digi sa trimita o echipa daca antena este instalata in tara.
Actualizarea de software merge si pe postul tv nefunctional?,ma refer la Film Now si HBO,deoarece nu am aceste pachete
Din cate stiu ar trebui sa functioneze chiar daca nu ai activate aceste optiuni.
Da. Am 43un7472. Aveam deja digi 4k. Cam-ul functioneaza pe FilmNow. Pe seara am gasit ca cele doua posturi nu au imagine, doar sunet.
Ai incercat o noua cautare a grilei cu , CAMUL in TV?
Rezolvare bug smartcam:
1. Resetare smartcam default (revenire la setarile din fabrica ale cardului C.I. +).
2. Reinitiere smartcam (digicare sau *777)
Poate dura 5-30 min in functie de televizor.
3. Repornire tv.
Caz: 43NU7472.
Am actualizat articolul, multumim pentru informatii, speram sa ajute si alti abonati Digi.
Foarte important: dupa pasul 1 si 2, TREBUIE NEAPARAT, repornit ( oprit/pornit) tv-ul dupa ce ai asteptat cele 5-30 min, pentru a avea efect. Altfel nu-ti dai seama, butonezi posturile si persista situatia.
P.s: legat de articol ma refer.
Am actualizat, multumesc. 🙂
Și trebuie sa vorbesc cu un operator sau ascult ce spune robotul
vlad,
Cred ca se poate face reinitializarea din IVR, fara sa discuti cu un operator.
Ce înseamnă IVR?
Robotul telefonic, Interactive Voice Response.
Mi-a cerut si mie actualizarea. Am facut-o. Succes deplin din prima. Intrebarea mea este: Bine, bine… actualizare… dar ce anume s-a actualizat? Ne poate spune cineva… poate Digi? S-au carpit niste bug-uri, s-au introdus functionalitati noi? Ce anume s-a actualizat la CAM-ul asta? Ca mie mi se parea ca mergea OK si pana acum. Multumesc!
Nu cred ca exista diferente vizibile, probabil update-ul se face doar pentru a rezolva bug-uri pe unele modele de televizoare.
Multumesc! Pe un Panasonic FZ800 (cu 2 sloturi) totul a fost OK si a ramas in regula si dupa update.
Atunci e bine. 🙂
O seara buna!
Am urmat toti pasi mai sus mentionati de mai multe ori si nu poate face actualizarea.tv samsung.Va multumesc!
Am vazut ca ati lasat comentariu si pe articolul: Coduri de eroare smartcam CI+ Digi (RCS-RDS).
Daca ati urmat pasii din acest articol si va apare in continuare eroarea 0x80030038, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi.
Am digi Smart cam Irdeto cel mai nou model am lasat pe HBO HD 15 minute dar nu am niciun update nou am dat actualizare si imi spune ca versiunea de software este la zi
Inseamna ca si la facut singur Vlad cu succes si atunci e ok. Acest material este facut in caz ca sunt probleme la Update. Dar la tine pare sa fie ok daca pe tv nu ai nici o eroare.
Verifica in meniu daca iti apare versiunea software actuala si zi-mi ce versiune ai.
Mulțumesc ptr.raspuns și tutorial.Am făcut exact ca în tutorial pe trei televizoare (Schneider 4k,allwiev și pe un nei și nu vrea sa facă acel update și se reia iar și iar cu același cod de eroare 0x80030038.Mentionez că mai am doua cam-uri ci+ digi la care și-au făcut update fara probleme.Am sunat și la relații cu clienții la care mi-au zis sa aplic aceeași procedură și dacă tot nu vrea să-i sun din nou dar asta cred că rămâne pe mâine.
Faceti o sesizare la ei (puteti face oricand, au program non-stop), e posibil sa fie ceva problema de la TV, deseori apar probleme de compatibilitate intre TV si smart cam pentru diferite versiuni software, cei de la Digi nu pot testa smart cam-urile pe fiecare model de TV.
Faceti o sesizare si vedeti ce raspuns primiti.
Am reluat azi procedura după tutorial cu o mica diferenta.Am pus un cam in ci+ actualizat pe postul HBO hd,l-am scos după care am introdus cam-ul care nu vroia să-și facă update și surpriza,și-a făcut actualizarea.Multumesc încă odată ptr.tutorial.
E bine daca ati reusit sa rezolvati, oricum am inteles ca au avut multe probleme cu acest update, ba chiar ar fi fost oprite actualizarile pentru cateva zile.
Pe 12.01 i-am facut update la cam. Acum vad FilmNow, insa nu vad Digi4k si E4k. Desi am extraoptiunea. Am sunet. Ce probleme au aparut la ele?!
Se comporta ca si cand nu ai avea un tv 4k, pana acum ti-a functionat Digi 4k?
Incearca o noua cautare de canale cu CAMUL in tv. Si revin-o cu un comentariu, daca problema nu sa rezolvat asa.