Cum ma dezabonez de la newsletter-ul AlItalia?
De ceva timp am observat ca singurul newsletter la care mai sunt abonat si de care nu sunt interesat este cel de la AlItalia. Am mai avut cateva tentative de a ma dezabona insa incercarile erau de pe telefonul mobil si m-am lasat pagubas. Azi mi-am luat inima in dinti si am zis sa scap de ei, neamaivand nevoie de informatii privind serviciile acestei companii aeriene. Mai jos voi detalia pas cu pas cum procedam pentru a efectua dezabonarea newsletter-ului acesta.
1. La sfarsitul unui mail primit de la AlItalia, apasam click acolo unde scrie „If you no longer wish to receive communications from Alitalia click here”. Vom fi redirectionati spre pagina lor oficiala.
2. Sectiunea unde am fost redirectionati zice in felul urmator: „DO YOU NO LONGER WANT TO RECEIVE INFORMATION ABOUT MILLEMIGLIA NEWS AND OFFERS?
You just have to access the service Your Profile, select “I do not want to be contacted” in the COMMUNICATIONS AND OFFERS section, then click on UPDATE THE DATA.”
De aici trebuie sa selectam „Log In – Register” din dreapta – sus unde ne sunt solicitate MilleMiglia Code si PIN-ul. In cazul (foarte probabil) in care nu mai cunoastem codul MilleMiglia, acesta este afisat in fiecare e-mail trimis de ei cu oferte, in partea din dreapta-sus a mailului. In ceea ce priveste PIN-ul, daca nu il mai cunoastem, selectam „Retrieve PIN” si va fi nevoie sa introducem codul MilleMiglia si prenumele nostru (trebuie sa scriem prenumele identic cu cel trecut pe cont – de asemenea se afla la inceputul mailului. Deci daca am trecut la prenume: Bogdan-Valentin, exact asa trebuie sa il introducem). Vom primi un mail de la ei cu PIN-ul necesar.
Mai departe, revenim la pagina de autentificare in urma selectarii sectiunii „Log In – Register” si introducem codul MilleMiglia si PIN-ul pentru finalizarea autentificarii.
3. Apasam click pe numele nostru din dreapta – sus, selectam „MILLEMIGLIA AREA” si selectam „Your Profile”. In continuare, selectam „COMMUNICATIONS AND OFFERS” si bifam „I do not want to be contacted”. De asemenea, trebuie sa bifam „no” si la: „I hereby consent to my personal data being processed and used to create a profile of my consumer choices so that I receive sales communications and offers tailored to my requirements”. In final, selectam „Update data” si ne va aparea mesajul de confirmare: „YOUR DATA HAS BEEN UPDATED CORRECTLY”.
In cazul in care intampinam probleme la orice pas, nu avem alta posibilitate decat sa contactam departamentul Customer Service Alitalia, ceea ce este destul de dificil.
Modalitatea lor de dezabonare de la newsletter este mai lunga fata de majoritatea insa nu este dificil si trebuie doar sa avem putin rabdare. In felul acesta scapam de un mic stres, deoarece sunt destul de insistenti cu mailurile.