Factura detaliata – desfasurator – Digi voce si date
In reteaua Digi (RCS – RDS), factura detaliata (desfasuratorul) se poate obtine foarte usor din contul Digi Romania urmand pasii detaliati mai jos.

Pe un PC (varianta web/desktop) putem accesa desfasuratorul urmand acesti pasi (contul Digi este singura modalitate prin care putem obtine factura detaliata in reteaua Digi):

Accesam site-ul DigiRomania.ro – sectiunea Contul Meu – ne logam (daca nu avem inca un cont, selectam Inregistrare si introducem informatiile solicitate) – selectam Serviciile MeleDigi Mobil – nu conteaza numarul de telefon selectat (desfasuratorul va afisa informatii despre toate numerele) – apasam click unde scrie Configureaza si selectam Descarca desfasurator urmand sa se afiseze o lista cu desfasuratoarele disponibile – selectam PDF-ul pentru luna dorita urmand ca documentul sa fie descarcat.

Factura detaliata – desfasurator – Digi voce si date – aplicatie de mobil Digi Romania

Din aplicatia de mobil putem accesa desfasuratorul logandu-ne cu contul Digi – Serviciile Mele – selectam serviciul Digi Mobil – selectam ConfigureazaDescarca desfasurator convorbiri
Descarcand desfasuratorul (factura detaliata), vom avea acces la urmatoarele informatii:

  • numarul de minute si costul efectuate catre retelele Digi (Romania, Spania, Italia), Vodafone, Orange, Telekom sau catre alte retele
  • traficul de internet efectuat luna respectiva
  • totalul costului suplimentar
  • detalierea traficului de voce pentru fiecare numar de telefon, aici vom avea afisate informatii precum:
    • data si ora apelului
    • apelant (numarul de pe care s-a initiat apelul)
    • apelat (destinatar, persoana apelata)
    • numele retelei de destinatie
    • durata
  • defalcarea datelor mobile efectuate (cat trafic de date am consumat in fiecare zi)

Este bine de stiut ca putem avea acces la desfasuratorul (factura detaliata) atat pentru voce cat si pentru date mobile (internet) din ultimele 12 luni. Daca avem nevoie de desfasurator pentru o perioada mai veche de 12 luni, putem face o solicitare catre Digi (RCS – RDS) telefonic la relatii cu clientii Digi (0314004414) sau online pe site-ul Digi Romania – sectiunea Contact – completam formularul de contact.

Daca aveti nelamuriri sau doriti informatii suplimentare despre obtinerea desfasuratorului in reteaua Digi, lasati un comentariu mai jos.

Update 24.12.2021: In urma modificarii meniului de pe site-ul Digi, desfasuratorul se poate descarca urmand acesti pasi: Serviciile mele – Mobil – Descarca desfasurator convorbiri;

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

401 COMENTARII

  1. Bună seara! Ce inseamnă Indisponibil pe un desfășurator la ” apelant „și la apelat apare nr de telefon pt care am cerut să văd pe cine a sunat

  2. Se poate primi desfășurător la traficul de internet cu ora consumului, durată și efectiv ce aplicatie a consumat date(Facebook, YouTube, wathap?). Mulțumesc!

    • Pentru a avea acces la desfasurator trebuie sa va facti cont pe site-ul Digi. Digi Romania . ro – Contul Meu ( va logati daca aveti contul facut daca nu va faceti cont). Dupa ce intrati in cont selectati Serviciile Mele- Mobil- descarcare desfasurator convorbiri.

  3. Buna seara doresc sa vad pe desfășurător și numerele de telefon care sunt sunat.
    In factura se văd decât cele la care am sunat .
    Ce trebuie sa fac.

  4. Se poate face rost si de convorbirea efectiva? Primim de ceva timp telefoane de amenintare si nu am inregistrat nici un apel. Se poate face rost? Sau macar legal daca nu direct de la digi.

    • Daca aveti cont online pe site-ul Digi. ro- Contul Meu-Facturi atunci vedeti acolo cat aveti de plata. Daca nu aveti sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.

  5. Va solicit sa imi comunicati listingul pentru perioada 13.09.2022 – 13.10.2022 pentru numărul de telefon 0******, al cărui titular de abonament sunt.

  6. buna in data de 09,11,2020 am trimis um msg.la Teledon cu o donatie de Sarbatori si de atunci nu reusesc sa o dezactivez,daca ma-ati putea ajuta,ms frumos

  7. Salutare!
    Când am făcut contractul am specificat să primesc factura pe whatsapp,nu prin poștă. De ce primesc factura prin posta și nu pe whatsapp?

    • Salut Emil,
      Din cate stiu, la semnarea contractului se poate cere primirea facturii online, prin e-mail, nu prin WhatsApp. Prin WhatsApp se poate solicita ulterior, insa sper sa nu ma insel. Oricum, da-le un telefon si vor rezolva.

  8. Buna ziua.
    Cum pot vedea factura detaliata a celuilalt nr de tel de pe abonament. De cate ori selectez acel numar factura detaliata arata tot numarul meu

    • Buna ziua,
      Pe desfasurator apar detaliile fiecarui numar de telefon de pe abonament. E posibil sa il aveti pe alta adresa sau alt contract, sunati la Digi pentru clarificari.

  9. De ce apare pe desfășurător,,număr indisponibil „?. Cu siguranță nu am efectuat apeluri cu număr ascuns, și nici nu am primit apeluri cu numere ascunse.

  10. Bună seară! In fiecare luna pe data de 6 după ora 14 îmi apărea desfasuratorul pe luna din urma. Dar astăzi vad ca nu a mai apărut . Se poate dezactiva sa nu mai apară?

  11. Buna ziua! Daca telefonul mobil utilizează două numere în rețele diferite,unul in Orange,iar cealalt în Digi,abonamentul fiind pe Digi,se pot vedea in desfășurător toate apelurile efectuate?

  12. Bună ziua,
    Am și eu o problema și as vrea sa scot desfășurătorul convorbirilor de pe whatsapp, va rog mult sa ma ajutați și pe mine cu răspuns cât mai urgent care este procedura,
    Mulțumesc,
    O zi buna!

    • Buna ziua,
      Puteti vedea in sectiunea Calls/Apeluri a aplicatiei cine v-a sunat si pe cine ati sunat insa nu puteti scoate un desfasurator de la Digi in acest sens deoarece nu este aplicatia lor iar apelurile au fost efectuate prin internet (prin aplicatia WhatsApp), nu prin abonamentul lor de voce.