Digi mobil – numarul format este incorect
In urma unor discutii avute cu cativa abonati utilizatori de telefonie mobila care au reclamat aceasta problema, in unele momente, atunci cand apelam o persoana din reteaua Digi care nu are semnal, vom auzi mesajul numarul format este incorect, te rugam sa tastezi din nou cu mai multa atentie.
Aceasta problema nu este permanenta, apare atunci cand destinatarul pe care il apelam (fiind in reteaua Digi) nu are semnal. Daca destinatarul nu are semnal, in mod normal ar trebui sa primim mesajul abonatul apelat are telefonul inchis sau nu se afla in aria de acoperire, va rugam reveniti.
Aceasta problema nu este permanenta si poate fi deranjanta in unele situatii, mai ales daca este prima data cand formam un numar si il formam din tastatura, dand impresia ca am format numarul gresit. Aceasta situatie apare chiar daca numarul format este din agenda, acelasi numar functionand fara probleme in alte momente.
Desi problema nu este permanenta, a intervenit in cazul mai multor persoane, inclusiv dupa schimbarea telefonului mobil. Pentru aceasta problema nu prea avem ce sa facem, putem deschide o sesizare catre Digi insa, nefiind o problema permanenta care sa afecteze functionarea serviciului, cel mai probabil nu va fi verificata.
Digi mobil – numarul format este incorect
Totusi, este bine sa stim ca putem auzi mesajul numarul format este incorect, te rugam sa tastezi din nou cu mai multa atentie si care este cauza mesajului respectiv.
In situatiile in care destinatarul apelat nu are semnal, va dura cateva secunde pana auzim mesajul robotului telefonic. Comparativ, daca telefonul respectiv este inchis sau setat pe modul avion, primim instant mesajul audio.
Din reteaua Digi (RCS – RDS), daca formam un numar incorect vom avea mesajul ne pare rau, numarul format nu este alocat.
Voi ati auzit vreodata mesajul ne pare rau, numarul format nu este alocat cand ati apelat?
Buna ziua, eu si copilul avem abonamente Digi (al meu mai vechi al copilului achizitionat recent) si am o problema cand sun pe nr copilului, in sensul ca aud mesajul „nr contactat nu este alocat” , care ar putea fi problema? Multumesc!
Buna ziua,
Aveti semnal pe abonamentul copilului? Daca da, sunati-va de pe el si verificati daca apelati numarul corect. Daca este corect, atunci dezactivati toate redirectionarile de pe telefonul copilului (formati ##002# urmat de tasta de apel), posibil sa aveti redirectionare facuta catre un numar incorect.
Acum vreo 20 de ani cand eram in cosmorom, auzeam mesajul acela