Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

Una dintre cele mai mari probleme ale operatorilor de servicii fixe din Romania reprezinta timpul de instalare, de aceea vom detalia in acest articol cum putem urgenta instalarea serviciilor fixe de cablu tv, antene satelit, internet, telefonie fixa si care sunt termenele de instalare la Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta.

Desi operatorii de telecomunicatii investesc resurse in oferte si in semnarea a cat mai multe contracte, de cele mai multe ori sunt depasiti (in special atunci cand sunt oferte avantajoase) de numarul de contracte si de cererile de instalare astfel incat deseori ajungem sa asteptam saptamani, ba chiar luni pentru instalarea unor servicii.
Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi?

Digi Romania este una din cele mai problematice companii cand vine vorba de instalarea serviciilor. Numarul mare de abonati (si in crestere) combinat cu eterna lipsa de echipamente de pe stoc fac ca instalarea sa dureze uneori, in cele mai ghinioniste cazuri, chiar si luni de zile.
Putem urgenta instalarea serviciilor RCS – RDS (Digi) prin una din urmatoarele modalitati:

  • sunam la serviciul de relatii cu clientii RCS – RDS (Digi) la numarul 03xx400401 (unde xx este prefixul judetului) pentru servicii prin cablu sau la numarul 0314004000 pentru antene Digi tv satelit;
  • completam formularul online de pe site-ul Digi Romania;
  • facem o sesizare pe pagina de Facebook Digi Romania;

Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

La Digi, cele mai frecvente motive care ne-au fost reclamate din cauza carora nu s-au instalat serviciile Digi au fost:

  • lipsa echipamente de pe stoc (lipsa antene satelit, lipsa decodoare pentru instalare, lipsa unor echipemente de retea – ONT/switch-uri);
  • efectiv redus al echipelor de instalare (de exemplu, sunt zone in care 1-2 echipe de instalare sunt pe un judet intreg);
  • lipsa retea in zona – desi contractele se semneaza la nivel de localitate, pot exista zone in care RCS – RDS inca nu au ajuns cu reteaua, de exemplu zone indepartate de la marginea localitatii, strazi in care sunt putine case la distanta foarte mare, etc.; in astfel de cazuri, de obicei se constata ca nu este retea si nu se poate face instalarea dupa ce semnam contractul, atunci cand ajunge echipa de instalare in zona.

Termenele de instalare servicii la RCS – RDS sunt:

  • la bloc, maxim o saptamana;
  • la casa, maxim 3 saptamani;
  • termen contractual maxim de instalare a serviciilor, la nivel general, maxim 90 de zile;

Desi aceste termene mi-au fost transmise personal de catre un reprezentant RCS – RDS din sediu, termenul contractual este de maxim 90 de zile. Un termen mare, insa reprezentantul Digi a incercat sa ma convinga ca nu dureaza atat aproape niciodata instalarea.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Telekom?

Telekom, compania cu cea mai veche infrastructura de telecomunicatii, a inceput sa aiba mai putine probleme cu instalarea serviciilor din cauza ca le-au scazut numarul de abonati.

Insa, daca totusi avem probleme cu intarzierea instalarii serviciilor fixe, avem urmatoarele modalitati prin care putem urgenta instalarea:

  • apel la numarul 1234 – serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  • formular online pe site-ul Telekom;
  • sesizare pe pagina de Facebook Telekom Romania;

Termenul maxim de instalare si activare a serviciilor Telekom este de 30 de zile de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la UPC?

Pentru clientii neinstalati, acestia pot contacta serviciul de relatii cu clientii UPC prin una din urmatoarele modalitati, in vederea urgentarii instalarii:

  • Apel la numarul 0311000872;
  • formular online pe site-ul UPC;
  • sesizare pe pagina de Facebook UPC Romania;

UPC are o optiune de instalare in urgenta astfel incat, contra unei taxe de 124 de lei cu tva inclus, putem solicita instalarea serviciilor in a doua zi lucratoare de la semnarea contractului. O optiune utila insa cam scumpa din punctul meu de vedere, la alti operatori sunt sanse destul de mari ca serviciile sa se instaleze in primele zile.

Termenul maxim contractual de instalare a serviciilor fixe UPC este de maxim 30 de zile de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Akta?

La Akta, putem sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta instalarea serviciilor fixe in felul urmator:

  • apel telefonic la numarul 0377778899;
  • formular de contact online pe site-ul Akta;
  • sesizare pe pagina de Facebook Akta Romania;

Termenul maxim de instalare cablu tv si internet Akta este de 17 zile lucratoare de la semnarea contractului.

Cum urgentam instalarea serviciilor de cablu tv, internet si telefonie fixa si care este termenul maxim de instalare la Orange?

Orange ofera servicii fixe prin infrastructura Telekom, in caz ca dorim sa-i contactam pentru a instala mai repede serviciile, o putem face in felul urmator;

  • apel la 300;
  • sesizare online pe site-ul Orange;
  • sesizare pe pagina de Facebook Orange;

Termenul maxim de instalare servicii fixe Orange este de 30 de zile de la semnarea contractului. In plus, la semnarea contractului se face o programare pentru instalare intr-o zi stabilita de comun acord.

De obicei la toate companiile de telecomunicatii se face o programare pentru instalare in prealabil, urmand sa ajunga echipa de instalare la programare. Insa, uneori se intampla ca echipele de instalare sa nu respecte acel termen sau sa ne contacteze ei direct din teren cand ajung, fara sa avem o programare facuta in prealabil.

Pentru orice problema, fie ca dorim sa urgentam instalarea serviciilor, pentru reprogramarea instalarii sau pentru a reclama ca nu a ajuns echipa de instalare, putem contacta serviciul de relatii cu clientii. Ei vor lua legatura cu echipele de instalare sau vor face demersurile necesare pentru urgentarea instalarii.

Cum urgentam instalarea serviciilor fixe si care este termenul maxim de instalare la RCS – RDS / Digi, Telekom, UPC, Orange si Akta

In general, instalarea serviciilor poate dura cu cateva zile mai mult in cazul in care semnam contractul printr-un agent de teren. Pana cand ajung contractele la sediu si pana sunt procesate va dura mai mult timp decat daca semnam contractul in sediu, acesta fiind operat pe loc de catre reprezentant.

Durata instalarii serviciilor fixe poate fi de la cateva minute (chiar si 10 minute inclusiv cu completarea actelor) pana la cateva ore, in functie de infrastructura pe care se instaleaza serviciile. De exemplu, in cazul in care este o instalare la bloc, prin cablu normal coaxial tras de pe casa scarii, unde deja au mai fost servicii in trecut, decat se testeaza acel cablu si atat, nu dureaza mai mult de cateva minute. Insa, daca este o instalare pe fibra optica la casa, unde este distanta mare de la stalp in casa, se mai fac si cateva suduri de fibra destul de complexe, instalarea poate dura chiar si 2-3 ore. Este bine sa stim aceste lucruri pentru a stii cat ne invoim de la serviciu atunci cand este cazul si sa stim sa nu stresam instalatorul sa lucreze mai repede (ca orice om, cu cat este mai nervos cu atat face o treaba mai de mantuiala).

In cazul in care aveti probleme cu instalarea serviciilor (materiale de instalare facturate, intarzierea instalarii, servicii neinstalate, etc.) lasati un comentariu, mentionand inclusiv la ce operator ati semnat contractul.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

637 COMENTARII

  1. De doua saptamani sun zilnic pentru a venii echipa sa mi aduca echipamentul pentru televiziune si internet prin fibra opica ,pentru a ma cabla,de fiecare data imi raspund ca sunt trecuta la urgentare,am crezut in aceasta firma,renuntand la o alta firma concurenta,va rog frumos sa ma ajutati,nu stiu cui sa ma adresez sa mi se rezolve solicitarea,in zilele noastre fiind indispensabil aceste mijloace de comunicare,multumesc

  2. Am făcut o sezizae la dumneavoastră am și sunat de enumerate ori, sant ținută în telefon în așteptare câte 2 ore, ce se întâmplă, durează asa de mult pentru o instalare? dar dacă as fi clienta acestei firme ma-ți suna din 5 în 5 minute, doresc sa mi se rezolve aceasta șezi sare veche de o săptămână

  3. Buna ziua!
    De 6 luni astept instalarea fibrei optice. Vecinilor mei le-au instalat-o din luna mai. Am rugat si baietii de la montaj, am anuntat si in sediu Rds, mi-au spus ca sunt pe lista si zilele urmatoare vin…. si am avut rabdare 6 LUNI…..
    Eu sunt PROFESOR si TRADUCATOR. Am nevoie de internet pentru a preda elevilor. Peste 100 de elevi invata limbi straine cu mine. Netul cade de cateva ori pe zi…
    CE SA MAI FAC???? CAT SA MAI ASTEPT???? DIN 11 martie 2020 sunt acasa tot timpul. in plus numarul meu de telefon este pe poarta si scrie ca pot fi contactata oricand dar nu m-a sunta nimeni niciodata sa vina pentru fibra optica…
    NU MAI POT AVEA RABDARE…MA PUETI AJUTA??? ASTEPT RASPUNSUL DUMNEAVOASTRA. DAR NU INCA 6 LUNI…NU IMI POT PERMITE

    CU STIMA,
    CLAUDIA M.
    07******

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la RCS – RDS.
      Daca a durat atat de mult, probabil sunt probleme de infrastructura in zona.
      Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati cu sesizarile. Puteti face o sesizare online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact

  4. Buna ziua, am incheiat pe data de 19.11.2020 un contract cu firma d-voastra. pentru cablu tv la adresa: Alexandria, str. *, bl.*, sc*, et*, ap*. Deoarece la data aceea vechiul proprietar(Ulmeanu Adriana Loredana) nu-si reziliase contractul, nu am putut beneficia de instalarea serviciilor. Intre timp, contractul a fost reziliat, iar acum solicit o echipa pentru instalare. Astept mesajul sau apelul d-voastra pentru a sti cind sa fiu la adresa. Va multumesc si va doresc o zi usoara! Cu respect , Daniela M

  5. Buna ziua,
    In data de 16.11 am fost programata la instalare si nu au reusit nici acum sa o faca,miercuri a fost trasa fibra in apartament si nu vine nimeni sa imi faca instalarea avand in vedere ca fac sesizari zilnic si nu sunt probleme pe scara asa cum sa comunicat eronat!

      • Buna ziua,

        astept de 7 zile instalarea Digi care
        trebuia facuta in data de 16.11.2020 asa cum a fost programat.
        Miercuri pe 18.11.2020 a fost instalata si fibra si au lasat asa
        pentru ca nu este semnal pe scara, mentionez ca toata scara are cablu
        si nu e nici o problema pe scara.
        Sun in fiecare zi la dvs.si [1] imi spune din call center sa astept,ce
        sa astept?????
        Chiar nu se poate deplasa nimeni capabil sa instaleze cablu tv si
        internet?????
        Unde este respectul pentru clienti?(eu sunt deja abonata in alta
        adresa de 5 ani la dvs.,doresc un al 2 lea abonament si chiar nu se
        poate face o instalare?!).
         Astept solutionarea urgenta a situatiei!!!

        Multumesc,

        • Buna dimineata,
          V-am intrebat la ce operator sunteti abonata in ideea in care noi nu reprezentam niciun operator de telecomunicatii (nu, nu ati mentionat anterior ca e vorba de Digi).
          Nu aveti ce sa faceti decat sa asteptati, din moment ce ati facut deja sesizari. 
          Daca doriti sa faceti o sesizare in plus online, o puteti face pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  6. Buna ziua, am fost bucuros cand ati preluat AKTA, dar sunt dezamagit deoarece am o casuta la tara in Loc. Capreni Jud. Gorj nr. * si din luna august am solicitat telefonic instalarea tv prin cablu, la inceputul luni noiembrie am sunat la DIGI Tg.Jiu si mi sa comunicat ca sunt in baza si voi fi sunat de catre un operator in vederea instalari. Am sunat si mai inainte de luna noiembrie si am primit acelas raspuns sau (mai facem o alerta in sistem si feti fi contactati). Pana in present nu sa intamplat nimic in acest sens. Va multumesc, si astept raspuns. O zi frumoasa.

    • Buna ziua,
      Probabil este o problema de retea in zona sau lipseste un echipament necesar instalarii, acestea sunt de obicei motivele pentru care se asteapta mult.
      Din pacate, nu aveti ce sa faceti decat sa insistati la relatii cu clientii pentru urgentarea instalarii.

  7. ASOCIATIA DE PROPRIETARI BLOC * DIN B-DUL * NR .* A ACHIZITIONAT UN CALCULATOR SI DORESTE INSTALEZE INTERNET .
    MAJORITATEA PROPRIETARILOR SUNT ABONATI DIGI.

  8. Buna Ziua,
    Ma numesc ***** si locuiesc in Ghiroda(Timisoara) pe strada * nr.*, ap.*.
    Doresc sa precizez ca atat eu cat si mai multi vecini, atat de la nr. * cat si de la nr. *, am facut mai multe solicitari in decursul ultimelor 3 luni pentru a fi racordati(legati) la fibra optica existenta deja pe strada * la blocurile invecinate. Am trasat impreuna cu vecini toata infrastuctura necesara pentru a usura munca echpei tehnice de la DIGI, adica am sapat sa traversam parcarea pana la cutia cu fibra optica de pe strada, si cu toate acestea tot nu reusim sa ne legam la fibra optica. De fiecare data cand sunam si am sunat, ni se da un raspuns standart, ca echipa tehnica merge pe teren sa verifice, dupa care primim sms cu mesajul ca momentan nu se pot face legaturile la fibra din lipsa de infrastuctura si sa revenim peste alte 2 saptamani. Spuneti-ne ce putem face noi ca si locatari si de ce ar mai fi nevoie ca sa putem sa ne conectam la reteaua DIGI existenta. Precizez ca infrastuctura este pregatita si atat eu cat si celialati vecini stam la dispozitia echipei tehnice de la DIGI pentru a fi conectati la reteua DIGI.
    Va Multumesc!

    • Va recomand sa faceti o sesizare in acest sens catre Digi, puteti completa formularul de contact de pe site-ul Digi Romania, sectiunea Contact, iar sesizarea va ajunge la departamentul abilitat.

  9. Din data de 01.09.2020 trebuia sa fiu cablata si nici pina in
    data de 17.10.2020 nu beneficiez de televiziune prin cablu.Pentru ca
    nu am beneficiat de acest serviciu desi am platit abonanamentul,voi
    solicita restituirea banilor pentru aceasta perioada.

  10. Buna Ziua ,
    Va solicitam instalarea in urgenta a cablului de televiziune din strada * nr.* , Ciolpani , Ilfov, in vederea respectarii clauzelor contractuale din contractul intocmit la data de 31 IULIE 2020 in urma preluarii de la AKTA .
    Mentionam ca s-au facut nenumarate sezizari -******- deoarece nici macar nu mai exista semnal la TV , nu numai ca nu s-a facut instalarea completa .
    DESI CONTRACTUL A FOST FACUT INCA DIN LUNA IULIE PINA LA DATA PREZENTA S-AU ACHITAT TOATE FACTURILE EMISE PENTRU ACEST POST tv
    In cazul in care nu se rezolva pe cale amiabila acest conflict ne vedem obligati sa actionam in instanta firma dvs . pentru abuz in serviciu pe linie tehnica si inselaciune in relatii comerciale .

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Va recomand sa faceti o sesizare telefonic la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004401 sau online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact.

  11. „termenul contractual este de maxim 90 de zile. Un termen mare, insa reprezentantul Digi a incercat sa ma convinga ca nu dureaza atat aproape niciodata instalarea.” Aproape niciodata sau mai mereu? De cand Digi a cumparat Akta, tot ce au facut a fost sa-si bata joc de clientii fostei companii. Mai intai, iti vine o echipa dupa semnarea contractului, in cateva zile, si-ti spune ca in maxim 1 saptamana se rezolva. Trec 3 saptamani si nimic, fac o reclamatie la relatii cu clientii, unde angajata isi cere mii de scuze (de parca ma incalzeste pe mine cu ceva) si face o sesizare pentru „conditii inumane de asteptare”. Mai trece inca 1 saptamana, se face 1 luna de la semnarea contractului si nimic. Mai sun o data sa le aduc aminte, trece iar 1 saptamana si inca mai astept in prezent. Stiti care e faza penala (la propriu, nu figurat), am platit pe aceste 2 luni care urmeaza sa se implineasca si n-am beneficiat de niciun serviciu din partea Digi, dar de taxat au stiut s-o faca de la inceputul contractului. Regret ca Akta si-a vandut compania unor asemenea incompetenti, macar aia veneau in maxim 2-3 zile cand sunam la Bucuresti cu o problema. Macar daca ma lasau cu serviciile de dinainte pana veneau si schimbau, macar asa as fi stiut ca am platit pentru ceva, dar nu, fac pe ultimii nenorociti.

    • Nu se ajunge la acel termen mai mereu, sunt destul de rare situatiile acestea, daca discutam despre instalari noi. Faptul ca vedeti pe internet recenzii ca s-a atins acel termen, nu inseamna ca asta se intampla mereu. La nivel general, durata medie de instalare era intre 1 si 2 saptamani, desi in ultima perioada e posibil sa fi crescut putin, existand intarzieri si din cauza trecerilor pe fibra ale abonatilor Akta.
      Iar daca discutam despre o trecere pe fibra, nu este acelasi lucru ca o instalare noua. Ati platit serviciile de care ati beneficiat la Akta, nu? Nu inteleg de ce sunteti asa nemultumit, de faptul ca ati fost mintit la inceput sau de faptul ca nu sunteti trecut pe reteaua Digi mai repede? Presupun ca serviciile Akta, alea de care ati fost multumit, pare-mi-se, pana in prezent, sunt functionale. Daca ar gandi toti ca dvs si ar dori sa fie trecuti intr-o saptamana pe reteaua Digi, cam cati angajati credeti ca ar fi necesari sa treaca vreo 500 de mii de abonati sau cati avea Akta pe fibra optica?
      Revenind, daca platiti un abonament, platiti conform ceea ce ati semnat cu Akta. Nu va ia nimeni banii fara sa va ofere serviciile din contract, de acest lucru sa fiti sigur.
      Singurul lucru pe care il vad o problema in toata intamplarea asta este informatia eronata oferita de agentul comercial, trebuia sa va explice clar care este situatia si nu este prima data cand se intampla asta insa din pacate asa sunt oamenii de vanzari, mint cat pot pentru a-si atinge targetul.
      Digi si-a luat angajamentul fata de Consiliul Concurentei ca va trece treptat 95% din clientii Akta in 3 ani pe reteaua proprie (35% dupa primul an, 65% dupa al doilea an si 95% dupa al 3-lea an). Asta inseamna ca, e posibil ca unii abonati sa fie trecuti dupa 1-2 ani.
      Sper ca nu mi-o luati in nume de rau insa eu asa vad lucrurile, nu tin nici cu Digi si nici cu Akta sau cu alt operator. Insa, mi se pare normal sa analizam putin situatia inainte de a arunca in altii cu noroi.

      • „Presupun ca serviciile Akta, alea de care ati fost multumit, pare-mi-se, pana in prezent, sunt functionale.” – Nu sunt, de aia sunt si cel mai nemultumit, faptul ca stau fara net de la sfarsitul lui august, dar am platit pentru el la Digi. Televizorul merge, dar degeaba, ca nu am nevoie de el la cursuri online. „Daca ar gandi toti ca dvs si ar dori sa fie trecuti intr-o saptamana pe reteaua Digi” – De unde stiti cum gandesc eu? Am zis asa ceva? Nu. Incercati sa nu adaugati presupuneri de-ale dumneavoastra pentru a va sustine argumentul. „cam cati angajati credeti ca ar fi necesari sa treaca vreo 500 de mii de abonati sau cati avea Akta pe fibra optica?” – Ce treaba am eu cu problemele lor tehnice!? De ce incercati sa le justificati incompetenta? Daca au avut bani sa cumpere Akta cu 78 milioane de euro, cred ca exista si bani pentru angajati, de-abia se mai creeaza locuri de munca. In plus, trebuiau sa se gandeasca la asta inainte sa sara rapird sa cumpere. Si totusi, pentru o persoana care sustineti ca sunteti neutra, pareti sa apelati mult la latura emotiva/empatica a cititorului pentru a convinge ca asteptarea asta, care se indreapta in aproape 2 luni, este normala. Am sa ma opresc aici, adica nu voi mai raspunde, ca e pierdere de timp. Incompetenta merita tot noroiul despre care vorbiti dumneavostra, mai ales cand se incearca monopolizarea pietei de furnizori de internet, in bataie de joc cu angajamente complet absurde fata de Consiliul Concurentei, incompetent la fel ca Digi.

        • Daca serviciile sunt nefunctionale atunci este intr-adevar o problema care trebuia rezolvata in maxim 48 de ore, situatie in care va recomand sa faceti reclamatie la ANPC + sesizare la Digi sa storneze factura pe perioada nefunctionarii serviciilor.
          Articolul pe care ati lasat comentariul este despre instalarea serviciilor, motiv pentru care am presupus ca este vorba de o instalare noua sau o trecere pe fibra optica. Termenul acela de 90 de zile este pentru instalarile noi, nu pentru problemele tehnice. Problemele tehnice au termen de rezolvare de maxim 48 sau 72 de ore, in functie de contract. Eu as fi facut sesizare la ANPC din prima saptamana.
          Si repet, consideram normal sa asteptati 2 luni pentru trecerea pe fibra optica avand serviciile functionale, nicidecum cu serviciile nefunctionale.
          Cat despre partea privind monopolizarea pietei, sunt total de acord cu dvs.

          • Bine, am crezut ca erati un reprezentant Digi sau ceva :)). E prima oara cand sunt pe site, deci n-am stiut in ce ma arunc. Ma rog, sesizarea la ANPC ma gandeam s-o fac de ceva timp si o voi face in zielele urmatoare. Cat despre stornarea facturii la Digi, cu greu cred ca o voi obtine…

          • Veti obtinea stornarea facturii foarte usor cat timp exista o sesizare inregistrata, indiferent ce vi se spune (desi in mod normal nu ar trebui sa fie probleme) ei sunt obligati sa storneze factura cat timp serviciile nu au functionat si exista o sesizare inregistrata in acest sens. Pentru orice altceva, exista ANPC care vor interveni la nevoie, doar ca vor cere numar de inregistrare de la Digi. Tot ei trebuie sa ia legatura cu cei de la Digi pentru a urgenta rezolvarea acestei situatii.
            Succes in rezolvarea problemei. 🙂

  12. Buna ziua,

    Am un contract la dumneavoastra cu internet. Nu am modemul de fibra optica, doar un receiver pentru televizor. Puteti trimite pe cineva sa instaleze si acel modem?

  13. Buna ziua,
    Sunt mai bine de 2 saptamani de la solicitarea noastra de instalare a acestor servicii.
    S-au deplasat la adresa 2 echipe si apoi nu ne-a mai contactat nimeni.
    Ce se intampla cu solicitarea noastra? Suntem extrem de nemultumiti de serviciile companiei dvs., ne puteti comunica cand vom avea TV si internet??
    STRADA * nr.*, Tunari ILFOV.
    Multumesc,
    Mihaela

  14. Buna ziua! Va rog sa urgentati instalarea televiziunii prin cablu și internet in str. * nr. *, Gaesti, județ Dâmbovița, întrucât este încheiat un contract de acum 2 saptamani pe numele ****. Am sunat in decurs de 2 saptamani de 6 ori si nimeni nu m a ajutat cu absolut nimic.

  15. Doresc instalarea cablu tv+internet +telefonie la adresa mea B-dul ***, bl*,sc * , ap * Brasov.Mentionez ca mai este un abonament la aceasta adresa pe numele *****, dar acesta s-a mutat .Am fibra optica instalata si doresc abonament pe numele meu pentru a putea suplimenta numarul de canale tv. Am 66 de ani si deplasarile in aceasta perioada sunt limitate din motive de sanatate.
    Va multumesc

  16. Buna. Am semnat in data de 31 iulie un contract de internet cu dumneavoastra. Au fost in data de 4 augut baietii sa imi instaleze internetul in casa dar din pacate nu au putut deoarece nu au fost legate pe casa scarii firele de internet. In data de 5 august au fost alti baieti de au legat firele de internet pe casa scarii. As dorii sa imi trimiteti pe cineva sa imi lege internetul si in casa deoarece as dori sa ma pot folosii de el. Va multumesc frumos .

  17. Buna ziua.De pe la jumatatea lunii mai v-am contactat pentru instalare cablu tv si internet la adresa Spl.* *,bl.* ap.*.Dupa ce s-a remediat de constructor situatia cablului ,anuntata imediat la dvs.au trecut mai bine de 2 luni,interval in care am fost anuntat de 2 ori ca vine echipa de instalare si de fiecare data mi s-a spus ca serviciul tehnic trebuie sa faca o conexiune la firida din hol sau ca a facut-o dar o alta echipa a folosit-o pt.a conectat un alt apartament.Solicit rezolvarea urgenta a situatiei.

  18. -de c.c.ca. 10 zile am initiat un contract tv prin cablu in buzau com tisau nr * dar nu am primit nici un semnal privind instalarea. se apropie data cand contractul cu orange expira. eu nu stau in permanenta la acea adresa. telefonic nu am putut obtine informatii la aceasta problema. singurul raspuns a fost ca echipa e pe teren si lucreaza (daca este vorba de personal preluat de la akta sunt oarecum lamurit) -este cazul sa regret alegerea facuta ? multumesc

    • Presupunand ca va referiti la Digi, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Buzau la numarul 0338400401 sa urgenteze instalarea serviciilor.

  19. COD CLIENT : ******
    Sunt abonatul dumneavoastră, cu toate serviciile, de foarte mult timp. Doresc să beneficiez de toate modernizările tehnice aduse de DIGI în folosul abonaților. Pe 20 Mai am făcut o solicitare telefonică, azi, 17 Iunie, am solicitat tot telefonic lămuriri, dar operatoarea nu are nici un fel de informații.
    Revin pe această cale, rugându-vă să-mi spuneți dacă e posibilă solicitarea de instalare fibră optică până în apartament, pentru TV, Internet, Telefonie, și cam când. E vară, și e posibil să plec de acasă.

  20. Buna ziua,am facut un contract pe 19 mai si nu au venit la instalare,Rm Valcea ***** ,pentru adresa mea din Baile Olanesti ,ma numesc ******

  21. Buna ziua!
    as dori reactivarea serviciului de cablu tv si internet
    cod vlient *****. Deasemenea as dori sa achimb si numele titularului de contract.
    multumesc! Ma puteti contacta la nr de tel 07*****

    • Buna ziua,
      La ce fel de reactivare va referiti, v-au fost suspendate serviciile pentru neplata, suspendate temporar sau nu mai aveti deloc contract in acest moment?

        • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Ilfov la numarul 0314004401 si sa solicitati urgentarea instalarii. Posibil ca in Chiajna sa nu aiba o echipa de instalari din localitate si sa vina din Bucuresti, venind doar daca se strang mai multe instalari in zona. Alte cauze pot fi legate de reteaua din zona, plus ca in perioada aceasta au existat intarzieri fiind foarte multe persoane care stau acasa si au cerut instalarea serviciilor, efectivul celor de la Digi fiind redus.

  22. Buna ziua. Sunt abonat cu cod client ***, ****, din Constanta, str.***, nr.*, bl.*,Sc.*, et.*,ap.*., tel 07*******
    Doresc instalare cablu tv,internet,telefon la a doua locuinta a mea, situata in loc.Techirghiol, str.*,nr.*, jud.Constanta.
    Multumesc

  23. Buna ziua, eu doresc sa contractez internet fix de la DIGI. Adresa Str. * nr *, com. Sanpetru, Jud. Brasov.
    Inainte sa ma mut aici monopolul in detinea Akta, dupa care au fost preluati de catre DIGI, am sunat la ei anul trecut in noiembrie si au spus ca inca nu este trasa noua tehnologie in zona, m-au pus sa astept pana in primavara anului acesta si sunt in aceasi situatie ca anul trecut. Daca sun la ei ma duc cu zaharelul ca inca nu au nu stiu ce aprobari de la primarie. Daca este cineva care stie cum stau lucrurile in Sanpetru va rog sa ma anuntati.

  24. Bună dimineața! Aș vrea să instalez și eu Digi. Momentan am doar televiziune de la Romtelecom, dar doresc pachet cu internet + televiziune. Se poate? Se fac instalări în perioada asta? Prahova, comuna Ștefesti

  25. Doresc pe * ap.* sa dispun de serviciile d.stra de la UPC-TV,CABLU….M-am mutat de curand si am nevoie cat mai urgent de ce v-am cerut.Va d-au nr .de tel 07****** si astept semnalul d.stra.Daca totul se face 0-line sper sa am ce-mi doresc.Va astept maine la apartament.

  26. Buna seara Cum fac sa stiu daca contractul pe care l am semnat in februarie are vreun rost ?
    santem la sfarsitul lunii aprilie si nu santem conectati nici la tv si nici la internet ,Cat trebuie sa asteptam ca sa beneficiem de aceste servicii ? .Mentionez ca am 3 sesizari facute la deoartamentul dv.dar fara nici un folos. Astept un raspuns de la dv

  27. Bună ziua am si eu o problema poate ma puteti ajuta,recent m-am mutat la un bloc ANL nu am televiziune blocul are contact cu Telecom dar din pacate mi-sa spus Nu am port liber la cablu și antenă nu este permis deoarece blocul este in garantie timp de 2ani și nu avem voie să facem modificări de aceea apelez la dumneavoastra ce este de facut astep răspuns va multumesc

      • Am sunat de mi de ori imi spun același lucru k sunt in lista de așteptare de o lună imi spune același lucru ieri am fost la un magazin telecom iar directoarea sune k nu se poate sa astep sa se elibereze un port dar nu se eliberează sunt familii cu copii și nu este posibil ajutatima va rog din suflet

        • Noi nu avem cu ce sa va ajutam, deoarece nu suntem de la Telekom. La ei trebuie sa insistati. Faceti si o sesizare la ANPC, poate in felul acesta vor rezolva mai repede.

  28. Am primit de la Dvs, un mesaj pentru instalare internet pe aleea * nr * ap * cluj-Napoca, inttre orele 12- 15, la acele ore nu este nimeni acasa, va rog mult, sa reprogramati telefonc……….

  29. Buna ziua.
    Ma numesc ***** * com.Halmagiu, jud.Arad.
    Dupa incheierea contractului a-m asteptat bransarea.A-m sunat de doua ori la digi de unde mi s-a spus ca o s ma contacteze echipa de bransare. N-am fost inca contactat de nimeni.

    Rog as-mi raspundeti daca se poate face bransarea sau nu.

    Astept raspunsul dvs.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi Arad la numarul 0357400401 sau sa trimiteti e-mail la clienti@rcs-rds. ro.

    • Sunteti deja abonat la televiziune? Daca da, la ce operator? Daca sunteti abonat, in principiu trebuie sa sunati la relatii cu clientii sa solicitati o echipa sa ajunga pentru instalarea unui nou TV. Daca nu e urgent, va recomand sa o faceti dupa ce iesim din starea de urgenta, pentru protectia dvs si a altor persoane.