Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC?
UPC ofera doua variante de furnizare a televiziunii digitale, prin mediabox (decodor) sau prin digital card (cartela inteligenta), aici vom detalia tot ce trebuie sa stim despre instalarea, montarea, configurarea si problemele aparute la utilizarea mediabox-ului sau a digital card-ului UPC.
Cum montez, instalez si configurez mediabox-ul UPC?
UPC ofera patru tipuri de mediabox-uri: UPC Thompson, UPC Pace, UPC Thompson cu DVR si UPC Cisco HDTV insa instalarea se face in mare parte la fel.
Pasii necesari instalarii mediabox-ului UPC sunt:
- Conectam cablul pentru televiziune in conectorul RF IN (intrare cablu).
- Conectam cablul coaxial primit impreuna cu mediabox-ul la televizor si la mediabox (RF-OUT).
- daca nu avem iesire RF-OUT, conectam splitter-ul introducand iesirea 2 a splitter-ului la intrarea RF-IN a mediabox-ului;
- la intrarea 1 (sau TV) a splitter-ului conectam cablul care vine de la priza tv; la iesirea 3 (sau IN) montam un capat al cablului coaxial oferit cu mediabox-ul iar celalalt capat il conectam la mufa de intrare a televizorului;
- Conectam un cablu SCART intre televizor si mediabox. In cazul mediabox-ului UPC Cisco HDTV trebuie sa utilizam cablul HDMI.
- Conectam cablul de alimentare al mediabox-ului la o sursa de curent;
Care sunt setarile necesare pentru configurarea si activarea mediabox-ului?
Odata ce am reusit montarea si instalarea mediabox-ului, trebuie sa-l activam. Este foarte important de stiut ca in timpul procesului de activare, mediabox-ul nu trebuie sa fie oprit.
Setarile si pasii necesari pentru activarea mediabox-ului sunt:
- Ne asiguram ca digital card-ul UPC este introdus corect in mediabox (de regula se introduce cu cip-ul metalic in partea de jos, in spate).
- Pornim mediabox-ul si selectam limba dispozitivului mediabox. Daca nu avem semnal si nu ne apare selectarea limbii, trebuie sa ne asiguram ca este pus pe modul AV.
- In acest moment o sa avem afisat statusul mediabox-ului, calitatea si puterea semnalului iar aici va trebui sa completam cateva coduri de activare pentru activarea mediabox-ului:
Locatie:
ID Retea:
Frecventa:
Aceste informatii se gasesc in lista codurilor de activare si difera in functie de orasul din care suntem.
4. In urma procedurii de activare, nivelul semnalului trebuie sa fie 100% si o sa inceapa cautarea automata a programelor tv dupa ce apasam OK. Cautarea posturilor tv se va finaliza cand va ajunge la 100%.
5. Acceptam clauzele si conditiile utilizarii serviciilor UPC.
Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC?
Dupa ce am efectuat instalarea si activarea mediabox-ului UPC, trebuie sa testam instalarea acestuia. Pentru testarea instalarii trebuie sa comutam pe canalul 999 si sa apasam tasta rosie de pe telecomanda atunci cand apare un mesaj pe ecran care ne informeaza sa facem asta. In timpul testarii conectivitatii, se vor efectua 5 teste: adresa IP modem, adresa IP mediabox, adresa MAC modem, adresa MAC mediabox si conectivitate IP. Daca la statusul unuia dintre aceste teste primim eroare, trebuie sa verificam conectica si sa reluam testul.
Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC? – Cum instalez digital card-ul (cartela inteligenta) UPC?
Inainte de a lua o cartela UPC trebuie sa ne asiguram ca televizorul nostru are slot CI+.
Pentru instalarea digital card-ului UPC trebuie sa urmam acesti pasi:
- Conectam cablul coaxial pentru semnal tv la televizor.
- Efectuam cautarea automata a programelor tv.
- Dupa finalizarea cautarii, chiar daca programele gasite nu au imagine sau sunet, introducem digital card-ul UPC in slotul CI+.
- Dupa introducerea digital card-ului lasam televizorul pornit pe unul din posturile digitale (criptate). Din acest moment va incepe procesul de activare/autorizare a cardului UPC, proces care poate dura pana la o ora, timp in care nu trebuie sa oprim televizorul.
- Ne vom da seama daca digital card-ul UPC s-a activat in functie de semnalul primit pe canalele criptate, daca dupa o ora inca nu avem semnal pe posturile criptate, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC.
In cazul in care avem mai multe televizoare putem conecta un singur televizor la serviciul UPC digital (televiziune digitala) iar celelalte televizoare vor primi semnal analogic.
Putem intalni diverse probleme cu mediabox-ul sau digital card-ul UPC, cele mai frecvente fiind urmatoarele:
- calitate slaba a imaginii sau a sunetului – aceste probleme pot fi cauzate de catre un cablu neintrodus bine intr-un echipament/splitter sau de degradarea unui cablu; daca avem conectica facuta asa cum trebuie, atunci este recomandat sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a trimite o echipa service acasa;
- nereceptionarea unui anumit canal tv – in cazul unor modificari de frecvente, aceste probleme se rezolva printr-o rescanare automata a programelor, in caz contrar este posibil ca acel program sa nu mai fie in grila de programe (modificari de grila pot aparea oricand);
- dupa instalarea mediabox-ului/ digital card-ului primim eroarea „smart card-ul dumneavoastra nu este inregistrat” – daca aceasta eroare inca mai apare dupa mai mult de 5 minute dupa instalare, atunci trebuie sa urmam acesti pasi:
- scoatem mediabox-ul din priza, asteptam 5 minute si il introducem inapoi;
- dupa ce se aprinde becul rosu al mediabox-ului, pornim dispozitivul iar daca mesajul inca exista, mai asteptam 5 minute;
- daca in continuare apare mesajul „smart card-ul dvs nu este inregistrat” atunci trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC pentru reinitializarea cardului UPC;
Cum instalez, montez mediabox-ul si digital card-ul UPC? Putem folosi oricand canalul 999 pentru a testa mediabox-ul UPC.
De obicei mediabox-ul UPC este instalat de catre echipa de instalare la instalarea serviciilor (daca acum se instaleaza aceste servicii) insa daca primim ulterior mediabox-ul si nu ne descurcam sa-l instalam/configuram, putem oricand sa contactam dept. relatii cu clientii UPC pentru a trimite o echipa de instalare acasa.
Daca aveti nevoie de informatii privind codurile de activare, compatibilitatea unui anumit model de televizor cu cardul CI+, diverse probleme sau intrebari, lasati un comentariu.
Care sunt codurile pentru ci+ pentru tv philips și samsung
Ce coduri va cere mai exact si din ce localitate sunteti? Sunt solicitate cateva coduri de zona din cate stiu.
Buna ziua!
Figurez la reteaua UPC cu doua televizoare in digital,unul cu cartela celalat cu receptor,acesta din urma reda cateva programe de doua ori.
Rog sprijin pentru solutionare.
Multumesc!
Buna ziua,
Ati incercat rescanarea programelor pe televizorul cu receptor?
Posibil receptorul defect,am facut rescanare.
Rog suport schimb acesta.
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000, noi doar oferim informatii online, nu reprezentam compania UPC.
Bună seara!
Am urmat pașii, si imi apare ca „Smart Cardul nu a fost alocat pe acest Card Digital UPC” oare ce ar trebui sa fac?
Buna seara,
Contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, posibil sa fie nevoie de reinitializarea cartelei UPC.
Am instalat un nou echipament și îmi da de 30 minute mesajul: “schimbarile sunt procesate acest proces poate dura cateva minute”
Incercati sa reluati procesul de instalare, nu ar trebui sa dureze acest interval.
mi s-a schimbat comanda dar televizorul nu porneste
va rog sa imi spuneti ce pot face
Vi s-a schimbat telecomanda si nu porneste televizorul din telecomanda? Ce model de televizor aveti? Este telecomanda de la televizor sau de la decodor? Dati mai multe detalii.
Buna! Am instalat cardul pe tv iar acum as vrea sa mut cardul pe celalalt tv,se poate? Fara sa pateasca cardul ceva?
Salut Dragomir,
Da, poti utiliza cardul UPC pe alt televizor.
Salut
Am o problemă cu mediaboxu
Salut,
Ce problema ai cu mediaboxul UPC?
Ramane blocat si cateodata cand se incarca zice ca este eroare la conexiune dar toate sunt bagate.(in priza, cablul, mediaboxul)
Ai incercat o resetare generala daca ai acces la meniu?
Buna ziua am o problema am cumparat un smart tv si nu am pe recsptor mufa de HD . Intrebarea este daca pot sa schimb la sucursala
Buna ziua,
De regula receptoarele se schimba doar daca au defecte care necesita inlocuirea. Puteti face o solicitare la serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica daca se poate face o exceptie in acest sens.
Nu pot sa setez corect TV meu. Am un starlight și serviciile celor de la UPC. Nu știu cum sa setez corect toate rubricile din modul căutare a programelor. Îmi găsește câteva programe și atât. Am căutat pe net setările corecte pentru regiunea Cluj și degeaba… Help!
Ce informatii iti sunt solicitate la cautarea programelor?
Nu am semnal la tv la anumite canale la Upc îmi cere un cod regiune in Produlesti
Pentru judetul Dambovita codul de activare UPC este 450 iar identificatorul retelei este 31433.
salut
am o problema cu televiziunea de la UPC
nu stiu daca am scris cui trebuie
de cand am introdus cardul CI+ in TV-ul nou cumparat am probleme de transmisie
cu intreruperi si pixelari
Salut Alex, pentru aceasta problema iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000.
Am o problema la media-box, imi spare ora gresita si nu merge sa schimb nici programele, adica nu pot folosi deloc telecomanda
In primul rand, ati verificat bateriile la telecomanda, eventual sa incercati cu alte baterii?
Da
Probabil este o problema cu mediabox-ul, posibil sa i se fi dus bateria aceea mica din el. Va recomand sa faceti o sesizare la UPC.
Am incercat sa sun la nr de la UPC, insa de fiecare data mi se spunea ca toti clientii sunt ocupati, ceva gen
Din cauza numarului de apeluri trebuie sa asteptati mai mult timp. Fie asteptati la telefon pana va este preluat apelul, fie faceti o sesizare online pe pagina oficiala Facebook UPC Romania sau pe site-ul UPC.
Pai ideea e ca nu am sunat de mai multe ori intr-o zi, am sunat doar o data pe zi, si asta o data la o saptamana
Eu nu ma refer la numarul dvs de apeluri. Ma refer ca suna mai multe persoane in acelasi timp, zeci, poate chiar sute, numarul de operatori UPC nu este de nivelul sutelor drept urmare trebuie sa asteptati la telefon sa va fie preluat apelul.
Cum se pot instala 2 sau 3televizoare la cablu upc
Aveti nevoie de un splitter. Daca doriti televiziune digitala, aveti nevoie de un decodor/digital card pentru fiecare televizor.
Locuiesc in loc. Dragomiresti-Deal, str. Libertatii *, jud. Ilfov. Am un media box pe care as dori sa il schimb cu o cartela, sa nu mai folosesc 2 telecomenzi. Multumesc
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a returna mediabox-ul si a ridica digital card-ul.
mediabox nu functioneaza in st by nu merge ceasul
Nu se aprinde niciun led, nimic?
Buna ziua. Am luat de la upc pachet televiziune internet si telefonie. Am 2 mediaboxuri deoarece am vrut digital pe 2 televizoare. Unul dintre ele este in camera cu routerul si pot sa il leg la el pt a functiona Replay. Celălalt este in alta camera si am văzut că există acel kit wifi booster la ei, dar nu se pare exagerat de mult 15 lei pe lună abonamentul. Ma intereseaza daca exista alta soluție, cum ar fi acel wifi repeater cu mufa care merge conectat cu cablu la mediabox?
Buna ziua, intr-adevar 15 lei pe luna pentru acel echipament este destul de mult, puteti folosi si un wifi repeater din extern pentru a-l utiliza.
Am solicitat pe 27 sau 28 Dec. sa mi se trimita un tehnician pentru punerea in functiune a unui mediabox. Mi s-a promis ca in data de 03 Ian. va veni cineva. pana la aceasta ora nu am primit nici-un mesaj ca ar veni cineva. Va rog sa-mi spuneti cand sunt programat pentru vizita unui tehnician?
Noi nu reprezentam compania UPC si nu avem acces la programarile lor. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a verifica in ce interval orar sunteti programat.
Buna ziua,facusem o rememorare a programelor si s-au memorat iintr-o ordine complet diferita de ce avusesem pana atunci dar intre timp s-a rezolvat,cred ca nu respectasem un pas din algoritmul de instalare a smartcardului.Sa auzim numai de bine.La multi ani!
Buna ziua, e bine daca s-a rezolvat. La multi ani si un an nou fericit!
Bună seara… Am un receiver cu mufă VCR și tocmai mi am cumpărat un televizor Philips cu intrare HDMI…. Ce e de făcut…!?
Bună seara… Am un receiver cu mufă VCR și tocmai mi am cumpărat un televizor Philips cu intrare HDMI…. Ce e de făcut…!?
Am fost la Media Galaxi și mi au zis că nu este asa ceva
Din cate stiu VCR e de fapt euroscart, exista adaptoare pentru asa ceva. Poate nu au ei.
Din păcate sun la UPC de 3 ore la asa zisul Serviciul Clienți disponibil 24 din 24 și nu îmi răspunde nimeni, să văd ei ce îmi propun… poate schimbă receiverul… Multumesc oricum de sfat… am sa mai încerc mâine la magazine mai specializate
Din cate stiu nu schimba receiverul daca nu este defect. Insa puteti incerca sa faceti o solicitare.
Așa am să fac… Multumesc de ajutor
Cu placere!
Buna seara!
Am achizitionat TV Smart PHILIPS si nu se poate conecta la mediabox-ul Digital Videorecorder
ce detin de la dvs- sunt vechi client UpC
Doresc schimbarea urgenta a mediaboxului … sau alta varianta…adica rezolvarea problemei!
Nu mai spun ca nici conexiunea Wireless nu functioneaza corect….complet .
Buna ziua,
Sa inteleg ca va referiti la connect box-ul pentru serviciul de internet? Daca nu functioneaza conexiunea wireless cum trebuie puteti face o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC insa nu cred ca vor inlocui connect box-ul.
Salut. Am si eu o problema cu tv dupa ce am schimbat aparatul de la upc am inlocuit cu card dar dupa instalare nu mai vede televizorul telecomanda . Am resetat tv la setări din fabrica si tot asa face.
Salut Vili,
Nu mai este recunoscuta telecomanda televizorului, nu? Deoarece telecomanda mediabox-ului nu o sa mai fie folosita din moment ce acum folosesti doar digital card-ul UPC.
Oricum, nu are legatura echipamentul UPC (fie ca e mediabox sau digital card) cu telecomanda televizorului, ai verificat bateriile?
Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti daca serviciul Replay UPC pe Horizon functioneaza. LA mine nu am avut acces la acest serviciu alatatieri si ieri (nu stiu azi) desi l-am platit
A resetat Horizon si tot nu am serviciul Replay.
Buna ziua, serviciul Replay functioneaza in reteaua UPC, nu v-a functionat niciodata sau problema este recenta? Ati incercat serviciul Replay pe unul dintre canalele care au simbolul specific serviciul Replay? Cand incercati acest serviciu pe un program ce va apare pe ecran?
A functionat mut timp acest serviciu la mine, dar in ultimile 2 zile nu am nici macar simbolul de Replay in grila de programe pe nici un canal. Nu pot incerca acest serviciu deoarece nu apare deloc simbolul de Replay.
In acest caz va recomand sa faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) pentru a verifica aceasta problema.
Am card de la upc dar ce este mai bun card dau media box orizont
Depinde ce este mai comod pentru dumneavoastra, digital card-ul UPC este mai comod deoarece nu mai folositi telecomanda mediabox-ului, folositi doar telecomanda televizorului, nu ocupa spatiu si nu consuma curent. Pe cand mediabox-ul are nevoie de o telecomanda suplimentara, are si cateva functii in plus in functie de modelul mediabox-ului insa consuma curent si este un echipament in plus care ocupa spatiu.
Buna ziua. As vrea sa stiu de ce-mi apare pe ecran „eroare smart card” de ieri dimineata. Mentionez ca factura a fost platita luni 17.12.2018
Buna ziua,
Incercati sa opriti TV-ul, scoateti smart card-ul, il reintroduceti si reporniti televizorul.
Am oprit tv. Am scos decodorul horizon din priza asa cum scrie pe ecran. Am scos si cardul. Acelasi mesaj spare
In acest caz va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente), poate se va rezolva problema prin reinitializarea cartelei.
Buna ziua! Ma numesc t. marius, fiul lui *****,titulara abonamentului cod client *****, si am o problema cu mediaboxul, standard se pare…in sensul ca am schimbat televizorul si nu mai pot sa-l programez..daca se poate sa ma ajutati, prin telefon, e-mail sau prezenta dv, va rog s-o faceti…nr meu de telefon 073*******. Multumesc!
Buna seara,
Incercati sa urmati pasii mentionati mai sus in articol pentru instalarea mediabox-ului si daca intampinati probleme va rog sa imi dati detalii la ce pas si ce problema intampinati.
Când aprind media box numi merge tv e cu pureci ce trebuie sa fac sa nu mai se întâmple asa
Verificati sa fie setat televizorul pe modul video (AV).
Pai este pe av
Posibil sa nu fie cablul bun care face conexiunea intre mediabox si TV, va recomand sa incercati cu alt cablu.
Va multumesc
Dar de când mi-am schimbat media box tv nu mai vede fără media box- ul
Daca introduceti cablul de televiziune direct in televizor nu functioneaza?
Bună ziua Robert,
Am cumpărat un TV QLED Samsung. In instrucțiuni scrie că pt. diverse aplicații trebuie să am acces la internet.Eu sunt cablat la UPC Romania și pe Ruter scrie „Dolby digital DV3 UPC media box”. Până acum, având un televizor obișnuit (tot Samsung) nu mi-am pus problema accesului la internet.
V-aș ruga să aveți amabilitatea să-mi spuneți dacă prin acest ruter pot avea acces la internet (eventual să-l schimb cu altul ?!) și care ar fi procedura de urmat pt avea accesul la internet ?
Buna ziua,
Puteti avea acces la internet insa probabil televizorul Samsung suporta doar conexiune de internet wireless, nu si prin cablu (asta puteti verifica pe televizor daca are port ethernet sa puteti introduce un cablu de internet). Altfel, va puteti conecta wireless daca aveti un router wireless. Mediabox-ul este pentru televiziune, nu este un router.
Am achiziționat un televizor Samsung Smart HDR 101C model UHDUE40NU7122KX LED 4K, nu este compatibil cardul UPC. Aștept un răspuns
Din cate vad, acel televizor suporta CI+, ai incercat sa introduci cardul UPC in TV si nu a functionat? Daca nu a functionat, ce eroare a aparut?
Buna ziua , folosesc mediaboxul horizon de la upc fără ci…ieri am facut niste modificari prin camera si am scos aparatul din priza …după ce am pus inapoi si am deschis tv ul imi da asa ” eroare smart card „…ce pot sa fac ?cum as putea sa resetez aparatul sa ii fac iar setările?Dacă poate cineva sa ma ajute va rog frumos. Multumesc
Buna ziua,
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente).
Mediabox hd digital îmi afișeazã= Load și așa rămâne pe căutare .L-am oprit și l-am lăsat și o oră ,degeaba când l-am repornit la fel caută și atât.Ce pași trebuie să urme pentru remedierea problemei.Schimarea mediabox etc.
Puteti accesa meniul mediaboxului? Daca nu puteti, trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru schimbarea mediabox-ului.
Buna ziua. Am luat un mediabox hd de la upc din Romania. Am antena instalata deja. Am introdus cablul hdmi in receiver si in tv. Am introdus cablul tv in receiver. Am introdus codul Sucevei la instalare, insa semnalul mrmeu este 0 si imi spune ca nu gaseste nici un program. Tb sa jntroduc cablul coaxial in receiver si in tv pt a avea semnal? Mentionez k sunt in Birmingham, Uk
Ce setari ar tb sa fac, ca sa pot sa fac instalarea corecta?
Buna ziua, eu stiu ca UPC Romania are doar cablu tv si decodoare pentru cablu, divizia lor din Romania este Focus Sat. De la Focus Sat ati luat un decodor? De unde l-ati primit mai exact?
Buna ziua! De curand am cumparat un Smart Tv .In magazin avea imaginea perfect clara iar acasa foarte proasta iar programele sunt foarte putine .40 din 100…Ce pot face sa am o imagine clara si toate programele?!
Buna ziua,
Aveti un mediabox sau un digital card de la UPC? Deoarece aveti nevoie de unul din aceste echipamente pentru a receptiona si programele codate in reteaua UPC pe digital.
BUNA ZIUA! AM CUMPARAT UN TV NOU SI NU STIU SA/L CONECTEZ
MA PUTETI AJUTA, VA ROG ?
NU AM UN MANUAL IN LB ROMANA
E UN PFILIPS 6500ER SERIE SI AM ABONAMENT LA UPC
PROBLEMA E CA PANA ACUM AM CONECTAT TV LA RICEIVER PRINTR/O MUFA CU MULTE PICIORUSE/SCART/ IAR ACUM ACEST TV NU ARE ASA CEVA
Buna ziua,
Conectati receiverul la TV prin cablul HDMI daca nu puteti sa il conectati prin cablul scart.
Buna seara ,am o probleme cu tv ,l am avut oprit ,si acum am l am pornit si imi apare setari initiale si imi cere niste coduri la UPC in Bragadiru Ilfov !!
Buna seara,
In functie de ce va cere, acestea sunt codurile de activare pe care trebuie sa le introduceti pentru Bragadiru, Ilfov la UPC:
-cod de activare UPC: 010;
-identificator retea: 31417;
-frecventa: 306000;
-cod de regiune: 1;
-rata symbol: 6900;
-modulatie: 256 QAM;
Am introdus codurile si acum imi scrie ca smart cardul a fost suspendat pt neplata !!Plata am facut o !!
Gata a pornit !!Multumesc frumos pt ajutor !!
Cu placere!
Sunt utilizatorul a trei C.I. Unul dintre ele, care a fost înlocuit în urmă cu ceva timp (nu mai știu exact când), acum face din nou probleme în funcționare. Respectiv, anumite posturi din grila de programe, sunt nefuncționale în anumite perioade , apărând pe ecran – ”Smart Cardul nu este introdus”. Ce pot să fac ca să rezolv această problemă ?
În altă ordine de idei, vă aduc la cunoștință faptul că la data de 01-10-2018, am sunat la Departamentu vânzări al UPC pentru a mă interesa de o grilă de programe din oferta dvs. primită pe adresa de mail. Mi-a răspuns un bărbat și mi-a spus că acele oferte sunt valabile doar pentru noi abonați și că va transfera solicitarea mea către un alt departament și de acolo voi fi sunat în aproximativ două săptămâni cu și mi se va face o ofertă personalizată. Au trecut 17 zile și nu m-a sunat nimeni. Oare angajatul de la vânzări m-a păcălit ? !!!
Aștept un răspuns din partea dvs.
Mulțumesc !
Probabil trebuie sa fie inlocuit din nou digital card-ul respectiv.
Cat despre acea oferta personalizata va recomand sa contactati din nou serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a se verifica acea cerere pe care ati facut-o.
Noi nu suntem UPC si, din pacate, nu va putem ajuta cu aceste doua situatii.
Buna ziua. Am doua televizoare acasa. La unul dintre ele, o plasma Horizon, intampin urmatoarea problema: cand incerc sa-l deschid imi apare un mesaj ref. la cartela smart, apoi imi cere ca sa introduc codul pin.
Buna ziua,
Ce mesaj va apare, mai exact?
salutare
mi-a aparut din senin o eroare la tv <>
ce e de facut?
Salut,
Incearca sa scoti digital card-ul, sterge-l cu un material textil pe partea aceea cu cip-ul si reintrodu cartela. Daca problema este aceeasi, iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente). Fie trebuie reinitializata cartela, fie este defecta.
Vreau sa conectez un tv full hd Philips.
La ce doriti sa conectati televizorul, la cablu tv, la un decodor/mediabox, la alt echipament? Ce pasi ati facut pana acum si unde ati intampinat probleme, sau de ce informatii aveti nevoie?
Sunteti abonat UPC?
Dati mai multe detalii.
Salut
Cum pot porni risaivaru dupa o pama de curent
Nu se mai aprinde mediabox-ul? Ati incercat din telecomanda?
Da a ramas pe rosu anchis
Incercati sa-l porniti din telecomanda decodorului si sa va asigurati ca aveti baterii la telecomanda.
A fost o pana de curent si ieri a mers perfect
Posibil sa fie defect mediabox-ul in urma acelei caderi de curent, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, vor inregistra o sesizare si vor trimite o echipa service acasa.
Oh Multumesc
Cu placere!
Bună ziua, am o întrebare la dumneavoastra, am o problema cu receiver ul de la UPC îmi arata lipsa semnal pe televizorul unde este receiver ul și pe celălalt fără receiver merge programele și internetul funcționează îmi puteți spune ce sa fac?
Buna ziua, ati incercat sa reporniti mediabox-ul? Incercati asta si sa va asigurati ca tv-ul este pe modul AV.
Mie îmi apare aici doar hdmi și cablu
Selectati HDMI.
Și când dau pe hdmi îmi arata lipsa semnal și zice sa încerc pe alte intrari
Cablurile sunt introduse cum trebuie, ati modificat ceva recent?
Nu am umblat la el deloc
In cazul acesta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sesiza aceasta problema, se va verifica problema dvs si daca o sa fie nevoie o sa ajunga o echipa service acasa.
Nu îmi funcționează telecomanda de la mediabox chiar daca i- am schimbat bateriile,mi s-ar putea schimba?
Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, ei vor stabili daca este nevoie sa ajungeti intr-un sediu UPC pentru a schimba telecomanda sau daca se poate sa trimita o echipa la domiciliu sa va aduca o alta telecomanda. De regula aceste echipamente se schimba in sediu.
Buna dimineata.Ieri mi s-a instalat serviciile de cablu pe linga cele de internet pe care la aveam si dupa citeva ore de functionare tv unde este instalat mediaboxul nu primeste semnal ….am incercat tot ce am stiut sa fac conform instructiunilor din carte inclusiv pornirea tv cu telecomanda upc….am dat scanare pentru canalele tv dar dupa ce tv cauta canalele la final apare ..nu exista semnal..verificati conexiunea de la antena..si tot asa,,,Precizez faptul ca la celelalte tv fara mediabox nu sunt probleme.De asemenea am primit pe telefon mesaje ca mi s-a trimis contractul ptr semnare in e-mail dar nu-se regaseste ….!Va rog sa -mi rezolvati repede aceste solicitari sa pot beneficia deplin de serviciile dv…semnalul este excelent,incomparabil cu cel ce l-am avut de la alt furnizor de cablu….Va multumesc.
Buna dimineata,
In primul rand, noi nu suntem UPC, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Mediabox-ul v-a fost conectat de catre un instalator sau l-ati conectat dumneavoastra?
Se reseteaza media boxul can dau pe canalulAXNspin ,de fiecare data.
Fie este o problema temporara care se poate rezolva printr-o revenire la setarile din fabrica, fie este un bug software. Va recomand sa incercati o revenire la setarile fabricantului iar daca problema este aceeasi, sa faceti o sesizare la UPC pentru verificarea/inlocuirea mediabox-ului.
Salut cum instalez un media box
Salut,
Pasii necesari instalarii mediabox-ului UPC sunt:
Conectam cablul pentru televiziune in conectorul RF IN (intrare cablu).
Conectam cablul coaxial primit impreuna cu mediabox-ul la televizor si la mediabox (RF-OUT).
daca nu avem iesire RF-OUT, conectam splitter-ul introducand iesirea 2 a splitter-ului la intrarea RF-IN a mediabox-ului;
la intrarea 1 (sau TV) a splitter-ului conectam cablul care vine de la priza tv; la iesirea 3 (sau IN) montam un capat al cablului coaxial oferit cu mediabox-ul iar celalalt capat il conectam la mufa de intrare a televizorului;
Conectam un cablu SCART intre televizor si mediabox. In cazul mediabox-ului UPC Cisco HDTV trebuie sa utilizam cablul HDMI.
Conectam cablul de alimentare al mediabox-ului la o sursa de curent;
In articol gasesti aceste informatii cat si informatiile necesare pentru activarea/configurarea mediabox-ului.
Daca intampini probleme la un anumit pas, detaliaza unde te incurci.
buna ziua
am o problema cu mediaboxul upc
imi apare mesajul schimbarile sunt procesate acest proces poate dura cateva minute
problema persista de ieri dupa masa
si de atunci nu si-a revenit
este un mediabox model DC621KU
Buna ziua, ati incercat sa scoateti mediabox-ul din priza si sa il reporniti?
da, desigur
Posibil ca acel mediabox sa aiba un defect software. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sesiza aceasta problema.
buna dimineata, mediaboxul, la adresa/contractul din com brebu, jud prahova, nu mai functioneaza!!!!multumesc.
Buna dimineata, in ce sens nu mai functioneaza mediabox-ul, nu mai aveti semnal? Ati incercat si fara mediabox pentru a vedea daca aveti semnal pe cablu analogic? Incercati sa scoateti si sa reintroduceti echipamentul in priza.
va salut, da am incercat si am semnal analog, l-am scos si reintrodus in priza , dar fara succes, multumesc.
In acest caz va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC Prahova (deranjamente).
Bună seara, am și o intrebare
Astăzi a venit un băiat de la UPC sa îmi monteze media box – ul pt a avea mai multe canale pe televizor,am ajuns acum acasă și nu am programele care le-am discutat cu doamna la telefon adică am aceleași programe pe care le aveam și înainte deși am modificat abonamentul
Îmi puteți spune de ce nu îmi arata programele
Buna seara,
Pasii care trebuie urmati pentru configurarea mediabox-ului (in caz ca nu au fost facuti de catre instalator) sunt:
Ne asiguram ca digital card-ul UPC este introdus corect in mediabox (de regula se introduce cu cip-ul metalic in partea de jos, in spate).
Pornim mediabox-ul si selectam limba dispozitivului mediabox. Daca nu avem semnal si nu ne apare selectarea limbii, trebuie sa ne asiguram ca este pus pe modul AV.
In acest moment o sa avem afisat statusul mediabox-ului, calitatea si puterea semnalului iar aici va trebui sa completam cateva coduri de activare pentru activarea mediabox-ului:
Locatie:
ID Retea:
Frecventa:
Pe ce canal trebuie sa pun smart cardul dupa configurare?
Trebuie sa comutati pe 999 pentru testarea conectivitatii iar ulterior puteti sa utilizati mediabox-ul pe orice program.
nu am putut sa activez conexiunea scart.
operatoarea, foarte slaba profesional nu a putut sa ma lamureasca. m-am conversat sambata seara , probabil ora 20 21 in afara de cod regiune , nu a stiut nimic. a incercat sa ma convinga ca nu pot functiona simultan, absolut idiot pt ca alte echipamente nu au aceasta problema. accept sa pot lucra alternativ pe conex. hdmi si scart, dar nu am putut sa activez sub nici o forma scart-ul. prospectul spune ca scart-ull functioneaza cu pierdere de definitie dar asta este problema mea. faptul ca instr. primite sustin ca functioneaza amandoua, ar fi reclama mincinoasa. amarata de la call center, sugera sa intreb eventual vecinii sau sa chem ceva service pe care sa-l platesc. nu e vorba de bani. nu vad de ce sa platesc service la o o reclama mincinoasa. renunt la contract daca trebuie sa platesc si 1 ron. eu in 1993 am fost director la storm tv ploiesti precursoare upc un an si nu tratam asa reclamatiile. am lucrat 15 ani pe platforme de foraj marin in golful persic si la mutarea platformei eu rezolvam antenele tv si internet. poate v-am plictisit dar as dori sa rezolv problema la upc , nu la altii. meci daca ati avut rabdare sa cititi si rezolvati problema.
Daca ati conectat cum trebuie cablul Scart (ceea ce sunt sigur ca ati facut), ar trebui sa functioneze.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC si sa mentionati ca doriti o echipa de instalare pentru a va configura mediabox-ul prin scart, mentionand doar ca nu va pricepeti. Sunt obligati sa va ofere asistenta.
Aparent o disfunctionalitate legata de mediabox, constatata de dimineata
As dori sa discut cu cineva de la interventii/ tehnic etc
Buna ziua, ce problema aveti mai exact cu mediabox-ul? In ce sens nu functioneaza?
In momentul acesta nu raspunde la nici o comanda, nici remote nici direct. E mort. Si nu afiseaza nimic
Ati incercat sa-l opriti si sa-l reporniti?
Da, insa nu a mai pornit
Nu prea aveti ce sa ii mai faceti in acest caz, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC, cel mai probabil este defect acel mediabox si trebuie sa fie inlocuit, posibil sa se fi ars sursa.