Contact Vodafone / UPC
Vodafone este unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii din Romania, furnizeaza atat servicii mobile (telefonie mobila si internet mobil) cat si servicii fixe prin preluarea companiei UPC (detinuta in trecut de Liberty Global), oferind in prezent si televiziune prin cablu, internet fix si telefonie fixa.
Pentru furnizarea serviciul de internet, Vodafone foloseste vechea retea preluata de la UPC, DOCSIS, iar abonatii acestei companii au reclamat probleme, avariile nefiind rare. Desi Vodafone a lansat de aproximativ o luna noile abonamente NET 1000 prin care ofera viteza de maxim 940 Mbps download, infrastructura utilizata este tot DOCSIS.
In acest articol vom detalia cum ii putem contacta pe cei de la Vodafone (UPC) pentru a face o sesizare sau doar pentru a solicita informatii, fie ca avem nevoie doar de un numar de contact Vodafone sau dorim sa aflam care sunt celelalte metode de contact, veti gasi in acest articol toate informatiile necesare.
Contact Vodafone / UPC
Acestea sunt toate metodele prin care ii putem contacta pe reprezentantii Vodafone:
- Sesizari, reclamatii sau informatii privind serviciile mobile – Apel la numarul +40372022222 (apelabil din orice retea, inclusiv din retelele internationale) sau *222 (apelabil din reteaua mobila Vodafone) – programul Vodafone este de luni pana vineri intre orele 08:00 – 22:00 sau sambata/duminica intre 08:00 – 18:00
- Sesizari, reclamatii sau informatii privind serviciile fixe (internet, televiziune si telefonie fixa) – Apel la numarul +40311000872 (numarul poate fi apelat din orice rete, inclusiv din afara tarii) – programul Vodafone este zilnic intre orele 07:00 – 23:00 insa duminica si in zilele libere legale sunt tratate doar problemele tehnice
- Solicitari urgente privind numarul mobil (cod puk, blocare/deblocare numar mobil) – +40372022258 (apelabil din orice retea) sau *228 (apelabil din reteaua mobila Vodafone) – numarul poate fi apelat oricand
- Numar contact persoane juridice Vodafone – servicii mobile – *221
- Numar contact persoane juridice Vodafone – servicii fixe – 0311000405
- Vanzari persoane juridice – 0739777888 – sunand la acest numar vom fi ajutati de un consultant business Vodafone pentru a contracta cel mai bun pachet – programul este de luni pana vineri in intervalul 09:00 – 17:30
- Online pe site-ul oficial Vodafone – accesam sectiunea Asistenta – Contact – Trimite-ne un e-mail – selectam tipul clientului – selectam tipul solicitarii – aici vom avea cateva intrebari si raspunsuri care ne pot lamuri insa daca dorim sa continuam cu solicitarea catre Vodafone, selectam Scrie-ne un e-mail si introducem datele obligatorii, introducand in campul Descriere cat mai multe informatii despre solicitarea noastra
- Mesaj trimis pe pagina oficiala Facebook Vodafone Romania – cei de la Vodafone ofera asistenta si pe Facebook
- Contact e-mail Vodafone servicii mobile – pentru serviciile mobile putem utiliza una dintre urmatoarele adrese, in functie de tipul abonamentului (rezidential/persoana fizica sau business/persoana juridica): persoane.fizice_ro[at]vodafone[punct]com sau persoane.juridice_ro[at]vodafone[punct]com
- Contact e-mail Vodafone servicii fixe – abonatii rezidentiali pot utiliza adresa e-mail persoanefizice_fix_tv[at]vodafone[punct]com
Contact Vodafone / UPC
Serviciile oferite de ghidul interactiv Andreea pot fi utilizate la orice ora iar daca avem o problema urgenta si dorim sa sunam oricand la Vodafone, putem apela numarul de telefon *555. Atentie! Numarul este premium iar tariful este 0.65 euro pe minut.
Numerele de contact Vodafone sunt valabile pentru Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Brasov sau orice alta localitate/zona din tara, astfel incat nu sunt diferentiate numerele pentru fiecare judet.
Contact rapid Vodafone – care este cea mai rapida varianta prin care ii putem contacta?
Din punctul nostru de vedere, cea mai rapida metoda ramane aceea de a suna la relatii cu clientii Vodafone, la unul dintre numerele mentionate mai sus. Desi uneori se poate sta in asteptare la telefon chiar si o ora, online nu garantam ca raspunsul primit va fi mai rapid.
Vodafone are un site web destul de stufos si bine pus la punct astfel incat putem afla majoritatea informatiilor de acolo. Totusi, sunt nenumarate situatii in care dorim sa aflam cum putem contacta compania Vodafone, fie pentru a solicita o informatie, fie pentru a reclama o problema tehnica.
Tot prin apel la numarul de contact Vodafone putem afla informatii financiare, cat avem de platit, care este data scadenta si de ce avem anumite sume de plata.
Printre cele mai comune probleme tehnice pentru care am dori sa ii contactam pe cei de la Vodafone (UPC) se numara problemele de semnal (atat mobil cat si semnalul TV), internetul care nu functioneaza.
Contact Vodafone Flex
Modalitatile de contact prezentate mai sus se aplica si pentru abonamentele digitale Vodafone Flex.
Asadar, daca aveti nevoie sa cunoasteti care sunt modalitatile de contact Vodafone (UPC), articolul de mai sus ar trebui sa ne ajute in acest sens. Daca aveti nelamuriri, lasati un comentariu mai jos.
Buna seara. De ce nu este semnsl Tv in Sebes. Jud. Alba?
Faceti o sesizare la Relatii Clientii.
Buna ziua,
Am un abonament : ******, BACAU, STR. * NR.*, COD ABONAT *****.Am platit factura pentru oct.2021, in valoare de 61.82 lei in saptamana 10-15 oct.2021, prin transfer bancar.In contul MyVodafone scrie ca voi primi chitanta pe adresa de e-mail : *****.Nu am primit aceasta chitanta.
Va rog sa imi transmiteti daca factura este considerata achitata.Daca nu, cum pot proceda. Daca e cazul, va trimit si un extras de cont, din care rezulta ca am achitat factura nr.*****. Va multumesc !
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Vodafone.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Vodafone (detalii in articolul de mai sus) pentru a clarifica situatia financiara.
Bună! Vreau sa plătesc factura UPC .De ce nu exista o aplicație? Chiar este atât de greu ?pana în luna august a fost bine, acum suntem a nimănui.Va rog un răspuns ptr.a știi ce am de făcut.Multumesc !
Buna Rodica,
Factura se poate achita din aplicatia MyVodafone.
salut Robert am vorbit la relatii clienti upc vodafone in legatura cu o problema care nu sa rezolvat nici la ora actuala dezinteres total fata de clienti poti sa verifici am sunat in data de 5 in 16 si 27 aprilie am vb cu trei persoane de la ei telefonic a ramas vorba ca ma suna ei inapoi nu au zis in ce an cred ca nu au credit ca ei sunt nr 1 mondial bravo vodafone tineti o tot asa daca nu ma crezi iti dau si nr inregistratrii 128 267 38 asa cum teau sunat pe tinev asa mau cautat si pe mine chiar daca ei vad pagina ta cu ce am scris nu vor rezolva problema ii doare la bascheti de clienti sincer nu stoiu dc mai stau la ei ioan din timisoara ps puteau sa mi dea bip daca nu au credit si ii sunam inapoi
Salut Ioan,
Nu pot verifica eu deoarece nu lucrez la Vodafone.
Să știți că online serviciul de relații cu clienții pentru servicii fixe e rău, am trimis 2 mailuri de când UPC a fost preluat de Vodafone, la primul de anul trecut nu am primit răspuns, iar la al doilea a răspuns un operator de la o firma care presupun că Vodafone o contractează sa răspundă, spunând că trimite problema mai departe. Cam aia a fost, de 2-3 săptămâni, nimic. Dar nici nu ii mai caut, nu are rost. Când expiră contractul caut alt operator de servicii fixe și mergem mai departe. O zi buna
La Vodafone, cea mai rapida metoda de contact ramane cea telefonica, desi uneori se poate astepta destul de mult si telefonic din cauza numarului mare de apeluri.
De ce, vodafone nu investește în fibră optică sau FTTB ca și Digi, Orange și Telekom?
Numai Vodafone poate sa iti raspunda la aceasta intrebare.