Digi limiteaza utilizarea Digi Online cu internet din alta retea
Digi limiteaza utilizarea Digi Online cu internet din alta retea astfel incat utilizatorii aplicatiei Digi Online care au date mobile din alta retea au limitari de calitate video si nu pot viziona anumite posturi.
Astfel, utilizatorii aplicatiei Digi Online care folosesc internet din alta retea nu pot viziona programele in format HD (1280*720), acestia avand calitatea maxima 1024*576.
De asemenea, o alta restrictie vine in ceea ce priveste accesarea unor posturi precum MTV Europe, AMC, JimJam, HGTV, Comedy Est, Cinethronix sau Cinemaraton, aceste posturi nu functioneaza avand internet de la alt furnizor, functioneaza doar cu date de la Digi (atat date mobile cat si wifi).
Digi limiteaza utilizarea Digi Online cu internet din alta retea
Daca incercam accesarea posturilor mentionate mai sus din alte retele decat Digi pe un dispozitiv mobil, vom avea ecran negru pe ecran fara a primi un mesaj de eroare. Pe platforma web (desktop), pe ecranul negru primim mesajul de eroare: Cannot load M3U8: 404 not found. Testele au fost facute din retelele Vodafone si Orange, rezultatele fiind identice fapt care indica o restrictie din partea dezvoltatorilor aplicatiei.
Digi Online a fost lansata la finalul anului 2013 insa in momentul lansarii existau probleme cu utilizarea aplicatiei avand internet din alta retea. Din reteaua Telekom (Cosmote la acea vreme) functionau doar cateva posturi (Digi 24 si UTV) iar din Orange existau probleme privind functionalitatea platformei. Raspunsul celor de la RCS – RDS la acea vreme a fost ca este asigurata functionarea corespunzatoare a aplicatiei doar cu internet din reteaua Digi.
Campanie clienti existenti Digi Online
Din 20 ianuarie, Digi a lansat o campanie disponibila clientilor existenti conform careia se poate castiga unul dintre cele 3 telefoane Digi K2. Desi este o surpriza placuta ca exista o campanie disponibila clientilor existenti (de regula cele mai bune oferte si majoritatea concursurilor se adreseaza clientilor noi), premiile puse in joc sunt putine.
Pentru a ne inscrie trebuie sa accesam link-ul de pe site-ul Digi (digiromania.ro/hai-pe-digionline) raspundem la intrebarea afisata (Care este canalul tau favorit din Digi Online), completam datele personale si apasam pe Participa. Campania este disponibila in perioada 20 ianuarie – 31 martie 2020.
Momentan nu avem informatii daca limitarea exista in mod voit sau este o problema tehnica, vom reveni cu informatii in acest sens. Voi ce probleme ati intampinat cu utilizarea Digi Online? Ii multumim lui K. Bogdan pentru pont;
Update 26.01.2020: In urma ultimelor teste facute de noi si de alti abonati Digi, problema pare sa fie rezolvata (atat privind functionarea ultimelor posturi introduse cat si problema legata de calitatea HD). Daca inca aveti probleme, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi.
Da, așa este.
Eu sânt clientă Digi RCS RDS România,de vreo 1 lună sânt in Spania ( in vizită), e foarte adevărat că nu funcționează Digi online doar dacă pun datele, dacă sânt pe wifi la o altă rețea nu merge…menționez că e luna Mai 2021
Puteti incerca sa folositi un serviciu VPN pentru a va conecta prin Romania.
Am internet si tv de la rcs rds si de ceva timp digi online nu mai merge corect,adica nu mai pot vedea posturile romanesti de stiri si altele
Singurele posturi care functioneaza sunt ;Digisport 1,2,3,4 atat
Nu stiu ce se intampla
Am dat telefon,am explicat exact ce merge si ce nu,iar o fetita batea campii ca daca am internet de la alta retea nu va merge iar eu i.am repetat de 3 ori ca am internet de la rcs rds si tot nelamurit am fost
Esti logat in contul Digi Online? De pe ce dispozitiv incerci utilizarea aplicatiei? Ai incercat o repornire a dispozitivului?
am uitat sa mentionez pe ce platforma… windows 10 web
nu reusesc sa mai vad nici unul din posturile digi sport … celelalte posturi de sport le pot viziona..
Motivul este mentionat mai sus, in articol.
Motivul mentionat mai sus de care spui tu nu tine… am internet de la rcs rds… deci prostia este in ograda rcs rds…
Asta e fosr rezolvarea ta… sa stergi postarea … bravo…
In primul rand, nu ti-am sters postarea, postarile sunt aprobate manual si nu sunt aprobate mereu instant.
In al doilea rand, daca ai internet de la Digi, atunci ar trebui sa iti functioneze. Am testat acum si functioneaza sa vizionezi posturile online pe site-ul Digi Sport. Ce eroare iti apare cand selectezi un program?
buna ziua,va rog sa ma ajutati cu citeva insructiuni pentru a avea posibilitatea de a intra in contul meu.am mentionat ca am uitat parola si am primit pe telefon una provizorie cu 16 caractere.am intodus noua parola si am primit eroare.in speranta unui raspuns favorabil va multumesc. Ozi minunata
Buna ziua,
Schimbati parola din contul online Digi Romania – sectiunea Serviciile Mele – Digi Online.
Salutare! Aceasta problema a reapărut în 2021! Dacă ma conectez cu internet de la orange îmi merge doar programul digi 24. Dacă ma conectez de pe date mobile tot de la orange, merg toate. Mai intampina cineva aceasta problema?
Salut George,
Am testat Vodafone (mobil) si functioneaza.
Deschide o sesizare catre ei sa verifice.
Sunt logat dar cand activez digifilm afiseaza ca nu am abonament ceeace nu e real.
Ce am de facut?
Când v-ati abonat la Film Now? Daca v-ati abonat ieri sa zic pe aplicatie are o intarziere activare de cateva ore fata de tv. Insa daca v-ati abonat de mult timp si nu il vedeti pe aplicatie sunati la Relatii Clienti si vor rezolva ei.
Exact aceeasi eroare imi apare si mie pe digi mobil. Desi am abonament maxpack imi da eroarea 304 pe aplicatie…Si nici pe contul web nu imi merge hbo-ul si cinemax-ul
Eroarea din acest articol era alta, Cannot load M3U8: 404 not found.
Sa inteleg ca nu iti functioneaza programele din pachetul Maxpack. Daca esti sigur ca ai pachetul Maxpack, suna la Digi sa verifice problema, daca se intampla si pe web inseamna ca e ceva legat de contul tau.
Si eu am pachetul maxim la Digi dar niciodata nu am avut probleme nici pe platforma web sinci pe telefon am IPhone 11 si merge brici la fel si pe Huawei si Samsung
Sunt client digi de foarte mult timp,tv-pachet maxim,telefonie și internet.Desi sunt abonat la pachetul maxim de televiziune nu pot recepționa pe telefon in digionline,programele HBO,FilmNow,Cinemax ,problema pe care am sesizat-o personal atât la reprezentanta rcs-rds cât și telefonic la relații clienți.Desi dețin un telefon iPhoneX,mi s-a spus ca probabil telefonul nu este compatibil 😡,sau nu este in banda de transmisie 😡sau ca trebuie sa instalez un player care din verificări nu mai este disponibil😡.Eroarea care îmi apare pe ecranul negru (304,trebuie sa aveti abonament la acest servici)!
Ai testat contul pe platforma web sau pe un alt telefon? La aplicatiile de mobil pot sa apara probleme de compatibilitate, totusi problema este de la Digi chiar daca este de compatibilitate cu acest model, e treaba dezvoltatorilor Digi sa verifice aceasta situatie.
Am verificat și web,aceeași problema!
Esti sigur ca ai contractat extraoptiunea Maxpack pentru a beneficia de aceste programe? In grila de programe iti functioneaza pe TV posturile mentionate?
Sigur!Ce mi s-a părut cel mai ciudat a fost faptul ca nimeni nu a putut spune concret de ce nu funcționează online aceste programe!
Daca pe web ai aceeasi problema atunci nu pot invoca o problema de compatibilitate cu telefonul. Iti recomand sa faci din nou o sesizare mentionand acest lucru, daca tot nu iti ofera o solutie, fa-le o sesizare si la ANPC. Este un serviciu pe care ei il promoveaza pentru clientii Digi si sunt obligati sa il ofere functional.
Problema asta am avut-o. Am trimis sesizare in digicare si dupa vreo 4zile am primit un sms de genul …problema a fost rezolcata, daca intampinati probleme la vizionarea programelor sa revin cu inca o sesizare.
In urma ultimelor teste facute de noi si de alti abonati Digi, problema pare sa fie rezolvata (atat privind functionarea ultimelor posturi introduse cat si problema legata de calitatea HD). Daca inca aveti probleme, faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi.
Am un contract facut pe numele soacrei mele, din pacate soacra a murit. Eu continuidad sa platesc abonamentul. Aș dori sa îmi activez digi online pe o cartelă de vodafon dar nu stiu numaru de contract, întrebarea mea este. Cum pot sami activez digi online pe telefon? Daca pot sa accesez pe altă retea, vodafon? Contractul îl am de foarte mult timp și stau în spania tot auci folosesc si televiziunea
In primul rand, va recomand sa va duceti cu certificatul de deces intr-un punct de lucru Digi pentru a prelua contractul pe numele dvs, altfel veti intampina mereu probleme cu diverse situatii din cauza ca nu sunteti titularul. Daca nu aveti numarul contractului, acesta se ofera telefonic doar titularului de contract, ceea ce evident nu este posibil in acest moment.
Digi Online se activeaza de pe site-ul Digi Romania din contul Digi, insa pentru a va loga aveti nevoie de anumite informatii printre care si numarul contractului.
Servicciul va functiona si din Vodafone, testat personal, in acest articol erau descrise anumite probleme cu conectarea din alta retea, probleme care au fost rezolvate.
Nu se confirmă știrea pentru rețeaua Telekom.
Sa inteleg ca din Telekom iti functioneaza posturile MTV Europe, AMC, JimJam, HGTV, Comedy Est, Cinethronix, Cinemaraton? Posturi precum Digi Sport 2, Eurosport 2, etc., functioneaza la calitate HD (1280*720p)? Am testat cu utilizatori ai retelei de net Telekom si mi-au confirmat ca au aceeasi problema precum cea prezentata in articol.
Am testat AMC ai funcționează…am postat poze și pe FB… posibil sa fi fost o problemă de moment
De astazi functioneaza intr-adevar si din alte retele, problema era de cateva zile bune, probabil au rezolvat-o cei de la Digi.
Nu mai induce lumea in eroare. Cu IP de Telekom, probat de mine, nu merge.
Azi am observat ca pe IP de Telekom merg posturile din Digionline. Scuze Gabriel Florin IONESCU, banuiesc ca au fost probleme de retea.
Este ceva normal. Si la Orange vezi din alte IP-uri anumite posturi pe platforma online, cred ca si la Telekom este la fel, nu stii sigur.