Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica
Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica – Printre cele mai reclamate companii se afla companiile care furnizeaza servicii de energie electrica, companii precum CEZ Vanzare, E.ON Energie, Enel Energie, Electrica Furnizare sau chiar Digi Energy.
Atunci cand avem o problema cu furnizarea energiei electrice, avem nevoie sa stim rapid o modalitate de a contacta serviciul de relatii cu clientii al operatorului la care suntem abonat deoarece curentul electric este un serviciu de care nu ne putem lipsi. Astfel incat, cu cat facem mai repede o sesizare cu atat se va rezolva mai repede.
Desi majoritatea am ramas abonati la furnizorul nostru de energie electrica timp de mai multi ani, piata de energie a fost liberalizata iar in ultimii ani au aparut si alti furnizori de energie electrica precum Digi, Tinmar Energy, RWE Energie, Fidelis Energy, Restart Energy One, Monsson Trading, Neptun SA, Eco2 Energy Choice, Curent Alternativ;
Cele mai intalnite cazuri in care dorim sa facem o sesizare la furnizorul de energie electrica sunt:
- probleme de furnizare a serviciului de energie electrica: situatii in care nu avem curent electric la punctul de consum si suntem afectati doar noi, sau situatii in care nu este curent intr-o zona intreaga, intr-un bloc (de exemplu: in urma conditiilor meteo nefavorabile); de asemenea, intreruperile frecvente de scurta durata sunt foarte grave deoarece ne pot afecta foarte usor dispozitivele din casa care sunt conectate la curent (nu ar fi o problema grava daca se defecteaza un incarcator sau un aparat pentru uscat parul insa atunci cand apar defecte la centrala termica, frigider sau computer, apar costuri mari pentru noi);
- reclamatii privind despagubiri pentru pagubele cauzate de catre furnizarea serviciilor de energie: desi ei au mentionat in contract ca nu sunt responsabili pentru caderi de curent care ne pot afecta aparatele din casa, daca avem intreruperi frecvente de curent pe o perioada mai lunga de timp, le-am sesizat aceste probleme iar ei nu recurg la masuri de prevenire a acestor probleme, putem sa le solicitam despagubiri pentru pagubele aduse in urma acestor caderi de curent; ei nu vor da curs acestor sesizari pentru despagubiri insa, cu dovezile sesizarilor putem sa ne adresam la OPC;
- probleme financiare: cand avem nelamuriri privind serviciile facturate;
Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica
Vom detalia modalitatile de contact pentru a stii cum sa facem o sesizare la furnizorii principali de energie electrica: CEZ Vanzare, E.ON, Enel si Electrica. Daca sunteti interesati de cum puteti face o sesizare la un alt furnizor de energie, puteti lasa un comentariu urmand sa va ajutam.
Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la CEZ Vanzare?
- Apel la 0251 929. Putem sesiza orice problema la acest numar de telefon, tot aici putem discuta despre probleme de facturare;
2. Formular de contact Cez.ro. Putem sesiza o problema sau solicita informatii completand formularul de contact de pe site-ul oficial Cez;
3. E-mail cez_crc @ cez.ro. Tot online putem detalia problema noastra pe adresa aceasta de e-mail;
4. Punct de lucru CEZ. Daca dorim sa discutam cu un reprezentan CEZ fata in fata, o putem face in unul din punctele regionale de lucru CEZ;
5. Transmitere index autocitire 0800500500. Pentru a transmite indexul autocitit trebuie sa sunam la numarul 0800500500, numar gratuit non-stop;
Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica
Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la E.ON?
- Apel la 0800800366 / 0800800900 / 0265200366. Putem reclama un deranjament EON la unul din cele 3 numere de telefon, primele doua numere sunt gratuite iar al treilea este cu tarif normal;
- Apel la 0800800929. Numar disponibil pentru urgente, 24/24 ore;
- E-mail serviciiclienti @ eon-romania.ro.
- Transmitere index autocitire E.ON. Putem trimite indexul de autocitire online pe site-ul oficial E.ON;
Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la Enel?
- Apel la 0800070809 / +40372436436. La cele doua numere de telefon putem face o sesizare pentru probleme privind furnizarea serviciilor electrice Enel, al doilea numar de telefon este util abonatilor care suna din afara tarii. Numerele sunt apelabile de luni pana vineri in intervalul 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 13:00;
- Formular online MyEnel.ro. Aici putem completa un formular online pentru solicitarea noastra;
- E-mail contacteem.ro@enel.com. Modalitate de contact Enel prin e-mail;
- Comunicare index autocitit 0800070809 / MyEnel. Indexul de autocitire se poate trimite la Enel fie telefonic, fie prin intermediul platformei MyEnel, fiind necesar sa ne cream un cont si sa ne logam;
Cum facem o sesizare pentru a reclama un deranjament electric la Electrica?
In functie de compania la care suntem abonat in zona noastra, putem face sesizari telefonice la urmatoarele numere de telefon:
Societatea de Distributie a Energiei Electrice Muntenia Nord
- Apel gratuit 08001500xx. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Buzau: 0800150038;
- Apel taxabil 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Prahova: 0244929;
Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Nord
Apel la 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Cluj: 0264929;
Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Sud
- Apel la
08008019290800500929. Putem face o sesizare la SDEE Transilvania Sud la acest numar verde de telefon; - E-mail regional. In functie de judet, avem disponibile si cateva adrese de e-mail disponibile, daca sunteti interesati de un anumit judet puteti lasa un comentariu si o sa va raspundem care este adresa de e-mail corecta;
Delgaz Grid
Pentru a afla cum poti face o sesizare pentru a reclama un deranjament la Delgaz Grid, vezi mai sus modalitatile de contact E.ON.
Cum facem sesizari, reclamatii pentru deranjamentele la energie electrica la CEZ, E.ON, Enel, Electrica
Distributie Energie Oltenia
Pentru sesizari si deranjamente la Distributie Energie Oltenia, vezi mai sus modalitatile de contact CEZ.
E-Distributie Muntenia, E-Distributie Banat, E-Distributie Dobrogea
Vezi mai sus modalitatile de contact ENEL.
Sesizari si contact Energia Gas & Power SRL
La aceasta companie avem urmatoarele modalitati de contact:
- Apel la 0219334 sau 0800500016 (TelVerde)
- E-mail office.ro@e-nergiagp.com
Gasim AICI modalitatile prin care putem face o sesizare privind serviciul Digi Energy.
In caz ca doriti sa primiti rapid un numar de telefon de contact pentru o problema cu furnizorul de energie electrica, lasati un comentariu mentionand judetul in care aveti punctul de consum cu probleme si furnizorul la care sunteti abonat (se poate afla usor de pe factura).
Bună seara! Am făcut o sesizare pentru deranjament la orele 22.15 si nici pînă la ora 01.03 nu am fost contactată de echipele de pe teren! De unde vin echipele? Din București, Satu-Mare? Raspuns operator deranjamente” veți fi contactată în cel mai scurt timp posibil ” Reclama voastră este „24/24 la dispoziția clienților ” Doar reclamă….. Serviciile voastre lasă de dorit! Dacă nu plătim suntem foarte repede atentionati, voi de nu sunteti la fel de promti, în ceea ce privește serviciile?
Doamna credeti ,ca echipele vin la deranjamente noaptea? Termenul de rezolvare al unui deranjament este de minim 48 de ore. Nici o firma de catv nu trimite echipa de tehniceni noaptea la client.
Buna ziua,
La ce furnizor de energie electrica sunteti abonata? Mai aveti aceasta problema? Nu aveti tensiune doar dvs sau problema este si pe casa scarii/la vecini (daca e vorba de bloc)? Sigurantele sunt picate?
Am mai facut o reclamatie,mi s-a spus ca voi fi contactata,dar nu s-a intamplat nimic.Revin,spunandu-va ca nu mi s-a acordat niciun fel de atentie,ci doar am fost pasata de la un tanar, la functionara de la casa, la Baia Mare in data de 20 luna aceasta,la sediul central.Problema e ca iar nu pot sa comunic prin autocitire consumul de curent ,pentru ca mi se spune ca am introdus gresit indicele.Vroiam sa aflu ce am convenit gresit la semnarea contractului,incat in lunile de vara comunicarea indicelui imi creeaza angoase.Fiindca nimeni nu e disponibil in a-mi explica acest lucru,voi face demersurile necesare transferarii la alt furnizor de curent!Pana atunci,totusi,spuneti-mi cum pot sa achit suma ce o datorez,singurul lucru care va intereseaza;asa sper sa fiti mai prompti!
La ce furnizor de energie sunteti abonata?
Noi nu reprezentam niciun furnizor, doar oferim informatii.
Buna ziua,
As dori sa ac o sesizare in legatura cu contorul . As dori o verificare a acestuia deoarece timp de aproximativ de 7 luni imi vine curentul cu sume variabile intre 50 – 100 lei (ultima luna 100 lei ) cu imobil nelocuibil ( doar de maxim 2 ori pe luna pt a controla situatia in apartament).
La sf lunii august mi s-a oprit curentul deoarece s-a gasit o factura restanta , desi pe ultimele facturi achitate nu aparea acea suma de care nu stiam ca exista , explicand ca in posta nu am gasit nici un preaviz.
Ma ajutati va rog cu un link de reclamatii pt ca la sediul din Ploiesti unde am fost nu au avut timp de mine sa imi explice situaiile la intrebarile pe care le puneam pe banii mei !
Multumesc frumos!
La ce furnizor de energie sunteti abonata? Mai sus in material gasiti datele de contact pentru toti furnizori de energie electrica din Romania.
Doresc să fac o sesizare privind abuz și furt din în sediul electrica distributie centru exploatare buzau la administrativ
Va recomand sa faceti o sesizare la Electrica insa ar trebui sa faceti si la politie daca e vorba de furtul bunurilor personale.
Buna ziua,
Ma numesc Azamfirei Dana, si locuiesc in Timisoara.In luna februarie a acestui an,contorul de energie electrica din apartament s-a stricat.Furnizorul nostru de energie electrica fiind Digi Energy am facut solicitarea catre ei sa ne rezolve problema,dar ei m.au trimis la Enel deoarece ei se ocupa de mentenanta contoarelor.Astfel incepand cu luna februarie am facut nenumarate sesizari la Enel pentru repararea sau schimbarea contorului.Chiar daca,de fiecare data, au confirmat ca vor veni,nici pana azi nu au ajuns.Vin cu rugamintea la d-voastra sa ma ajutati si sa imi spuneti ce posibilitati mai am de a rezolva aceasta problema.MULTUMESC
Buna ziua,
Mi se pare ireal sa asteptati din februarie pana acum pentru aceasta problema. Faceti o sesizare la OPC privind aceasta problema si asigurati-va ca ii anuntati si pe cei de la Enel ca ati facut sesizare la OPC.
Multumesc
Cu placere!
Buna ziua ,lângă mine este o brutărie și prin curtea mea trece o aprovizionatie de trei fazic ,unde as putea sa sun k sa se rezolve ceva să-l ieie de acolo ?
Buna ziua,
La ce furnizor de energie va referiti?
Buna ziua,
Sunt un consumator casnic din Jud Galati *,BL * si reclam faptul ca zilnic sunt întreruperi ale curentului electric cate 4-5 ore.
Totodata va aduc la cunostinta ca veti fi direct răspunzători pentru eventualele daune si de asemeni va asigur ca voi merge cu sesizarea acestui lucru cat mai departe.Nu este posibil in sec 21 sa stam fara electricitate …😡
Buna ziua,
La ce firma sunteti abonata? Noi nu reprezentam niciun furnizor de energie, doar oferim informatii.
Va recomand sa insistati cu sesizarile si sa notati numerele de inregistrare, in cazul in care se vor defecta aparatele din locuinta, sa puteti face sesizare la OPC.
din 3 in 3 zilese intrerupe furnizarea la 3 case di str,*,*,*,Voluntari Ilfov si de fiecare data cei ce vin la reparat spun ca vom avea acest lucru frecvant si nu se face nimic pt.remediere,Azi luni 1`2b august avem deja 1o ore dind nu avem curent si nu a venit nuimeni desi am anuntat deranjamentul,Rugam sa rezolvati situatiadefinitiv pt.a nu mai avea acest dezagrament. Cu multumiri
La ce furnizor de energie aveti probleme? Va recomand sa sunati la relatii cu clientii si sa faceti o sesizare, numarul ar trebui sa fie trecut pe factura.
Singura solutie insistati cu sesizarile pana vor rezolva problema sau daca puteti si aveti posibilitatea schimbati furnizorul de energie electrica.
Buna seara,
Ma numesc Burca Constantin locuiesc in Brasov si am si eu”un car de nervi”pe cei de la deranjamente sau ma rog cine se mai ocupa de necazurile oamenilor,sa va explic.
Acum ceva timp sau scos contoarele in afara apartamentelor si de atunci au inceput nervii deoarece dupa scoaterea contoarelor sa vorbit cu unul din cei de la electrica deoarece la cele patru camere erau functionale trei camere si baile,sa vorbit dinou cu un angajat au umblat pe unde au umblat a fost bine scurt timp,au plecat de la scara A ,dupa plecareiar nu a mai functionat fratele sa dus la unul din lucratori au umblat din nou unde stiu ei(meseriasi rau)si acum functioneaza doar holul de la intrare bucataria si sufrageria celelalte trei camere si baile pana in acest moment cand scriu sunt in bezna,se poate asa ceva?
Azi la ora13.54 am sunat la 0800801929 mi-a raspuns o doamna asa parca vorbea cu gura altcuiva si mai mai sa nu faca sesizarea,in fine a facut sesizarea si mult mai tarziu a aparut un”meserias”care nici nu a vrut sa vada ce lucratura au facut colegii”pai ce stiu eu ce au facut aia”ASA se vorbeste?toti ceilalti locatari au contorul acelasi bineinteles tot pe holul scarii dar ei nu au probleme,SEPOATE REZOLVA CUMVA?
Maine am sa merg la electrica sa vad ce se rezolva(daca se rezolva)daca nu am sa merg mai departe,EU MA INTREB CEI CARE AU LUCRAT LA SCHIMBAREA CONTOARELOR IN AFARA APARTAMENTULUI AR FI BUCUROSI SA STEA FARA CURENT DESI ESTI CU PLATA LA ZI?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Sper sa citesc ceva de bine in e-mail
Buna seara,
Va recomand sa faceti o sesizare la Protectia Consumatorului in care sa detaliati aceasta problema, preferabil ar fi sa aveti si numerele de inregistrare ale sesizarilor pe care le-ati facut.
Confirmare plata de 90 lei
TERMINAL ID*****
ACCEPTANT NR *******
DISTRIBUTIE ENERGIE OLTENIA 18/7/2019/ *****
BATCH NR *****
CHITANTA NR *****
RC **
COD AUTH *****
SIMBOL VARIABIL ******
SUMA DE PLATA *****
Pentru confirmarea platii trebuie sa luati legatura cu cei de la relatii cu clientii CEZ Vanzare la numarul 0251 929.
Buna ziua trebuie sa anunț un deranjament la energia electrică.unde telefonez?
Buna ziua,
La ce furnizor sunteti abonat?
Digi
Pentru a face o sesizare privind serviciile Digi Energy trebuie sa sunati la 0314004401 pentru Bucuresti/Ilfov sau 03xx400401 unde xx este prefixul judetului..
Bună ziua. Am avut o pană de curent și urma aceste pene de curent am rămas fara internet. Ce ar trebui sa fac?
Buna ziua,
Trebuie sa contactati furnizorul la care sunteti abonata pentru a face o sesizare. La ce furnizor sunteti abonata?
Buna, vreau un raspuns pt urmatoarea situatie. Am o proprietate intr.o comuna din Iasi. Zilele trecute o echipa EON s.a deplasat acolo,neanuntatnd in prealabil, decizia lor de a schimba contoarul electric care se afla pe peretele casei in exterior. Eu nu am solicitat acest lucru, adica schimbarea contoarului. Nefiind nimeni la acel imobil echipa EON, a sarit peste gard si si.au facut treaba nestingheriti. Credeti ca este normal sa intre pe o proprietate privata fara sa anunte si sarind peste gard!? Mentionez ca la imobil nu locuieste nimeni de 4 ani iar cheia o detine o familie din apropiere pt a avea grija. Multumesc, astept o parere din partea dvs, daca vi se pare corect.
Acest sait nu reprezinta nici o firma de electricitate ci ofera doar informatii. Nu este corect ce au facut cei de la EON,normal ar fi fost sa va lase un nr de telefon unde puteau fi contactati de dvs si stabileati o zi in care va aflati la acea adresa si isi faceau treaba. Asa era normal.
Buna, un nr de tel pt EOn Iasi care poate fi apelat si din strainatate as dorii. Am incercat la cele afisate dar nu se conecteaza. Am trimis si e.mail la serviciu clienti dar nici un raspuns. Mulțumesc
Daca sunati din afara tarii puneti codul tari noastre si dupa unul din nr 0800 800 366 sau 0800 800 900. Sau puneti pe un apropiat de al dvs care se afla in tara daca nu reusiti din strainatate de unde va aflati.
Buna ziua,
La EON trebuie sa sunati din afara la numarul +40265200366.
Buna
Am făcut o sesizare la telefon la enel si am nr dar unde o trimit.
Adresa e-mail de la Enel este contacteem.ro @enel.com.
buna ziua ma numesc Gheorghe din jud neamt com margineni si ai dori un numar de contact clenti dela neon
Buna ziua,
Pentru a contacta serviciul de relatii cu clientii EON puteti suna la unul din aceste numere de telefon: 0800800366 / 0800800900 / 0265200366.
Buna ziua as dori sa fac o reclamatie in legatura cu e.on furnizare de gaze?
Cum procedez?
Buna ziua,
Puteti face o reclamatie la EON pentru gaze sunand la numarul gratuit 0800800928.
Buna dimineața! Imi puteti da un exemplu pentru o sesezare la energie electrica?
Buna dimineata,
La ce operator sunteti abonata? Sesizarea nu este una tip, trebuie doar sa explicati ce problema aveti, preferabil sa dati si codul client sau codul de consum.
Asa am procedat, dar ei ne.au spus sa facem poza la contuar si sa facem o sesizare scris…unde pot sa trimit pozele cu contuarul?
La ce furnizor sunteti abonata?
Eon
Energie electrica
A venit factura dubla..cum trebuia sa ne vina…au adaugat ei 200kw in plus
Explicati situatia si trimiteti pozele la aceasta adresa e-mail: serviciiclienti @ eon-romania.ro
Multumesc frumos!
Cu placere!
Am avut contract pt. energie electrica si nu inteleg de ce din 1106.2019,
Doresc sa reiau contractul. pt furnizare energie electrica.Codul de clienti este ***** Contractul pt energie electrica este pe Oras Nehoiu,str * Bl * apt * jud. buzau
La ce furnizor aveti problema aceasta? Ati reziliat contractul iar acum doriti din nou sa va abonati?
Doamna Violetta acest sait nu reprezinta nici un furnizor de energie ci ofera doar informatii Sunati la NR 08000 70 809 Sau online Formular online MY Enel . ro
Mulţumesc frumos! Am sunat, dar am aşteptat 30 de minute… Nu se poate aşa ceva!
Stiu ca asteptati mult, dar daca nu asteptati pana ce va va prelua un operator nu o sa puteti rezolva problema si nu vor trimite tehniceni sa va schimbe contoarul. Insistati sau incercati online my enel.ro si completati formularul
Sunt abonatul Enel, VIOLETTA PETRE
STR-*, NR.**,BL.M**,SC.*,ETAJ.*,APART.*, CONSTANŢA
De ieri, 30 iunie 2019, contoarul are o problemă. Afişează Err-1.
Pentru că nu reuşesc să vă contactez telefonic, vă rog, pe această cale, să trimiteţi pe cineva, să remedieze defecţiunea!
Mulţumesc anticipat!
Cu stimă, Violetta Petre
Nu aveam curent
La ce furnizor aveti probleme cu furnizarea curentului?
Eon
Brosteni Draguseni suceava
La EON putem face o sesizare privind furnizarea energiei electrice la unul din numerele 0800800366 / 0800800900 / 0265200366.
Am avut curentul oprit toată noaptea… Iar acum nu reușesc sa aprind televizorul… Îmi cere un cod format din 3 cifre.
Ce cod va solicita mai exact? Posibil sa aveti o parola setata pe televizor.
Buna ziua am facut contract cu enel. In luna iulie nu am primit chitanta ,nu stiu unde pot sa platesc factura.Daca puteti sa ajutati.
Doamna Magdalena daca ati primit factura de la Enel puteti plati factura la orice sucursala bancara sau la un punct pay point. Daca nu ati primit factura sunati la nr Relatii Clientii 080070809 urmati pasii pentru a intra in direct cu un operator enel si ii spuneti ca nu ati primit factura.
La ce numar se sună pt deranjamente eon iasi
Domnule Pascariu nr este 0800.800 929
Buna ziua. Unde se poate face o sesizare, reclamație pt detectarea aparaturii electrice din cauza variațiilor de energie electrică
Buna ziua,
La ce furnizor de energie electrica doriti sa faceti sesizare?
Electrica
Padurea, Saulia, județul Mureș
Pentru judetul Mures puteti face o sesizare la Electrica la numarul 0265929.
In comuna Inpependenta ,str graninei nr * sunt fire cu curent rupte de la ploaie ,cazute la pamant…rig frumos sane ajutati…pericol de electrocutare
La ce furnizor sunt acele cabluri electrice?
Va rog sa remediati urgent defectiunea din localitatea Vlasinesti, jud. BOTOSANI care a dus la lipsa furnizare energie electrica pentru o serie de abonati printre care si Lebada V. Neculai.
Multumesc!
Domnule Tiberiu la ce furnizor sunteti abonat? Acest sait nu reprezinta nici un furnizor, doar ofera informatii.
buna ziua
Nr tel ,deranjamente electrica constanța
Buna ziua,
Presupunand ca va referiti la Enel Energie, numarul de telefon pentru deranjamente este 0800070809.
Bun aziua asi dori sa fac o plingera pentru funizori electrica din cugir
Buna seara,
Pentru a face o sesizare la Electrica pentru judetul Alba trebuie sa sunati la numarul 0258929.
Buna ziua.As vrea sa verificați contorul daca functioneaza bine ptr ca plătesc foarte mult peste 100 ron lunar in cazul in care am un televizor un frigider si o masina de spălat.Suntem 2 persoane nu utilizăm masina de spălat zilnic si aerul conditionat imi este frica sa-i mai dau drumul ca se învârte contorul fără oprire.Toti vecini mei au facturi între 50 -70 ron la mine depășind mereu 110 ron de foarte multe luni de zile anul cred.Va rog sa trimiteți pe cineva sa controleze.
Buna seara,
La ce furnizor sunteti abonata? Noi nu reprezentam nicio firma de energie electrica, doar oferim informatii.
Munteniei SA.
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii SDEE Muntenia Nord folosind unul din numerele de mai jos:
Apel gratuit 08001500xx. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Buzau: 0800150038;
Apel taxabil 02xx929. xx reprezinta prefixul judetului, exemplu pentru judetul Prahova: 0244929;
Buna ziua am trimis indexul gresit ce e de facut
Buna seara,
La ce furnizor ati trimis indexul gresit?
Va rog trimite-mi pe cineva sa controleze fiindca plătesc lunar foarte mult.Folosesc un tv masina de spălat nu o folosesc zilnic de aer conditionat nici nu se pune prb ptr ca se învârte contorul fără oprire.Va rog fr sa trimite-tipe cineva ptr control.
Buna ziua,
La ce furnizor de energie sunteti abonata? Noi nu reprezentam niciun furnizor, doar oferim informatii. Trebuie sa luati legatura cu furnizorul respectiv pentru verificarea problemei.
Buna ziua .
Sunt din Onesti Bacău . Și am probleme cu furnizarea de energie electrică . Mai concret in decursul zilei de azi și nu numai se ia curentul de 10-20 ori pe zi . Ce ar trebui sa fac . Mulțumesc
Buna seara,
La ce furnizor sunteti abonati?
E.ON Energie România S.A.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii EON (deranjamente) la unul din numerele 0800800366 / 0800800900 / 0265200366 si sa faceti o sesizare in acest sens. Sa luati numarul de sesizare si sa mentionati ca doriti rezolvarea cat mai rapida pentru a evita defecte aparute la produsele electronice.
Bună ziua.
Ajutor aș avea într-o problema cu Enel. Care trebuia să-mi dea un aviz în maxim 30 de zile și din februarie ma tot taraganeaza.
Buna ziua,
Va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Enel prin apel la unul din numerele 0800070809 / +40372436436. Daca tot nu veti primi un raspuns, puteti face o sesizare la Protectia Consumatorului.
Buna ziua
Nu este lumina
De ce
Buna ziua,
La ce furnizor sunteti abonat?
Buna seara, Ref. contract ******* din 12.10.2017 În urma schimbării contorului de energie din 27.03.2019 vechiul contor arăta valoarea de 3354 mai mică decât valoarea plătită de 3361. Bonul de mișcare contor este ***** din 27.03.2019. Deoarece nu se putea înregistra valoarea 0, în luna aprilie a fost înregistrat un consum de 1 Kwh. De la schimbarea contorului nu a fost efectuat nici un consum de energie. Diferența de 7 +1=8 kwh plătită în avans nu este reflectată în nici un mod. Vă rog să dispuneți ca documentele contabile să reflecte această situație. Cu mulțumiri, ******, împuternicit 0******
Buna seara,
La ce furnizor sunteti abonat?
RCS-RDS
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Energy pentru aceasta problema la numarul 0314006500.
Am o problema asemănătoare cu a lui silvio . M am trezit cu o factura la enel , cu un index eronat …in condițiile in care eu nu am mai primit facturi 2 luni de Zile, nu am transmis index și am achitat cam cât am considerat eu ca as di consumat cu i factura din Ianuarie . Pe 6 mai M am trezit cu o factura pe care aveam in index de 5600 , pe contor având index de 1100. Am făcut sesizare scrisă , cu pozează contor pe 13 mai …niciun rasp pana astăzi când M a sunat o firma de recuperări . Cum e posibil așa ceva ??? Ce pot sa fac ? Astăzi am făcut o alta sesizare pe mail ul lor cu poza de azi la contor ..
Daca nu ati primit un raspuns la sesizare in termen de maxim 30 de zile, faceti o sesizare la Protectia Consumatorului.
Dar e normal sa apeleze la o firma de recuperări? In condițiile in care nu s-a deplasat nimeni sa verifice contorul ,diferența de index fiind de peste 6000 de kw. Si cu sesizare făcută. Astăzi mi-au spus ca data scadentă pentru soluționarea reclamației mele este de 03.06.2019 si ca pana atunci nu pot avea răspuns. Data scadentă nu este termenul limita?
Normal este in cazul in care exista datorii vechi sa fie vandute datoriile la firme de recuperari. In privinta facturarii consumului nu as putea spune daca e normal sau nu, nu am acces la aceste informatii, ei trebuie sa verifice. Data scadenta este termenul limita.
buna seara
reclam citire eronata contoar .am depus reclamatie si in data 12 04 2019 la care nu am primit raspuns
la telefoane repetate sunt amanat cu cate o noua reclamatie si un nou termen.
am 1800 de lei desi am depus si poze cu index contuar
astept raspuns
azi am dat telefon din nou
Buna seara,
La ce furnizor sunteti abonat?
Enel
Daca ati facut sesizare privind aceasta situatie trebuie sa asteptati raspunsul, eventual puteti insista la serviciul de relatii cu clientii Enel pentru urgentarea solutionarii problemei.
Ma scuzați dar termenul de rezolvare au fost de doua ori nerespectate. Odată scris și o data telefonic (ultimul pe 24 05 2019)..Totul este o imensa birocrație cu o grosolana lipsa de respect fata de client. Culmea ar fi sa se calculeze penalizări și chiar întreruperea curentului de neplata(au trecut 2 luni)
Faceti sesizare la Protectia Consumatorului, poate vor ajuta ei sa urgenteze rezolvarea problemei.
Buna ziua
Am Si eu o problema cu energia electrică respectiv enel
Pot face o reclamație aici?
Buna ziua,
Puteti face o sesizare online la Enel pe pagina oficiala Facebook Enel Romania.
Cum este posibil ca, in conditiile in care electrocasnicele din casa mea sunt aceleasi de ani de zile, sa mi se factureze un consum de energie (de la o luna la urmatoarea) de 3,5 ori mai mare? Cum se poate ca electrocasnicele obisnuite din apartamentul unui om (frigider, masina spalat, televizor) plus iluminatul, sa consume 470 Kw pe luna? Adica cca. 16 Kw pe zi. Dar nu va pasa. REPET: ani de zile am avut consum electric de pana la 130 Kw, am platit facturile respective, plus regularizarile. Dar, din februarie anul acesta, am platit de 3 ori suma normala, iar dupa aceea inca 80 Kw in plus. De unde au aparut acesti Kw in plus, daca eu nu am cumparat nimic? Cum dracu’ s-a triplat (si mai mult) consumul?
Noi nu reprezentam compania Enel, doar oferim informatii.
Pentru a face o sesizare privind facturarea energiei la Enel trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Enel.
Buna ziua de doua zile sun la nr clienti si nu mi raspunde nimeni eu sunt plecata din tara si continui sa platesc facturi chiar foarte mari ce pot face?multumesc
Buna ziua,
La majoritatea furnizorilor de energie electrica puteti achita facturile si online. La ce furnizor sunteti abonata?
Nu se m ai respecta contractul ******** valabil de la 1.04.2018 energie electrica 0,48kwh
La ce furnizor sunteti abonat?
Buna ziua! Ma numesc sava vanea,locuiesc in loc ovidiu,constanta,salcamilor 12.Am platit in avans in contul enel o suma de 200 lei in data de 15.01.19 …suma care nu s.a scazut din factura emisa pe 29.01.19 si nici in contul my enel nu este inregistrata.
Am facut si sesizare online acum 2 sapt.
Am sunat la relatii cu clientii si apelul se intrerupe sau imi zice ca ar trebuii sa sun la un alt numar. Va rog sa imi spuneti cum putem rezolva problema.
Buna ziua,
Va recomand sa mai incercati sa contactati serviciul de relatii cu clientii Enel pentru a se verifica exact situatia financiara. Probabil in unele momente au un numar mai mare de apeluri.
am o problema la servici se poate !
o fact de enel din 31.12.2018.. nu o am cod eneltel ******
Daca nu ati primit factura Enel va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Enel.
Buna ziua,
o situatie mai altfel : un imobil situat in Timisoara, str. Drubeta nr.*, la 31.12.2018 am primit facturile pt ap.1,2,3,5,sad , iar pntru ap.4 nu… nu exista nici in sistem ca sa pot sa o descarc.. nu cunosc cauza.
Am observat la factura precedenta , din 06.12.2018 ca este gresit scris strada … adica strada DROPIEI in loc de DRUBETA.
Rog sa ma ajuta-ti !
VA MULTUMESC MULT !
Buna ziua,
Strada Dropiei este trecuta si pentru celelalte locatii unde a ajuns facuta? Teoretic, problemele de facturare apar atunci cand este adresa trecuta gresit. La ce furnizor sunteti abonata?
Buna ziua!
am o intrebare, daca as vrea sa platesc o factura insa nu am factura, dar stiu numele si adresa, as putea sa o platesc la orice casierie Electrica?
Buna seara,
Sunteti abonata la Electrica Furnizare?
Da
Ideea e ca mama e in spital si ar trebui platita o factura si nu am niciun cod de factura
Si voiam sa stiu cum as putea achita factura din alt oras, fara sa am factura
Din cate stiu, Electrica Furnizare nu mai are casierii, doar puncte de relatii cu clientii. In casierie se poate achita doar la terminal avand nevoie de factura. Contactati serviciul de relatii cu clientii Electrica Furnizare sa va ofere datele de pe factura pentru a alege o alta modalitate de plata.
In regula! Multumesc!
Cu placere!
Buna seara…ma uitam pe net in speranta ca gasesc un nr de telefon sa pot face o sesizare cu privire la o problemă legată de energia electrică, care a suferit o cădere… locuiesc în Dragomiresti Deal
Buna seara, la ce furnizor de energie electrica sunteti abonata?
La enel Muntenia
Pentru o sesizare la Enel puteti apela unul din numerele 0800070809 / +40372436436.
buna
am problema la energia electrica
eu am avut indexul de luna trecuta 1362 nu stiam ca se mai adauga un 3 adica este pe hartie 13625
si de la 13355 cum le am avut inainte cu o luna trebuia sa fie 13362 si imi apare 13625
si asa imi apare un consum de 200si ceva de calori
acum am pe index 13378
de ce se adauga acel 3
ca la mine indexul a fost 1362 si acum este 1378
ce sa intamplat sau nu inteleg eu bine
ma poteti ajuta
Buna seara,
Citirile indexului se dau asa cum sunt mentionate pe contor.
Buna ziua!
Unde pot face o sesizare pentru contorul de curent?…face scurt circuit de cate ori porneste un consumator de curent mai mare, cum este de exemplu cuptorul cu microunde
Buna ziua, la ce furnizor sunteti abonata?
Buna ziua!
Am trecut de curand la DIGI RDS RCS
Pentru Digi Energy puteti face o sesizare la numarul de telefon 03xx400401, unde xx este prefixul judetului.