Alternativă relații cu clienții la Digi Mobil
După cum știm Digi Mobil are probleme grave în preluarea problemelor clienților de către cei din call center. Problema nu este la operatori ci la numărul acestora care este foarte mic și se pare că nu fac față la atâtea apeluri.
Totuși dacă ai încercat de mai multe ori să intri în legătură cu unul dintre operatori însă acțiunea ta a eșuat atunci ai o alternativă mai bună și fără prea mari bătăi de cap. Pentru a rezolva orice problemă poți la fel de bine să trimiți o sesizare din contul Digicare.
Pentru asta aveți nevoie de un cont creat pe site-ul digicare.rcs-rds.ro . Pentru a crea corect un cont aveți nevoie de numărul contractului dumneavoastră.
Alternativă relații cu clienții la Digi Mobil.
După ce ați creat contul trebuie să vă logați (cu mailul sau codul de client și parola). Odată logat puteți deschide o sesizare direct din contul dumneavoastră. Pentru asta trebuie să mergeți la „Sesizări” și „Adăugați o sesizare”.
După ce ați ajuns aici o sa fie afișat un chestionar ca cel de mai jos în care trebuie să completați tipul sesizării, serviciul, număr de telefon (opțional), număr contract (opțional), descrierea problemei, bifarea căsuței (pentru a primi un răspuns la sesizare pe mail) și trimiterea sesizării.
Da, parca aici s-ar rezolva mai repede. Dureaza cateva zile sa primesti un raspuns, nu mai vorbim de rezolvarea problemei….
Da, ai dreptate însă poate dura și mai mult dacă încerci să suni la call center.