Digi (RCS – RDS) a cumparat Akta
Recent, Digi (RCS & RDS) a primit acordul Consiliului Concurentei pentru achizitionarea clientilor Akta, ATTP si DCS, tranzactia urmand sa fie finalizata in cursul lunii august.

Clientii Akta sunt informati privind aceasta tranzactie atat de Akta, cat si de Digi. Digi trimite urmatoarele scrisori de informare catre abonatii Akta:

Stimate client!
Cea mai puternica infrastructura de comunicatii electronice din tara, reteaua Digi, a ajuns la dumneavoastra.
Incepand cu 1 august 2020, Digi | RCS & RDS este noul dumneavoastra furnizor de servicii de comunicatii electronice, in urma unor contracte de operare de retele incheiate cu Akta Telecom S.A. (AKTA) si DIGITAL CABLE SYSTEMS (DCS), prin care infrastructura si serviciile furnizate anterior de AKTA si DCS au fost preluate de catre Digi | RCS & RDS. De asemenea, contractul pe care il aveti incheiat cu AKTA sau DCS, dupa caz, a fost cesionat catre Digi | RCS & RDS, care a preluat intreaga activitate desfasurata de catre furnizorii de servicii de comunicatii electronice mentionati.

In scurt timp, unul din reprezentantii nostri va va vizita pentru a va pune la dispozitie mai multe informatii privind serviciile furnizate de Digi | RCS & RDS, urmand sa beneficiati de oferta Digi | RCS & RDS, la cel mai bun raport calitate/pret. De asemenea, vom parcurge impreuna pasii si formalitatile necesare pentru a va bucura de servicii de cea mai buna calitate.

Doriti mai multe informatii? Contactati-ne telefonic la numarul 0314004600 sau in oricare dintre magazinele Digi / punctele de prezenta RCS & RDS.
Multumim,
Echipa Digi.

Asadar, toti abonatii Akta urmeaza sa fie contactati de agentii de teren Digi pentru prezentarea ofertelor si serviciilor furnizate de catre Digi. In urma acestei tranzactii, clientii Akta vor fi migrati treptat pe infrastructura Digi astfel incat, dupa 3 ani, peste 95% din abonatii Akta vor fi trecuti pe reteaua si oferta Digi, conform unuia dintre angajamentele trimise de Digi catre Consiliul Concurentei.

Digi (RCS – RDS) a cumparat Akta

In urma acestei tranzactii sunt asteptate modificari de grila pentru abonatii Akta (vor fi trecuti pe noua grila de programe) insa, posibil sa existe si modificari ale grilei existente Digi. Vom anunta pe masura ce vor fi efectuate aceste modificari.

Reamintim ca fiecare informatie noua despre tranzactia Digi – Akta a fost anuntata punctual pe media-max.ro

Voi ce parere aveti despre achizitia clientilor Akta de catre Digi? Lasati un comentariu in sectiunea de mai jos.

Update 14.08.2020: Digi (RCS – RDS) anunta oficial tranzactia Akta, Serghei Bulgac (CEO Digi Communications) declarand urmatoarele in cadrul raportului rezultatelor financiare H1 2020:

În România, Consiliul Concurenței a aprobat, în iulie, transferul unor active între filiala locală și trei operatori independenți (AKTA, DCS și ATTP Telecommunications). Acesta este un pas mai departe în proiectul companiei noastre privind creșterea digitalizării și reducerea diferențelor de conectivitate între diferitele regiuni ale principalei noastre piețe. Ca urmare a tranzacției, vom furniza servicii de calitate la prețuri accesibile către sute de mii de clienți, arătând hotărârea noastră de a încuraja aspirațiile acestora spre un nivel de trai superior

Update 01.02.2021: Toti abonatii Akta au fost preluati de Digi;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

197 COMENTARII

  1. Am achizitionat pachetele MaxPack si FilmNow, si am luat un smartcam DIGI pentru decodarea canalelor, insa dupa o gramada de reinitializari si resetari din fabrica ale televizorului, smartcam-ul, desi vizibil pentru televizor, nu imi decodeaza canalele. Sun la DIGI, imi trimite o echipa AKTA deoarece inca nu s-a trecut pe reteaua DIGI la noi, se uita la smartcam, imi spun ca nu-i gaseste codul, si pleaca acasa. Sun din nou la DIGI, si mi se spune sa iau legatura cu AKTA si sa returnez smartcam-ul lor, fiindca nu mi se pot decoda din cauza ca trebuie un smartcam AKTA si deci sa vorbesc cu ei. Sun la AKTA, le explic toata situatia si faptul ca cei de la DIGI m-au pus sa-i sun,si mi se spune ca ei nu mai au treaba, ca sa sun la DIGI sa ma rezolve. Ma duc la un punct de DIGI din cel mai apropiat oras, si acolo mi se spune ca au deschis acum o sesizare si urmeaza sa fiu contactat in legatura cu o solutie. Vreun sfat in legatura cu ce as putea face?

    • Nu prea ai ce sa faci tu in situatia aceasta.
      Era de asteptat sa apara astfel de probleme si vor mai aparea pana vei fi trecut pe reteaua Digi.
      Lucrurile par sa fie destul de neclare pentru ei si invata din mers cine ar trebui sa se mai ocupe de anumite lucruri.
      Asteapta sa te contacteze ei, ar trebui sa iti ofere o solutie.

      • Da, dar nu mi se pare normal sa se invete din mers.
        Adica inainte sa trimitem clientilor mesaje ca apartin de DIGI acum, stati frate sa punem totul cap la cap, sa vedem care,cum,unde si de ce anume se ocupa. Fiindca cel putin pe mine, daca ar fi avut concurenta, m-ar fi pierdut imediat dupa ce a venit prima oara la mine echipa AKTA si mi-au zis ca ei nu gasesc seria de la CAM, si au plecat acasa fara sa mai zica sau sa mai fac nimic.
        Asta e strict o opinie personala.

        • Asa ar fi fost normal insa se pare ca nu se intampla asa.
          Nu e vina angajatilor cu functii de executie ci a celor cu functii de conducere (management, mai exact) care doresc mereu sa se intample totul rapid, si dupa cum stim, graba strica treaba.

  2. Este extraordinary ptr aceasta preluare de catre echipa rcs rds ptr ca la akta TV se vedea foarte prost si aveau un ab. de 37 lei care nu merita nici pe jumatate, bravo digi si va astept si cu fibra optica, succes

  3. Sunt din județul Iași.Nu am primit factură, menționez ca nu am avut nici cont akta până acum.Doresc sa imi creez un cont pentru a vizualiza factura și de aceea aveam nevoie de codul de client cel nou de la Digi.Vă mulțumesc pentru răspuns!

    • Nr Relatii Clientii Digi Iasi. 0332 400 401. Si interesati-va daca sunteti in baza lor de date. Operatorul call center va va da noul cod client si veti putea face cont pe site-ul digi Romania.

    • Interesati-va intai daca sunteti in baza lor de date. Daca nu v-a venit factura digi sunati la Relatii Clienii Digi si vorbiti cu un operator. Din ce judet sunteti? NR este 03xx 400 401. X codul judetului de unde sunati.

  4. Buna ziua,
    Sunt Elena, cod client Akta-cablu cu nr.******, cu locatia Str. * nr *, com. Valea Argovei, jud. Calarasi.
    Pana acum, in prima decada a fiecarei luni primeam factura pe e-mailul: *****@gmail.com. Suntem in data de 24.08.2020 si inca nu am primit factura!
    Cu stima,
    Elena

  5. Speram la un serviciu mai bun ..Speram sa schimbați aparatura la orce fir de vînt nu se vede nimic inchipuitiva la iarna cum este.. speram sa mai adăugați canale.nu sa luați …Speram sa vedem si noi mai clar canalele nu cu purici ..Speram la mai bine cum noi plătim am vrea.sa avem si servicii de calitate…Speram sa aveti și un personal capabil să rezolve toate aceste defecțiuni sa nu fim nevoiți să sunam în fiecare săptămînă cum făceam cu akta…succes..

    • Toti clientii Akta vor fi trecuti pe infrastructura de fibra optica Digi insa nu se va face instant, se va face pe parcursul celor 3 ani prevazuti in contractul de operare intre Digi si Akta.
      Cat despre canalele TV, grila de programe va fi cea de la Digi atunci cand veti fi trecut pe reteaua Digi.

  6. Bună ziua! Dacă mesajul primit de la DIGI, ar fi fost cel menționat mai sus, aș fi înțeles de la început, că AKTA a fost achiziționată de către aceștia. Însă am avut impresia, că mi s-a încheiat un contrat fără știrea mea, având în vedere, că am primit următorul mesaj și la câteva zile alt mesaj de facturare: „Stimate client! Din 1 august 2020, DIGI (RCS&RDS) este furnizorul serviciilor dumneavoastra de comunicatii, in baza contractului incheiat cu DIGITAL CABLE SYSTEMS (DCS). In perioada urmatoare va vom contacta si informa cu privire la serviciile DIGI care va asigura cel mai bun raport calitate/pret. Multumim. DIGI si DCS”. Nu menționează niciunde AKTA, în plus contul meu on-line Akta este încă activ și nu am fost anunțată, de către aceștia de transferul meu către DIGI. A trebuit, să sun la DIGI, să aștept 50 minute ”pe fir”, ca să aflu, că Akta a fost achiziționată de DIGI și că urmează, să încheiem un contract, când ajung reprezentanții în teritoriu. Nu contest avantajele pe care le oferă DIGI, dar modalitatea în care am fost ”plasată” unui alt furnizor și modalitatea acestuia de informare incompletă mi-au lăsat un ”gust amar” și mă determină, să fiu susceptibilă în privința calității serviciilor pe care le furnizează. Sper, să fie doar o primă impresie greșită, a mea, despre ei!

    • Buna ziua,
      Pe factura nu scrie DCS?
      Compania X a cumparat compania Y, ceea ce inseamna ca a cumparat inclusiv abonatii, infrastructura, angajatii si asa mai departe. Este foarte simplu, nu vad de ce v-au lasat un gust amar. 🙂

  7. Digi (RCS – RDS) anunta oficial tranzactia Akta, Serghei Bulgac (CEO Digi Communications) declarand urmatoarele in cadrul raportului rezultatelor financiare H1 2020:

    „În România, Consiliul Concurenței a aprobat, în iulie, transferul unor active între filiala locală și trei operatori independenți (AKTA, DCS și ATTP Telecommunications). Acesta este un pas mai departe în proiectul companiei noastre privind creșterea digitalizării și reducerea diferențelor de conectivitate între diferitele regiuni ale principalei noastre piețe. Ca urmare a tranzacției, vom furniza servicii de calitate la prețuri accesibile către sute de mii de clienți, arătând hotărârea noastră de a încuraja aspirațiile acestora spre un nivel de trai superior”

  8. Doua intrebari am:
    1)as dori sa intreb cand se concretizeaza acest contract …..termenul de finalizare atranzatiei si respectiv operationalizarea serviciilor ?
    2) dupa finalizarea contractarii se vor face investitii pt aceste servicii in localitati care desi se lauda RCS-RDS ca telefoniamobila, internet merge EXCELENT se vor imbunatatii serviciile sau nu?

    • Din cate stiu, contractul intre cele doua companii a fost deja semnat. Daca ne gandim la toate operatiunile necesare, finalizarea trecerii clientilor Akta pe reteaua Digi se va realiza in aproximativ 3 ani. Conform angajamentelor trimise de Digi catre Consiliul Concurentei, vor trece clientii Akta pe reteaua noua Digi dupa cum urmeaza:
      -dupa primul an 35% din abonati vor fi migrati pe noua retea;
      -dupa al doilea an, 65% din abonati;
      -dupa al treilea an, 95% din abonati;

      Asadar, daca va intereseaza cand se va finaliza totul pentru dvs, acest lucru se poate intampla in cateva zile sau in cativa ani.
      Parerea mea este ca internetul si serviciile fixe vor functiona mai bine ca la Akta cel putin la nivel general. Numai sa nu aveti ghinionul sa nimeriti intr-o zona mai problematica. Personal sunt abonat Digi de multi ani si sunt foarte multumit. Oferte nu prea am avut deoarece au monopol in zona mea dar probleme tehnice au fost foarte rar si rezolvate rapid.

  9. Ce as putea face in conditiile in care vreau sa mi se deblocheze pachetele maxpak si filmnow, si AKTA imi spune inca de pe 31 ca ma va contacta cineva de la Digi in scurt timp (lucru care nu s a intamplat la ora actuala), si daca sun eu la nr de telefon de pe site-ul digi, nu mi se raspunde?

      • Digi Romania in privat pe facebook imi spune acelasi lucru, ca urmeaza sa fiu contactat de un reprezentant Digi, dar cand…nu stiu. Nu m a sunat nimeni, nu a venit nimeni la mine, dar cand sun, robotul imi spune ca e un contract inregistrat pe numarul asta de telefon, dar cand dau sa intru in legatura cu un reprezentant, mi se spune ca s toti ocupati si stau in telefon pana ma plictisesc si degeaba

        • Veti fi contactat de un reprezentant Digi in curand. Contractele au fost preluate de la Akta. Va recomand sa sunati la Relatii Clientii digi mai pe seara poate aveti noroc sa va preia mai repede un operator call center.

    • Cand veti avea infrastructura prin cablu de la Digi in zona. Daca aveti deja, sunati la relatii cu clientii Digi sa va recupereze echipamentul satelit si sa semnati contractul pentru cablu.

  10. Ieri am sunat la Akta și am fost informat că zona mea Săgeata judetul Buzău nu a fost vinduta așa că asta cu vinzarea Akta e o mare vrăjeală

  11. Buna seara !
    Sunt clienta akta
    Acum dupa ce akta a fost preluată de digi ,aveti idee daca va apărea postul disney channel
    Fusese scos de la akta,însă digi il avea
    Acum va fi difuzat si la noi ?
    Multumesc

  12. Buna ziua , sunt client Akta . Dupa aceasta tranzactie , urmeaza sa intre in grila de programe si Digi sport , respectiv toate programele afiliate Digi ?

  13. Salut, am si eu o întrebare, la mine in sat era net prin fibra doar de la akta si era destul de scump daca nu aveai alt abonament la ei, gen 50/70 lei. Acum ca digi a cumparat akta
    voi avea posibilitatea sa fac abonament de la digi de net prin fibra? Gen pe siteul digi romania e internet prin fibra la 35 de lei/luna. Sau preturile vor scadea automat?

  14. Am uitat să spun că la ultima intervenție m-i s-a sugerat să schimb televizorul spunandu-mi ca selectorul de programe e stricat !!!!!!!🤔🤔🤔🤔🤔 stricat pe dracu🤬🤬🤬🤬🤬 mergea si merge in continuare. Sper să înlocuiți toate releele si panourile învechite si carpite și să avem semnal non stop.

  15. Sper sa beneficiem de servicii ireproșabile din partea dvs. Akta s-a dovedit un prestator de cablu tv si internet cea mai proastă calitate. Degeaba anunțam defecțiunile tehnice survenite aproape zilnic timp de 3 ani, că nu rezolvau nimic. Deci: am speranța că nu o sa mai fie probleme.

    • Noi nu suntem de la Digi insa serviciile lor sunt mai bune decat serviciile Akta. La inceput e posibil sa aiba ceva dificultati pana trec toti abonatii Akta pe infrastructura Digi insa ulterior va fi mai bine, cu siguranta.

      • Ma refer la canalul ID Investigation. M i s a spus ca digi nu are deloc acest canal. Daca era vorba dw un canal de sport anunțau. Dar asa e neinteresant. Eu vreau canalul asta si nu stiu cum sa fac.

        • Nu ave-ti ce face decat sa nu semnati noul contract cu digi cand vor veni agenti lor de teren. Si asa va puteti muta pe dth daca nu ave-ti alt cablist in zona. Va recomand Orange DTH.

          • Nu aveti ce sa faceti, ID HD nu este in grila Digi (cel putin nu momentan) si nu puteti opta pentru programul acesta.
            Daca este foarte important pentru dvs, va recomand sa luati in calcul sa va mutati la alt operator.

          • Daca acel post este in grila digi sau in pachet suplimentar atunci puteti lua acel pachet. Insa digi are putine pachete extra : Max Pachet adica HBO-urile si un pachet adult Film Now posturi 4K Restul posturilor sunt la liber cam 150 de postur la liber.

    • Vlad,
      Cauta pe pagina principala a site-ului (folosind functia de cautare din dreapta – sus) articolul Pret abonamente internet Digi (RCS & RDS), ai acolo toate informatiile despre preturile practicate de Digi pentru internet.

      • Deci daca Fiberlink 300 e 17 lei, asta ar insemna daca ma iau dupa preturile de pe site, ca Fiberlink 1000 m-ar duce 27 de lei, iar cu 30 de lei cablul, 57, si cu 15 lei pachetul maxpack, ar fi 72 de lei toata factura? Ar fi genial :))

        • Preturile de pe site sunt cele din zona urbana. Akta are retea in mare parte in zona rurala.
          Fiberlink 300 este 30 de lei iar Fiberlink Popular este 17 lei.
          Fiberlink 1000 este 45 lei iar Fiberlink Gigabit Popular este 25 lei.
          Daca esti in zona rurala, probabil vei plati 17 (Fiberlink Popular) + 25 (Digital Popular) + 15 (Maxpack).
          Daca esti in zona urbana, sunt preturile de pe site.
          In zona rurala este o super oferta, desi beneficiile sunt aceleasi ca in zona urbana (daca permite reteaua in zona, vei putea avea viteza de maxim 1000 Mbps).

          • Da, da, pai in rural zic. Din cate am citit prin comentariile lasate, o sa vina un reprezentant cu brosuri sau ceva luna asta, sau vin si lipesc afise la avizierele de prin comuna, cu preturi cu tot ce trebuie, grila de canale sau nu stiu, efectiv toate detaliile, fiindca si in contextul pandemiei nu stiu daca vor veni din poarta in poarta la fiecare client si sa le explice si sa arate la fiecare pe rand cum sta treaba, fiindca ar dura cel putin doua luni cred :)) . Multumesc pentru raspunsuri

          • Probabil vor contacta telefonic abonatii si cine doreste, semneaza.
            Se poate semna si pe timpul pandemiei daca ambele parti isi iau masurile necesare.

    • Nu sunt transferate datele fara acordul tau, vei fi contactat de Digi pentru a semna un nou contract cu ei. Daca esti de acord sa semnezi contractul atunci vei continua sa beneficiezi de serviciile contractate, daca nu vei fi de acord, nu vor mai functiona.

      • Din pacate sau transferat. Am primit sms si am sunat sa vad ce se intampla… mi-au cerut numele si a gasit absolut tot adresa locatii unde aveam la akta cnp tot…ti se pare normal??? Eu nu mi-am dat accordul!!! Dupa convorbirea cu rcs rds ma aunat robotul digi sa imi dau accordul privind datele personale ceea ce nu am facut.o sa vedem cine va raspunde pentru transferul datelor fara accordul meu

        • Fa-le sesizare daca tu consideri acest lucru. Nu stiu exact cum sta treaba din punct de vedere legal in situatia in care o firma este preluata cu totul insa poti intreba.

          • M-am interesat intre timp si Akta are acordul tau de a dezvalui datele catre terti in situatia in care sunt cumparati, probabil la un moment dat ti-ai dat acest acord, voluntar sau involuntar.
            Mai multe detalii le poti cere de la relatii cu clientii Digi, ei ar trebui sa te lamureasca, probabil te vor pune in contact cu responsabilul GDPR.

      • De unde stie digi nume prenume adresa telefon cnp ? Auzi o sa ma viziteze o echipa digi!!! De unde stiu ei unde stau?? Prin tranferul datelor… gandeste inainte de a vorbi

        • 1. E prima si ultima data cand iti recomand sa nu insulti alti membri ai site-ului. Nu acceptam astfel de lucruri.
          2. Nu trebuie sa stiu cine esti tu Cip din localitatea x. Trebuie doar sa stiu ca Akta are retea pe strada Y si voi lua toti abonatii la rand sa se aboneze. Peste o luna, cine nu a semnat cu Digi, are serviciile taiate. Intelegi?
          Te cred ca tu esti tipul reclamagiu, nici nu trebuie sa confirmi asta, fa-le sesizari, da-i in judecata daca ai timp si chef si esti pus pe cearta, cine te retine?

    • Ce beneficii aveati? Acum veti avea asa la 21 lei grila analog la 25 lei grila digitala 17 lei internet 300 MGB cel mai mic abonament de net. Mai sunt de 500 si 1000. La 21 de lei daca aveti un tv cu DVBC veti vedea 150 de posturi digitale la liber.

  16. eu cred ca va fi un lucru benefic toti abonatii akta ,avind in vedere seviciile de calitate oferite de Digi .Intrbarea mea este cind se va ajunge si in satele din Mehedinti speta com. Branistea si cit de repede va fi reabilitata structura existenta intrucit aiciin aceasta zona este la PAMINT .

    • Clientii Akta vor fi trecuti pe infrastructura Digi dupa cum urmeaza:
      -dupa primul an in procent de 35%;
      -dupa al doilea an in procent de 65%;
      -dupa al treilea an in procent de 95%;
      Astfel, dupa al 3-lea an, 95% din clientii Akta vor fi pe reteaua Digi.

  17. Nu mi-se pare in regula aceasta tranzactie dintre Digi si Akta,oare se v-a schimba ceva la Digi in colaborarea cu abonatii? sau tot asa de marlani vor fi cu clientii,refuzand sa bage posturi noi in grila,conform cerintelor facute de abonati

    • Bravo lor, firmă serioasă, se respectă si-și respectă abonații prin servicii calitative, prețuri accesibile oricui, mentenanță la punct care se rezolvă in câteva ore de la preluarea sesizării. Am fost abonat la TOȚI operatorii mari din țara asta, n-as reveni la nici unu din ei, de când m-am abobat la DIGI, oricâte oferte „fain” mi-ar face aceia. PUNCT

      • Eu as incerca alti operatori doar de curiozitate insa in zona mea doar Digi are retea. Sunt foarte multumit de Digi, am avut foarte putine avarii si s-au rezolvat in cateva ore, internetul fiind foarte important pentru mine. Insa, de curiozitate as incerca si alti operatori, sa vad cum se descurca.

        • Bună ziua, am si eu o curiozitate cu angajati akta ce se va intampla, in zona noastra sunt multe persoane care întreabă daca operatorul nostru va ramane este un om foarte bun si isi face meseria multa lume are incredere in el

          • Buna ziua,
            Nu stiu acest lucru, parerea mea este ca unii angajati vor ramane la Digi insa nu cred ca toti.
            Nu v-as putea spune sigur.