Digi (RCS – RDS) a cumparat Akta
Recent, Digi (RCS & RDS) a primit acordul Consiliului Concurentei pentru achizitionarea clientilor Akta, ATTP si DCS, tranzactia urmand sa fie finalizata in cursul lunii august.

Clientii Akta sunt informati privind aceasta tranzactie atat de Akta, cat si de Digi. Digi trimite urmatoarele scrisori de informare catre abonatii Akta:

Stimate client!
Cea mai puternica infrastructura de comunicatii electronice din tara, reteaua Digi, a ajuns la dumneavoastra.
Incepand cu 1 august 2020, Digi | RCS & RDS este noul dumneavoastra furnizor de servicii de comunicatii electronice, in urma unor contracte de operare de retele incheiate cu Akta Telecom S.A. (AKTA) si DIGITAL CABLE SYSTEMS (DCS), prin care infrastructura si serviciile furnizate anterior de AKTA si DCS au fost preluate de catre Digi | RCS & RDS. De asemenea, contractul pe care il aveti incheiat cu AKTA sau DCS, dupa caz, a fost cesionat catre Digi | RCS & RDS, care a preluat intreaga activitate desfasurata de catre furnizorii de servicii de comunicatii electronice mentionati.

In scurt timp, unul din reprezentantii nostri va va vizita pentru a va pune la dispozitie mai multe informatii privind serviciile furnizate de Digi | RCS & RDS, urmand sa beneficiati de oferta Digi | RCS & RDS, la cel mai bun raport calitate/pret. De asemenea, vom parcurge impreuna pasii si formalitatile necesare pentru a va bucura de servicii de cea mai buna calitate.

Doriti mai multe informatii? Contactati-ne telefonic la numarul 0314004600 sau in oricare dintre magazinele Digi / punctele de prezenta RCS & RDS.
Multumim,
Echipa Digi.

Asadar, toti abonatii Akta urmeaza sa fie contactati de agentii de teren Digi pentru prezentarea ofertelor si serviciilor furnizate de catre Digi. In urma acestei tranzactii, clientii Akta vor fi migrati treptat pe infrastructura Digi astfel incat, dupa 3 ani, peste 95% din abonatii Akta vor fi trecuti pe reteaua si oferta Digi, conform unuia dintre angajamentele trimise de Digi catre Consiliul Concurentei.

Digi (RCS – RDS) a cumparat Akta

In urma acestei tranzactii sunt asteptate modificari de grila pentru abonatii Akta (vor fi trecuti pe noua grila de programe) insa, posibil sa existe si modificari ale grilei existente Digi. Vom anunta pe masura ce vor fi efectuate aceste modificari.

Reamintim ca fiecare informatie noua despre tranzactia Digi – Akta a fost anuntata punctual pe media-max.ro

Voi ce parere aveti despre achizitia clientilor Akta de catre Digi? Lasati un comentariu in sectiunea de mai jos.

Update 14.08.2020: Digi (RCS – RDS) anunta oficial tranzactia Akta, Serghei Bulgac (CEO Digi Communications) declarand urmatoarele in cadrul raportului rezultatelor financiare H1 2020:

În România, Consiliul Concurenței a aprobat, în iulie, transferul unor active între filiala locală și trei operatori independenți (AKTA, DCS și ATTP Telecommunications). Acesta este un pas mai departe în proiectul companiei noastre privind creșterea digitalizării și reducerea diferențelor de conectivitate între diferitele regiuni ale principalei noastre piețe. Ca urmare a tranzacției, vom furniza servicii de calitate la prețuri accesibile către sute de mii de clienți, arătând hotărârea noastră de a încuraja aspirațiile acestora spre un nivel de trai superior

Update 01.02.2021: Toti abonatii Akta au fost preluati de Digi;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

197 COMENTARII

  1. Cei la AKTA erau niste jegosi si conectau doar pe cine doreau ei , nu veneau niciodata la sesizari si aveau niste preturi exorbintante profitind de faptul ca avea monopulu in mediu rural . Aveau abonament numai la internet de 60 de lei pe luna cu banda de 300 ! Pai cu 60 de lei iti luai tot pachetu de la digi sau oricare alt provider TV + Telefon + Internet cu banda de 1000.

  2. Buna ziua ,
    In data de 7 martie a.c. , dintr-o eroare , am efectuat plata facturii RCS@RDS nr.*** catre Digital Cable System, in aceiasi zi, s-a efectuat plata aceleiasi sume si catre RCS@RDS ! Aflu ca acum ca cele doua societati au fuzionat . Ce este de facut pentru a a ma ajuta ? Incercarea de a-mi recupera banii in cont prin Banca Reifeissen nu a reusit ,banca informandu-ma ca trebuie completat un formular de restituire catre AKTA , societate care acum nu mai exista .
    Va multumesc anticipat pentru un raspuns .

    • Instalarea servicilor se face in 90 de zile de la semnarea contractului. Sunati la Relatii Clientii sa urgentati instalarea serviciului de internet.

  3. Doresc pentru comuna Agaș, judetul Bacău un abonament cablu tv ,mentionez ca sunt client digi în Brasov la pachetul cablu tv, internet,telefon fix si mobil .

    • In Agas, Bacau Digi nu are retea insa exista retea veche Akta. Nu stiu daca se mai semneaza contracte pe reteaua veche insa avand in vedere ca abonatii Akta vor fi trecuti pe reteaua Digi, probabil vor moderniza reteaua si in aceasta localitate. Puteti lua legatura cu cei de la Digi la numarul 0314004600 pentru a vedea daca puteti semna inca de acum un contract la Akta pe reteaua veche.

  4. Buna ziua! Sunt foarte nemulțumită de cum functioneaza internetul. Promisiunea facuta o data cu preluarea de la AKTa a fost ca ne ve-ti trece pe fibra optica și că viteza de navigare o sa fie mulțumitoare,însă noi avem doar întreruperi. Intrebarea este cand ne vor muta pe aceasta noua fibra ?? Adresa este pe Com. Glodeni,sat Laculete,nr *. Multumesc

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Trecerea pe reteaua Digi se va face treptat in primii trei ani, nu poti trecuti cateva sute de mii de clenti in cateva luni.
      Puteti face o solicitare catre Digi pentru a urgenta trecerea pe fibra optica.

  5. Bună seara. Ce nivel de trai superior ne oferiți, eu de când ați preluat cablul AKTA am aproape în fiecare zi interferente pe câte un program sau pe mai multe programe deodată (adică benzi transversale suprapuse peste imagine). fapt ce ma determinat să vă scriu aceste rânduri. De aceea va rog să verificați rețeaua în zona Ciofringeni sau poate este din stația de emitere a dvs. Și va mai rog să mă treceți pe fibra deoarece vecinii mei sunt pe fibra

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Digi.
      Toti abonatii vor fi trecuti, treptat, pe reteaua de fibra optica.
      Poti face o solicitare catre Digi in acest sens insa, sa ai in vedere ca toti vor sa fie trecuti cat mai repede pe noua retea, nu se poate face trecerea pentru toti abonatii, se va face treptat.

  6. Am fost preluat de Digi de la AKTA la casa de vacanta din Buzau str. * nr.*. Foarte bine sunt client DIGI in Bucuresti de cand a luat fiinta. La Buzau nu imi merge router-ul, nu am internet. Pe factura platesc si telefon fix dar nu merge. Am solicitat cand am fost de acord cu preluarea un IP fix asa cum aveam la AKTA deoarece am camere de supraveghere. Solicit un raspuns rapid si solutionarea cererii sau sa fiu preluat de un operator sa explic situatia. Va multumesc

    • Noi nu suntem de la Akta sau de la Digi.
      In legatura cu problemele de functionalitate, trebuie sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Digi Buzau la numarul 0338400401.
      In ceea ce priveste IP-ul fix, nu se ofera persoanelor fizice, nici macar contra-cost.
      Insa, Digi ofera gratuit Dynamic DNS (configurabil pe site-ul Digi – sectiunea Contul Meu), configurezi un subdomeniu si facand port forwarding vei putea sa iti accesezi din exterior camerele video folosind subdomeniul. Daca nu stii cum se face, te pot ajuta pas cu pas cu conditia sa stiu ce model de echipament folosesti.

  7. Ce anunt ? Ce scrisoare? De la cine? M-am trezit dupa 2 luni cu preaviz de reziliere a contractului pentru ca nu am platit serviciile RCS RDS :)) Pai ma nenea RCS, cine a semnat ma nene contrac cu tine? Eu am contract cu AKTA si tu, marlaneste, dupa ce ai facut o tranzactie cu AKTA, mi-ai preluat contractul cu japca. Nu scrisoare, nu oferta pentru contract, nimic. AKTA si-a permis sa-mi vanda datele personale, RCS RDS si-a permis sa le cumpere. Cand am sunat la operator si i-am anuntat oficial ca merg in instanta, a amutit. AKTA trebuia sa vina la mine la usa si sa-mi spuna: Ba fraiere, noi am dat-o rasol si ne facem bagajele. Daca vrei, uite ca am vandut şandramaua celor de la RCS RDS, daca vrei, poti sa le ceri o oferta. RCS RDS si AKTA trebuie sa inteleaga ca noi, fraierii astia de pe urma carora primesc salarii grase, nu suntem cartofi intr-un sac pe care ei il pot arunca cand vor.

    • Puteti face o sesizare in acest sens catre Digi, daca sunati in call center cu siguranta agentul nu va avea cunostintele necesare sa va dea un raspuns in acest sens, fiecare companie are angajati responsabili cu protectia datelor care pot sa ofere un raspuns abilitat in cazul unei sesizari.
      Sincer, nu stiu exact cum se procedeaza in cazul achizitiei unei companii.

    • Akta inca exista ca firma, probabil se va desfiinta definitiv dupa ce vor fi trecut toti clientii pe reteaua Digi. Trecerea se va face treptat si ar trebui ca in primii 3 ani sa fie trecuti 95% din clienti pe reteaua Digi.

  8. Buna ziua,
    Sunt din comuna Costesti, judetul Valcea.
    Stiti cumva daca prin preluarea AKTA de catre RDS-RCS s-a respectat Regulamentul general privind protectia datelor??
    Acordul față de prelucrarea datelor: consimțământul nu ni s-a cerut, desi este o conditie obligatorie, ni s-a spus ca vechile contracte AKTA au fost preluate automat iar operatorii DIGI cand au trecut prin comuna ne-au intrebat daca vrem sa ne punem fibra optica. Desigur ca doream fibra optica, am instalat pe numele meu si acum ne-a venit si factura veche preluata de la AKTA care era pe numele sotului, cu toate ca el nu are nimic semnat cu DIGI.
    Nu s-a spus nici de catre AKTA si nici de catre DIGI ce pasi avem de facut in legatura cu aceasta preluare, daca mai dorim sau nu serviciile si, daca nu, ca trenuie sa facem cerere de reziliere, dar catre cine? catre o firma care nu mai exista(AKTA) sau catre o firma cu care nu aveam contract (RDS)??
    LEGISLATIE
    Acordul față de prelucrarea datelor: consimțământul
    RGPD prevede norme stricte pentru prelucrarea datelor pe baza consimțământului. Scopul acestor norme este să garanteze că persoana vizată înțelege pentru ce își acordă consimțământul. De aceea, consimțământul trebuie să fie acordat în mod liber, specific, informat și lipsit de ambiguitate, prin intermediul unei cereri prezentate într-un limbaj clar și simplu. Consimțământul trebuie acordat printr-un act pozitiv, cum ar fi bifarea unei casete on-line sau semnarea unui formular.
    Când o persoană își dă acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, datele respective pot fi prelucrate doar în scopul pentru care s-a obținut consimțământul. De asemenea, trebuie să-i acordați persoanei respective posibilitatea de a-și retrage consimțământul.
    Furnizarea de informații transparente
    Trebuie să le furnizați persoanelor vizate informații clare despre entitatea care prelucrează datele personale și scopul acestei prelucrări. Trebuie să indicați cel puțin:
     cine sunteți
     de ce prelucrați date cu caracter personal
     care este temeiul juridic pe care vă bazați
     cine va primi datele (dacă se aplică)
    În unele cazuri, informațiile pe care le furnizați trebuie să includă:
     există)
     ce interes legitim urmărește compania dumneavoastră când prelucrează date în baza temeiului juridic invocat
     ce măsuri se aplică pentru transferul datelor către o țară din afara UE
     cât timp vor fi stocate datele
     de ce drepturi beneficiază persoana în materie de protecție a datelor (dreptul de acces, de corectare, de ștergere, de restricționare, de obiecție, de portabilitate etc.)
     cum poate fi retras consimțământul (când acesta reprezintă temeiul juridic pentru prelucrare)
     dacă există o obligație legală sau contractuală pentru furnizarea de date
     în cazul procesului decizional automatizat, informații despre logica, semnificația și consecințele deciziei
    Trebuie să prezentați aceste informații într-un limbaj clar și simplu.

    • Buna ziua,
      E posibil ca la Akta sa fi semnat ceva privind cedarea datelor catre alta companie in cazul unei vanzari insa nu v-as putea spune sigur.
      Puteti face o sesizare la Digi pentru a verifica acest aspect.

    • Buna ziua,
      Ar trebui sa puteti plati factura pe site-ul Digi, sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 sa verificati daca v-a fost preluat contractul in baza lor de date iar daca totul e in regula, puteti achita pe site-ul Digi.

  9. Nu comentez serviciile efectuate de AKTA, dar de când a fost preluata de DIGI, mama mea nu mai este abonat, cum reziliem contractul? Doresc,daca nu deranjez sa fiu contactata eu la 0******,mama având 83 ani. Va mulțumesc pentru înțelegere.

  10. Nume: Cotovanu Nicolae

    Email: ******@yahoo.com

    Telefon: 07******

    Judet: Botosani

    Localitate: Sendriceni

    Servicii: cablu

    Mesaj: Buna ziua.
    Sunt abonat al televiziunii prin cablu Digital Cable Systems S.A. si AKTA Telecom S.A. cu codul de client nr.:******, din Satul Cobala, Com. Sendriceni, Judetul Botosani, doresc de la dumneavoastra o oferta de preturi pentru pachetele de servicii ce le oferiti clientilor pentru televiziunea prin cablu.
    In prezent tariful perceput de dumneavoastra este unul foarte mare in functie de posibilitatile si necesitatile mele, sunt un batran in varsta de 85 de ani.
    Pe akta.ro nu exista nici o informatie detaliată legat de preturile pe care le aplicati la facturare serviciilor prestate, iar preturile s-au modifica unilateral de la o luna la alta, fara acordul meu, al clientului, in concluzie transparenta zero, pentru abonat. Acest fapt poate costitui motiv de nemultumire sa ma adresez autoritatea de protectie a consumatorului.
    DORESC OFERTA MINIMA DE CANALE LA PREȚUL CEL MAI MIC.
    Daca oferta de pret facuta de dumnevoastra nu va fi una decenta, la un pachet mai mic de canale (de baza) si nu ma va multumi, ma vad nevoit sa ma orientez spre serviciile altei societati de cablu sau antena-satelit.
    Astept raspuns scris si motivat pe adresa de e-mail:******@yahoo.com al ginerelui meu.
    Va multumesc anticipat in speranta continuarii colaborarii cu societatea dumneavoastra.
    Va mulțumesc,
    ȘENDRICENI
    31.08.2020
    Cu respect,
    Nicolae

    • Noi nu suntem de la Akta sau de la Digi.
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Digi la numarul 0314004414 pentru a verifica daca se modifica abonamentul in cazul dvs.

  11. Dupa doua saptamani de mesaje si telefoane atat la Digi, cat si la Akta, revin cu unele informari:
    1. Nu se vor semna contracte noi, contractele au ramas aceleasi, numai ca s-a schimbat codul de client
    2. Nu mai putem beneficia de extraoptiuni TV suplimentare pana nu se trece pe reteaua Digi, pe Akta nu-i mai intereseaza, te redirectioneaza la Digi, iar Digi iti spune sa ai rabdare sa vina ei cu reteaua in zona, lucru ce poate dura cum ati spus si dumneavoastra in articol in jur de 3 ani, poate mai bine.
    3. Smartcam-urile si adaptoarele Akta nu sunt compatibile cu extraoptiunile tv suplimentare, si nici cele de Digi.
    Aceste lucruri au fost afirmate de catre Digi dupa ce i-am stresat timp de doua saptamani cu faptul ca nu mi se decodeaza canalele din extraoptiunile suplimentare adaugate.

    • Ceea ce mi se pare ciudat este ca ei confirma ca se pot activa extraoptiuni, indiferent de echipamentul detinut.
      Daca sun acum la ei, mi se va spune acelasi lucru.