Cum ma abonez la serviciile Digi (RCS – RDS)?

Deoarece am primit in repetate randuri intrebarea „cum ma abonez la serviciile Digi?” vom detalia in acest articol tot ce trebuie sa stim pentru a ne abona la serviciile Digi (RCS – RDS). Compania Digi ofera servicii complete de telecomunicatii: televiziune (prin cablu sau satelit), internet, telefonie fixa, telefonie mobila, internet mobil si energie electrica.

Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
-ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
-apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
-facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
-pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

Care este cea mai rapida modalitate de abonare in reteaua Digi (RCS – RDS)?
Cea mai rapida modalitate prin care ne putem abona la Digi este sa ajungem intr-un punct de lucru cu actul de identitate, semnam contractul acesta fiind activ pe loc. Daca facem o comanda online sau telefonic pentru a ajunge un agent de teren la domiciliu, dureaza pana ajunge acel agent de teren iar dupa ce semnam mai dureaza o mica perioada pana este procesat contractul. In schimb, in punctul de prezenta contractul se proceseaza in baza de date Digi pe loc. Aceeasi situatie se aplica si in cazul in care dorim portarea unui numar, cererea de portare este inregistrata pe loc daca o facem intr-un punct de lucru Digi.

Indiferent ca este vorba de televiziune, internet sau telefonie, abonarea la serviciile Digi se face avand actul de identitate fara acte suplimentare. Contractul de proprietate al imobilului este necesar doar in situatii speciale (exemplu: cand exista minim 2 contracte cu datorii neplatite la o adresa iar titularul imobilului doreste sa semneze un contract pe aceeasi adresa).

Cum ma abonez la serviciile Digi (RCS – RDS)?

Procedura de abonare in reteaua Digi (RCS – RDS) este una simpla si este recomandat sa o facem intr-un punct de lucru, fiind cea mai rapida modalitate si avand avantajul ca putem discuta fata in fata cu reprezentantul comercial Digi despre orice neclaritate/informatie dorim. In plus, punctele comerciale Digi nu mai sunt la fel de aglomerate precum erau pana acum 3-4 ani. O lista completa cu punctele de prezenta din fiecare judet gasim pe site-ul Digi Romania.

Lasati comentariu cu orice intrebare aveti despre abonarea in reteaua Digi.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

583 COMENTARII

  1. >>>Buna seara,
    Schimbarea numelui beneficiarului se poate face dar trebuie sa fie si titularul contractului prezent. Pe ce motiv ati fost refuzat?>>>
    Pentru ca se poate face numai la Abonati prin Cablu. A sunat Doamna la Callcenter si ma spus nu se poate pe Satelit. A fost si titularul de fata. Eu am avut si de la Primarie Adeverinta de Domiciliu in Localitate.

    Cu Stima.

  2. bună,stau in chirie o doar lună și e montata toată aparatura pt Digi doar că proprietarul nu face contract pt că îl va da în chirie și să nu plătească cum e normal..as putea face un contract minim,tip maxim 2 luni? eu dețin pe alta adresă un contract pt antena satelit.

    • Nu se poate face contract doar pentru 2 luni, ci minim un an. Daca o sa stati doar 2 luni numai cu ajutorul proprietarului puteti avea cablu sa faca dansul contract dar minim un an.

    • Salut Florin,
      Poti face un contract fara perioada contractuala insa te costa taxele de instalare mult si nu merita, mai bine il faci pe un an.
      Daca te muti in aceasta perioada, poti solicita transferul serviciilor la adresa unde te muti.
      Poti semna contractul si pe numele tau doar daca nu sunt 2 contracte cu datorii/echipamente nepredate la acea adresa. Daca sunt 2 contracte in situatia mentionata, doar titularul va putea face contract.
      Ma anunti daca ai nevoie de clarificari.

  3. Buna seara.Recent am cumparat o casa unde avem abonament rcs rds pe care am vrea sa l preluam.Stiu ca trebuie sa fie de fata si titularul abonamentului care nu e de gasit.Cum as putea proceda?Va multumesc anticipat

    • Buna ziua,
      Presupunand ca va referiti la punctul de lucru din Bucuresti, programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 09:00-20:00 sau sambata intre 09:00-14:00.

    • Buna ziua,
      Pentru a primi un telefon de la Digi e nevoie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi, sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau sa faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania.

    • Ce servicii va intereseaza? Nu exista infrastructura pentru serviciile prin cablu in Dragu, Salaj, puteti beneficia doar de televiziune prin satelit si telefonie mobila 3G (voce).

    • Buna dimineata,
      Puteti sa va abonati in reteaua Digi prin una din urmatoarele modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna ziua,
      Puteti sa va abonati in reteaua Digi prin una din urmatoarele modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Puteti sa va abonati in reteaua Digi prin una din urmatoarele modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

  4. Buna dimineata

    Avind in vedere ca nu locuiesc in Romania dar, vin periodic in vacanta as dorii sa stiu daca pot sa fac un contract online ,pt tv si internet pe o perioada determinata si sa platesc in dolari in asa fel ca atunci cind ajung sa am instalat si internetul si tv. Bineinteles ca la domiciliu e cineva care va da acces lucratorilor.

    Va multumesc

    • Buna dimineata,
      Puteti face un contract online, plata facturilor se poate face cu un card bancar, facandu-se conversia in lei. Pentru instalarea serviciilor poate fi oricine acasa.

  5. Bună ziua. Locuiesc in acelasi apartament cu fostul sot. Avem abonament la digi, trei telefoane…eu, fostul soț și copilul. Fostul sot a mai luat o cartelă cu abonament tot de la digi. Problema este că el nu plăteste abonamentul iar eu, ca să nu rămân fără net, telefon plătesc toată suma. Se poate împărți abonamentul? Adică eu cu abonamentul meu și el cu partea lui? Mulțumesc

    • Buna ziua,
      Nu, nu este posibil sa fie facturat abonamentul, singura modalitate este sa ajungeti amandoi intr-un punct de lucru Digi si sa preluati abonamentul dvs pe numele dvs. Astfel, facturile se vor emite separat si nu mai depindeti de intregul contract.

    • Puteti sa va abonati in reteaua Digi prin una din urmatoarele modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna ziua,
      Da, puteti beneficia de serviciile Digi in Metes, Alba.
      Puteti sa va abonati in reteaua Digi prin una din urmatoarele modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Puteti sa va abonati in reteaua Digi prin una din urmatoarele modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • V-am mai raspuns la aceasta solicitare si acum cateva luni.
      Abonarea in reteaua Digi se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Abonarea in reteaua Digi se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

  6. Buna ziua as vrea si eu sa bag internet wifi cu televiziune cu tot digi poate sa vina cineva sa se deplaseze la noi
    Sau imi dati un număr de telefon

    • Buna seara,
      Abonarea in reteaua Digi se poate face prin una din urmatoarele modalitati:

      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

  7. Buna ziua
    am o garsoniera data in folosinta unor prieteni, iar ei doresc sa isi faca abonament de internet si cablu la rds, pe numele lor
    este necesar sa il insotesc ?
    nu are documente de sedere la aceasta adresa
    eu am contractul casei, eu fiind propietar
    ei pot veni sa isi faca aboanemnt la dvs fara actul de spatiu?
    fara mine?
    multumesv

    • Buna ziua,
      Contractul poate fi semnat fara prezenta titularului si fara a avea dovada ca locuiesc la acea adresa, completeaza o declaratie pe proprie raspundere ca locuieste la acea adresa. Insa, aceste lucru este posibil daca nu sunt alte contracte cu datorii/echipamente nepredate la acea adresa.

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 3 modalitati:

      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna ziua,
      De ce doriti doua abonamente? La Internet veti primi un router din care sa conectati si alte calculatoare atat prin cablu cat si wifi iar pentru cablu se pune un splitter si se conecteaza mai multe televizoare.

      • Problema este ca in locatie este un abonament al fostilor chiriasi, iar noii chiriasi ar trebui sa-si faca altul
        Fostii chiriasi au plecat cu tot cu aparatura
        Si au contract in derulare

    • Puteti sa va abonati la RCS – RDS daca exista acoperire in localitatea dumneavoastra. Parerea mea personala este ca serviciile RCS – RDS sunt mai bune in raport calitate/pret decat serviciile NextGen. Depinde ce servicii doriti, ce programe va intereseaza, etc.

      • Sunt pe comunitate lucrez .adică înafara romanie cum as putea?
        Undeva la 14 -16 euro luna
        Sa pot beneficia de roming
        Minute si internet

        • Digi nu are abonamente cu beneficii roaming incluse, astfel incat platiti abonamentul lunar (cel mai mare abonament este Digi Mobil Optim Nelimitat la 5 euro) insa pentru a utiliza roamingul trebuie sa platiti fiecare minut si MB de date consumat. Ce-i drept, in UE si SEE tarifele sunt foarte avantajoase, acum depinde cat doriti sa-l folositi.

          • In mod normal o cerere de portare se poate face doar intr-un punct de lucru Digi, insa daca nu va intoarceti curand in tara, puteti face o comanda online pentru a verifica daca se pot face actele online in situatia dvs.

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 3 modalitati:

      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 3 modalitati:

      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna seara,
      Ce servicii doriti sa contractati la Digi?
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 3 modalitati:

      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna ziua,
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 3 modalitati:

      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      -pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna ziua,
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 3 modalitati:
      -ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      -apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      -facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 3 modalitati:
      ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

    • Buna seara,
      Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 3 modalitati:
      ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
      apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
      facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
      pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

  8. Buna ziua,
    Pentru o locatie/rezidenta din jud.Alba(rural) pot incheia un contract de servicii la o filiala din mun.Cluj unde am domiciliul?
    Daca nu, cum se poate proceda(pe mail, telefonic,etc) fara sa ma deplasez in judetul unde este locatia de interes?
    Mai ales ca avem mai multe contracte cu RCS RDS la mai multe locatii in Cluj-Napoca.

    Multumesc,

    • Buna seara,
      La sediu puteti semna un abonament pentru judetul Alba doar intr-un punct de lucru din Alba. Puteti solicita telefonic la relatii cu clientii Digi 0314004600 sa ajunga un agent de teren acasa sau puteti face o comanda online pe site-ul Digi.

    • Nu inteleg exact, la ce modificari la computer va referiti? Doriti sa va abonati la internet de la Digi fara sa schimbati ceva pe calculator? E posibil sa fie nevoie sa fie facute mici setari pe computer insa veti fi ajutat de catre instalatorii Digi.

    • Pentru a va abona la serviciile Digi trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi, sa faceti o comanda telefonic la serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau o comanda online pe site-ul digi Romania.

    • Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a va abona la telefonia mobila de la Digi trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi, sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau sa faceti o comanda online.

  9. Sunt abonat orange de foarte multi ani Acum as dorii portare in reteaua rcs rds , abonament si achizitionarea unui telefon performant. Problema mea este ca sunt f.greu transportabil. Locuiesc in BUCURESTI sos. PANTELIMON nr * bl.* sc.* et.* ap.*, f. aoroape de un centru rcs rds. As fi f.indatorat daca un reprezentant al dvs. m-ar vizita si as putea semna contractul.
    Cu mii de multumiri anticipate

    • Noi nu reprezentam compania RCS – RDS, doar oferim informatii in anumite limite.
      Pentru a ajunge un agent de teren comercial Digi in vederea semnarii contractului va recomand sa sunati la numarul 0314004600 sau sa faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania.

  10. Buna ziua .. as dori si eu sa fac un abonament digi tv si net si as vrea sa stiu daca veniti la mine acasă direct … Va dau strada Sos Stefan cel mare Nr * Bloc * Scara * AP * … Si va las si nr meu de telefon 07***** o zi bună va doresc.

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a ajunge un agent de teren Digi la domiciliu in vederea semnarii contractului trebuie sa faceti o cerere telefonic la numarul 0314004600 sau online pe site-ul Digi Romania.

    • Pentru a va abona la RCS – RDS trebuie sa ajungeti intr-un punct de lucru Digi (RCS – RDS), sa sunati la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS sau sa faceti o comanda online pe site-ul Digi.

  11. Sunt deja clientul dumneavoastră dar sunt înregistrat în România și plătesc acolo. Acum nu îmi mai funcționează și vreau sa renunț la contractul în România și vreau să mă abonez în Italia Torino. Cum trebuie să procedez?

    • Noi nu reprezentam compania Digi, doar oferim informatii.
      Pentru a va abona la Digi Mobil Italia trebuie sa luati legatura cu unul din distribuitorii Digi Italia, gasiti o harta cu distribuitorii pe site-ul Digi Mobil Italia. In ce localitate/zona va intereseaza?