Eroare site Digi: Din pacate nu te poti autentifica in contul Digi.ro

Mai multi abonati Digi Romania au reclamat in ultima perioada o problema cauzata de una dintre modificarile aduse de catre operator site-ului digi.ro. Anumiti abonati nu se mai puteau loga pe site-ul Digi desi datele de autentificare.

Aceasta este eroarea primita de abonati: „Din pacate nu te poti autentifica in contul digi.ro deoarece nu ai un numar de telefon de contact pe care sa iti trimitem codul de siguranta”. Problema apare in cazul unor abonati din momentul in care reprezentantii Digi au implementat 2FA (autentificare in doi factori) pe site-ul oficial.

Pentru o securitate sporita asupra contului online, prin sistemul 2FA avem inca un pas de autentificare pe langa acela in care introducem datele de logare. Acum este necesar sa folosim si un cod primit prin SMS pe numarul de telefon mobil. Aceasta modificare este facuta de cateva luni bune.

Eroare site Digi: Din pacate nu te poti autentifica in contul digi.ro

Reprezentantii Digi Romania nu si-au anuntat abonatii in prealabil in privinta activarii sistemului 2FA si nici nu l-au activat la cerere, a fost activat din oficiu pentru toti abonatii, indiferent daca aveau sau nu un numar de telefon de contact. Avand in vedere ca anumiti abonati nu aveau un numar de contact, a aparut problema mentionata mai sus.

Rezolvarea problemei de autentificare este simpla, trebuie doar sa sunam la relatii cu clientii Digi (0314004401 sau 03xx400401 unde xx reprezinta prefixul judetului) si sa oferim un numar de contact pe care sa primim codul de autentificare.

Cum putem schimba numarul de telefon pentru autentificare pe site-ul Digi?

Pentru a face acest lucru trebuie doar sa luam legatura cu reprezentantii Digi (inclusiv telefonic) pentru a actualiza numarul de contact de pe cont. Ulterior, vom primi codul de autentificare pe noul numar.

Desi intentia e buna (autentificarea in 2 pasi este o solutie excelenta pentru a evita autentificarea neautorizata), implementarea nu a fost facuta tocmai cum trebuie, multi abonati trezindu-se ca nu se mai pot loga in contul online. Insa, din fericire solutia este una rapida, aceea de a suna la Digi, si se rezolva pe loc.

Voi ce parere aveti despre noul sistem 2FA implementat de Digi?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

6 COMENTARII

  1. Informatia nu e complet reala. Am sunat la Digi, dar nu pot face actualizarea numărul de telefon prin Call Centre, deoarece tb validat prin codul pe care sistemul nu-l poate trimite, neavand inca nici un numar de contact in baza de date. Deci actualizarea se face la un centru Digi, fie prin cerere semnata olograf, scanata si trimisa online

  2. Scum vreo 3 ani, cand am fost sa platesc abonamentul, doamna de la caserie ni-a cerut telefon de contact. Apoi cand am fost sa reînnoiesc niste abonamente m-au intrebat daca telefonul de contract mai este valabil?. Cine întâmpină problema asta nu și-au mai actualizat datele de contract cu anii. Posibil sa plateasca si acum Fiber 50 sau Fiber 100 la prețurile actuale si cine stie cate decodoare SD au prin casă.

    • Corect, insa exista cazuri destul de frecvente in care abonatii nu s-au dus la sediu si nici nu au sunat la relatii cu clientii Digi. Tin minte ca atunci cand sunam, ma intrebau periodic daca mai sunt valabile datele de contact.

      • Eu am câteva luni de contract, pe care l am făcut online.Am întâmpinat aceiași problema, cu toate că aveam număr de contact, același pe care primeam SMS info de la Digi.Asa că nu a contat vechimea în rețea sau neactualizarea numărului de telefon…

        • Exact asa am patit si eu. Au numarul meu de telefon de ani de zile. Am fost la sediu si le-am comunicat ca nu ma pot loga la site pt ca apare eroarea cu lipsa numarului de telefon, raspunsul lor, evident, ca exista numar de telefon inregistrat. Dar nu pot ori nu sunt capabili sa faca setarile pe site.