Unicredit Bank este banca pe care eu o folosesc in prezent, atat pentru contul de salariu cat si pentru contul de economii. Lucrez cu aceasta banca de aproximativ 3 ani si am observat o continua dezvoltare, atat in calitatea serviciilor si a aplicatiilor cat si in calitatea relatiei cu publicul. Tin sa mentionez de la bun inceput ca ceea ce voi scrie aici nu este un text platit ci doar o parere personala, dobandita in urma experientei cu Unicredit. Fiindca nisa site-ului nostru este de tehnologie, voi vorbi mai mult despre aplicatia Unicredit Mobile Banking.
La inceput, atunci cand aplicatia a fost lansata, era foarte saracacioasa. Activarea acesteia era destul de dificila si se putea configura doar cu ajutorul unui operator al bancii (ghiseu sau telefonic), dupa ce ai trecut de intrebarile de securitate. In prezent, aplicatia se poate configura mult mai usor si sigur. Este nevoie sa aveti datele de pe card, cnp-ul si acces la numarul de telefon atasat contului bancar (pentru a primi codurile de activare prin mesaj si in acelasi timp, pentru a se asigura ca proprietarul contului instaleaza aplicatia).
Atat aplicatia Unicredit Mobile Banking cat si aplicatia web sunt gratuite pentru toti clientii Unicredit ce primesc salariul in cont. Ba mai mult, aceiasi clienti pot folosi gratuit orice bancomat din tara pentru a retrage numerar.
Dar sa revenim la aplicatie. De cum o deschidem, aceasta are doua optiuni. Prima este de a deschide pe telefon datele despre contul nostru iar cealalta genereaza un cod, pe baza unui cod pin sau a amprentei, pentru a ne putea loga in aplicatia web. Practic, aplicatia transforma telefonul mobil intr-un token.
Dupa ce deschidem aplicatia, pe primul ecran va fi afisat totalul tuturor conturilor noastre. Prin selectarea fiecarui cont, vom descoperi un extras de cont detaliat pentru ultima luna. Veniturile sau cheltuielile pot fi categorisite in functie de ceea ce reprezinta. De exemplu, daca am platit la farmacie cu cardul, acea plata se poate adauga in categoria „Sanatate” iar la urmatoarea plata in acea farmacie, aplicatia va adauga automat acea tranzactie in categoria „Sanatate”. Aceasta optiune ne ofera la final de luna un raport detaliat despre cheltuielile din fiecare domeniu, reusind astfel sa avem o privire de ansamblu si sa putem gestiona mult mai bine veniturile si cheltuielile lunare.
Ceea ce ii lipsea acestei aplicatii erau notificarile de tip push. Din pacate, nu primeai notificare atunci cand se faceau tranzactii in cont (primeai bani sau transferai). Totusi, Unicredit a introdus si aceasta optiune in ultima versiune a aplicatiei Unicredit Mobile Banking. In plus, tot in ultima versiune s-au mai adaugat cativa furnizori si posibilitatea de a putea scana codul de bare de pe factura pentru a putea plati mult mai rapid si usor facturile de utilitati.
Si transferul intre conturi sau catre alti beneficiari nationali se face foarte usor. In plus, se pot seta sabloane iar daca obisnuiti sa transferati bani catre un cont anume, cu ajutorul unui sablon, aceasta operatiune se face prin doua clickuri. Ca masura de siguranta, este nevoie ca pentru fiecare plata sau transfer bancar sa se introduca un cod pin sau sa se scaneze amprenta.
O alta optiune pe care eu o vad foarte utila este modificarea limitelor cardului. Prin selectarea cardului, direct in aplicatia Unicredit Mobile Banking, se pot seta urmatoarele:
- Activarea sau dezactivarea posibilitatii de a retrage bani de la bancomat;
- Limita zilnica de retragere de la bancomate (limita maxima este de 20,000.00 RON si se poate seta chiar si pentru 24 de ore);
- Activarea sau dezactivarea platilor la POS;
- Limita zilnica de plati prin POS;
- Numarul maxim de tranzactii pe zi (limita maxima este de 20);
- Activarea sau dezactivarea platilor pe internet;
- Limita zilnica pentru plati pe internet (limita maxima este de 30,000.00);
O functie ce nu ar trebui sa lipseasca din aceasta aplicatie, este activarea sau dezactivarea functiei contactless. Nu stiu exact daca aceasta functie se poate implementa in aplicatie insa din punctul meu de vedere ar fi foarte utila.
Aplicatia Unicredit Mobile Banking mai poate afisa si soldul de credite (in cazul in care exista unul activ in cont), contul de economii, portofelul electronic si obiectivele setate in aplicatie.
Ca si dezvoltatare, aplicatia Unicredit Mobile Banking ar mai avea nevoie si de functia de plati prin NFC pentru a putea plati cu telefonul mobil la orice POS. Aceasta functie este implementata deja de ING si cred ca este imperios necesara si la Unicredit pentru a-si transforma aplicatia intr-una completa.
Aplicatia Unicredit Mobile Banking este disponibila atat pentru Android cat si pentru iOs.
Cum activezi notificarile SMS/e-mail/push la Unicredit?
La Unicredit putem primi urmatoarele tipuri de notificari pentru tranzactiile efectuate:
- SMS. Notificarile prin SMS se pot activa din Unicredit Online Banking, nu exista taxa de activare/administrare insa platim SMS-urile primite, costa undeva la 1-2 eurocenti pe SMS;
- E-mail. Notificarile prin e-mail sunt gratuite si le putem activa din Unicredit Online Banking;
- Push. Notificarile push se pot activa din aplicatia Unicredit Mobile Banking din Setari – Notificari Push Tranzactii – activam si modificam daca dorim limita minima pentru care primim notificari, minimul este 50 de lei;
Update: 07.09.2018, 13:00
Aplicatia este indisponibila. Raspunsul oficial al bancii este urmatorul: „Aplicatia Mobile Banking functioneaza in momentul de fata cu intermitente. Aceasta situatie este tratata cu maxima prioritate de catre colegii nostri de la IT. Iti multumim pentru intelegere si te rugam sa acceptati scuzele noastre pentru acest inconvenient. Vom reveni la tine cu un mesaj in momentul in care aplicatia va fi complet functionala.”
Update: 07.09.2018, 14:00
Aplicatia este acum functionala.
Update 24.09.2018, 09:00
Aplicatia este functionala insa nu apar conturile si soldurile (apare sold 0). Le-am scris celor de la Unicredit si asteptam un raspuns. L.E. Se pare ca problema a fost una minora si s-a rezolvat in cateva minute.
Update 10.11.2018
Unicredit are o avarie majora care afecteaza o mare parte din clientii sai, mai exact tranzactiile efectuate nu sunt afisate corespunzator, pot fi dublate in cont (sau pot sa fie banii scazuti dublu din cont, iar tranzactiile sa nu indice acest lucru). Foarte multi clienti afectati sunt cei care au credite (de exemplu, credit de nevoi personale).
Ideea este sa nu luam ca fiind corect ce afiseaza balanta conturilor Unicredit.
Cei de la Unicredit sunt la curent cu aceasta problema si lucreaza pentru a rezolva problemele, termenul estimativ de rezolvare fiind maine in jurul pranzului.
11.11.2018 – Avaria s-a remediat iar toti banii au fost restaurati in conturile clientilor.
Update 01.12.2018 – Aplicatia Unicredit a primit update. In acest update s-au introdu urmatoarele functii:
- Alerte Push gratuite pentru toate tranzactiile cu cardul. In aceasta versiune, notificarile sunt primite imediat dupa efectuarea tranzactiilor. In versiunile mai vechi, notificarile se primeau doar dupa finalizarea platii (1-2 zile la tranzactiile intre banci diferite)
- In aceasta versiune se pot efectua plati in valuta direct din aplicatie.
- Transmiterea confirmarii ordinului de plata.
Pentru a efectua update trebuie sa intrati in Google play, sa cautati aplicatia Unicredit si sa apasati pe „Update”.
Update 20.12.2018 – 12:00
Aplicatia Unicredit Mobile Banking si aplicatia Web nu functioneaza. Se pare ca un incident neprevazut a avut loc. Raspunsul oficial al Unicredit este urmatorul:
„Aplicatiile Mobile Banking si Online Banking functioneaza cu intreruperi. Va asiguram ca a fost un incident pe care nu l-am putut anticipa. Aceasta problema este tratata cu prioritate. Va multumim pentru intelegere!”
Vom reveni cu update in momentul in care problema se va rezolva.
Update 19.07.2019: Putem face plati contactless prin Apple Pay folosind contul Unicredit;
Update 20.07.2019: Aplicatia Unicredit vine cu un nou update in perioada urmatoare prin care avem urmatoarele optiuni (update-ul ar trebui sa vina zilele urmatoare):
Link Notificari Push: putem configura notificarile Push pentru tranzactiile din contul nostru selectand Setari – Notificari Push
Setari Limba – putem schimba limba inainte de logare din optiunea Setari Aplicatie. Este bine de stiut ca schimband limba in aplicatia Mobile Banking, se va schimba si in Online Banking.
Raport Activitate – o optiune importanta care lipsea multor utilizatori, acum putem accesa raportul de activitate selectand cardul pe care dorim verificarea raportului tranzactiilor – Setari – Raport activitate.
Update 07.08.2020 Aplicatia nu functioneaza. Eroare de conexiune este eroarea prezentata atunci cand incercam sa accesam aplicatia.
Update 07.12.2020 Aplicatia nu functioneaza. Este afisata o eroare la incercarea de logare in aplicatie.
Am o cartelă Telekom reîncărcabilă cumpărată recent, primesc lunar SMS de la UniCredit că soldul meu este de -11.81 ..Nu am nici un cont și nimic altceva de la UniCredit
Prezentati -va intr-o sucursala Unicredit si lamuriti siuatia
Buna ziua cum pot sa sterg un sablon din aplicatie?
Buna seara,
Pe contul respectiv dati swipe stanga si o sa va apara in dreapta optiunea de stergere.
Vai si amar de IT-istul si conducerea Unicredit, sa scoti tu optiunea de extras de cont incat sa iti mananci nervii cu ei ca tre sa mergi la banca pentru un extras ce se poate trimite din aplicatie pe email, maine imi si inchid contul.
Nu se merita sa ai cont la ei.
o fi IT-istul de vina? sau ala care ii spune IT-istului ce sa bage in aplicati?
oricum ar fi, e nevoie de optiunea de extras de cont.
Buna seara. Incerc sa activez aplicatia pe noul telefon, dar imi tot da eroare 1. Stie cineva ce trebuie facut? Multumesc mult
Buna seara,
Luati legatura cu cei de la Unicredit.
Buna seara,
De 2 zile, când încerc sa accesez aplicație, îmi da eroare 20. Știe cineva ceva?
Mulțumesc frumos!
Buna seara,
Mai aveti aceasta problema?
Cand bag pinul imi tot zice Eroare 3! Ce sa fac?
Si eu am aceeasi problema, daca nu ma insel au anuntat mentenanta.
Bună ziua
Cum pot să-mi instalez aplicați în cazul în care nu mai dețin numărul de telefon care a fost trecut la deschiderea contului
În aplicație tot îmi apare primul nr de telefon sa îl identific
Dar nu îl mai am
As vrea pe acest nr de tel să-mi activez dar nu ma lasa
Ce trebuie sa fac să-mi introduc nr acesta i cel vechi sa fie șters?
Buna ziua,
Dati un telefon la relatii cu clientii Unicredit.
salutare,
am un car inactiv in aplicatie si as dori sa-l sterg, care este procedura??
Salut,
Nu stiu daca il poti sterge, nu am gasit o astfel de optiune, poti incerca impreuna cu cei de la relatii cu clientii Unicredit.
Buna ziua,
cum generez parola pentru aplicatie ca sa pot intra pe laptop?
Buna seara,
Daca imi aduc bine aminte, e nevoie de parola din contract pentru a accesa My Unicredit Banking.
Nu funcționeaza in parametri normali … de luna trecuta am scos bani prin atm si pe mobile banking nu apare nimic numa suma intrata de la salar… absolut nimic in +
Nici ce scot nici ce platesc cu cardu nici banii ramasi nu apare nimic
Aveti aplicatia actualizata la zi? Daca da, faceti o sesizare catre Unicredit privind aceste probleme.
Mi am schimbat numarul de telefon si nu ma pot loga in aplicatie, cum pot schimba numarul de telefon cu care sunt inregistrata, fara sa merg la banca?
Poti suna la relatii cu clientii Unicredit, nu stiu daca se va putea de la distanta insa poti incerca impreuna cu cei din call center.
Cum sterg sabloane din aplicatie pe care nu le mai folosesc?
Nu am gasit o metoda prin care sa putem sterge sabloanele.
Tii apasat pe sablonul pe care vrei sa-l stergi si tragi spre stanga (swipe left). O sa-ti apara un cos de gunoi.
Aplicatia nu functioneaza de axi dimineata.
Eroare de conexiune…
Se poate remedia,mai mereu sa i
Aceeasi problema o am si eu, sunt probleme intermitente de azi dimineata.
Noi nu suntem de la Unicredit, puteti face o sesizare catre ei insa cu siguranta este o problema cunoscuta.
27.08.2020 Eroare de conexiune. Din ce in ce mai des.
Mie imi functioneaza in acest moment.
Apare la logare aceasta eroare? Puteti incerca repornirea telefonului?
Aplicatia Unicredit este nefunctionala in acest moment, apare eroare de conexiune, verifica setarile de internet ale telefonului.
Momentan aplicatia nu functioneaza la mine pe telefon imi da mesaj
Eroare Could not send Message astazi 10.07.2020
Nu doar la tine, se pare ca e o problema generala, si eu intampin aceeasi situatie.
Mie imi spune connection error. Please check internet settings. Restul aplicatiilor merg….
Acum apare alta eroare, cea mentionata de tine: Eroare de conexiune. Verifica setarile de internet ale telefonului.
Acum functioneaza, desi destul de greu, se incarca mai mult inainte sa se autentifice.
Apliacatia in continuare nu functioneaza. Connection error. Please check internet settings.
A functionat pana azi, si eu am avut probleme in cursul zilei acesteia insa acum imi functioneaza.
Poti incerca din nou?
Buna ziua.
Se poate instala si folosi aplicatia de mobil de pe doua telefoane in acelasi timp?
Multumesc!
Buna ziua,
Nu am testat, va recomand sa incercati sa verificati sau sunati la relatii cu clientii Unicredit si le puneti o intrebare.
Salut,
Sper sa primesc un raspuns concret pentru ca pe site-ul lor nu gasesc. Pentru un cont curent in lei se pot deschide mai multe conturi de economii? la banca actuala am posibilitatea si as vrea sa stiu daca se poate face asta si la Unicredit. Poti verifica in aplicatie? Exista cumva un numar maxim de conturi de economii?
Salut,
In aplicatie pot deschide un cont de economii insa nu vad daca e posibil sa deschizi mai multe.
Nu stiu daca e posibil acest lucru, iti recomand sa dai un telefon la relatii cu clientii Unicredit, cu siguranta te vor ajuta ei.
Am instalat aplicația pe telefon, dar am vrut să o instalez și pe Laptop in ideea că telefonul se poate defecta, iar in urma schimbării acestuia, aplicația nu mai poate fi utilizată.
Internet bankingul si Mobile bankingul sunt diferite, din cate stiu ar trebui sa functioneze simultan. Ce eroare apare pe mobil?
Buna seara, aplicatia se poate instala pe orice telefon? Am incercat pe un Nokia 2720 si n-am reusit. Multumesc!
Buna seara,
Aplicatia functioneaza doar pe telefoanele cu sistem de operare Android sau iOS.
Cum vad pe aplicatie cine mi- a virat banii in cont?
Apasati tranzactia respectiva si va apar cateva detalii printre care si Platitor, in acea sectiune puteti vedea cine v-a trimis bani in cont.
Știe cineva cum se activează Mobile Token-ul? După ce introduc numele de utilizator și aștept confirmarea SMS, primesc eroarea „Procesul de activare nu a fost terminat cu succes.”
Pentru token trebuie sa sunati la banca.
In continuare aplicatia Mobile Banking nu este functionala, atunci cand apelez nr.lor de contact, primul lucru spus este”aplicatia mobile banking este nefunctionala in acest moment…”
Da, inca este nefunctionala, se pare ca rezolvarea dureaza mai mult decat ma asteptam.
Aceeasi problema am intampinat-o si eu si anume, „eroare de conexiune” , eu am dezinstalat aplicatia si am reinstalat-o (n-ar fi trebuit sa fac asta, dar m-am gândit in necunoștință de cauza ca ar fi o remediere), daca am numele de utilizator si pin-ul aplicatiei, trebuie din nou cod de securitate prin sms? Cum pot proceda? Multumesc
Nu aveti autentificare prin amprenta? Este cea mai rapida metoda.
Nu am telefon cu aceasta functie(amprenta). Deci sa inteleg, ca tot va trebui sa sun la ei ptr.cod prin sms?(chiar daca am pin pe aplicatie?)
La intrare in aplicatie va cere anumite date personale (ultimele cifre din CNP sau ultimele numere de pe card, ceva de genul) iar ulterior vor trimite codul de securitate.
Buna ziua, primesc aceeasi eroare si pe wifi si pe date mobile, si dupa restart al telefonului: Eroare de conexiune. Verifica setarile de internet ale telefonului.
Celelante aplicatii functioneaza normal, aplicatia este updatata la zi. Este o problema generala? Ieri a mers aplicatia fara probleme. Multumesc
Buna ziua,
Nici mie nu imi functioneaza, stiam ca au avut o lucrare programata ieri, posibil sa intampine probleme in urma acelei lucrari.
Poti face o sesizare la relatii cu clientii Unicredit sau sa astepti rezolvarea, astfel de probleme generale nu dureaza mult de obicei.
de 2 zile aplicatia de oe telefon nu functioneaza. eroarea este : ” verifica setarile de internet”. pot sa fac ceva?
Nu este o problema generala, mie imi functioneaza fara probleme. Ai update-urile facute la zi? Ai incercat repornirea telefonului? Alte aplicatii functioneaza fara probleme pe internet, nu?
Și eu am pățit la fel. „Eroare de conexiune. Verifica setările ….”. Celelalte aplicații funcționează fără probleme. Dat restart la telefon și nimic.
Mi s-a intamplat si mie la fel ieri seara atat pe date mobile cat si pe wifi, deci problema era clar de la aplicatie. Insa, astazi nu am mai avut probleme.
Buna ziua cum fac sa scot online un extras de cont din mobile banking unicredit
Buna ziua,
Nu aveti aceasta posibilitate de pe aplicatia de mobil, doar din online banking de pe desktop.
Buna ziua,
ZIlele urmatoare aplicatia Unicredit Mobile Banking va primi un update care va avea optiunea dorita de dumneavoastra, raportul tranzactiilor. Se va putea accesa selectand cardul pe care dorim verificarea raportului tranzactiilor – Setari – Raport activitate.
Buna ziua, nu gasesc aceasta optiune
Buna seara,
Nici eu nu o gasesc desi am aplicatia actualizata la zi, cei de la Unicredit au zis ca se va putea insa se pare ca nu este asa.
Aplicatia Mobile Banking este incompatibila cu multe telefoane si chiar unele foarte recente si hitech…nu inteleg de ce nu reusesc sa faca un lucru pe care altii il realizeaza de ani de zile cu succes. Am card de salariu si card meniu la ei fara probleme, dar legat de aplicatii sunt varza total…Sunt foarte dezamagit de explicatiile pe care le primesc.
Eu nu am avut probleme pe modelul meu de telefon si sunt foarte multumit, spre deosebire de ING/BRD unde au mult de imbunatatit. Parerea mea este ca Unicredit stau foarte bine la aplicatia mobila.
Comentariu moderat, limbaj injurios.
Te rog sa folosesti un limbaj civilizat, fara injurii.
buna ziua
de ce nu pot fce printscreen la aplicatia mobile banking ?
Buna seara,
La ce aplicatie va referiti, la Unicredit Mobile? Este o masura de securitate a bancii, din motive de securitate nu ar trebui sa aveti salvate imagini in telefon cu informatiile bancare personale, sau sa trimiteti altor persoane prin aplicatii sau medii nesecurizate.
Update 20.12.2018 – 12:00
Unicredit Bank are probleme din nou cu aplicatia mobila si cea pe care o accesam pe web.
Vom reveni cu update la articol in momentul in care problema se va rezolva.
Salut, îmi poți spune te rog cum adaug un card nou în aplicație? Mulțumesc anticipat
Salut Ionut,
Ar trebui sa fie adaugat automat in momentul in care cei de la Unicredit proceseaza contul pe numele tau. Daca nu s-a intamplat acest lucru, contacteaza serviciul de relatii cu clientii Unicredit.
Șabloanele nu se pot șterge.
Cum pot șterge șabloanele din aplicația Mobil Banking?
Salut,
Mergem in aplicatie, tragem in jos pentru o plata noua, selectam sabloane si vom ajunge pe pagina cu sabloane.
Acolo tragem in stanga pe un sablon si va aparea butonul de stergere.
ar fi fost bine daca faceau acelasi lucru si la beneficiari !!!!
Si la beneficiari este acelasi lucru.
De ce ,după ce am introdus numele de utilizator și codul și apoi Pinul ,îmi da eroare ?
Dacă nu reușesc sa fac asta atunci nu o sa pot sa plătesc cu Cardu într-un magazin ?
Cu cardul puteti sa platiti fara sa faceti ceva in Mobile Banking.
Daca numele de utilizator si codul sunt corecte, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Unicredit pentru a verifica aceasta problema.
asta patesc tot timpul, chiar si la logare..”eroare de conexiune”…prafff
Pentru iphon xs ,cand aplcatia v a permite semnarea op cu functia de semnare cu identificarea faciala?
Nu stiu cand si daca va fi disponibila aceasta optiune insa cei de la Unicredit tin destul de mult la feedback-ul primit de la clienti.
Asadar, va recomand sa ii informati pe cei de la Unicredit despre aceasta cerinta.
Buna, intrebarea mea este cum setez sa primesc mesaj pe telefon la unicredit cand imi intra bani in cont?
Buna Hajni,
Trebuie sa te loghezi online pe Online Banking si iti poti activa de la notificari notificarile prin SMS. Nu exista o taxa de activare/administrare insa o sa platesti costul sms-ului trimis catre tine, undeva la 1-2 eurocenti pe sms, nu mai retin exact cat. Dar, poti activa sa primesti notificari prin e-mail sau notificari push pe telefon, ambele fiind gratuite. Prin e-mail activezi tot pe Online Banking iar notificarile push le activezi din aplicatia Unicredit, Mobile Banking.
In acest moment nu functioneaza logarea in aplicatia de mobil Unicredit Mobile Banking, ramane blocata la mesajul „Asteapta” si se incarca in continuare, fara sa returneze un mesaj de eroare. Problema este un generala.
Degeaba lauzi tu aplicatia ca are probleme. Notificarile nu functioneaza. Logarea cu amprenta nu functioneaza si de cele mai multe ori, cand intru in ea nu se deschide.Se roteste acea rotita de incarcare continuu.
Notificarile functioneaza, doar ca utilizatorul le primeste atunci cand se finalizeaza plata ci nu atunci cand se inregistreaza. Am scris deja celor de la Unicredit si au anuntat ca in urmatorul update, vei putea alege sa primesti notificare la inregistrarea tranzactiei sau la finalizarea acesteia.
Logarea cu amprenta mi-a functionat mereu ireprosabil pe mai multe dispozitive. Clar problema este de la senzorul tau.
Cat despre incarcarea continua, verifica programarile de mentenanta sau conexiunea la internet.
Si mie imi functioneaza fara probleme logarea cu amprenta, la fel cum functioneaza pe toate aplicatiile pe care le folosesc. Problema ta este cu siguranta din cauza senzorului de amprenta, alte aplicatii nu functioneaza la fel de prost sau nu folosesti altceva cu amprenta?