Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

Una dintre cele mai mari probleme ale operatorilor de servicii fixe din Romania reprezinta timpul de instalare, de aceea vom detalia in acest articol cum putem urgenta instalarea serviciilor fixe de cablu tv, antene satelit, internet, telefonie fixa si care sunt termenele de instalare la Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta.

Desi operatorii de telecomunicatii investesc resurse in oferte si in semnarea a cat mai multe contracte, de cele mai multe ori sunt depasiti (in special atunci cand sunt oferte avantajoase) de numarul de contracte si de cererile de instalare astfel incat deseori ajungem sa asteptam saptamani, ba chiar luni pentru instalarea unor servicii.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi?

Digi Romania este una din cele mai problematice companii cand vine vorba de instalarea serviciilor. Numarul mare de abonati (si in crestere) combinat cu eterna lipsa de echipamente de pe stoc fac ca instalarea sa dureze uneori, in cele mai ghinioniste cazuri, chiar si luni de zile.
Putem urgenta instalarea serviciilor RCS – RDS (Digi) prin una din urmatoarele modalitati:

  • sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (Digi) la numarul 03xx400401 (unde xx este prefixul judetului) pentru servicii prin cablu sau la numarul 0314004000 pentru antene Digi tv satelit;
  • completam formularul online de pe site-ul Digi Romania;
  • facem o sesizare pe pagina de Facebook Digi Romania;

Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

La Digi, cele mai frecvente motive care ne-au fost reclamate din cauza carora nu s-au instalat serviciile Digi au fost:

  • lipsa echipamente de pe stoc (lipsa antene satelit, lipsa decodoare pentru instalare, lipsa unor echipemente de retea – ONT/switch-uri);
  • efectiv redus al echipelor de instalare (de exemplu, sunt zone in care 1-2 echipe de instalare sunt pe un judet intreg);
  • lipsa retea in zona – desi contractele se semneaza la nivel de localitate, pot exista zone in care RCS – RDS inca nu au ajuns cu reteaua, de exemplu zone indepartate de la marginea localitatii, strazi in care sunt putine case la distanta foarte mare, etc.; in astfel de cazuri, de obicei se constata ca nu este retea si nu se poate face instalarea dupa ce semnam contractul, atunci cand ajunge echipa de instalare in zona.

Termenele de instalare servicii la RCS – RDS sunt:

  • la bloc, maxim o saptamana;
  • la casa, maxim 3 saptamani;
  • termen contractual maxim de instalare a serviciilor, la nivel general, maxim 90 de zile;

Desi aceste termene mi-au fost transmise personal de catre un reprezentant RCS – RDS din sediu, termenul contractual este de maxim 90 de zile. Un termen mare, insa reprezentantul Digi a incercat sa ma convinga ca nu dureaza atat aproape niciodata instalarea.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Telekom?

Telekom, compania cu cea mai veche infrastructura de telecomunicatii, a inceput sa aiba mai putine probleme cu instalarea serviciilor din cauza ca le-au scazut numarul de abonati.

Insa, daca totusi avem probleme cu intarzierea instalarii serviciilor fixe, avem urmatoarele modalitati prin care putem urgenta instalarea:

  • apel la numarul 1234 – serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  • formular online pe site-ul Telekom;
  • sesizare pe pagina de Facebook Telekom Romania;

Termenul maxim de instalare si activare a serviciilor Telekom este de 30 de zile de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la UPC?

Pentru clientii neinstalati, acestia pot contacta serviciul de relatii cu clientii UPC prin una din urmatoarele modalitati, in vederea urgentarii instalarii:

  • Apel la numarul 0311000872;
  • formular online pe site-ul UPC;
  • sesizare pe pagina de Facebook UPC Romania;

UPC are o optiune de instalare in urgenta astfel incat, contra unei taxe de 124 de lei cu tva inclus, putem solicita instalarea serviciilor in a doua zi lucratoare de la semnarea contractului. O optiune utila insa cam scumpa din punctul meu de vedere, la alti operatori sunt sanse destul de mari ca serviciile sa se instaleze in primele zile.

Termenul maxim contractual de instalare a serviciilor fixe UPC este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Akta?

La Akta, putem sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta instalarea serviciilor fixe in felul urmator:

  • apel telefonic la numarul 0377778899;
  • formular de contact online pe site-ul Akta;
  • sesizare pe pagina de Facebook Akta Romania;

Termenul maxim de instalare cablu tv si internet Akta este de 17 zile lucratoare de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Orange?

Orange ofera servicii fixe prin infrastructura Telekom, in caz ca dorim sa-i contactam pentru a instala mai repede serviciile, o putem face in felul urmator;

  • apel la 300;
  • sesizare online pe site-ul Orange;
  • sesizare pe pagina de Facebook Orange;

Termenul maxim de instalare servicii fixe Orange este de 30 de zile de la semnarea contractului. In plus, la semnarea contractului se face o programare pentru instalare intr-o zi stabilita de comun acord.

De obicei la toate companiile de telecomunicatii se face o programare pentru instalare in prealabil, urmand sa ajunga echipa de instalare la programare. Insa, uneori se intampla ca echipele de instalare sa nu respecte acel termen sau sa ne contacteze ei direct din teren cand ajung, fara sa avem o programare facuta in prealabil.

Pentru orice problema, fie ca dorim sa urgentam instalarea serviciilor, pentru reprogramarea instalarii sau pentru a reclama ca nu a ajuns echipa de instalare, putem contacta serviciul de relatii cu clientii. Ei vor lua legatura cu echipele de instalare sau vor face demersurile necesare pentru urgentarea instalarii.

Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

In general, instalarea serviciilor poate dura cu cateva zile mai mult in cazul in care semnam contractul printr-un agent de teren. Pana cand ajung contractele la sediu si pana sunt procesate va dura mai mult timp decat daca semnam contractul in sediu, acesta fiind operat pe loc de catre reprezentant.

Durata instalarii serviciilor fixe poate fi de la cateva minute (chiar si 10 minute inclusiv cu completarea actelor) pana la cateva ore, in functie de infrastructura pe care se instaleaza serviciile. De exemplu, in cazul in care este o instalare la bloc, prin cablu normal coaxial tras de pe casa scarii, unde deja au mai fost servicii in trecut, decat se testeaza acel cablu si atat, nu dureaza mai mult de cateva minute. Insa, daca este o instalare pe fibra optica la casa, unde este distanta mare de la stalp in casa, se mai fac si cateva suduri de fibra destul de complexe, instalarea poate dura chiar si 2-3 ore. Este bine sa stim aceste lucruri pentru a stii cat ne invoim de la serviciu atunci cand este cazul si sa stim sa nu stresam instalatorul sa lucreze mai repede (ca orice om, cu cat este mai nervos cu atat face o treaba mai de mantuiala).

In cazul in care aveti probleme cu instalarea serviciilor (materiale de instalare facturate, intarzierea instalarii, servicii neinstalate, etc.) lasati un comentariu, mentionand inclusiv la ce operator ati semnat contractul.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

637 COMENTARII

  1. Buna ziua,
    Am semnat contractul cu RDS pe 14.02.2020. Au venit dupa vreo saptamana sa incerce instalarea insa au intampinat probleme, respectiv nu au gasit fibra in apartament. Este un ansamblu nou iar cablarea a fost facuta tot de RDS. Au zis ca trebuie sa vina alta echipa sa taie tavanul pe casa scarii. Am tot facut sesizari si dupa alte 2 sapt a venit alta echipa care a stat 2 min si mi-au zis la fel ca nu am fibra. Pana la urma am luat eu un cutter si am taiat tavanul si am gasit fibra. Acum am fibra in apartament , trebuie doar sa vina cu echipamentul.
    Astazi au trecut mai mult de 5 saptamani de la semnare contract. Am sunat inclusiv sambata sa vina o echipa( pe 21.03.2020). Primesc acelasi raspuns robotic. Ma puteti ajuta in vreun fel? Este aproape imposibil sa lucrez de acasa fara internet si tv…multumesc

  2. am facut cerere instalare de pe data de 07.03.2020 si nu s-a rezolvat pana 21.03.2020 . au trimis echpa de instalare si echpa de service de 3 ori si nu au rezolvat nimic , sun si nu imi dau nici o explicatie , spun ca o sa ma contacteze . Copilul meu are nevoie de internet pt a face lectiile online data fiind situatia .Va rog sa rezolvati situatia cat mai urgent. Nu inteleg de ce nu exista comunicare .

  3. Sunt abonatul cu Nr.******,****** din loc. Osoi, str. * nr.*, com. Recea Cristur, Jud. Cluj, am încheiat contract de furnizare prin cablu pentru TV+Internet în data de 20.02.2020, am fost programat pentru instalare în data de 06.03.2020, 09.03.2020, 11.03.2020, dar echipa de instalare nu a venit. Mai sunt câteva zile pentru a remedia problema sau de a renunța la instalare. Solicităm din partea dumneavoastră un răspuns la această problemă. Cu respect.

  4. Buna ziua! Ma confrunt cu o problemă!!!! Am încheiat în urma cu 2 saptamani un contract cu firma dvs. Săptămâna trecută vineri a fost realizată instalarea dar nu au putut sa dea drumul la internet deoarece trebuie instalat un switch in bloc. Am făcut mai multe sesizări si dupa o saptamana același rezultat!!!! Nu am internet. In plus astăzi distinsa doamna Ban Genoveva de la relatii cu clientii si-a „facut timp” sa imi explice cat de ocupați sunteti si ca trebuie să mai am răbdare si sa imi spun ca termenul maxim de instalare este de 90 de zile…. pentru o legătură a internetului ….. chiar e nevoie sa astept 1 saptamana pentru o legătură???? Mi se pare inacceptabil. In plus atitudinea distinsei doamne de la relatii cu clientii mi-a demonstrat încă o dată cat de mult va respectați clientii. Dacă așa procedat in cazul clienților noi nu as vrea sa ma gandesc cum procedat in cazul clienților vechi….

    • Buna ziua, noi nu suntem de la Digi. Cat despre instalare, vi s-a comunicat termenul maxim contractual de instalare care intr-adevar este de maxim 90 de zile. Bineinteles, in unele cazuri poate dura cateva zile insa acela este termenul din contract. Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Digi.

  5. Am fibra optica instalata de Telekom in casa. Vreau Digi si vreau sa folosesc fibra din conexiunea blocului. Nu doresc deranj in casa. Adresa este str. * ,bloc * ,scara * ap *.

    • Nu se poate folosi fibra de la Telekom pentru Digi, acestia vor veni si vor instala reteaua lor. Insa instalatorii pot incerca sa va faca instalarea pana la usa, la intrare, iar de acolo folositi cablul UTP pana la computer (sau retea wifi daca e cazul), si acum folositi tot un cablu UTP, nu aveti fibra pana in computer.

  6. Buna ziua. Am incheiat un contract din luna ianuarie pentru ju.Brasov, loc. Ghimbav, strada * Nr.*, bl.*,sc.*, ap. *, in care am mentionat ca doresc cablarea Digi dupa data de 15 februarie. Incepand cu data de 17.02.2020, sun in fiecare zi pentru a afla cand se poate veni la cablare. De fiecare data mi se promite ca „cineva va va suna”. Faptul ca sunteti singura firma in zona, va face sa tratati clientii cu un asa „mi se rupism”. Credeti ca se poate ca cineva sa ma sune si sa mi comunice o data cat mai rapida pentru conectare???? Multumesc

  7. Buna ziua
    Soția mea are o sesizare ptr o mutare de internet la Dumneavoastră de saptamîna trecută și nu a ajuns nimeni la locația curenta
    Ce putem face?

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii.
      La ce operator sunteti abonat si in ce localitate? O sesizare ati facut la operatorul respectiv?

  8. Aștept de o luna jumătate va vin cei de la Gigi să-mi pună cablu și n-au făcut-o nici pana azi nu înțeleg de ce nu-și fac treaba i-am tot sunat și n-am primit un răspuns clar

    • Termenul contractual de instalare este de maxim 90 de zile.
      Nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile, probabil au probleme in zona cu reteaua sau cu echipamentele.

  9. Sunteti cea mai neserioasa firma de cablu. Exemplul meu: Vam sunat in data de. 01. 07.anul curent pt.instalarea unui post tv..Dupa 7 zile neprimind niciun raspuns m-am prezentat la in magazin Digy in Tg jiu, pt.rezolvarea problemei, ce informatie am primit?. Stati linistit ca in cateva zile va veni o echipa la d-voastra pt.semnarea contractului, iar in termen de 2-3 saptamani, se va instala cablu….. Pana in data de 16.01.nu ma contactat nimeni!!…. Nu sunteti firma serioasa, mai ales in Gorj… Acum am devenit abonat la un alt concurent, surpriza! In doua zile!!!…

    • Noi nu suntem de la Digi. Daca doriti sa faceti o sesizare prin care sa va exprimati nemultumirea catre ei o puteti face pe pagina Facebook Digi Romania sau la relatii cu clientii Gorj la numarul 0353400414.

  10. Am facut contract cu Rcs Rds pentru instalare internet de 300mbps in Bordusani jud. Ialomita prin fibra optica din august 2019. Fibra optica e trasa din primavara 2019 si trece pe stalp prin fata curtii mele, este chiar si o caseta a lor pe stalp chiar langa curtea mea, deci mie ar trebuii doar sa-mi traga fir pana in curte/casa si sa-mi instaleze ONT-ul lor. Am tot sunat la Digi de cred ca 20 de ori si de fiecare daca mi s-a spus ca vad ca este deja urgentata cererea si o sa o urgenteze si ei. Mi se para incredibil asa ceva, mai stam putin si se face 1 an de la semnarea contractului. Oare sa fie problema de spaga? O alta explicatie rationala nu gasesc dupa atata timp.
    Daca te uiti la Digi24 „Ooo ca nu stiu cine nu stiu ce iresponsabil in tara asta” Dar probabil ca atata timp cat ii putem critica pe altii noi insasi suntem scutiti de orice responsibilitate.

  11. Buna ziua in place Digi TV cablu dar de o lună am cerut internet dar nici azi nu am internet și își prea multe programe în limba maghiară doar suntem în România nu în Hungaria un an fericit

    • Buna seara,
      Sunati la relatii cu clientii Digi si faceti o sesizare pentru a urgenta instalarea serviciilor, daca nu ati facut asta inca.
      Cat despre posturile in limba maghiara, nu cred ca vor fi eliminate curand, sunt mai multe astfel de posturi in zonele cu grila maghiara, nu sunt peste tot in tara. Din ce localitate sunteti?
      La multi ani!

  12. Am contactat serviciul Digi TV spre a ruga sa se facă instalarea cit mai repede posibil la adresa unde am făcut contractul , la primul apel după 10” de așteptare mi-a închis telefonul, operatoare zicind ca nu aude, al doilea apel mi-a răspuns spunindumi ca a făcut tichetul și ca voi fi contactata de cei care vin cu o zi înainte, asta afost tot ceeace am reușit sa aflu, care sa fie explicația pentru care odată facind contract fiind obligat sa îl faci pe un an de zile nu se face în ziua următoare?

  13. Astept de luni de zile finalizarea montarii reteleiRCS/RDS
    va rog sa-mi comunicati care este situatia intrucat exista riscul deconectarii mele de la furnizorul de servicii anterio
    intrucat am facut cerere in acest sens
    am senzatia ca va bateti joc de clienti
    Astept un raspuns urgent si responsabil

    • Noi nu suntem de la Digi, doar oferim informatii.
      Va recomand sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Digi, probabil sunt probleme cu reteaua si din acest motiv dureaza atat de mult.

    • Sunati la Relatii Clientii si vedeti care este situatia. Aveti contract semnat cu digi? Daca da in contract scrie ca o instalare a serviciilor se face in minim 90 de zile. Acest sait nu reprezinta digi , doar ofera informatii.

      • Minim 90 zile instalarea la Digi? Sper ca este o gluma proasta. Daca nu este, inseamna ca nu sunt de luat in seama pentru ca isi bat joc. Cautati alternative!!!

        • Asa este mentionat in contract, maxim 90 de zile.
          Asta nu inseamna ca este un termen standard pentru ei, in majoritatea cazurilor dureaza mult mai putin.
          Cand ati semnat contractul? Ati sunat la ei pentru urgentarea instalarii?

  14. grigore p.sa produs o miscare :sa extins fibra oprica pina in apropierea csei 1123 dar acuma asteptam din nou pentru a fi montata cutia de 2 luni nu avem niciun program tv.

  15. Buna ziua
    Am semnat un contract cu compania rds in urma cu 10 zile,au venit la sediu 2 angajati s au uitat Cum sa instaleze serviciile,am primit promisiuni ca a doua zi vom putea sa ne folosim de servicii dar am rămas cu promisiuni si atat.
    Fiecare zi de întârziere pentru noi inseamna pierderi.
    Vrem să știm concret daca se rezolva sau apelăm alta companie.

  16. Buna ziua!
    La inceputul lunii septembrie am incheiat cu dvs contractul pentru abonament televiziune si internet, dar au trecut mai bine de doua luni si inca nu a venit nici o echipa pentru a instala toate cele necesare.
    Pe parcursul acestor doua luni am facut si doua sesizari, dar fara nici un efect.
    Daca nu se i-a nici o masura in urma acestui e-amail, sa stiti ca voi solicita rezilierea contractului, deoarece nu este normal sa treaca atat de mult timp de cand s-a incheiat contractul si sa nu se efectueze demersurile necesare.
    Pentru orice informatie, va las nr. de contact. 07****** – Nadlac, jud. Arad.
    O zi buna!

    • Banuiesc ca este vorba de digi. Daca ati fi citit contractul ati fi aflat ca termenul minim de instalare a echipamentelor este de 90 de zile. Daca doriti puteti suna la departamentul Relatii Clientii pentru a vedea care este situatia. Sau puteti renunta la contract ,cand doriti si sa va abonati la alt operator. Contractul intra in vigoare din data in care va sunt instalate echipamentele in casa. Puteti suna la relatii clientii si sa spuneti ca nu mai doriti serviciile lor daca doriti sa reziliati contractul. Decizia va apartine.

  17. va multumesc pentru sfatul dv.si cu ocazia asta fac o dezvaluire cu se compoarta operatoarele de la digi sighetul-marmatiei.contractul sa incheiat la digi blaj de catre prietena mea e.v.pentru ca de acolo am obtinut deconectoarele,dupa 2000 ca la sighet era inposibil sa obti.si acuma la sfatul dv.am fost de o saptamina la digi sighet si iam explicat cazul si ma tratat intrum mod extrem de rau am sunat la operatoarea din blaj dintre ea sa vorbeasca cu ea pentru a rezolva cazul nu a vrut nici cum iam dat nr. de contract si mia spus ca nu o intereseaza acest nr. iam spus ca a fost o echipa de la digi si constatat ce trbuie facut ni sa spus ca in 3 zile se rezolva ei suna la baia-mare si din toate aceste nu a luat in cosiderare nimic nam stiut ca mai exista asa ceva.

  18. am citit mai bine si ati mentionat ca gresala e a mea,dar ce sa fac cu deconectoarele daca mi sau anulat programeleba mai mult mi sa comunicat ca trebuie sa predau deconectoarele va rog sa intelegeti.

    • Eu inteleg dar dvs trebuia sa le spunet ca nu aveti alta sursa de a vedea posturi tv decat antena dth si cele 2 receptoare si atunci cei de la digi nu va intrerupeau decodoarele doar in momentul in care va aduceau fibra optica in casa.Intrebare. Dvs urmariti in acest moment posturi tv? Am vorbit cu prieten din companie si asa mi sa spus ca trebuia sa faceti. Mi sa mai spus sa va dau sfatul urmator. Sunati la digi din zona dvs si spunetiile ca dvs ati ramas fara sursa tv adica nu mai aveti cu ,ce vedea posturi tv si rugatil pe cel de la call central sa va puna cererea la urgente sau daca va duceti intr-un magazin digi rugati la fel sa va puna cererea din calculator la urgenta. Le spuneti ca au venit o data si au constatat ce le trebuie adica ce va spus echipa de teren. Sper ca ma intelegeti, ce ar trebui sa faceti pentru a urgenta instalarea. Succes, sper sa ne scrieti cum sa solutionat cat de curand.

  19. va mulzumesc pentru comunicare, mentionez ca in momentul in care sa semnat contractu ni sa anulat programele digi tv de pe cele doua deconectoare caci inainte am avut unul cu 2 iesiri.mentionez:toata valea-muntelui are fibra optica iar pe mine mau abandonat iar eu sunt cleient de peste 10 ani cu deconectoare va salut.

  20. multumesc de raspuns dar de ce ni sa cerut dupa incheierea contractului pe fibra sa predam vechile deconectoare inmediat si am ramas fara prgrame. astept raspuns .

    • Sa inteleg ca aveati servicii functionale pe o alta infrastructura inainte, acum se face trecerea pe fibra optica si nu va mai functioneaza serviciile? Daca in continuare aveti abonamentul activ si il platiti, va recomand sa solicitati reducerea facturii pe aceasta perioada in care nu au functionat serviciile. De asemenea, trebuie sa insistati cu sesizarile la relatii cu clientii Digi.
      Daca nu rezolvati nimic, faceti sesizare si la ANPC.

      • Robert dansul a avut dth dupa au venit cu fibra si au facut trecerea pe fibra. Dansu a predat receptoarele si automat nu mai are abonamentul vechi activ, deci nu mai plateste nimic pana nu ii instaleaza echipamentul de fibra in casa. Baieti de interior l-au instintat ca trebuie sa duca receptoarele la sediu pentru a nu plati 2 abonamente. Gresala domnului Grigore este ca sa grabit sa duca receptoarele inaine sa ii instaleze fibra optica. Am intalnit multe cazuri similare. In concluzie dansu nu mai plateste nimic pana nu ii instaleaza fibra dar nici nu vede nici un post tv.

    • Este simplu daca va pastrati si decodoarele de pe celalalt abonament atunci plateati 2abonamente si cel vechi adica dth ca asta ati avut antena satelit si receptoare si cel actual de pe fibra optica. DVS trebuia sa specificati in sediul digi ca nu predati receptoarele pana nu va instaleaza fibra optica in casa si altfel aveati si acum posturi tv.Nueste vina firmei digi ca dvs nu mai vedeti programe tv. Când ati semnat contractul vi sa spus ca pana la sfarsitul luni sa predati echipamentul pentru a nu plati 2 abonamente.

  21. mentionez caci a fost o ecipa de instalare pentru interior si au constatat ca trebuie exstinsa linia cu 150m pentru care ei suna la baia-mare si vine o alta ecipa si in termen de 3 zile se rezolva instalarea dar nu sa rezolvat.urgentati va rog.

  22. va rugam urgentara instalari fibrei optica la adresa:com.birsana.str.**** nr.*** jud.maramures.sa deschis un contract pe numele elena valesasan pe data 1 10 2019 si nu sa ralizat nimic in caz contrar vom inainta contractu la tribunal va multumesc.

    • V-am mai raspuns termenul de instalare este de 90 de zile. Ce puteti face este sa mai sunati la call central. Veti primi un telefon cu nr necunoscut sau un sms sa stabiliti o zi când pot veni sa va instaleze echipamentele.

  23. va rugam urgentarea instalari fibrei optice la locatia * cm.birsana str.* pentruca sa deschis un contract de40 de zile pe ****** si nu sa realizat in caz contrar vom merge in judecata va multumesc.

  24. Buna ziua ma numesc oprea ionut o problema complexa ma macina te putin tinp am semnat un contract de servici fixe de la rds rcs prin fibra optica toate bune si frumoase an acest fel un tinp prealabil dureaza cam 1 saptamana instalarea dar se pare ca rcs din motive tehnice refuza programarea cu refuzul ne finalizari lucrarilor

    • Buna ziua,
      Daca vi s-a spus ca sunt motive tehnice pentru care intarzie instalarea nu inseamna ca ei refuza instalarea, inseamna ca NU POT instala serviciile din motive tehnice. Termenul de instalare contractual este de maxim 90 de zile, deci sunt acoperiti.
      Oricum, insistati cu sesizarile periodic.

      • Daca voiau sa ofere servicii de calitate, se pregateau, sau macar erau transparenti. Mi se pare inadmisibil ca o companie atat de mare sa nu aiba o statistica, sa faca anumite predictii despre cum va creste numarul instalarilor si sa se pregateasca cu echipamente. Ce naiba? Suntem in anii ’20?

        • Am discutat despre problema aceasta cu un angajat Digi acum ceva timp (ei mereu au avut probleme cu echipamente, in mare parte deoarece echipamentele oferite sunt in custodie) si ziceau ca este o cerere foarte mare si atat furnizeaza producatorul, deci o vina ar avea si producatorii ca nu ofera suficient la pretul stabilit de Digi. Ne punem intrebarea de ce alte firme au echipamente si Digi nu are stocul asa cum trebuie insa alte firme nu au clientii celor de la Digi si cresterea lor exponentiala. Daca ne uitam pe cifre, in ultimii ani Digi a fost mereu in top in ceea ce priveste clientii noi. Lucrurile astea nu ne privesc pe noi, fiind clienti, insa acesta este adevarul, cel putin asta mi s-a spus.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii, doar oferim informatii. In Pitesti nu exista acoperire pentru serviciile fixe UPC, pentru Telekom exista acoperire pentru Nr. 49, insa nu pentru numarul comunicat de dvs. Daca doriti sa va abonati la Telekom, puteti sa ajungeti intr-un punct de lucru Telekom sau sa sunati la numarul 0214041234 sa verifice concret daca exista acoperire. Totusi, eu va recomand sa insistati cu sesizarile la RCS – RDS sa urgenteze instalarea, nu va recomand Telekom in detrimentul celor de la Digi.

  25. eu am semnat contractul de 1 luna pt internet cu DIGI si nici dupa o luna nu au venit sa instaleze. si asta doar pt ca trebuie sa traga 15 m de cablu din scara principala a casei in care locuiesc pana la scara interioara a aceleiasi case. in scara principala a casei existand retea de la DIGI. am facut nenumarate sesizari la Call Center si mi-au spus ca ei doar pot nota in sistem pt urgentarea lucrarilor, lucru facut de 4 ori in decursul unei luni calendaristice. Ba mai mult, mi-au spus ca in sistem este notat ca am fost contactat telefonic pt instalare si ca nu am raspuns la telefon. MINCIUNA nesimtita pt ca eu sunt disponibil la nr de tel lasat 24/24. le-am scris si e-mail la adresa pt clienti si inca nici un raspuns.

  26. Mi se pare o aberatie si o bataie de joc la nivel extrem de mare.

    Doar pentru ca nu se precizeaza in contract durata maxima a instalari isi permit sa ne tina cu plata si fara servicii luni de zile in 2019 cand esti ca si mort fara internet.

    Eu am avut internet la apartamentul nou care mi l-am cumparat luna trecuta. Am contractat serviciile de net de la digi. Acum 2 saptamani au venit baietii sa-mi faca instalarea. Mi-au oprit netul vechi si mi-au taiat cablul si spart peretele.

    De atunci asa stau, fara internet, fara tv, fara un raspuns clar de la ei cand se va rezolva problema.

    Intre timp, fiind remote worker, mi-am pierdut si jobul pentru ca bandwidth-ul de pe telefon nu e indeajuns de mare 🙂 Multumesc RDS.

    Pot face ceva sa ii atac in instanta pentru bataia asta de joc si toate problemele care mi le-au cauzat mintindu-ma ca vin in maxim o saptamana sa faca instalarea?

    • In contract este mentionat termenul maxim de instalare, 90 de zile, insa oricum e trecut doar ca sa fie, in cazuri rare poate dura si mai mult de 90 de zile daca au ei probleme cu reteaua sau cu stocul de echipamente necesar instalarii.
      Nu o sa puteti face nimic in instanta deoarece nu sunt obligati sa acopere daunele cauzate de lipsa internetului, greseala lor a fost sa deconecteze serviciul de internet (mai ales daca era de la alta companie), v-ati dat acordul sa faca ei asta? Ar fi trebuit sa faca instalarea in paralel, fara sa afecteze serviciul de net existent.

  27. Buna ziua,
    am construit o casa de vacanta in urma cu 5 ani in zona Maierus-Apata,respectiv VALEA BOZOM.In urma cu un an in aceasta zona au demarat/incheiat lucrari ale companiei d-voastra.In urma discutiilor cu primaria din Apata mi s-a comunicat ca este vorba de un tronson de cablu ce traverseaza aceasta vale.
    Mai multi utilizatori ce detin case de vacanta sunt intersati sa beneficieze de servicii de internet/televiziune,etc.,servicii ce ne pot asigura linistea ca putem avea casele in siguranta prin sisteme de supraveghere,mai ales ca in zona infractionalitatea este la un nivel destul de ridicat.
    Va rog sa analizati aceasta solicitare si as fii onorat daca raspunsul ar fii pozitiv.O zi placuta!

    • Vi sa dat un termen de instalare in sediu? Ati fost in vreun sediu sau ati dat telefon? Daca au echipamente in 48 de ore ar trebui sa va instaleze. Din ce stiu luni au fost facute aprovizionari de echipamente in toata tara. Faceti sesizari pana vin sa va instaleze echipamentul nu trebuie sa va fie rusine, nu gresiti cu nimic prin faptul ca va doriti un serviciu de la ei. Sfat faceti sesizari pana va vor instala serviciul dorit.

  28. Si eu am facut si eu o cerere de mutare de locatie a internetului in data de 27.08.2019 dar pana in acest moment nu ma contactat nimeni (marti 03.09.2019).

    • Din cate stiu, aceste mutari de locatie au prioritate fata de instalarile noi insa depinde si de numarul de instalari si numarul de echipe disponibile, de curiozitate din ce localitate sunteti? Faceti o sesizare la relatii cu clientii.

  29. Salut Robert și Bebe,salut meda-max,ieri la ora 17:00 au venit cei de la Digi și mi-au instalat serviciul de cablu digital și internet fix dar mi-au adus și smartcamul Digi,in 39 de minute au și pornit.Insa sunt multe posturi lipsa,din cele discutate pe aria cealaltă,mă refer la Teleorman.O zi buna va doresc!!!

    • Echipa sigur ti-a dat cautare la tv doar digitala, pentru a prinde si canale analogice dai tu la tv cautare canale digital & analog pentru a avea si posturile locale. Echipa sigur sa grabit si au dat cautare doar digital ca dureaza mai putin.

  30. Mi-au tăiat cablu si au zis că-mi pune prin fibra si aștept de doua săptămâni dece ai plătit la zi ce amu bătaie de joc
    Nu au venit sami lege an napoi cu plata sunt la zi au zis ca vine au trecut doua săptămâni

  31. Buna ziua!Am facut un contract cu rcs rds de o săptămână si ni s-a spus(sotului-e pe numele lui contractul)ca urmează sa fim contactați telefonic pt programarea instalarii,etc.As dori sa stiu cat durează toata operațiunea fiindca eu am anunțat actualul operator de cablu si am cerut rezilierea contactului vechi începând cu 1 sept 2019 si nu as vrea sa raman fara cablu/internet .Cat durează până vom fi contactați si instalat serviciul rcs/rds?

        • In zonele de case instalarea poate dura putin mai mult decat la blocuri. De asemenea, timpul necesar instalarii depinde de numarul de cereri din acel moment, numarul de echipe de instalare disponibile si de alti factori. Ceea ce va recomand este sa faceti o sesizare la relatii cu clientii RCS – RDS Alba la numarul 0358400401 pentru a urgenta instalarea.

  32. Salutare Robert si Bebe,inca o problema tipic Digi,ieri in jurul orei 9:00 ma suna cineva de la Digi ca vine la mine sa-mi instaleze serviciul de cablu digital si internet,eu bine inteles bucuros nevoie mare,insa cand ajung pe la mine pe strada ma suna din nou,in jurul orei 10:40,dar surpriza,au trimis echipa de la comercial pentru a face contract,ca sa nu mai chinui baietii,sa-i mai aduc si la mine acasa,le-am aratat poza de pe telefon cu contractul care este valabil din 5 August ora 14:50,le-am mentionat baietilor care au venit ca eu am nevoie de un instalator.Am sunat din nou la callcenter,dupa o discutie cu o tanti de la Digi,am avut surpriza sa aud ca in contract este specificat faptul ca in maxim 90 de zile,incepand cu 5 August v-a venii o echipa care o sa-mi instaleze cablul digital si internetul,desi eu stiam ca trebuie sa ajunga in maxim 15 zile lucratoare si nu in 90 zile,este incredibil asa ceva.O zi buna

    • Salut Alin,
      Acela este un termen prin care ei se protejeaza in cazul in care clientii devin insistenti, bineinteles ca in peste 95% din cazuri nu dureaza 3 luni instalarea.
      Insa nu inteleg de ce au trimis un agent comercial, ti s-a spus ca este o problema cu contractul?