Dezactivare / anulare extraoptiuni Digi
Digi (RCS & RDS) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicatii, servicii printre care se numara televiziunea prin cablu si televiziunea prin satelit.

Asemenea altor operatori (Vodafone, Telekom, Orange sau altii), pe langa pachetele de baza, Digi ofera si extraoptiuni TV pentru programe cu plata (posturi considerate premium pentru care se plateste suplimentar). Am explicat intr-un articol publicat anterior cum se face activarea extraoptiunilor Digi iar in acest articol vom detalia cum dezactivam o extraoptiune Digi si de ce nu functioneaza dezactivarea online a extraoptiunilor in anumite momente.

Digi ofera urmatoarele extraoptiuni disponibile pentru abonatii de televiziune (pe satelit, anumite posturi pot lipsi):
-HBO
-Maxpack
-Film Now
-4k
-Adult

Modalitate dezactivare extraoptiuni Digi / RCS & RDS
Dezactivarea unei extraoptiuni se poate face in reteaua Digi prin una din urmatoarele modalitati:
-online pe site-ul digi.ro – ne logam in sectiunea Contul Meu – Serviciile Mele – TV
-din aplicatia de mobil Digi Romania
-telefonic la relatii cu clientii Digi, 0314004414

Uneori, metoda de dezactivare a unei anumite extraoptiuni sau pentru toate extraoptiunile nu functioneaza online, problema cauzata fie de o situatie tehnica legata de site-ul Digi sau optiunea a fost dezactivata intentionat de reprezentantii Digi. Aceasta practica a fost folosita de Digi in cadrul anumitor oferte prin care erau oferite 1 sau 2 luni gratuite pentru extraoptiuni. Scopul inactivarii acestei optiuni era de a nu permite clientilor existenti sa-si dezactiveze extraoptiunea si sa o activeze din nou pentru a beneficia de oferta.

Dezactivare / anulare extraoptiuni Digi

Aceasta situatie exista in momentul de fata, pana la finalul lunii martie Digi are o oferta prin care se ofera 2 luni gratuite la activarea extraoptiunii HBO sau Maxpack. Clientii existenti care au deja HBO sau Maxpack si dezactiveaza extraoptiunea, urmand sa o reactiveze pana la finalul lunii, vor beneficia de aceasta oferta. In acest moment, nu functioneaza dezactivarea extraoptiunilor HBO/Maxpack din contul Digi, a fost eliminata optiunea de dezactivare a acestor extraoptiuni. Pentru alte extraoptiuni (exemplu: Film Now), optiunea de dezactivare inca exista.

Insa, dezactivarea extraoptiunii se poate face in continuare sunand la relatii cu clientii Digi, la numarul 0314004414.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

8 COMENTARII

    • 1 Daca abonamentul pentru aplicatia Max este facut prin operatorul de cablu sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator. La fel si in cazul dezactivarii extraoptiunii Film Now.

  1. Dezactivarea extraoptiunilor nu este posibila momentan online din contul Digi, probabil deoarece se apropie oferta Black Friday in care se va oferi 50% reducere timp de 1 an la activarea extraoptiunilor.

  2. *****
    Aș dori că sa am accesul din nou la tot dispozitivul meu si mi-e personal nu îmi merge prea bine RCS&RDS adică am nevoie sa intru pe un site pe care intram si înainte dar acum nu mai merge

    • Nu inteleg exact ce problema ai, ce nu iti functioneaza mai exact? Inteleg ca nu poti accesa un singur site, nu? Ce mesaj iti apare? Orice alt site functioneaza? Care este site-ul cu probleme?

        • De regula, inactiveaza acea optiune din contul Digi atunci cand pregatesc o oferta care implica extraoptiunile. Astfel, cei de la Digi vor sa evite situatia in care clientii existenti dezactiveaza/reactiveaza extraoptiunile doar pentru a beneficia de gratuitatea din timpul ofertei. Asa au procedat in cadrul ultimelor oferte.