Configurare Digi Fiberhome HG6544
Digi a inceput distribuirea unui nou model de echipament tip ONT/ONU (terminal folosit pentru reteaua de fibra optica), modelul fiind Fiberhome HG6544.

Echipamentul oferit de Digi Fiberhome HG6544 este al doilea model produs de FiberHome Telecommunication Technologies si oferit de RCS & RDS clientilor sai, acest echipament are rol de terminal necesar retelei de fibra optica FTTH dar si functie de router wifi.

Modelul HG6544C are urmatoarele porturi disponibile:

  • 1xWAN (PON);
  • 2xLAN Gigabit;
  • 2xLAN Ethernet (100 Mbps);
  • 1xport telefonie fixa;
  • 1xport cablu tv;
  • 1xport USB (lateral stanga)

Acestea sunt ledurile disponibile pe HG6544C:

  • Power
  • PON
  • LOS – daca acest led este aprins (rosu), nu exista semnal pe fibra iar problema trebuie sa fie sesizata la relatii cu clientii Digi
  • Internet
  • WLAN
  • WPS
  • USB
  • LAN1
  • LAN2
  • LAN3
  • LAN4
  • Phone
  • CATV

In ceea ce priveste butoanele:

  • On/Off (in spatele echipamentului)
  • WPS (lateral stanga)
  • WLAN (lateral stanga)
  • CATV (lateral stanga)
  • Reset (lateral stanga)

Spre deosebire de alte modele oferite recent, acest echipament are 4 porturi LAN (2×1000 si 2×100) insa momentan nu avem informatii daca in modul router vor putea fi folosite toate 4. In modul router, cele 3 porturi LAN1-LAN3 sunt functionale, LAN4 functioneaza doar daca echipamentul este in modul bridge. Modelul Fiberhome anterior are 2 porturi LAN Gigabit insa functioneaza doar unul (LAN1).

Acest model are doua antene externe (la fel ca modelul anterior Fiberhome AN5506), este alb cu un desen elegant, este mai mare decat modelul anterior insa foarte usor ca greutate. Avand port CATV, nu necesita un echipament suplimentar pentru televiziune, spre deosebire de AN5506.

Echipamentul Digi Fiberhome HG6544C are aceleasi functii precum modelul anterior, inclusiv reteaua wireless care suporta doar 2.4GHz. Din pacate, in continuare nu vom putea beneficia de banda 5GHz pe echipamentele oferite de Digi. Datele de conectare la interfata de administrare a echipamentului si la reteaua wireless sunt afisate pe eticheta aflata sub echipament.

Asemenea modelului precedent (Fiberhome AN5506) oferit de Digi, Fiberhome HG6544C este oferit in zonele de blocuri FTTH. Aceste echipamente sunt instalate si configurate initial de instalatorii Digi atunci cand este instalata reteaua in locatie, insa, daca ajungem in situatia in care avem nevoie de configurarea acestui echipament, putem urma pasii detaliati mai jos:

  1. Accesam interfata de configurare a echipamentului Fiberhome HG6544C folosind in browser IP-ul 192.168.1.1 – ne logam utilizand username-ul user si parola digi
  2. Accesam Settings – WAN – introducem username-ul si parola pentru internet (aceste informatii sunt furnizate de Digi, de regula sunt lasate de instalatori, daca nu le mai avem trebuie sa sune titularul contractului la relatii cu clientii Digi) – selectam Apply
  3. In acest moment conexiunea de internet ar trebui sa functioneze, la StatusWAN avem cateva informatii despre conexiune – la State ar trebui sa fie UP iar la Connection Uptime putem vedea de cat timp este conexiunea UP
  4. Desi ar trebui sa functioneze direct, daca internetul nu functioneaza putem incerca si un reboot al dispozitivului Fiberhome – din interfata de administrare selectam ManagementDevice ManagementReboot sau folosind butonul on/off de pe dispozitiv

Meniu si setari Fiberhome HG6544
Acest model are urmatoarele setari disponibile in interfata de administrare:

  1. Status
    • Device information (aici gasim informatii precum versiunea firmware si puterea semnalului CATV)
    • Wifi
      • SSID Info
      • Wifi Clients List
    • WAN
      • WAN Status
    • LAN
      • LAN Status
      • LAN Count
      • DHCP Clients List
    • VoIP Status
  2. Settings
    • Wifi
      • Basic – aici putem dezactiva reteaua wireless (Radio Off), putem schimba banda frecventei si canalul folosit
      • Advanced – aici putem schimba numele retelei wifi (SSID name), modul de securitate (este recomandat sa lasam selectata cea mai sigura metoda – WPA2-PSK), si parola retelei wifi (Passphrase)
      • Wifi Control – putem alege numarul maxim de clienti wifi care se pot conecta simultan
    • LAN
      • LAN Setup – aici putem schimba IP-ul interfetei LAN (by default este configurat 192.168.1.1/255.255.255.0); tot aici putem activa/configura/dezactiva serverul DHCP
      • DHCP Static Leases – aici putem face bindind unui IP cu o adresa MAC, astfel incat acea adresa IP sa fie asignata mereu de serverul DHCP dispozitivului cu acea adresa fizica
    • WAN – aici putem introduce username-ul si parola necesare conectarii la internet
  3. Security
    • Firewall
      • Firewall Control – activare/dezactivare firewall
      • IPv4 Filtering – filtrare in functie de adresa IPv4 (whitelist/blacklist)
      • IPv6 Filtering – filtrare in functie de adresa IPv6
      • MAC Filtering – – filtrare in functie de adresa fizica
    • Remote Access – activare/dezactivare acces remote
    • DDoS – activare/dezactivare DDoS
    • HTTPS – aceasta optiune este activata by default si nu poate fi dezactivata
  4. Application
    • DDNS – aici putem configura hostname-ul DDNS de la diferiti provideri precum 3322.org, dyndns.org, no-ip.com sau altii; nu am testat daca aceasta optiune este functionala; serviciul DDNS oferit de Digi se configureaza tot din contul Digi de pe site-ul Digi Romania
    • Port Forwarding – pentru configurarea unei reguli port forwarding selectam Add
      • Description: alegem numele regulii
      • Protocol: alegem protocolul, daca nu stim ce protocol L4 este, alegem TCP/UDP
      • Public IP: aici nu introducem nimic, avand in vedere ca IP-ul public Digi este dinamic (cu exceptia abonamentelor business unde este solicitat si platit un IP static)
      • Public Port: alegem portul public folosit, exemplu 9010 – 9010
      • Private IP: alegem adresa IP privata de forma 192.168.1.x a dispozitivului pentru care facem port forwarding
      • Private Port: alegem portul privat folosit, exemplu 3389 daca dorim sa accesam un dispozitiv remote prin RDP
      • Enable: Enable
      • Save
    • UPNP – optiune inactiva din motive de securitate, nu se poate activa
    • DMZ – optiune inactiva din motive de securitate, nu se poate activa
    • Diagnosis
      • Ping Diagnosis
      • Tracert Diagnosis
  5. Management
    • Account Management
      • User Account – aici se poate schimba username-ul si parola necesare conectarii la interfata de administrare Fiberhome
    • Device Management
      • Device Reboot
      • Restore

Test viteza wireless Digi Fiberhome HG6544

In urma testelor efectuate pe reteaua wireless, in aceeasi camera, la cativa metri de echipament, am obtinut urmatoarele rezultate pe Speedtest:

  • Laptop i7-Gen7, 16GB RAM, SSD – 93.05 Mbps download si 86.28 Mbps upload
  • Telefon Xiaomi Mi 9T Pro – 49.2 Mbps download si 46.2 Mbps upload

FiberHome Telecommunication Technologies este companie chinezeasca din domeniul telecom cu sediul in Hubei, China. Fiberhome Networks a fost infiintata in 1999 si ofera solutii pentru retele optice, acces broadband, IPTV+OTT, CPE, infrastructura IT, ODN, SDN/NFV, retele pentru transport submarin si altele.

In Romania, compania Fiberhome nu are filiala ci doar reprezentanti ai companiei. In Europa exista filiale in Germania, Polonia si Spania.
Vom actualiza acest articol pe masura ce vom obtine informatii suplimentare privind acest model nou-oferit de Digi.

Daca ati primit acest model, ce plusuri/minusuri ati constatat pana in prezent?

Update 14.07.2020: Sunt active primele 3 porturi LAN, al 4-lea nu functioneaza;

Update 28.07.2020: Functia port forwarding si butonul reset nu functioneaza pe acest model, problema privind port forwarding se va rezolva in urma unui update software; Pana la rezolvarea problemei, daca avem nevoie de o regula pentru deschiderea unui port (port forwarding), putem face o solicitare catre Digi la relatii cu clientii sau pe site-ul Digi Romania;

Update 15.08.2020: Echipamentul Fiberhome HG6544 a primit update software astfel incat problema cu port forwarding a fost rezolvata;

Update 16.08.2020: Portul USB este blocat din motive de securitate (conform reprezentantilor Digi); Ii multumim lui Marius pentru confirmare;

Update 31.08.2020: Versiunea software initiala (cea cu probleme) este RP2736; Upgrade-ul firmware se face doar de catre cei de la Digi, manual, la versiunea RP2743, daca dorim acest lucru trebuie sa facem o solicitare pe site-ul Digi;

Update 07.09.2020: Modelul Fiberhome HG6544 se instaleaza acum cu noul firmware RP2743, serviciul port forwarding fiind functional;

Update 01.10.2020: Pentru a incepe procedura de upgrade software la versiunea RP2743 trebuie sa tinem apasat butonul de reset timp de aproximativ 10 secunde pana se opresc LED-urile de pe echipament, cand echipamentul va reporni, va incepe instalarea noului firmware. Conexiunea PPPoE trebuie sa fie reconfigurata iar setarile salvate anterior pe echipament se vor pierde; Ii multumim lui Mihai pentru informatii;

Update 04.10.2020: Se poate face upgrade firmware si din interfata de administrare a routerului, selectand Device Management – Restore, in urma repornirii echipamentului se va efectua upgrade-ul software; Ii multumim lui Andrei pentru confirmare;

Update 08.10.2020:
Deconectari conexiune wireless Fiberhome HG6544
Folosind reteaua wireless a Fiberhome-ului HG6544 cu 3 dispozitive conectate, dispozitivele se deconecteaza de la reteaua wifi la cateva minute;

Update 10.02.2021: Problema privind deconectarile frecvente ale retelei wifi folosind acest model se poate rezolva selectand manual banda si canalul wireless: SettingsWifiBasic;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

360 COMENTARII

  1. Salutare. Detin un router fiberhome si am legat de el o camera de supraveghere si un smarttv prin fir. Camera se deconecteaza des. Cei de la digi mi-au spus ca doar pe lan1 este internet. Adica lan2 si lan3 nu le pot utiliza? Ce setari pot face, mai ales ptr camera video? Smarttv nu are probleme. Multumesc.

    • Salut Eugen. Pe acest echipament porturile LAN 1,2,3 ar trebui sa functioneze. Incercati sa legati camera prin fir si conectatio la LAN2. Rezolvarea deconectari conexiuni wireless se face selectand manual banda si canalul wireless: Settings-Wifi-Basic. A treia varianta ar fi sa sunati la Relatii Clientii si sa cereti sa va treaca echipamentul pe modul bridge si astfel veti putea folosi si LAN4.

      • Problema este urmatoarea: am o camera imou bullet ipc-f22p. O am conectata pe fir in router, lan 1. Daca se opreste curentul electric, se deconecteaza si reporneste singura dupa un timp indelungat(ore, nu stiu exact). Digi si magazinul care mi-a vandut camera dau vina unul pe altul. Eu vreau sa reporneasca singura in 5-10 minute. Am activat si dns dinamic de la digi, am alocat adresa de ip cu mac(in lista din router am gasit camera cu 2 mac diferite). Nu sunt informatician. Ceva sfaturi?

    • Te referi la cablu sau la wireless? Locuiesti la bloc sau la casa (intreb dpdv al interferentelor pe reteaua wireless)? Daca e vorba de wifi, se intampla chiar si in aceeasi camera cu Fiberhome-ul?

  2. Am avut următoarea instalație: cutie RDS (nu stiu ce conținea) – cablu internet – ruterul meu DIR-853 AC1300 MU-MIMO Wi-Fi Gigabit Router – cablu ethernet – PC (cu adaptor 10/100/1000, SSD, Ryzen 7 2700, 3,5 GHz, 32 GB RAM etc). Testele de viteză raportau aproape intotdeauna peste 900 Mbps.
    Au venit tehnicienii DIGI precum că musai să trec pe fibră optică, și instalația a devenit:
    cutie RDS (tot nu stiu ce conține) – fibră optică – ONT HG65447C, setat bridge – cablu ethernet – ruterul meu DIR-853 AC1300 MU-MIMO Wi-Fi Gigabit Router – cablu ethernet – PC (același).
    Rapoartele de viteză de download nu s-au ridicat peste 740 Mbps. De ce oare? (tehnicienii DIGI au venit, și au zis că se încadrează în prevederile contractului și cu asta basta).

    • Daca nu ti se ofera suport din partea RDS, nu prea ai ce face deoarece au dreptate, se incadreaza in conditiile contractuale.
      Oricum in afara de un restart al ONT-ului, nu ai ce sa incerci.

  3. Buna ziua , am router Fiberhlme HG6544c e posibil de schimbat pe unul dual band , acesta are doar 2.4 dar as dori cu 2 wifi unu pe 2.4 si u u pe 5ghz

  4. Buna ziua. Am comandat un abonament Fiberlink 1000 si am primit un dispozitiv fiberhome hg6544c si nu un dispozitiv Mesh asa cum se spune :”Primul router Mesh este gratuit cu netul Fiberlink 1000. ” Am incercat sa-l comand din contul digi dar mi se spune ca trebuie sa platesc abonament pentru acesta. Cum pot sa schimb fiberhome hg6544c cu un dispozitiv Mesh? Va multumesc.

    • Buna ziua,
      Fiberhome-ul este obligatoriu de utilizat pentru ca este folosit drept mediaconvertor.
      Asa vad si pe site, ca primul router Mesh este gratuit, poti da un telefon la relatii cu clientii Digi pentru a clarifica de ce iti apare in contul Digi sa platesti.

  5. Buna seara!
    Se pot creea mai multe retele pe acest echipament? pe net scrie ca suport pana la 4 SSID-uri, dar in configurare nu pot sa accesez de cat 1…

  6. buna ziua,detin un dispozitiv fiberhome hg6544c ,doresc sa opresc pe timpul noptii reteaua wifi,exista un buton care sa faca posibila aceasta functie (.fara accesarea meniului basic)?

  7. de ce când vreau sa mă conectez îmi spune ca rețeaua poate fi indisponibila iar lângă iconița de wi-fi îmi arata ! + mesajele se trimit greu iar jocurile nu îmi mai merg deloc?
    Am internet de la digi iar pe fata scrie fiberHome.
    Aștept un răspuns!

  8. Vreo idee de ce apare port blocat desi fac forward?
    Cred ca am procedat corect adaugand acelasi port la port privat/public si adresa ip ce imi apare in cmd la ipv4 address la private ip pentru ca public ip de unde…
    Dar totusi porturile incercate toate apar blocate pe siteuri de test.

      • Multumesc pentru raspuns !
        Incerc sa scot un port penttru Utorrent( 😀 ) !
        Am dezinstalat si antivirusul crezand ca poate firewall-ul respectiv e de vina dar nu e…
        Am setat si ip static si degeaba.
        Ipconfig arata adresa ip de genul 192.168.xxx.xxx iar pe net daca caut my ip imi arata de genul 86.127.xxx.xxx

      • Un port pentru Utorrent 😀 !
        Am dezinstalat si antivirus ca firewall-ul respecftiv e de vina dar nu…
        Am setat si ip static dar degeaba…
        Ipconfig arata o adresa ip de genul 192.168.xxx.xxx iar o cautare pe net de genul ‘my ip’ arata 86.127.xxx.xxx
        Chestia e ca pana acum vreo 3 saptamani nu am avut probleme.Acum descarc(download) cu viteza normala insa nu incarc(upload) mai nimmic.

    • din contul de Digi iti deblocheaza ei porturile, ai de ales de acolo ce port ai nevoie. trimiti cererea si il deblocheaza. Gasesti totul acolo unde se cere si DNS

  9. Salut.In rural se intrerupe curentul des.Apoi ruterul DIGI in chestiune nu se mai conecteaza.Sun des la DIGI si ei il reinitializeaza.Se poate depasi problema asta?

    • Atata timp cat curentul se opreste des nu se poate trece peste aceasta problema. Doar daca atunci cand revine curentul trebuie sa asteptati cam 10 minute iar routerul isi va reveni singur fara sa mai sunati la Relatii Clientii.

  10. Am acest ONT și am o problemă, care nici cei de la Digi nu au rezolvat. Văd că îmi apare semnul exclamari la wifi când pornesc wifi și scrie Conectat, fără internet și după își revine puțin mai greu la normal, ori singur, ori ii dau eu oprire și repornire din meniul telefonului, pana acum nu am avut aceste probleme. Și nu se conectează nici aplucatoa Facebook Lite, nu se deschide când funcționează wifi-ul. Am dat reboot din meniul ONT și nimic. Cum pot rezolva aceasta problemă ?

    • Parerea mea este sa solicitati inlocuirea acestui ONT cu un alt echipament daca nici cei de la Digi nu au gasit o rezolvare. Faceti o sesizare la Relatii Clientii.

      • Am rezolvat din meniul ONT. Am dat reconectare WAN și sa schimbat IP-ul și văd că funcționează acum calumea. Cred că a fost ip din clasa cu probleme.

    • Buna ziua,
      Incearca sa resetezi echipamentul tinand apasat butonul Reset cu o scobitoare (cel mai probabil vei avea nevoie de datele de conectare la internet de la Digi) sau suni la relatii cu clientii Digi.

  11. Salut! Am un abonament de vpn la CyberGhost! As dori sa știu dacă pe acest ont pot sa configurez vpn? Nu am găsit nicăieri nici o informație referitor la configurarea acestui ont! Mulțumesc

  12. Cu acest router am sa prind viteza de 1000.Ca eu ieri am facut upgrade la internet de 1000. Am si 2 routere personale care suporta 5GHz ai astea sigur o sa prinda

  13. Salut, butonul de reset vad ca nu functioneaza. Am tinut apasat timp de 10-15 secunde, l-am oprit, am tinut apasat butonu de reset in timp ce se pornea ruterul si nimic. Nu mai functioneaza butonul de reset pe acest model?

  14. Buna! Am si eu un router din acesta, dar nu reusesc sa conectez pc-ul la el, nu il recunoaste. Am incercat sa intru pe browser sa introduc adres IP a dispozitivului, dar imi da eroare la pagina. Ce sa fac?

    • Salut,
      Ai link pe calculator? Daca intri la conexiuni (accesezi in start ncpa.cpl) iti apare iconita Ethernet sau Local Area Connection cu link? Daca accesezi cmd si dai ping 192.168.1.1, iti raspunde?

  15. Buna,
    Sa ma salveze si pe mine cineva ! Am reusit odata sa intru in router sa fac o schimbare de numa si parole Wireless. In timp ce faceam schimbarile, s-a oprit curentul (220v) si s-a inchis laptopul; nu are baterie !
    Am reincercat de mai multe ori sa ma conectez la router (cu „user” si „digi”) si nu m-a mai primit. Imi tot zice „User or password Error !”
    Cei de la Digi nu au reusit sa ma ajute. Cica sa caut in site la ei sa vad cum se face resetul. Draci ! Nu am gasit nimic si nu a mers cu nici o metoda: reset din buton pt 20 de sec, scoatere din preiza, si ambele odata.
    Ma puteti lamuri cum reusesc sa il aduc ca la inceput ? Trebuie sa fac forward la un port pt o camer IP.
    Multumesc mult.

      • Multumesc, Asa am facut. Mi-au confirmat faptul ca e o „scula” cu probleme, mai ales pe partea de router. E mai mult un „convertor” optic-digital. A avut nevoie de o resetare si reconfigurare de la ei. Foarte amabili (unii) si foarte draguti. Am primit si manual de utilizare pt port-forwarding, dar nu pentru acest tip (HG6544C) ci unele asemanatoare. Bun si asa. Cam ce am citit si pe aici.
        Pentru router, solutia ar fi un switch LAN atasat la port 1 (standard GIGA) sau unul facut bridge.
        Altceva….nici ei nu stiau. In fine, asta e. Chinezii sau gandit doar la TV. Noi suntem mai pretentiosi.
        Multumesc inca odata si sper intr-o colaborare viitoare (ajutor) tot atat de prompta. Sanatate multa !

    • Atunci cand am testat eu pe versiunea RP2736, acestea erau nefunctionale, asa cum au fost pe toate ONT-urile oferite de Digi. Avand in vedere ca pe un model mai nou de-al lor HG8147X6, UPnP si DMZ sunt, de asemenea, inactive, ma face sa cred ca atunci cand au facut update software la RP2743, au uitat sa le inactiveze.
      UPnP permite dispozitivelor din retea sa se descopere una pe cealalta si sa stabileasca automat intre ele conexiuni.
      In ceea ce priveste DMZ, adaugarea unui host in aceasta zona va deschide comunicatiile pe toate porturile (atat tcp cat si udp), practic este o sectiune din reteaua ta care este total expusa catre internet.

  16. Buna ziua,
    Am si eu un ruter HG6544C pe care incerc sa il configurez pentru accesarea unei camere web pe portul 80 si 443 din INternet. Pasii pe care i-am urmat sunt:
    1. Din contul digi am configurat dinamic dns
    2. Din Settings–> DHCP am setat ca MAC adresul DVR-ului sa i se asigneze un anumit IP local din clasa 192.168.1.X
    3. Din Application-Port forwarding am creat 2 reguli astfel:
    WAN: 2_INTERNET_…. – aparea default
    Protocol: TCP
    Public IP: nimic
    Public port: 8123-8123
    Private IP: adresa de IP asignata dvr
    Private port: 80
    Enable: enable

    Problema: cand accesez din Internet numele de domeniu setat in contul digi, urmat de portul 80 imi da eroare de DNS.
    Inclusiv ping catre numele ales nu raspunde.
    Pare a fi o problema de DNS resolution.
    Va rog sa ma ajutati daca aveti idee ce as mai putea face.

  17. Salutare ! Am abonamentul fiber de 300mps și se pare ca ceva îl limitează la 100 pe cablu .. pe wifi merge bine 110-120
    Am încercat cu 2 cabluri de rețea cat 6
    Update la driver ul de rețea și nimic
    e posibil sa fie o problemă de la modem (FiberHome)? Pe portul 1 de lan nu merge internetul de loc

    • Salut Troy,
      Poate fi si o problema cu acest model, am avut o problema similara pe celalalt model Fiberhome, au reconfigurat echipamentul si s-a rezolvat. Totusi, ti-as recomanda sa incerci si cu alt PC.
      Daca situatia e aceeasi, fa-le o sesizare online pe site in sectiunea Contact mentionand toate verificarile facute.

  18. Buna! Am și eu un FIBERHOME și totul a mers perfect pana când dintr-o data nu mai merge CATV am întrat pe adresa 192.168.1.1 și îmi apare disable la CATC și nu știu cum pot sa activez înapoi. Menționez faptul ca la CATV Received Power am – 6.33 dBmV și la CATV RF Power 0

  19. Buna ziua,
    Am si eu un Fiberhome HG6544C, recent instalat, la care sub nici o forma nu pot sa fac sa funcționeze wi-fi-ul. Am activat wi-fi-ul dar nu am conexiune la internet. Nu găsesc nicăieri unde sa introduc username-ul si parola de la rds, internetul prin cablu merge, autentificarea (username/password rds) o fac din PC. Accesand adresa 192.168.1.1 (Fiberhome HG6544C), nu gasesc nici un loc unde sa introduc datele de autentificare de la rds.
    Atașez o poza cu meniul WAN,la Connection Type nu pot sa modific nimic decat ce se vede (Route), ma conectez la Fiberhome HG6544C cu IP-ul, username-ul si parola inscripționate pe spatele lui.
    are cine vreo idee cum as putea face sa meargă wifi-ul
    ibb.co/NZT0x7W

    • Buna ziua,
      Daca internetul prin cablu functioneaza, inseamna ca aveti conexiunea WAN functionala si nu trebuie sa mai introduceti username-ul si parola de la Digi.
      Dispozitivul cu care incercati sa va conectati wireless gaseste numele retelei Digi? Numele retelei este trecut pe eticheta Fiberhome-ului.

      • Buna ziua,

        Ma pot conecta la rețeaua wi-fi din fiberhome (cu parola și numele configurate de mine), dar imi apare „No internet connection”.
        Nu prea vad cum as putea avea acces la internet atâta timp cat autentificarea pentru rețeaua rds o fac din PC (PC care este conectat la fiberhome) si nu din fiberhome, dar dupa cum se vede din poza atașata anterior , ibb.co/NZT0x7W ,la WAN – Settings nu pot sa schimb nimic, nu stiu cum as putea face ca autentificarea pentru rețeaua rds sa o fac in fiberhome si nu PC, altfel nu prea vad cum as putea avea acces la internet prin wifi.

        • Buna ziua,
          Stiu ca in sectiunea WAN trebuia sa fie posibila introducerea datelor de conectare, cand am avut acces la acest model acolo era optiunea respectiva. Din pacate, nu mai am acces la acest model.
          Dati un telefon la relatii cu clientii Digi, ar trebui sa va poata indruma pas cu pas.

  20. Salut, mi-au inlocuit cei de la Digi routerul vechi cu acest model si am urmatoarea problema: cele 2 calculatoare din locatie conectate pe LAN 1 si 2 nu se vad intre ele.

    Conexiune la internet este ok, ma pot conecta la amandoua de la distanta (TeamViewer).

    Am verificat adresele pe care si le trag si sunt din aceeasi plaja. Am dat restart la toate echipamentele (calculatoare, router) dar degeaba. Nu raspund la ping.

    Ma gandesc ca poate LAN1 nu se vede cu LAN2 in router. Exista o setare pt asta?

    Merci

    • Salut Simi,
      Ciudat, nu am testat acest lucru insa e posibil sa creeze retele separate, in interfata routerului nu ai posibilitatea sa rezolvi singur o astfel de problema, motiv pentru care iti sugerez sa faci o sesizare online catre ei (nu telefonic, operatorul nu va intelege la ce te referi iar online sesizarea ajunge direct la departamentul tehnic).
      Stiu ca exista separare a retelelor LAN/WLAN insa nu stiam ca se face si pe porturile LAN o astfel de separare.

    • Confirm acest comportament ciudat al dispozitivului (am mai și postat un comment mai demult https://www.media-max.ro/configurare-digi-fiberhome-hg6544/#comment-116882).

      Dacă îi dai reset, înainte de a introduce datele de conexiune PPPoE, dispozitivele din LAN se văd între ele. După ce a reușit să se conecteze la net, el știe ce face, probabil își trage vreo configurare de pe serverele lor; dacă îi dai restart din interfață, va separa clienții din LAN.

      Din ce am observat eu:
      – dai reset, bagi datele PPPoE și eviți alt restart – ar trebui să meargă
      – îi dai restart fizic (adică îl tragi din priză, îl lași câteva secunde, îl bagi la loc) – uneori merge la mine. Dacă îi dau din nou un restart din interfață, nu se mai văd PC-urile din rețea între ele.

      De câteva luni, tot sunt în dubii dacă să le scriu sau nu despre asta. Am observat că tehnicienii lor (cel puțin cei cu care am avut eu de-a face) nu se pricep la rețelistică, iar dacă nu merge ceva știu două metode care rezolvă orice situație: 1. restart; 2. înlocuire echipament… (eu deja am schimbat o dată acest Fiberhome pentru probleme cu semnalul CATV*; și celălalt și acesta pe care îl am acum au problema cu izolarea clienților în LAN).

      * aveam macroblocuri pe frecvența 450 MHz doar când aveam WiFi-ul pornit pe canalul 11 (evident că au zis că nu au mai văzut problema asta și au considerat că trebuie înlocuit Fiberhome-ul, pe care îl primisem de câteva zile).

      • Sesizarile facute online pentru astfel de situatii nu ajung la tehnicienii din teren care, intr-adevar, nu fac foarte multe lucruri deoarece ei sunt oameni de teren, nu oameni sa faca troubleshooting o perioada mai mare de timp. Sesizarea online va ajunge la suportul tehnic care are posibilitatea sa verifice in detaliu o astfel de problema. Asadar, nu vad de ce ar strica sa faceti o sesizare online.

  21. Salutare detin Fiberhome HG6544c am schimbat parola standard si am uitat parola dupa ceva timp si nu reusesc sa il resetez, am tinut apasat cu scobitoarea 2 minute, nu se reseteaza.
    Ceva sfaturi?

  22. salut, sunt nou abonat la internet digi si am primit acest model de router, este instalat dar functioneaza doar pe wireless, ledurile LAN nu sunt aprinse, am cuplat cablul din cutie la laptop si nu s-a intamplat nimic, cum se poate seta routerul sa functioneze si cu cablu prin LAN???

    • Cititi materialul de mai sus . Are un buton apasati pe el sunt functionale LAN1,2 3. Dupa ce apasati butonul cuplati, cablul la LAN 1 si Laptop si va trebui sa functioneze.

    • Salut Bogdan,
      Daca functioneaza internetul wireless, atunci e o problema cu cablul de internet folosit sau cu PC-ul. Placa de retea este activata pe PC? Poti testa si cu un alt cablu?

      • ok, multumesc pentru raspuns Robert, deocamdata nu am alt cablu decat cel din cutia routerului, dar voi cumpara unul zilele acestea si voi incerca din nou, dar ledurile de la LAN nu ar trebui sa fie aprinse ? sau se aprind doar la cuplare?

        • am cumparat alt cablu de retea si acum functioneaza foarte bine internetul si pe cablu LAN , si se aprinde si ledul LAN 1, doar ca nu este viteza pe cablu mai mare decat pe wireless, este aceeasi viteza de aprox. 80 Gbps, dar eu locuiesc la tara si este distanta mare pana la serverele DIGI de la buzau, deci este explicabil

          • Viteza este probabil 80 Mbps, 80Gbps nu este posibil la Digi.
            Ce tip de cablu ai cumparat? Cat5, Cat5e, Cat6? Cate fire are? Trebuie sa fie pe 8 fire pentru a suporta viteze mai mari de 100 Mbps. Ce PC utilizezi? Placa de retea este Gigabit?

          • scuze, 80 Mbps, cablul nu stiu cate fire are, placa de retea este limitata la 100 Mbps, dar intentionez sa cumpar o placa de retea gigabit externa, poate voi avea viteze mai mari mai ales ca am si un port USB 3.0, oricum multumesc foarte mult pentru raspunsuri

          • revin cu un comentariu, deci cu un laptop lenovo nou AMD Athlon Silver 3050U 3.2GHz, 4GB RAM, SSD 512 GB, windows 10 x64, o placa de retea gigabit externa TP LINK (laptopul nu are placa de retea), si cu un cablu cat 8, in browserul google chrome, pe testul de net de la digi, viteza maxima de download este 210 Mbps, iar viteza maxima de upload este 460 Mbps, abonamentul este fiberlink gigabit popular, deci probabil ca atat se poate aici la mine la tara

          • Nu sunt sigur nici de procesorul laptopului ca poate mai mult. Poti face si o sesizare online la Digi sa verifice daca semnalul este in regula.

  23. Salutare, detin un Digi Fiberhome HG6544 si am
    Comandat tplink ax10 acest fiber home va deveni bridge insa intrebarea este ma pot folosi inca de acele porturi gen in pc ? Sau opresc si functia lor si wireless ul ?

    • Salut Stefan,
      Avand ONT-ul Fiberhome in modul bridge nu vei mai putea utiliza porturile LAN ale Fiberhome-ului ci doar pe cele ale routerului TP-Link. Functia wireless de pe Fiberhome va fi dezactivata automat odata cu trecerea in bridge.

  24. Salut! Mi-am facut si eu abonament la DIGI de 1giga si am primit un HG6544C. Ce nu inteleg eu este daca cu acest dispozitiv beneficiez de viteza de 1giga sau trebuie sa imi cumpar alt router ce suporta 1giga si sa-l conectez la acest HG6544C ? Momentan sunt conectat prin WIFI cu laptopul si telefonul la reteaua de la HG6544C si masor viteze de 150mbps download/upload si de asta nu mi-e clar daca e HG6544C problema sau altceva.

  25. Salutare,
    Situația actuală: hg6544 în mod bridge la etaj, din care pleacă un cablu in router-ul lor gigabit (wifi 6, din reclamă) la parter.
    La parter, unde e router-ul wifi, totul e ok.
    La etaj avem un birou, și un PC care nu prinde pe 5G (sau nu este compatibil cu 5Giga) și „se mișcă” mai incet.
    Mai avem un dormitor unde conexiunea cu tp-link se pierde.
    Ce vreau să fac:
    Să achizitionez un router gigabit, pe care să îl instalez la etaj, programat ca access point, conectat pe cablu la router-ul Digi de la parter.
    Întrebarea este dacă am gândit corect.(nu sunt it-ist, m-am documentat și eu cum am putut).

    • Salut,
      Da, poti face acest lucru sau folosesti un range extender (singura diferenta fata de un access point este ca se conecteaza prin wireless, nu prin cablu, dar daca ai posibilitatea sa tragi un cablu acolo, foloseste un access point).

      • Mulțumesc,
        Am in vedere acest router
        altex.ro/router-wireless-gigabit-tp-link-archer-a6-ac1200-dual-band-300-867-mbps-negru/cpd/ROUARCHERA6/?gclid=Cj0KCQjw1a6EBhC0ARIsAOiTkrETvk00AeVinXynxaEivO5uzMMfJN_MhNL2XfjjTGWGXb0wUkMMzWMaAuSNEALw_wcB
        Și mai deranjez cu o întrebare: în cazul în care e folosit că AP, porturile LAN sunt funcționale, astfel încât să duc câte un cablu la PC și PlayStation?
        Mulțumesc încă o dată.

          • Hristos a înviat!
            Revin:
            Am făcut precum am zis mai sus: Archet C6 la etaj, mod AP, configurat prin app Tether, prin cablu la Archet AX10 a lui Digi.
            Ok la etaj acum, am 2,4 și 5 ghz.
            DAR, la parter dispozitivele mele nu mai văd decât 5 ghz.
            Laptop-ul nu vede deloc rețeaua de 2,4 de la router-ul Digi.
            Pe telefon mai apare rețeaua după ceva așteptare, dau conectare, dar nu se conectează. Se conectează înapoi pe rețeaua de la etaj, sau pe 5ghz de la Digi.
            Și da, ledul de 2,4 este aprins.

          • Adevarat a inviat!
            Te afecteaza lipsa retelei 2.4GHz? Daca gaseste 5GHz, presupun ca ai o viteza mai buna decat ai avea pe 2.4.
            Daca apare led-ul 2.4, ar trebui sa fie in regula, eventual incearca repornirea routerului si a laptopului. E cumva activ Smart Connect-ul?

          • Mă afectează în sensul că știu că pe 2,4 are acoperire mai bună. Stând la casă, vreau să bată și in curte. Hai, poate nu e prea mare deranjul, dar cred că mai degrabă mă oftică.🙂. Adică vreau să știu că e funcțional.
            Smart-connect nu e activ.
            Am dat restart la router din Tether, am dat și diagnoză și zice că totul e ok.
            Am dat restart și la laptop, deși nu cu device-urile e problema, cel puțin eu așa cred, pt că nici un telefon nu vede 2,4 de la router-ul Digi.
            Să treacă sarbatorile și întreb și la Digi. Mulțumesc, și seară făină!

          • Nu imi dau seama de ce nu functioneaza insa este o idee buna sa faci o sesizare catre Digi, acesta este unul dintre avantajele unui router in chirie luat de la ei, suportul oferit (care sper sa fie ok 🙂 ). Poti face oricand o sesizare online pe site-ul lor.
            O seara buna!

          • M-au surprins plăcut cei de la Digi:
            Le-am scris aseară, zic să fie scris. Duminică, Paștele…
            Wow, m-au sunat in 20 de minute.
            După vreo 10 minute de discuții, băgat parole și încercări de conectare, problema s-a rezolvat.
            Am întrebat care a fost buba, la mine sau la ei, să știu.
            Mi-a zis ceva de genul că a făcut actualizare firmware…
            Deci, acum totul e ok.
            Mulțumesc Robert, mulțumesc Digi.

          • Ma gandeam ca ar putea fi o problema firmware insa credeam ca trimit automat update-urile, se pare ca nu. E bine daca s-a rezolvat problema. 🙂
            Numai bine!

  26. Salutari! Astazi mi.am instalat netul, exact cu acest model de router si am constatat ca nu pot accesa interfata lui, introducand in browserul Crome, datele de pe eticheta! Am nevoie de o configurare pentru un sistem dvr! Practic, la un enter dupa tastare http:// IP.ul scris pe eticheta, imi apare mesaj ca saitul nu.i sigur si cere reintoarcere! Am incercat sa trec peste, cu „advanced” dar tot nu ma lasa! Anivirusul din laptop este dezactivat! Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc anticipat!

      • Salutari George,
        De pe laptop, conectat la WLAN,ul routerului, acelasi cu care pot intra in in interfata unui ZTE tot de la ei! Acest IP l.am folosit si exact cum am spus..nimic! La prima incercare esuata, am crezut ca antivirusul il blocheaza, asa ca l.am dezactivat, dar tot nimic! Multumesc de raspuns! O zi frumoasa!

  27. Salutare!

    Am primit si eu un FIberHome model HG6544C pentru a beneficia de viteza de 1000mbps.
    Din pacate, de foarte multe ori pur si simplu „cade” internetul si`si revine.
    Ok, trecem peste…

    Problema cea mai mare pentru mine e ca de cand am acest router, nu mai reusesc sa fac streaming de pe pc pe TV (LG) prin SmartShare LG.
    Nu mai reusesc sa fac pair intre pc si tv…
    Am sunat si la relatii clienti, ca sa pot accesa panoul de control al router`ului prin 192.168.1.1 cu user -> user si parola -> digi.
    Din pacate, nimic nu functioneaza..

    Din ce stiu, in setarile router`ului, este optiunea Share Content On sau Off si ma tem ca e off, de aceea nu reusesc sa fac streaming dar totusi, repet, nu reusesc de nici o culoare nici sa intru in interfata iar cei de la relatii clienti mi`au spus ca nu ma pot ajuta o_O pt ca in mod normal trebuia sa mearga User si Digi la user si parola.

    Mai mult decat atat, am incercat hard reset router si cred ca am tinut apasat pe buton si 2-3 minute daca nu mai mult, insa degeaba, tot nu se reseteaza…

    Are cineva vreo solutie inainte sa dau cu ele de pamant si sa renunt la serviciile RCS/RDS? 🙂

    • Salut George,
      In legatura cu deconectarile dese, te referi la internet prin cablu sau la wireless? Folosesti si un router personal sau doar acest Fiberhome?
      In setarile Fiberhome-ului nu exista o optiune Share Content, meniul este rudimentar, are foarte putine optiuni si le-am detaliat mai sus, in articol. Datele de conectare la interfata de administrare sunt, intr-adevar, user / digi. Daca nu functioneaza, inseamna ca au fost schimbate, caz in care poti face o revenire la setarile din fabrica (hard reset), insa inteleg ca nu functioneaza asta. Fa-le o solicitare online celor de la Digi pe site in sectiunea Contact, astfel va ajunge sesizarea direct la suport tehnic, cei de la relatii cu clientii pot fi nepregatiti daca dai de cineva nou, atehnic. Insa, pe mine m-ar interesa foarte mult urmatoarele:
      -Daca folosesti si un router personal
      -Cum sunt conectate dispozitivele, PC-ul si TV-ul? Intreb deoarece daca PC-ul e prin cablu iar TV-ul e wireless, NU va functiona by default sa comunice unul cu altul deoarece pe acest echipament este activa functia WLAN separation, am scris un intreg articol despre acest subiect aici.

    • Salut ceva de genu patesc si eu iar singura solutie gasita a fost sa trec pe plex media server. Configuratia mea gen ONT(TV) -> 1.Router(unde se afla server) -> 2.Router(TV) si nu se vad intre ele. Prin Plex media merge deoarece face streaming prin internet. (Am incercat mai multe dlna-uri Universal Media /Twink … )

  28. Eu am schimbat furnizorul de cablu de fostul UPC ( Vodafone fix tv) la Digi adică RCS/RDS și sunt foarte nemulțumită. La fostul UPC aveam telefon prin internet în toată casa, aveam 2 routere, carduri ptr tv smart și 2 decodoare ptr tv LCD. Din păcate semnalul de internet era variabil, viteza mica, pica internetul foarte des. Apoi UPC a renunțat la un post FLN și asta m-a determinat sa trec la Digi.
    La Digi am un Fiberhome, internet aveam doar pe etaj, apoi au venit și au pus router, aveam un amplificator de semnal l-au pus și pe acela dar aceeași situație cu semnalul de internet, mergea pe etaj, la parter, nu , mi-au zis sa îmi cumpăr un Extender. Am cumpărat și s-a extins semnalul și în living și bucătărie. Am cerut semnal și pentru dormitorul de la parter. Au venit, au tras în fir și au zis sa îmi cumpăr un router ca ei nu pun 2 routere la aceeași adresa. Am cumpărat, l-am pus în priza, am introdus firul de internet, cel ethernet l-am băgat în tv smart sa vad Netflix. Niciun rezultat deși am setat parola. Aparatul tv, telefonul, tableta vad routerul dar îmi spun ca nu e semnal de internet. Și întreb : oare acum îmi trebuie încă un Fiberhome? Cei care au adus acel fir de internet nu au făcut legătură cu Fiberhome deja existent? Sunt foarte nemulțumită de tehnicienii IT de la Digi.

    • Se instaleaza un singur echipament Fiberhome si un singur abonament prin fibra optica la aceeasi adresa. Mai departe, este datoria dvs sa va instalati echipamentele aditionale (routere, extendere, etc.) pentru a avea semnal in toata casa, in functie de suprafata locuintei. Nu este datoria tehnicienilor Digi sa ofere suport pentru echipamentele personale. Asadar, din punctul meu de vedere, nemultumirea dvs nu este fondata.

  29. Salut, aveti idee de ce este limitata viteza la 100mbs la toate dispozitivele? Verificate NIC-urile sa fie capabile de 1gb si testate diferite cabluri, cat5e si cat6, plus update la adaptor + BIOS. Am incercat toate porturile si aceeasi poveste, plus pe langa asta daca selectez 1gb full duplex nu imi mai recunoaste netul deloc.

  30. Buna seara,
    Am si eu urmatoarea problema – se da una bucata HG6544 versiune – RP2743 ma chinui de 2 saptamani sa fac port forwarding pe el – porturile 7778-7779-27016 , orice as incerca nu reusesc sa ii dau de cap . V-as fii recunoscator cu un sfat o explicatie o indrumare orice este bine venit.

    Multumesc frumos,

    • Salut Bogdan,
      Daca Fiberhome-ul nu a fost trecut in modul bridge iar pe routerul personal ai configurat modul IP dinamic, atunci singura varianta este sa te conectezi la reteaua wireless a Fiberhome-ului.
      Daca a fost trecut in modul bridge, atunci interfata Fiberhome-ului nu poate fi accesata.

      • Daca modul Bridge este activ (folosit prin LAN 1), si Wi-Fi este oprit pe acest echipament, pagina de configurare tot poate fi accesata, insa pe LAN 2. Chiar acum cateva ore am facut acest lucru.

        Butonul reset nu functioneaza de nicio culoare. Am scris acum cateva minute la Digi sa fie efectuat un update de soft la ultima versiune, poate se rezolva – atat problema cu reset-ul, cat si faptul ca certificatul pentru HTTPS este unul de test, si primesc mereu avertizari cu privire la securitate la accesarea paginii.

  31. cum pot reactiva functa wireless?din browser este imposibil pentru ca nu ma pot conecta la el, am incercat cu ip ul static pentru outside network, dar degeaba, router ul are un ip foarte ciudat
    am incercat sa l reactivez din butonul de pe router „WLAN” care la fel ca si celelalte este pus degeaba, nu functioneaza, reset ul este exact la fel

    • Interfata Fiberhome-ului se poate accesa folosind IP-ul privat 192.168.1.1 in timp ce esti conectat prin cablu la Fiberhome sau prin wireless (exclus in situatia ta, deoarece nu ai wireless-ul activ din cate am inteles). Nu va functiona folosind IP-ul public al ONT-ului.
      Daca nu reusesti, solicita la relatii cu clientii activarea wifi-ului.
      Butonul wifi nu functioneaza, asa cum ai mentionat.

    • Ti-am tradus comentariul deoarece permitem doar comentarii in limba romana (poti utiliza Google Translate).
      Ar trebui sa ai buton mic in interior unde scrie Reset, il tii apasat cu o scobitoare timp de 10-20 de secunde.

  32. Salutare,

    Aș vrea să știu dacă există vreo posibilitate de a conecta la acest router un al doilea, capabil să transmită și în 5 GHz. Am unele aparate care nu se conectează decât în 5 GHz (de ex. un telefon iPhone).
    Dacă leg un router dual-band, pot beneficia de conexiune pe 5 GHz? Dacă da, cum trebuie legat? La ce porturi?

    • Salut Florin,
      Da, poti conecta un router la Fiberhome insa este indicat sa ceri trecerea in modul bridge la Digi si sa configurezi PPPoE (folosind numele de utilizator si parola de la Digi) pe routerul personal.
      Dupa ce s-a trecut Fiberhome-ul in modul ONT, conectezi un cablu la portul 4 al Fiberhome-ului si la portul WAN/Internet al routerului personal.

  33. Salutare,

    Am o problema cu acest router pe partea wifi inca de cand am bagat fibra. Se deconecteaza la anumite intervale de timp. Am tot sunat la serviciul clienti, au intrat de cel putin 5 ori in setari, au facut updateuri, chestii, tra la la, degeaba.. tot se deconecteaza wifi la un moment dat.
    Stie cineva cei de facut? Am urmat sfaturile voastre, am intrat in setarile routerului (acestea sunt 40/20 frecventa si canal 6), asa l-au configurat ultima data cei de la digi.
    Aveti vreo frecventa si un canal care functioneaza perfect la voi, fara intreruperi pe wifi?

    Multumesc!

      • Salut Robert,

        Nu s-a rezolvat din pacate. Probabil voi achizitiona un router dedicat desi nu imi doresc sa ocup spatiu in camera cu inca un dispozitiv.
        Nu am incercat cu wifi analyzer. Cum se procedeaza: il descarc de pe net si pe urma intru in setarile routerului?

        Mersi de ajutor 😀

  34. Am un switch gigabit conectat la portul 2 si un switch ethernet conectat la portul 3. In switchul gigabit am un pc si un nas cu server dlna, in cel ethernet am 3 tv-uri smart. Problema este ca nu se poate accesa serverul dlna de pe nas pe tv-uri. La o scanare cu advanced ip scaner, nu vad decat ce este conectat in fiecare switch, ca si cum ar fi in vlan-uri separate, desi toti clientii au ip-uri din aceeasi clasa, date de serverul dhcp al routerului. Astept sugestii. Multumesc!

    • Nu stiu cum ai conexiunile facute insa retelele LAN si WLAN sunt izolate (chiar daca subnetul dat de DHCP pare acelasi, acelea sunt retele diferite, ca si cand ar fi in VLAN-uri diferite, dupa cum ai mentionat), nu poti vedea clientii LAN din WLAN sau vice-versa. Din cate am inteles de la alti utilizatori ai acest model, suportul tehnic Digi a raspuns ca nu se poate dezactiva aceasta functie (spre deosebire de alte modele unde se poate acest lucru). Totusi, nu garantez acest lucru si recomand o sesizare online pentru a verifica daca aceasta este, intr-adevar, pozitia oficiala a celor de la Digi.
      Daca informatia este intr-adevar corecta, singura varianta este sa folosesti un router personal conectat la acest ONT, trecand ONT-ul in modul bridge insa asta inseamna sa mai ai inca un echipament.

    • Am aceeași problemă. Izolarea nu e doar între WLAN și LAN, inclusiv clienții din LAN sunt izolați între ei și nu se pot vedea unul pe altul (comanda ping returnează „destination host unreachable”). Interesant e că la prima pornire a ONT-ului, când a fost instalat, puteam să fac ping de pe PC pe alt dispozitiv din LAN. După un restart nu a mai funcționat.

  35. Salut baieti, tocmai ce am primit acest rooter „FIBERHOME HG6544C” de la Digi, cand m-au pus pe fibra, problema este ca eu cand am intrat in interfata meniului a rooterului am schimbat si datele acelea de logare din gresala in meniul rooterului si am uitat userul si parola de accesare.
    Problema grava este ca nu pot reseta acest rooter din fabrica „chiar daca are acel buton de resetare” am incercat sa-l tin si 10 sec. 20 de sec. si nimic.. am citit mai sus ca e o problema ca nu se reseteaza acest rooter care nu imi pot sa inteleg de ce mai are acel buton de reset.
    Plus de asta am mai sesizat o problema la acest model se deconecteaza de la Wifi.
    Ce ar trebui sa fac ca sa revin din setariile din fabrica la acest rooter?

    • Salut Emanuel,
      Daca nu functioneaza butonul de resetare, nu ai ce incerca altceva, trebuie sa faci o sesizare catre Digi, preferabil online pe site-ul lor in sectiunea Contact pentru a ajunge direct la departamentul abilitat, in felul acesta nu este nevoie sa mai stai in asteptare la relatii cu clientii.
      In legatura cu problema cu deconectarile wifi, incearca sa setezi manual banda si canalul, este important sa nu fie lasate pe auto, ar trebui sa iti rezolve problema. Anunta-ma daca ai probleme si dupa aceasta operatiune.

  36. Buna ziua, am o problema cu routerul acesta HG6544C. daca sunt mai multe dispozitive conectate o sa se deconecteze in continuu si televizorul la inceput a mers conectat dar acum da o eroare,Am incercat sa il resetez dar nici macar butonul nu merge… am stat cu el apasat 30 de secunde in continuu