Apeluri de la 0314007060 – Digi (RCS – RDS)
Avand in vedere solicitarile numeroase venite din partea abonatilor Digi (RCS – RDS), in acest articol vom clarifica daca numarul 0314007060 este de la Digi si pentru ce motiv primim apeluri de la numarul respectiv.

Numarul 0314007060 este intr-adevar detinut de Digi, numerele lor apartin plajei de numerotare 031400xxxx sau 03xx400xxx, majoritatea numerelor afisate pe site-ul Digi au acest format (cu exceptia numarului Digi Mobil Italia, 0314074077).

Sunand la relatii cu clientii Digi, am fost informat ca numarul de telefon apartine departamentului Digi Telesales iar motivele pentru care putem fi contactati sunt:

  • pentru prezentarea unor oferte comerciale, atat pentru servicii fixe (televiziune prin cablu, internet fix, telefonie fixa) cat si pentru servicii mobile (telefonie mobila, internet mobil)
  • pentru discutii financiare legate de contul nostru, spre exemplu daca este detectat cost suplimentar foarte mare intr-o perioada scurta de timp
  • sondaje de opinie

Daca sunam la numarul 0314007060 este inregistrat urmatorul mesaj telefonic:
Buna ziua,
Departamentul de vanzari, din cauza contextului actual activitatea acestui departament a fost sistata temporar, vom reveni cu apel catre dumneavoastra in cel mai scurt timp.

Apeluri de la 0314007060 – Digi (RCS – RDS)
Asadar, in perioada urmatoare nu ar trebui sa mai primim apeluri din partea acestui numar insa, in momentul in care isi vor relua activitatea, exista posibilitatea sa fim contactati din nou. Pentru orice nelamuriri in acest sens, putem suna la numarul Digi afisat pe factura (departamentul relatii cu clientii).

Este bine de stiut ca de la Digi (RCS – RDS) putem fi contactati si de pe alte numere de telefon (avand formatul 031400xxxx/03xx400xxx) sau chiar cu identitate ascunsa, in functie de departamentul care ne contacteaza. De asemenea, daca suntem sunati de la Digi cu numar afisat, daca sunam inapoi ar trebui sa se auda robotul telefonic care sa ne confirme numele companiei la care am sunat.

Daca aveti nelamuriri in privinta identificarii unui numar de telefon de pe care sunteti apelati, lasati un comentariu mai jos oferind detalii.

Update 21.08.2020: Un alt numar de telefon de la care putem primi apeluri este 0314008080, numarul este tot al celor de la Digi iar apelurile primite sunt din partea departamentului care se ocupa de sondaje (spre exemplu, daca am sunat la relatii cu clientii Digi, e posibil sa fim sunati ulterior pentru a ne spune parerea despre apelul avut cu agentul Digi);

Update 10.09.2020: Putem fi apelati de catre Digi si de pe numarul 0314007073 sau 0314007068 pentru motivele detaliate mai sus;

Update 09.10.2020: Pentru programarea instalarii serviciilor Digi putem vedea apeluri de la 0314004075 sau 0314007359;

Update 23.12.2021: Apelurile din partea numarului 0314007290 sunt din partea companiei Digi, de regula contacteaza pentru situatii financiare (facturi neplatite, in special pentru energie electrica);

Update 08.12.2022:0314006982 este un numar tot al celor de la Digi, folosit pentru apeluri privind facturile Digi Energy;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

68 COMENTARII

  1. Ma numesc Andreea as vrea sa ma interesez ca as putea sa leg cablul separat pe numele meu. Ca mami are abonament la digi și nu a plătit factura ca e în străinătate. Dar eu stau la același casa cu ea cu ea dar în camere separate. Și cablul nu merge din cauza ca na plătit abonamentul. Întrebarea mea este cum as putea sa fac sa fie pe numele meu și sa meargă cablu. Ca na am și eu 2 copilași și este frt greu

    • Pentru a functiona cablul la adresa dvs aveti doar o posibilitate Sa platiti dvs suma restanta cu o factura. Ca sa preluati dvs contractul trebuie sa va prezentati intr-un sediu Digi cu o imputernicire data de mama dvs la un notar daca dansa este plecata in strainatate.

  2. Nu pot contacta un operator digi m-am portat pe 26.07 2023 cu abon.5euro și pe 8.08 a.c.mi-avenit factura deplata57.93lei în numai12zile,cum se poate asa ceva,înseamnă că la semnarea contractului aveți plăti ascunse,doresc sa lămuriți situația,nu pot sa va contactez,va ascundeți sa dați lămuriri clienților, am apelat atâtea nr. și răspunde robotul,dar eu vreau sa discut problema cu un operator digi sa vedem de ce sa plătesc în 12 zile 58lei,sint din România, nu din străinătate,îmi patr rău că m-am portat,în acest caz trebuie sa merg ontr-un magazin sa ma postez în alta parte!Am 72 de ani si ați reușit să mă puneți pe drumuri cu pensia mea sociala!Mulțumesc

    • Cumva aveti si alte servicii Digi? Internet si tv? Daca nu puteti sa intrati in legatura cu un operator intrati pe pagina lor de Facebook Digi Romania si scrietilew un mesaj privat pe messenger.

  3. Bună ziua Sunt ****** Ion din Craiova am făcut sesizare la Dv nu avem semnal la TV la Simnicu de sus de Duminica am fa un sesizare este căzută o creaca de salcie de la vint pe cablu meu de digi este joi nu a venit nimenii pe Strada Craiovei Simnicu de Sus Lesile e posibil asa ceva plătim degeaba la Dv și Dv nu luați în Considerație e posibil dam telefon La Protecția Consumatorului e posibil asa ceva sa va bateți joc de abonații

    • Daca plata nu sa facut intr-un magazin Digi atunci este posibil sa nu le fi intrat bani in cont. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator. Comunicatile datele de pe bonul primit atunci cand a-ti platit factura.

  4. În data de 12-04-2023, ora 19:02 am primit un mesaj de informare prin care mi se spune că am fost planificat „pentru instalare” în data de 13-04, orele 12-15 !! Menționez că n-am solicitat rds-rcs niciun fel de „instalare” de „fibră optică”(cum mi s-a spus de către o operatoare rds-rcs, care m-a sunase anterior care îmi solicitase „să fiu acasă” la data și intervalul de timp respectiv, „pentru instalare de fibră optică digi „în apartamentul de domiciliu”, căreia i-am adus la cunoștință că n-am solicitat „fibră optică” și nici vreo defecțiune, că sunt pensionar, că n-am bani, că în ultimul timp am fost victima unor tentative de furt din apartamentele. și că, dacă o să vreau, o să cer personal, la Digi, prin Cerere scrisă sau online, ca abonat . Plus că la data și orele menționate în mesajul respectiv nu pot să fiu la domiciliu (ceea ce repet și prin acest comentariu” Ca un bun abont (fără datorii la rds-rcs), vă rog să mă ajutați să evit eventualele ABUZURI ale RDS- RCS ! Vă asigur de buna mea infocolaborare (ca și până acum). Vă mulțumesc !

  5. Am făcut sesizare ca nu îmi funcționează un canal( este in abonament) și de trei zile tot sun și sesizez dar nimeni nu a binevoit sa vina sa remedieze . In cazul acesta voi renunța la digi . Voi face abonament la alte companii in domeniu

    • Va recomand sa insistati cu sesizarile pentru a urgenta rezolvarea problemei, puteti face acest lucru si online pe site-ul Digi.
      De asemenea, daca aveti nevoie urgenta de servicii, puteti face o sesizare si la ANPC.

    • Buna ziua,
      Titularul contractului trebuie sa sune la relatii cu clientii Digi sau daca aveti cont online creat pe site-ul Digi, va logati si puteti activa roamingul de acolo.

  6. Bună seara, am luat încă un rutar Pt terasa și se poate pune în funcțiune, am nevoie de ajutor va rog. De o ora sun și nu răspunde nimeni

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Ei va vor ajuta doar daca este un router oferit in chirie de ei, pentru un router personal trebuie sa va descurcati. Daca este de la ei, puteti face o cerere online pe site-ul Digi pentru a evita sa mai asteptati la telefon.

  7. Buna ziua. Locuiesc in Bucuresti , sector *, strada ******, nr * M, bloc **. Acum un sfert de ora am ramas fara net si cablu…ce se intampla ???

  8. Buna ziua am făcut un abonament tv și internet as dori dacă se poate se mai pot introduce și alte programe de ex ca bolliwod sau Axn și dacă trebuie sa mai plătim ceva

  9. Am două abonamente mobile la tlf.si am semnalul slab la telefon și internet trebuie să mă ridic undeva mai sus prind ceva semnal in casă nu am de loc cum să procedez să am semnal mai bun. Mulțumesc.

  10. Eu am trecut de la abonament Digi la cartela intr-o altă rețea deoarece eram sunat de pe numere cu taxă inversa…așa că am decis sa reduc riscul la zero