Cum ma abonez la serviciile Digi (RCS – RDS)?

Deoarece am primit in repetate randuri intrebarea „cum ma abonez la serviciile Digi?” vom detalia in acest articol tot ce trebuie sa stim pentru a ne abona la serviciile Digi (RCS – RDS). Compania Digi ofera servicii complete de telecomunicatii: televiziune (prin cablu sau satelit), internet, telefonie fixa, telefonie mobila, internet mobil si energie electrica.

Abonarea in reteaua Digi (RCS – RDS) se poate face prin 4 modalitati:
-ajungem intr-un punct de lucru Digi cu actul de identitate (BI/CI);
-apelam numarul de telefon pentru clienti noi 0314004600;
-facem o comanda online pe site-ul Digi Romania; online putem face comanda fie logati in Contul Meu – Serviciile mele, fie fara sa fim logati in cont;
-pe pagina oficiala Facebook Digi Romania;

Care este cea mai rapida modalitate de abonare in reteaua Digi (RCS – RDS)?
Cea mai rapida modalitate prin care ne putem abona la Digi este sa ajungem intr-un punct de lucru cu actul de identitate, semnam contractul acesta fiind activ pe loc. Daca facem o comanda online sau telefonic pentru a ajunge un agent de teren la domiciliu, dureaza pana ajunge acel agent de teren iar dupa ce semnam mai dureaza o mica perioada pana este procesat contractul. In schimb, in punctul de prezenta contractul se proceseaza in baza de date Digi pe loc. Aceeasi situatie se aplica si in cazul in care dorim portarea unui numar, cererea de portare este inregistrata pe loc daca o facem intr-un punct de lucru Digi.

Indiferent ca este vorba de televiziune, internet sau telefonie, abonarea la serviciile Digi se face avand actul de identitate fara acte suplimentare. Contractul de proprietate al imobilului este necesar doar in situatii speciale (exemplu: cand exista minim 2 contracte cu datorii neplatite la o adresa iar titularul imobilului doreste sa semneze un contract pe aceeasi adresa).

Cum ma abonez la serviciile Digi (RCS – RDS)?

Procedura de abonare in reteaua Digi (RCS – RDS) este una simpla si este recomandat sa o facem intr-un punct de lucru, fiind cea mai rapida modalitate si avand avantajul ca putem discuta fata in fata cu reprezentantul comercial Digi despre orice neclaritate/informatie dorim. In plus, punctele comerciale Digi nu mai sunt la fel de aglomerate precum erau pana acum 3-4 ani. O lista completa cu punctele de prezenta din fiecare judet gasim pe site-ul Digi Romania.

Lasati comentariu cu orice intrebare aveti despre abonarea in reteaua Digi.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

583 COMENTARII

    • Trebuie sa luati legatura cu cei de la Digi pentru a va abona, faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania sau va duceti intr-un punct de lucru Digi.

    • Puteti suna la relatii cu clientii Digi Salaj la numarul 0360400414 sau faceti o solicitare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

    • Trebuie sa luati legatura cu cei de la Digi pentru a va abona, faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania sau va duceti intr-un punct de lucru Digi.

    • Puteti sa va abonati in 3 variante. Online pe saitul Digi Romania 2 Telefonic la nr 031 400 4600. 3 Intr-un sediu digi din localitatea dvs.

  1. Buna ziua,
    As dori un abonament de TV intrun bloc unde este cablat . Mentionez ca sant proprietarul acelui imobil si doresc sa l inchiriez.
    Astept un raspuns cat se poate de repede.
    Cu consideratie,

    • Buna ziua,
      Trebuie sa luati legatura cu cei de la Digi pentru a va abona, faceti o comanda online pe site-ul Digi Romania sau va duceti intr-un punct de lucru Digi.

    • Nu avem informatii in acest sens.
      Probabil vor trimite agenti de teren in zona sa imparta pliante si sa contacteze clientii pentru contracte atunci cand vor avea retea activa in localitate.

  2. La comanda online mi se cere sa completez un camp cu COD CLIENT eu nu am cod fiind nou. Cum procedez? Am sunat la nr de telfon. Mi s-a zis dau comanda online😣😣😣

    • Daca nu reusiti online,puteti lasa un mesaj privat pe pagina de Facebook Digi Romania cu datele dvs, si va vor raspunde ei sau mai insistati la telefon la Relatii Clienti la nr 031 400 4600

    • Pe site-ul Digi Romania accesati Televiziune – Satelit – in dreptul abonamentului dorit selectati Comanda – selectati Nu sunt abonat Digi – introduceti adresa – selectati Afiseaza oferta – selectati perioada contractuala – adaugati antena satelit (daca nu aveti deja kit de antena), adaugati numarul de receptoare dorite – alegeti extraoptiunile dorite (daca e cazul) si selectati Urmatorul Pas – veti ajunge intr-un meniu unde este sumarizata comanda si selectati Finalizeaza Comanda – dupa care trebuie sa asteptati sa fiti contactat de un reprezentant Digi.

  3. În legătură cu internetul de la rds
    Eu am un contract aici in oras, defapt e pe numele bunicii dar am împuternicire.
    Si vreau sa il mai bag in alta locatie
    Cum trebuie sa procedez?
    Trebuie sa fac altu nou pentru locatia asta? Merg 2 adrese pe aceelasi contract?

    • Puteti avea 2 adrese pe acelasi nume, procedura de abonare e aceeasi, luati legatura cu cei de la Digi (telefonic, online sau intr-un sediu Digi).

  4. Buna ziua,
    Am o casa de vacanta si vreau un abonament(TV si internet) doar pentru perioada de vara.
    Se poate?

    P.S. Mentionez ca nu vreau contract doar pentru anul 2020.

    • Buna ziua,
      Se poate insa daca optati pentru perioada contractuala nedeterminata, va trebui sa platiti taxe de instalare si activare de la inceput, ceea ce nu prea merita. Mai bine semnati contractul pe 24 de luni, il folositi cat aveti nevoie iar atunci cand vedeti ca nu mai aveti nevoie, luati o decizie daca il reziliati sau nu. Cand il veti rezilia inainte de expirarea perioadei de 24 de luni vi se va cere plata taxelor de instalare/activare.

  5. Buna seara ..am o intrebare daca ma puteti ajuta …Eu am internetul la rcs rds digi si doresc sa fac un abonament la un telefon tot la digi dar eu mai am in trecut abonament la telecom dar din pacate nu am achitat tot …se poate sa fac sau o sa fie probleme…

  6. Buna ziua Aș dori și eu un abonament la dumneavoastră dacă se poate de telefonie mobilă internet și nelimitat ***** Strada * Nr * Vă mulțumesc CNP ******.*****. Vă mulțumesc din Buzău

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va puteti abona online pe site-ul Digi Romania sau sunand la relatii cu clientii Digi Buzau la numarul 0338400414.
      Gasiti detalii in articol, mai sus.

    • Puteti opta pentru un nou abonament online pe site-ul Digi Romania. Daca faceti asta online saptamana aceasta, veti avea 50% reducere timp de 6 luni pentru abonamentul serviciului nou contractat.

    • Buna ziua, puteti opta pentru un nou abonament online pe site-ul Digi Romania. Daca faceti asta online saptamana aceasta, veti avea 50% reducere timp de 6 luni pentru abonamentul serviciului nou contractat.

  7. Buna seara,
    Am contract de servicii nr.******din 25.05.2017pentru Digi Net,doresc si Digi TV cablu,deci datele mele sunt deja in baza de date RCS&RDS.In aceasta situatie mai este necesar deplasarea mea la punctul de lucru,avand in vedere situatia de azi a batranilor?
    Serviciu de cablu TV mi-a fost asigurat de catre UPC Romania,dar de la preluarea UPC de catre Vodafone eu nu mai pot viziona televizorul,nu merge cablu,fapt pentru care solicit acest serviciu de la d-voastra.
    Multumesc!

    • Buna seara,
      Puteti sa va abonati la Digi sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau facand o comanda online pe site-ul Digi Romania.
      Totusi, va recomand sa clarificati cu cei de la Vodafone daca mai este contractul activ la ei si care este situatia curenta, deoarece in urma preluarii nu au fost reziliate contractele.

    • Buna ziua,
      Va puteti abona la Digi sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau online pe site-ul Digi Romania.

  8. Bună ziua!
    Nu stiu cum sa procedez, pt ca acum în perioada asta nu putem pleca unde dorim as vrea sa ma abonez la serviciul de cablu si internet DIGI

    • Buna ziua,
      Va puteti abona la Digi sunand la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004600 sau online pe site-ul Digi Romania.

  9. Buna ziua ,
    Manumesc ****** si detin telefonul DIGI cu nr. 077****** la adresa ARAD,str. *** nr. * A.Doresc sa-mi desfintati acest post telefonic cu nr. aferent intrucat telefonul mi s-a stricat si nu mai poate fi reparat.Mentionez ca am luat legatura cu oficiile d-voastra din Micalaca  si de la Itim de mai multe ori si mi-au comunicat ca desfintarea se poate face numai din luna mai 2020 . Mentionez deasemenea ca mai am contract cu DIGI pt.INTERNET si TV prin cablu si doresc sa le mentin in continuare la adresa str. **** nr. * A. Rog sa-mi raspundeti la adresa de email mentionata mai jos.
    ***** email – *****@gmail.com 

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi. Rezilierea se putea face din luna mai daca depuneati cererea de reziliere in luna aprilie, nu stiu daca ati facut asta sau nu si ce ati discutat acolo.
      Daca faceti acum cerere de reziliere, va intra in vigoare incepand cu luna 1 iunie.
      Pentru detalii sunati la relatii cu clientii Digi Arad la numarul 0357400414.

    • Buna ziua,
      Pentru abonamentul de baza nu aveti nevoie de mai multe decodoare pentru mai multe televizoare. Daca televizoarele au receptor DVB-C incorporat, atunci veti receptiona posturile din pachetul Digital pe fiecare receptor care are un astfel de decodor. Daca nu aveti receptor la unul dintre TV-uri, atunci veti receptiona mai putine programe, cele din pachetul Analogic sau luati un receptor de la Digi. Primul receptor este in custodie. Daca doriti si extraoptiuni, aveti nevoie de un receptor Digi sau un smart cam pentru fiecare TV.

  10. Bună ziua. Vrau să mă abonez la rețeaua digi tv dar cand sun aștept cate 15 min la tlf si nu mă preia nimeni va rog să mă contactați la numărul 07******- IAȘI. Vă mulțumesc.

    • Buna ziua, e nevoie sa asteptati la telefon din cauza numarului de persoane care suna la ei. Puteti face o comanda si online pe site-ul Digi Romania.