Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta
Una dintre cele mai mari probleme ale operatorilor de servicii fixe din Romania reprezinta timpul de instalare, de aceea vom detalia in acest articol cum putem urgenta instalarea serviciilor fixe de cablu tv, antene satelit, internet, telefonie fixa si care sunt termenele de instalare la Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta.
Desi operatorii de telecomunicatii investesc resurse in oferte si in semnarea a cat mai multe contracte, de cele mai multe ori sunt depasiti (in special atunci cand sunt oferte avantajoase) de numarul de contracte si de cererile de instalare astfel incat deseori ajungem sa asteptam saptamani, ba chiar luni pentru instalarea unor servicii.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi?
Digi Romania este una din cele mai problematice companii cand vine vorba de instalarea serviciilor. Numarul mare de abonati (si in crestere) combinat cu eterna lipsa de echipamente de pe stoc fac ca instalarea sa dureze uneori, in cele mai ghinioniste cazuri, chiar si luni de zile.
Putem urgenta instalarea serviciilor RCS – RDS (Digi) prin una din urmatoarele modalitati:
- sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (Digi) la numarul 03xx400401 (unde xx este prefixul judetului) pentru servicii prin cablu sau la numarul 0314004000 pentru antene Digi tv satelit;
- completam formularul online de pe site-ul Digi Romania;
- facem o sesizare pe pagina de Facebook Digi Romania;
Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta
La Digi, cele mai frecvente motive care ne-au fost reclamate din cauza carora nu s-au instalat serviciile Digi au fost:
- lipsa echipamente de pe stoc (lipsa antene satelit, lipsa decodoare pentru instalare, lipsa unor echipemente de retea – ONT/switch-uri);
- efectiv redus al echipelor de instalare (de exemplu, sunt zone in care 1-2 echipe de instalare sunt pe un judet intreg);
- lipsa retea in zona – desi contractele se semneaza la nivel de localitate, pot exista zone in care RCS – RDS inca nu au ajuns cu reteaua, de exemplu zone indepartate de la marginea localitatii, strazi in care sunt putine case la distanta foarte mare, etc.; in astfel de cazuri, de obicei se constata ca nu este retea si nu se poate face instalarea dupa ce semnam contractul, atunci cand ajunge echipa de instalare in zona.
Termenele de instalare servicii la RCS – RDS sunt:
- la bloc, maxim o saptamana;
- la casa, maxim 3 saptamani;
- termen contractual maxim de instalare a serviciilor, la nivel general, maxim 90 de zile;
Desi aceste termene mi-au fost transmise personal de catre un reprezentant RCS – RDS din sediu, termenul contractual este de maxim 90 de zile. Un termen mare, insa reprezentantul Digi a incercat sa ma convinga ca nu dureaza atat aproape niciodata instalarea.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Telekom?
Telekom, compania cu cea mai veche infrastructura de telecomunicatii, a inceput sa aiba mai putine probleme cu instalarea serviciilor din cauza ca le-au scazut numarul de abonati.
Insa, daca totusi avem probleme cu intarzierea instalarii serviciilor fixe, avem urmatoarele modalitati prin care putem urgenta instalarea:
- apel la numarul 1234 – serviciul de relatii cu clientii Telekom;
- formular online pe site-ul Telekom;
- sesizare pe pagina de Facebook Telekom Romania;
Termenul maxim de instalare si activare a serviciilor Telekom este de 30 de zile de la semnarea contractului.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la UPC?
Pentru clientii neinstalati, acestia pot contacta serviciul de relatii cu clientii UPC prin una din urmatoarele modalitati, in vederea urgentarii instalarii:
- Apel la numarul 0311000872;
- formular online pe site-ul UPC;
- sesizare pe pagina de Facebook UPC Romania;
UPC are o optiune de instalare in urgenta astfel incat, contra unei taxe de 124 de lei cu tva inclus, putem solicita instalarea serviciilor in a doua zi lucratoare de la semnarea contractului. O optiune utila insa cam scumpa din punctul meu de vedere, la alti operatori sunt sanse destul de mari ca serviciile sa se instaleze in primele zile.
Termenul maxim contractual de instalare a serviciilor fixe UPC este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Akta?
La Akta, putem sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta instalarea serviciilor fixe in felul urmator:
- apel telefonic la numarul 0377778899;
- formular de contact online pe site-ul Akta;
- sesizare pe pagina de Facebook Akta Romania;
Termenul maxim de instalare cablu tv si internet Akta este de 17 zile lucratoare de la semnarea contractului.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Orange?
Orange ofera servicii fixe prin infrastructura Telekom, in caz ca dorim sa-i contactam pentru a instala mai repede serviciile, o putem face in felul urmator;
- apel la 300;
- sesizare online pe site-ul Orange;
- sesizare pe pagina de Facebook Orange;
Termenul maxim de instalare servicii fixe Orange este de 30 de zile de la semnarea contractului. In plus, la semnarea contractului se face o programare pentru instalare intr-o zi stabilita de comun acord.
De obicei la toate companiile de telecomunicatii se face o programare pentru instalare in prealabil, urmand sa ajunga echipa de instalare la programare. Insa, uneori se intampla ca echipele de instalare sa nu respecte acel termen sau sa ne contacteze ei direct din teren cand ajung, fara sa avem o programare facuta in prealabil.
Pentru orice problema, fie ca dorim sa urgentam instalarea serviciilor, pentru reprogramarea instalarii sau pentru a reclama ca nu a ajuns echipa de instalare, putem contacta serviciul de relatii cu clientii. Ei vor lua legatura cu echipele de instalare sau vor face demersurile necesare pentru urgentarea instalarii.
Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta
In general, instalarea serviciilor poate dura cu cateva zile mai mult in cazul in care semnam contractul printr-un agent de teren. Pana cand ajung contractele la sediu si pana sunt procesate va dura mai mult timp decat daca semnam contractul in sediu, acesta fiind operat pe loc de catre reprezentant.
Durata instalarii serviciilor fixe poate fi de la cateva minute (chiar si 10 minute inclusiv cu completarea actelor) pana la cateva ore, in functie de infrastructura pe care se instaleaza serviciile. De exemplu, in cazul in care este o instalare la bloc, prin cablu normal coaxial tras de pe casa scarii, unde deja au mai fost servicii in trecut, decat se testeaza acel cablu si atat, nu dureaza mai mult de cateva minute. Insa, daca este o instalare pe fibra optica la casa, unde este distanta mare de la stalp in casa, se mai fac si cateva suduri de fibra destul de complexe, instalarea poate dura chiar si 2-3 ore. Este bine sa stim aceste lucruri pentru a stii cat ne invoim de la serviciu atunci cand este cazul si sa stim sa nu stresam instalatorul sa lucreze mai repede (ca orice om, cu cat este mai nervos cu atat face o treaba mai de mantuiala).
In cazul in care aveti probleme cu instalarea serviciilor (materiale de instalare facturate, intarzierea instalarii, servicii neinstalate, etc.) lasati un comentariu, mentionand inclusiv la ce operator ati semnat contractul.
Buna seara
As vrea sa imi instalez si eu o antenă prin satelit de la digi
Cum trebuie sa fac ?
Buna seara, pentru a avea instalata o antena Digi trebuie sa contactati compania Digi pentru a semna contractul mai intai.
Vă rog să urgentati realizarea bransamentului (infrastructura) in str. Drumul Gilăului nr.* sector 4 Bucuresti; contractul a fost semnat de cca. două luni și la adresa respectivă sunt alți 5 (cinci) potențiali clienți care așteaptă bransarea celor doi care au contractat deja cu dvs. în condițiile în care ofertanți ai UPC fac zilnic presiuni asupra noastră
Cu speranța înțelegerii demersului meu vă mulțumesc anticipat și aștept(ăm) un răspuns și implicit urgentarea conectării la rețeaua RCS RDS
Liviu P. tel. 07******
Cod client ***** cont ******
Probabil inca nu s-a finalizat constructia retelei in zona daca dureaza de peste 2 luni, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Bucuresti si sa faceti o sesizare in vederea urgentarii instalarii.
buna ziua as dori sa aflu cum procedez in cazul in care a fost semnat un contract pt orange tv si nici pana in momentul de fata nu a venit nimeni sa ma cableze
Buna ziua, cand ati semnat contractul? Termenul contractual de instalare in reteaua Orange este de maxim 30 de zile. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Orange pentru urgentarea instalarii.
ok, multumesc pentru informatie
contractul a fost semnat pe 27 decembrie
si mi s-a spus ca in jur de 21 ianuarie vor veni
si mi s-a parut destul de mult timp
Probabil ei ofera un termen estimativ apropiat de cel contractual. E posibil sa se rezolve mai repede.
am inteles….
si de platit abonamentul se plateste din momentul cablarii sau a semnarii contractului?
Din momentul instalarii se plateste abonamentul.
Asa cum este normal.
cine mai stie ce e normal in romania
multumesc frumos
Cu placere!
Buna ziua, am o rugaminte as vrea sa stiu cand sunt programata pt instalare. Multumesc
Astept raspuns.
Buna ziua, la ce operator va referiti?
Rds, rcs
Noi nu avem acces la baza de date a celor de la RCS – RDS, pentru aceasta situatie va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si va vor spune in ce data sunteti programata pentru instalare.
In data de 23.12.2018 in localitatea Cornățel, com Buzoieşti, jud.Argeş numitul **** a încheiat contract cu un reprezentant al dumneavoastră în urma căruia i s-a promis că în 4 – 5 zile va veni echipa să onoreze contractul ( tvr + internet / fibră optică ). Chiar ne-a asigurat că de revelion sigur vom avea internet! Am încercat in zadar să intru în contact telefonic! În afară de o înregistrare cum toți operatorii sunt ocupați, n-am auzit!!! ŞI credeți-mă ca am aşteptat > 8 min.cum îmi spunea vocea!!! Întrebarea noastră este” s-a pierdut contractul sau respectivele persoane nu lucrează la rcs-rds „?
Un an fericit să aveți!
Pentru urgentarea instalarii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare, e posibil sa fie nevoie sa asteptati mai mult in unele momente, insa trebuie sa asteptati fara sa inchideti apelul pentru a nu va pierde prioritatea in preluarea apelului.
Daca nu reusiti telefonic, puteti face o sesizare si online pe site-ul Digi Romania sau pe pagina oficiala de Facebook Digi Romania.
Un an nou fericit!
Salut!
Vreau să montez o antena satelit cu cei de la Digi la casa de la țară. Sunt ok pe satelit? Firma locală de cablu e complet neserioasă. Durează mult instalarea?
Buna ziua, in mod normal televiziunea prin cablu este mai stabila decat televiziunea prin satelit. Insa, avand in vedere ca aveti probleme cu operatorul local, daca nu aveti un alt furnizor de cablu in zona puteti incerca si televiziunea prin satelit. Instalarea dureaza in functie de numarul de solicitari, poate dura cateva zile sau cateva saptamani. Solicitati instalarea televiziunii prin satelit la Digi si cand va vor contacta pentru instalare puteti da inainte cu rezilierea contractului la furnizorul local.
Mulțumesc pentru răspuns. Firma locală se numește Akta. Vecinii nu sunt mulțumiți deloc. Vreau să vă întreb dacă antena TV veche de la fostul operator ( Telekom), cât și cablul coaxial rămase, se mai pot folosi pentru instalarea unei antene satelit de la Digi sau trebuie să cumpărăm alta?
Da, se pot folosi kit-ul de antena si cablul coaxial cat timp sunt functionale. De la ei veti achizitiona in acest caz doar receptorul.
Am înțeles. Trebuie verificate de ei înainte cu anumite aparate, pentru a vedea dacă sunt funcționale?!
Mă gândesc că din iunie 2017 și până acum este ceva timp de când am renunțat la Telekom.
Vor verifica la instalare daca functioneaza, atunci cand ajunge instalatorul.
Am înțeles. Dar este bine să fie și o rezervă din partea lor…
Este adevărat că nu trebuie să fie niciun obstacol ( copac, clădire, stâlp) în fața antenei pentru un semnal bun?!
Asta nu pot sa va confirm daca instalatorul are la el si o antena in situatia in care nu functioneaza antena dvs. Puteti solicita acest lucru in momentul in care semnati contractul, teoretic ar trebui sa aiba antene de rezerva. In ceea ce priveste semnalul asa este, indicat este sa nu existe obstacole in fata antenei.
Și o ultimă întrebare. Îmi recomandați firma locală Akta ( cablu) sau Digi (disponibil doar cu satelit în mediul rural) ? Ce părere aveți?
Din moment ce ati avut probleme cu Akta si sunteti nemultumit, va recomand sa incercati si Digi, macar pe un an de zile (este perioada minima contractuala). In situatia in care constatati probleme mai mari pe satelit (desi personal nu cred ca se va intampla) atunci puteti trece din nou la Akta dupa un an. Oricum, la Akta este posibil sa intervina schimbari intr-un an de zile deoarece o mare parte din actiuni a fost vanduta grupului M7 si exista zvonuri ca in administrarea companiei ar interveni (neoficial) si cei de la Digi.
Aha. Mulțumesc pentru sfatul pertinent. O să încercăm și cu Digi satelit. Așteptăm vești bune din partea lor să cumpere și să dezvolte afacerea. Toate cele bune vă doresc! O seară faina!
Cu placere! O seara buna!
Buna seara am nevoie de-o informație. Pe Germania faceri instalări satelit?
Buna seara,
Noi nu reprezentam niciun operator telecom, la ce operator sunteti interesat?
Majoritatea operatorilor din Romania instaleaza antene doar in tara, in afara tarii puteti sa cautati un instalator DTH care face astfel de operatiuni contracost.
Vreau sa instalez Cablu in comuna Fratesti cu internet se Poate chiar mai repede si astazi Daca se poate
Se Poate sa veniti sa installati azi
Pt ca acum am venit si nu am nici tv nici internet
La ce operator va referiti? Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
Ati semnat contractul pentru instalarea serviciilor?
catre AKTA ,
SUBSEMNATUL b. petre DIN LOC. SCINTEIA , STRADA iZVOARELOR NR. * , JUDET VRANCEA, TEL 07******, supun atentie dvs urmatoarele :
-Rog dispuneti ptr anul 2019 instalarea de cablu internet in localitatea Scinteia -Judet VRANCEA . In aceasta localitate nu exista nici o retea prin cablu , iar distanta pana in loc. Jaristea , este de aprox 2 km.
Sunt stalpi de telefonie , care ar apartine primariei Jaristea. De asemenea ar putea exista si alte cereri de instalare servicii , din partea altor persoane , dar oamenii sa aiba si alta optiune in afara abonamentelor prin satelit .
In speranta ca am fost inteles , rog comunicati punctul dvs de vedere .
Noi nu reprezentam compania Akta, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Pentru a verifica daca se poate extinde infrastructura Akta inclusiv in localitatea dumneavoastra va recomand sa faceti o solicitare la serviciul de relatii cu clientii Akta.
Bună ziua am și eu o problema urgenta cei de la digi aștept de 1 luna jumătate sa vina sa îmi instaleze și nu a venit nimeni de fiecare data când sun îmi spun ca sunt în atenția lor și sa aștept sa fiu sunata pentru programare
Cum as putea sa fac pt a fii programată cât mai repede
Buna ziua,
Daca a durat peste o luna si jumatate probabil nu au pe stoc un echipament de care au nevoie pentru a se face instalarea sau este o problema de infrastructura in zona. Din pacate nu aveti ce sa faceti in afara de a insista cu sesizarile.
Un nr de tel unde pot face reclamati la digi prahova va rog
Daca va referiti la Prahova, numarul de telefon este 0344400414.
buna seara as dori sa intreb cam la cit timp se activeaza un abonament rural daca lam facut ieri?
Buna seara, la ce operator v-ati abonat?
buna ziua….cand veniti sa instalati cablul pana la urma k am dezinstalat cablul de la rds si nu mai avem la ce sa ne uitam.ms
Buna ziua,
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, la ce operator v-ati abonat?
Bună ziua , cât durează o conectare la Akta!!?!
Buna seara,
Termenul maxim de instalare cablu tv si internet Akta este de 17 zile lucratoare de la semnarea contractului.
Problema este că eu din octombrie noiembrie aștept o conectare și nici până acum nu am fost conectat
Daca a durat acest termen cel mai probabil au probleme cu infrastructura din zona. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.
Am înțeles , va mulțumesc și vă doresc o seară minunată
Cu placere! O seara buna!
Bună ziua , cât durează o conectare la rețeaua dumneavoastră de televiziune
Buna seara,
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, la ce operator va referiti?
Am facut contract de cablu si nu a venit nimeni pana o ora actuala . vi se pare normal
La ce operator ati semnat contractul pentru televiziune prin cablu?
As dori sa stiu cum se numeste coordomstorul de zona pe Valea Adanca Iasi care ma tine de 2 luni fara servicii desi am un contract in derulare sau mitocania a devenit o virtute
Ma refer la cel care trebuie sa imi instaleze serviciile. Am cerut mutarea serviciilor de la o adresa la alta respectiv pe str. Veche * * Valea Adanca Iasi iar cel ce radpunde de zona ma sfidesza desi sun la call center zilnic
Daca ati facut sesizari trebuie sa asteptati. Nu va sfideaza nimeni, aceasta este o parere personala pe care o aveti dvs, daca a durat acest interval inseamna ca este o problema mai delicata care priveste instalarea, fie nu este un echipament pe stoc care este necesar instalarii, fie este o problema cu infrastructura din zona. Daca doriti, puteti sa le mentionati ca o sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului, poate in felul acesta vor reusi urgentarea instalarii.
Multumesc asa o sa fac oricum aveam de gand . Dar sa stiti echip exista iar lipsa de bun simt asisderea
De unde stiti ca exista echipamentul? Cele mai mari probleme la RDS sunt cu stocul de echipamente, mereu au existat astfel de probleme.
Pt ca m au pus acu o luna sa ridic un stalp pe gard pe care l am facut in aceiasi zi si urmau sa vina ……si au tot venit. Daca nu aveau echip puteau sa spuna dar la call center sunt tot timpul asig ca vin de urgenta
Daca v-au pus sa montati un stalp inseamna ca era o distanta prea mare pentru instalare sau traversa cablul proprietatea unei alte persoane, probabil inca au probleme cu traseul necesar instalarii. Oricum, trebuie sa asteptati sa rezolve problema.
Daca v-au pus sa montati un stalp inseamna ca era o distanta prea mare pentru instalare sau traversa cablul proprietatea unei alte persoane, probabil inca au probleme cu traseul necesar instalarii. Oricum, trebuie sa asteptati sa rezolve problema.
Si nu puteau vorbi ? Stau asa de 2 luni vin sarbatorile .
Nu stiu ce sa va zic, nu pot vorbi in numele lor. Va recomand sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului, poate asa vor urgenta rezolvarea problemei.
Buna ziua! o intrebare ? Puteti face o instalare la o adresa greșită ? str amman.respectiv pictor theodor aman?
Buna seara,
Nu, adresa de instalare trecuta pe contract trebuie sa fie aceeasi cu adresa reala.
Visita unei echipe RDS rcs intr-un interval de timp anuntat presupune si adaptarea programului propriu. Atunci cand echipa nu se incadreaza in intrvalul promis, apar alte probleme . Daca doriti sa va respectati clientii, ar fi normal ca atunci cand nu puteti sa va tineti de cuvant sa dati un simplu telefon.
Cu acelasi respect cu care ne tratati !
Noi nu suntem RCS – RDS, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
Sunt de acord cu ceea ce spuneti si ar fi trebuit sa fiti informat daca nu s-a ajuns la instalare insa din pacate acest lucru nu se intampla mereu.
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru a reprograma instalarea si pentru a urgenta.
Dorescsa fiu contactat.
La tel075******
Pentruinstalareatv si net digi
Pentru instalarea serviciilor Digi va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi.
Buna ziua am o intrbare am sunat la cei de la rcs rds si nu au stiut sa imi zica cand o sa vina la instalat.problema este ca imi expira contractul la ceilalti si nu stiu ce sa fac
Buna seara, in afara de a solicita urgentarea instalarii la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa ii amenintati cu rezilierea contractului nu prea aveti ce sa faceti. Stiu ca ne-ati mai contactat cu aceasta situatie si daca de atunci inca nu s-a rezolvat, inseamna ca este o problema mai delicata, posibil sa fie o problema cu reteaua din bloc.
buna seara
am semnat un contract ptr tv si internet pe data de 26 11 2018 si nici pina in prezent nu au venit cu instalarea
Buna seara,
La ce operator v-ati abonat? In ce localitate?
rds
In ce localitate? La bloc sau la casa?
com brazi sat batesti jud prahova
Probabil este o problema cu reteaua din zona sau nu este un echipament pe stoc necesar instalarii, altfel nu ar fi trebuit sa asteptati atat de mult pentru instalare. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.
am facut si eu abonamet si nu mau brasat
La ce operator v-ati abonat, in ce data si in ce localitate?
Buna ziua am o rugaminte o plangere o sesizare ma rog de dumneavoastra de 2 luni sa imi faceti o programare si nu asi da nimeni interesul
Buna seara,
Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, la ce operator va referiti si in ce localitate?
buna
am comandat o antena si au trecut deja 7 zile….
se tot amana de pe o zi pe alta…as vrea sa incerc altceva
Buna seara,
Daca va referiti la Focus Sat, termenul de instalare al unei antene este de 5 zile lucratoare, daca doriti sa urgentati instalarea trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Focus Sat si sa faceti o sesizare in acest sens. Altfel puteti incerca la alta companie insa nu este garantat ca o sa dureze mai putin.
am comandat lunea trecuta la nr dat de dvs…. am cazut de acord pt joi ,caci omul era ocupat…am asteptat toata ziua apoi am sunat vineri….omul si uitase…
apoi am fost sunat de un instalator vineri pe la 12 si a zis ca instaleaza una intr.o localitate la vre.o 30 …40 km de mine si daca se incadreaza in program…….
dar in cele din urma si acesta a lasat.o moarta…probabil depasea nr instalarilor zilnice
sunt oameni care nu.si merita nici acel salariu….nu au pic de implicare…sa treaca luna sa luam banii
daca se lucra cu un procent la nr de instalari…un bonus mergeau lucrurile altfel
E posibil sa lucreze cu bonus la instalare doar ca si acei oameni au o viata personala si nu vor sa ramana peste program, stiu ca dvs considerati ca fiind o exceptie insa fiecare persoana se considera o exceptie. Faceti o sesizare la serviciul de relatii cu clientii Focus Sat, e posibil ca ei sa poata urgenta instalarea antenei.
nu vreau sa mai aud de ei,aici e vorba de necorelare intre ei….pai cel cu care vorbisem uitase deja..
Asta da, este neprofesionalism. Ideea e ca ei sunt contractori, sunt firme care sunt angajate de Focus Sat sa instaleze antenele lor. Poate daca ar fi fost angajati Focus Sat lucrurile ar fi mers altfel.
corect !
pai eu vrb cu el si acesta mormaia de somn…doar k nu mi.a zis sa.l sun mai tarziu…..
Am cerut o cere de transfer la digi,vrem sa ne mutam si mi s-a zis ca de unde stau acum imi face transfer…..m-au programat pe vineri saptamana trecuta nu a venit nimeni,am sunat ieri am sesizat si m-au reprogramat pe azi….tot asa nu a venit nineni. Unde pot sa ma adresez sa sesizez? Ma puteti ajuta indruma?
Din pacate nu aveti unde sa faceti o sesizare decat la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, se pare ca ati avut ghinion cu ambele programari insa sunt sigur ca vor rezolva cat mai repede.
Am inteles,dar daca se face o programare de ce nu se respecta? Din pacate si timpul nostru este care este….avem locuri de munca,nu putem lipsi mereu
Va multumesc pt raspunsuri,o sa incerc sa merg la sediu
O seara frumoasa
Va inteleg si aveti dreptate, din pacate pot sa apara multe probleme pentru care sa nu se ajunga, mai ales daca aveti programari facute dupa-amiaza, daca se decaleaza celelalte instalari de regula nu se face un efort sa se stea peste program 2-3 ore in plus.
Este mai rapid daca sunati la ei, in sediu o sa fie mai complicat.
Cu placere! O seara buna!
buna ziua,
Locuiesc in orasul Mioveni , jud.Arges
aasteptam instalarea postului de tv RCS de trei saptamani , ni se spune ca nu au in stoc (o placa unde se poate conecta mai multe case ) nu stiu cum se numeste ,
o companie de nivelul RCS-RDS , vin sarbatorile chiar nu se poate rezolva
multumesc!
Buna ziua, probabil este nevoie de o placa OLT pe care se adauga si se configureaza echipamentele de fibra optica (ONT-urile Digi), fara acel echipament nu se poate face instalarea. Din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS in speranta ca vor urgenta instalarea serviciilor.
Buna dimineata, de aceasta placa este nevoie, insistam zilnic ,degeaba ,speram sa ma ajutati dv.
Buna dimineata, din pacate nu avem cu ce sa va ajutam in situatia aceasta, nu prea aveti ce sa mai faceti decat sa asteptati, daca deja ati facut sesizari.
Buna ziua,
ieri au venit doua persoane de la rds -PITESTI pentru instalare cablu tv. Programare inte 15-18.Au venit la ora 17 se intunecase , sa speram ca se v a rezolva in scurt timp,
ma scuzati, sarbatori fericite!
Buna ziua, sa speram ca reusiti sa rezolvati pana in sarbatori. Sarbatori Fericite si dumneavoastra!
Bună dimineața, locuiesc într-un bloc nou de 2saptamani în MR str tineretului 79bl F ap 57 întrebarea este următoare când au de gând sa ne conecteze la internet și TV rds ținând cont cablurile sunt trase doar instalarea urmează, nu mai spun ca de la vechea adresa abonament de 4ani și vreau să-l transfer la nouă adresa dar pana nu se face conectarea nu poate să-mi facă transferul în schimb eu plătesc de o luna abomemtul de pomana ce pot sa fac sa vina mai repede sa ne conecteze?
Buna dimineata, constructia retelei intr-un bloc poate sa dureze putin mai mult timp, din pacate nu aveti ce sa faceti decat sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS pentru urgentarea instalarii.
Bună ziua Marian V. ma numesc am solicitat instalarea de servicii la putineiu Teleorman str greci nr * și trebuie să fiu contactat pt a instala serviciile respective. Problema este ca în acest moment nu am semnal la telefon prin urmare vă comunic și un număr de telefon fix 02******
Buna ziua,
Pentru a comunica un nou numar de telefon va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Teleorman la numarul 0347400401.
Buna ziua am facut Un contract de ceva timp si nu au venit sa monteze nici televiziunea si nici internetul la rcs rds
Buna ziua,
Cand ati facut contractul? In ce localitate? Zona de bloc sau case?
Contractul semnat in 22 10 .la bloc
Daca de pe 22.10 inca nu v-au fost instalate serviciile la bloc este posibil sa fie o problema cu infrastructura, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.
In data de 24/08/2018 am facut un contract nr ***** pt pachetul promotional internet.tv chiar telefonie fixa,pt **** din localitatea A LMAJ -BOGEA str Principala nr * Din pacate nici pana la aceasta data n-am beneficiat de instalare desi am facut 3 sesizari in care mi s-apromis ca se va rezolva problema! Vreau sa stiu daca se va rezolva problema si cand? Multumesc!
La ce operator v-ati abonat pentru instalarea serviciilor?
incerc de 2 luni sa mi se faca programare pentru instalare.
am facut un nou contract, in speranta ca treaba va merge mai repede.
zeci de apeluri la dispecerat digi, fara rezultat.
am facut o sesizare, fara rezultat.
instalarea trebuie facuta in com. bradulet, str. principala *, jud. arges, unde am o casa de vacanta, eu fiind rezident in bucuresti.
am anuntat ca mai raman in bradulet saptamana aceasta, si sper sa se faca instalarea in aceasta saptamana.
multumesc.
Daca dureaza de 2 luni cererea de instalare inseamna ca au o problema cu reteaua din zona sau le lipseste un echipament necesar instalarii. Altfel ar fi trebuit sa se rezolve pana acum, mai ales daca ati facut mai multe sesizari.
Din pacate nu prea aveti ce sa faceti, termenul contractual de instalare este de 90 de zile si chiar daca este depasit nu prea sunt modalitati prin care sa ii puteti forta sa urgenteze.
Ideea e ca acolo este o alta problema, nu o simpla intarziere a instalarii.
Va recomand sa insistati cu sesizarile, poate va interveni o persoana cu putere de decizie care sa ofere o solutie.
Buna ziua.Solicit instalare internet.Tel.074*****
Buna dimineata,
La ce operator doriti instalarea internetului? Ati semnat contract?
Am un contract cu digi ptr tv satelit de doua luni de zile si inca nu am instalat nimic nu dau nici.un semn astia de la digi
Durata instalarii depinde de numarul de echipe disponibile in judet si de numarul de instalari, a trecut mult timp ce-i drept, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV pentru a inregistra o sesizare in vederea urgentarii instalarii.
Am facut nenumarate sesizari nici.un semn
Faceti o sesizare la OPC si ii informati pe cei de la Digi ca v-ati adresat si la protectia consumatorului.
salut ieri am sunat la upc si ma programat azi sa vina o echipa si nu ma sunat
Salut Alex,
Probabil au intampinat ceva probleme si nu au reusit sa mai ajunga si la instalarea ta. Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii UPC (instalari) si sa ii informezi despre aceasta problema pentru a inregistra o sesizare in vederea urgentarii instalarii serviciilor.
Doresc sa instalez un echipament digi tv
Ati semnat contractul? Este vorba de cablu tv sau de o antena satelit? De ce informatii aveti nevoie mai exact?
Nu am semnat este vorba de antenă satelit am făcut comandă telefonic dar nu să rezolvat nimic prof dacă se poate rezolva..multumesc
Cand ati facut comanda telefonica?
În luna Aprilie
De atunci a trecut foarte mult timp si este posibil sa se fi pierdut acea comanda. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV pentru a verifica exact ce s-a intamplat cu comanda si pentru a urgenta.
Bună ziua
Mar interesa sa-mi instalez televiziunea prin cablu cum procedez
Buna seara,
Ati semnat contractul pentru a putea avea instalata televiziunea prin cablu? Daca nu ati facut acest lucru, cu asta trebuie sa incepeti.
La ce operator va intereseaza?
Am incheiat azi un contract dar mi se pare enorma durata i stalarii
Buna seara, ce termen de instalare vi s-a oferit?
30 de zile aproximativ verbal conform contractuli 90
In ce localitate? La casa sau la bloc?
Baia sprie jud maramures strada gutinului bloc *
Personal nu cred ca va dura atat o instalare la bloc, doar sa nu fie probleme de retea in blocul respectiv. Altfel, ar trebui sa dureze mai putin. Oricum, chiar daca va dadeau un termen verbal de 2 zile sau 2 luni, este egal cu 0, depinde cat de repede se misca ei nu ce spune persoana care semneaza contracte, pentru ca acea persoana nu stie care este stadiul instalarilor in acel moment.
Bună ziua. Dumneavoastră instalați antene digi.
Buna ziua, nu, noi nu reprezentam compania Digi.
Pentru instalarea unei antene va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV, daca este vorba de o instalare pe teritoriul Romaniei.
Doresv o instalare de tv
La ce operator doriti instalarea televiziunii? Ati semnat contract pentru serviciul de televiziune?
Buna ziua am facut si eu o comanda pe saitul dumneavoastra si trb sa vina azi sami instaleze dar nu a venit
Buna seara,
V-a contactat cineva sa va programeze pentru instalare astazi sau de unde stiti ca trebuia sa ajunga cineva astazi pentru instalare? La ce operator v-ati abonat?
Stimate furnizor RCS&RDS vă reamintim că nu a venit nimeni in data de 20
09.2018 in intervalul orar 15-18. Vă mulțumim!
Iti recomand sa contactezi serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS, le comunici ca nu a ajuns nimeni pentru efectuarea instalarii si vor lua o sesizare sa verifice departamentul de instalari, poate reusesc sa urgenteze cu echipa de instalare sa se rezolve azi.
Buna ziua.
In data de 3 sau 4.08.2018 am incheiat un contract cu RCS/RDS pe numele de P. CLAUDIA pentru domiciliul din Loc.Sagu Nr.* Jud.Arad pentru instalare internet si televiziune.
Tin sa mentionez ca in Arad mai am doua abonamente si ca lucrez cu voi din 2010 si nu am avut nici o restanta.
Nici pana azi 17.09.2018 au venit sa instaleze nimic,chiar daca am facut o gramada de sesizari.
Va rog a-mi comunica daca mai are rost sa astept sau sa caut alta varianta unde sa ma bage cineva in seama.
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
P. Claudia
Buna ziua,
Probabil este o problema fie cu stocul de echipamente necesar pentru efectuarea instalarii, fie nu au posibilitatea sa trimita o echipa in zona, din pacate nu prea aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, eventual puteti sa ii informati ca o sa renuntati la contract si o sa va adresati OPC-ului.
am facut si eu un contract cu rcs rds si nu a venit nimeni sa ma branseze
In ce localitate doriti instalarea serviciilor Digi? La casa sau la bloc? Cand ati semnat contractul (si prin ce modalitate: la sediu sau prin agent de teren)?
Buna ziua,
In data de 29.08.2018 am incheiat un act aditional pentru net si extensie programe Tv. Din pacate nici pana la aceasta data nu am primit niciun raspuns de la Dvs.
Daca inca de la debut actinati de maniera aceasta, inclin sa cred ca am luat teapa cu Rcs/Rds.
Probabil ca voi fi nevoit sa renunt la serviciile (non) oferite!
Buna ziua,
Din ce localitate sunteti? Pentru urgentarea instalarii trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS local (instalari).
Bună, ziua, am făcut un contract la dumneavoastră în data de 30iulie la digi pentru internet și încă nu a venit nimeni sa îl conecteze, am făcut și sesizări dorim sa știm dacă mai vine cineva sa îl conecteze.
Buna ziua, in ce localitate doriti instalarea serviciilor? La casa sau la bloc?
Bună ziua
Cu cine pot vb pt conectare internet
Buna ziua, la ce conectare va referiti, la o instalare noua? La ce operator, in ce localitate?
Buna ziua
In data de 4 Iulie 2018 am semnat un contract pentru abonament Digi.Internet si tel fix.
Problema este ca nu a ajuns nimeni dupa atata timp de la semnare.30 august 2018
Ce pot face ?
Multumesc.O zi buna !
Buna ziua,
In ce localitate doriti instalarea serviciilor? Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS local pentru a se inregistra o sesizare in vederea urgentarii instalarii. Oricum, cu siguranta este o problema din cauza careia a durat atat (fie nu este un echipament necesar instalarii pe stoc, fie nu este retea in zona, fie o problema de contract), mai multe detalii o sa primiti de la reprezentantii Digi.
Buna ziua,am o nelamurire….in16 07 2018 am semnat si noi un contract la cabul tv+internet rcs rds si inca nu a venit nimeni pt instalare…am vrea sa stim cat mai dureaza??? Deja stam de atat timp fara nici un cablu…suntem din Barghis jud Sibiu
Buna ziua,
In mediul rural dureaza mai mult instalarea serviciilor deoarece de obicei nu este o echipa dedicata unui sat/unei comune, ci este o echipa care serveste unei zone mai extinse din judet, este posibil sa nu se fi strans suficiente instalari in Barghis pentru a ajunge si echipa de instalare acolo. Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS Sibiu si sa faceti o sesizare pentru urgentarea instalarii.
Buna ziua, am incheiat contractul nr. 8****** pe numele R. Nicolae pe data de 17 08 pt. servicii Digi Tv Satelit , dar , nu a fost onorata pana acum .Mentionez ca in perioada 01 .09 -08. 09 nu voi fi acasa . O zi placuta !
Buna ziua,
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Digi TV pentru a le mentiona ca nu este nimeni acasa in perioada 1-9 septembrie, si de asemenea sa urgenteze instalarea antenei atunci cand o sa va intoarceti.
O zi buna!
Dece nu vin sa îmi instaleze cablul și internetul de o luna tot vin și nu ajung rușine sa fie
La ce operator sunteti abonata?