O perioada lunga de timp am fost foarte multumit de servicile de curierat de la noi din tara. Mi se pareau foarte bune, mai ales in comparatie cu Posta Romana. Aici ma refer clar la Urgent Curier, Cargus si Fan Courier). Asa se intampla cand ajungi sa nu mai ai concurenta pe piata. Toti curierii asteapta acel „ciubuc” pe care suntem obligati sa-l oferim. Aici este vina noastra ca i-am invatat asa. Respectul fata de clienti lipseste cu desavarsire. Intervalele orare mentionate in mesaje nu mai sunt respectate de nicio culoare, curierii se asteapta sa alergi tu dupa ei prin oras dupa ce tot ei iti vorbesc foarte urat la telefon.

Chiar astazi am asistat la o faza foarte urata. Un curier de la Urgent Cargus (sau cum se numeste) suna la interfon in fata blocului. Il rog sa intre si-mi raspunde: „Lasa-i da-i dracu. Daca nu raspunde la interfon returnez coletul si gata. Stiu ca trebuie sa le ajunga colete si pleaca de acasa. Asa le trebuie.”
Totul mi se pare gresit. De la atitudine pana la gandire. Avea numarul, putea sa sune. Au fost multe dati cand eram sunat inainte si eram intrebat daca pot fi gasit acasa. Din pacate vremurile alea s-au schimbat.

fan curier nesimtiti

Cargus se descurca foarte bine, pana s-a aliat cu Ugent Curier. A iesit fix un rahat. De aproape un an de zile sistemul informatic e varza, site-ul nu functioneaza, mesajele de confirmare nu vin, nu poti comanda curier. De raspuns la telefon nici nu poate fi vorba. Ai mai mult noroc sa castigi la loto decat sa-ti raspunda cineva de la Cargus la telefon. Am ajuns in schimb sa am o experienta foarte placuta cu Nemo Express. Nu le fac reclama fiindca i-am folosit doar o singura data dar spre deosebire de ceilalti, curierul de acolo mi-a vorbit extrem de frumos. Ba chiar mi-a multumit de nenumarate ori pentru simplul fapt ca am coborat eu in fata blocului. Nu-mi trebuie multumiri dar daca eu te respect, pai respecta-ma si tu. Dar la „mai marii” curieri nu mai exista asa ceva.

Mai multe informatii despre problemele clientilor care apeleaza la Cargus, Fan Courier sau alta firma de curierat gasiti AICI:

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

16 COMENTARII

  1. Am comandat o geaca de piele de pe un site, geaca fiind mai mare am vrut so schimbe cu una mai mica. Am chemat un curier si i-am dat coletul asa cum l-am primit, pe colet se afla adresa destinatarului si adresa expeditorului.Am platit transportul. Ce credeti? curierul n-a putut sa copieze adresa destinaturului…pai doamne la scoala n-ai invatat sa copiez de pe tabla? sau de la colegul de banca? Normal ca coletul a fost trimis la o adresa gresita si de acolo a fost rambursat la mine. Suna curierul …aveti un colet, da stiu sunt acasa. Deschid usa acelasi curier , intreb de ce l-ai adus inapoi? pai…nu l-au primit. oare de ce? da din umeri . fii atent pe colet ce scrie ca fiind adresa destinatarului Dej si atunci de ce a ajuns coletul la Cluj Napoca? pai scrie aici Cluj, bai omule Dej este un oras in judetul Cluj. Bine trebuie sa platiti transportul, Eu ? pai te-am platit odata . Bine atunci il trimitem acolo unde mi-ati spus. Prca vad ca coltul va fi trimis la mine ca situl de unde am comandat nu primeste colete contra cost. Apelati cu incredere la Fun Courier ca merita :)), sunt beieti de treaba, poate patiti la fel ca mine 🙂

    • Majoritatea firmelor de curierat scot listat AWB-ul pe care este trecut expeditorul si destinatarul astfel incat nu este nevoie sa copieze de mana aceste lucruri. Oricum, pentru orice situatie iti recomand sa faci o sesizare online.

  2. Salut. Am o întrebare, dacă pe strada unde stau, drumul este accesibil doar ca nu este asfaltat, curierul este obligat sa meargă pe acea strada că să-mi aducă coletul?

    • Salut Marius,
      Nu cred ca este specificat nicaieri ceva despre drumuri asfaltate sau neasfaltate, cat timp este accesibil ar trebui sa ajunga si acolo. Daca sunteti nemultumit ca nu s-a ajuns, puteti face o sesizare la firma de curierat respectiva.

      • Mulțumesc pentru răspuns, am avut multe reproșuri de la un angajat de la fan Courier că el nu merge pe drumul ăsta, pe un ton mai nepoliticos, am făcut reclamați, dar totuși fără rezolvare… ceilalți de la alte firme(dpd, dhl, urgent Cargus, sameday, le-am avut aproape pe toti pe drumul ăsta😅) mi-au venit, unii după ce i-am „amenințat” cu reclamații doar, alți fără pretenții, dar angajatul ăsta de la fan Courier nu vrea deloc, unele comande le-am anulat din cauză ca nu mi-a adus. Totuși mulțumesc din nou pentru răspuns.

  3. Fan Curier Horezu-oameni de nimic imi sta coletul de o zi si jumatate acolo si nu ma anunta ma anunta dupa 24 de ore ca au masina stricata si eu sun inebunita la firma sa vad ce se intimpla de nu-mi livreaza comanda ,ea fiind ajunsa in Horezu si eu stau la doi pasi de ei,RUSINE. Sper sa vada cine trebuie si sa ia masuri.

  4. BUNA ZIUA! ma numesc **** Carmen aveti coletul meu de 1 luna si de ce nu mi-l aduceti acasa eu v-am platit nr de comanda 93529 AWB nr 6534078620002 este achitat integral cu cardul ce faceti daca nu al aduceti voi face o mare reclamatie la protectia consumatorului rusine sa va fie.**** carmen nr tel 0***** ASTEPT COLETUL MEU ::::::::;:;
    STR B***** V**** NR ** JUDETUL IASI LOCALITAEA ARONEANU ESTE DREPTUL MEU COLETUL MEU AJUTOR::::::

  5. Buna ziua,
    Ieri 14.01.2020 in jurul orelor 13:52 am fost contactat de un angajat al firmei Urgent Cargus pentru livrarea unui colet, fara a fi anuntat in prealabil.
    I-am explicat ca nu sunt acasa, pentru ca nu am stiut, a spus ca o sa revina iar la 13:53 am primit mesaj ca sa incercat livrarea.
    Problema este ca acest angajat mi-a propus sa ma intalnesc cu el a doua zi, in zona, pe strada deci, pe traseul lui, sa-mi predea coletul.
    I-am spus ca daca este in zona, de ce nu vine la adresa mea, motivand ca are multe livrari.
    Din cate stiu, exteditorul a platit pentru aceste servicii deci, trebuie sa fiu anuntat in prealabil iar coletul trebuie livrat la adresa, nu predat pe strada.

  6. Astazi ,7 ian 2019 am sunat la Fan Courier Sibiu 0269210523 la ora 11 si 15 minute in ideea de a face o programare pt a mi se ridica un colet de la domiciliu si a-l expedia la Bucuresti .O doamna mi-a raspuns intr-un sictir total ,spunandu-mi ca nu are curier disponilil .Am intrebat-o de ce nu se poate face si in Sibiu ca la Bucuresti ,unde este aceasi firma si care se comporta civilizat si responsabil .Si Bucurestiul nu este un oras mic ,precum Sibiul .Aceasta persoana mi-a raspuns pe un ton ridicat ,ca daca nu-mi convine sa apelez la alta firma .Nu m-a mirat prea tare atitudinea ei ,deoarece si curierii sunt la fel de obraznici ca si ea .,nu respecta intervalul orar la care trebuie sa expedieze coletul si in plus te cheama in parcarea blocului sau te miri unde ca sa-ti ridici coletul Eu stiu ca obligatia lor este sa livreze coletul la usa destinatarului .Cel putin asa se intampla in Bucuresti .Si este normal, avand in vedere ca suma perceputa nu este mica Intrebarea mea este ? Asa a-ti invatat angajatii sa se poarte ? Sa ne trimita la alta firma de curierat ? Eu de data aceasta nu am inregistrat apelul ,dar va asigur ca cu proxima ocazie o sa fac acest lucru si pe aceasta baza va reclam la Protectia consumatorului

    • Noi nu reprezentam compania Fan Courier, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Asa cum ati scris si dvs, livrarea ar trebui sa se faca la adresa mentionata, la apartament.
      Cat despre atitudinea angajatilor, puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Fan Courier (la numarul unic afisat pe site) sau online.

  7. 0726723029 telefonul unui agent cargus la care a fost repartizate pentru ridicare doua colete in data de 31 12 2018 si mi s-a zis ca mi le ridica pina la ora 17,nu s-au ridicat nici azi 04 01 2019 si nu raspunde la telefon,macar sa zica sa nu il mai asteptam.