Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Printre cele mai intalnite situatii pentru abonatii Telekom sunt situatiile de facturare, fie ca avem nevoie de informatii suplimentare despre serviciile facturate sau daca dorim sa facem confirmarea platii si reconectarea serviciilor, este bine sa cunoastem care sunt cele mai eficiente metode prin care putem face aceste lucruri.
Care sunt modalitatile de plata prin care putem achita factura Telekom?

Putem achita factura Telekom prin una din urmatoarele modalitati:

  1. Plata online pe site-ul Telekom. Fie ca dorim sa platim factura unei persoane aflate in strainatate sau factura noastra, o putem face pe site-ul Telekom fara cont sau fiind logat in contul MyAccount;
  2. Casierie Telekom/Germanos/IQ Box/Internity.
  3. Banca – numerar. Putem plati numerar la urmatoarele banci: Alpha Bank, Bancpost, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, Credit Europe Bank, Banca CREDITCOOP, GarantiBank, ING Bank, Piraeus Bank, Banca Romaneasca, UniCredit Bank, Patria Bank;
  4. Banca – debit direct. Putem solicita plata prin debit direct la Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, GarantiBank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank;
  5. Numerar – alte modalitati de plata. Pe langa bancile enumerate mai sus, numerar putem achita si prin urmatoarele modalitati: PayPoint, PayZone, Un-Doi, Westaco Express;
  6. Plata la bancomat (ATM). La ATM putem achita prin urmatoarele modalitati: Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, Credit Agricole Bank Romania, ING Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Patria Bank, GarantiBank;
  7. Ordin de plata. Daca doriti sa platiti prin ordin de plata, puteti mentiona la ce banca doriti si o sa va raspund la comentariu cu contul bancii in care trebuie sa platiti;

Prin orice modalitate de plata numerar (exceptand platile facute intr-o casierie Telekom), avem nevoie de factura Telekom pentru a efectua plata.
Daca plata se face prin alta modalitate decat o casierie Telekom Romania sau pe site-ul Telekom, inregistrarea platii poate dura in unele cazuri chiar si cateva zile. Daca doriti urgent inregistrarea platii, va recomand sa faceti confirmarea platii.

Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Cum putem face confirmarea platii la Telekom?

In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
  2. E-mail – credit@telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
  3. Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
  4. MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

Cand se face reconectarea serviciilor dupa ce am platit factura Telekom?

Reconectarea serviciilor Telekom se face automat cel tarziu in urmatoarea zi nelucratoare de cand a fost inregistrata plata.

Cum pot amana plata la Telekom?

Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:

  1. Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
  2. E-mail – credit @ telekom.ro.

Amanarea platii se poate face pentru maxim 3 zile iar daca acest termen este depasit, vom plati penalizari de 0.5% pe fiecare zi depasita, inclusiv pe cele 3 zile pe care s-a amanat plata. Amanarea platii este posibila pentru abonatii Telekom cu minim 5 luni vechime.

Nu am primit factura Telekom in ultimele luni, ce pot face?

In cazul in care nu am primit factura Telekom pe minim 2 luni trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica motivul neprimirii facturii. Situatiile in care nu este primita factura acasa pot fi o adresa de corespondenta gresita sau o adresa e-mail gresita (in cazul in care am optat pentru primirea facturilor in format electronic).

Care este data scadenta a facturii Telekom?

Factura Telekom trebuie sa fie achitata in maxim 14 sau 17 zile, in functie de contractul semnat iar dupa aceasta perioada exista posibilitatea sa platim penalizari de 0.5% pe zi.

In aproximativ 60 de zile de la neplata facturii, contractul se poate rezilia unilateral. Asta inseamna ca datoriile inca exista si exista posibilitatea ca Telekom sa vanda datoriile unei firme de recuperare creante.

Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare

Daca dorim informatii detaliate despre factura Telekom trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom Romania, doar ei au acces la situatia financiara si ne pot detalia factura.

Activare factura electronica (trimisa pe e-mail) Telekom

Activarea facturii online se poate face din MyAccount Telekom – Activeaza factura online sau sunand la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.

Daca aveti nelamuriri despre tot ceea ce inseamna factura Telekom, confirmarea platii, suspendarea pentru neplata sau reconectarea serviciilor, lasati un comentariu.

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

380 COMENTARII

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

    • Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 de pe un alt numar pentru a verifica daca s-a inregistrat plata si pentru a solicita reconectarea serviciilor. Posibil ca plata sa nu se fi inregistrat sau posibil sa se fi inregistrat si reconectarea sa dureze mai mult.

  1. Buna ziua!!
    Tatal meu a avut un abonament la telekom cu receivee
    Lea predat din luna august si acum i sa trimis o somatie
    Ca are de plata
    Incerc sa iau legatura cu un operator telekom si nu reusesc
    Ii intoduc cnp si nu m ai e in baza lor de date
    La Tecuci sa desfiintat sediul
    Si aveti doar pt telefonie

    • Buna seara,
      Gasiti codul de client pe o factura, altfel puteti suna la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 sau 1234 (apelabil din reteaua Telekom).

  2. cod client *****. Prin SMS am fost anuntata ca factura susrubricata, in suma de 33,76 lei are scadenta 30.09.19. Astazi, 01.10.19, tot prin SMS mi s-a comunicat ca factura nu s-a platit. Aceasta nu mi-a fost comunicata letric nici pana acum(imi este necesara pentru inregistrarea in contabilitate). Atrag atentia ca in lipsa facturii nu voi efectua plata, iar raspunderea este in sarcina Telekom. Nu este prima data cand factura mi se livreaza cu intarziere. Rog dispuneti masuri de intrare in normalitate.
    Cu stima,

    • Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii.
      Pentru neprimirea facturii va recomand sa ii contactati pe cei de la Telekom la numarul de telefon 0214041234. Totusi, tin sa mentionez ca neprimirea facturii nu exonereaza clientul de neplata facturii, exista modalitati de informare si de plata chiar daca nu primiti factura.

    • Doamna stati linistita nu se intampla nimic. Pe factura de luna aceasta va venit si factura de luna trecuta pentru ca dvs ati platit factura aceea dupa termenul maxim de plata. Adica dau un exemplu trebuia platita pana pe 30 si dvs ati platit-o pe 1 luna aceasta. Si cu toate ca lor le-a intrat suma ei v-au trecut si suma aceea pe luna asta ca deja au tiparit factura. Daca o sa platiti la sediul lor operatorul va va spune cat trebuie sa dati , daca platiti prin alta metoda puteti pune cat doriti dvs adica scadeti dvs cat stiti ca ati pus luna trecuta.

  3. mi s a triplat factura telekom …am solicitat factura detaliata si nu vor sa o emita…au spus ca am sute de mesaje in plus dar cand am cerut detalii s au balbait si nu vor sa dea detalii deoarece au facut un abuz ! ce pot face ?

        • De obicei nu trebuie confirmata plata daca platiti prin acest sistem electronic insa pentru linistea dvs puteti face confirmarea platii prin telefon la nr 1234 sau credit @ telekom . ro si scanati dovada sau o pozati si o trimiteti sau daca aventi cont pe My Account Telekom incarcati acolo dovada platii.

    • Sunt obligati sa va ofere desfasuratorul, faceti sesizare la Telekom, cereti numarul de inregistrare si faceti sesizare la OPC mentionand numarul sesizarii daca nu sunteti ajutat, asa cum a mentionat si Gorila.

    • Prin ce modalitate ati platit factura si in ce data? Posibil sa nu se fi inregistrat inca plata. Eu as da un telefon si la relatii cu clientii Telekom sa imi verifice si ei situatia financiara.

  4. Buna ziua, va rog sa verificati daca se emite factura telecom pentru nr 0*******, de luni de zile aceeasi problema, de ce se opresc bani , daca nu se factureaza.Va rog factura pe mail daca se poate. Multumesc Elena

    • Buna ziua. Acest sait ofera informatii nu reprezinta telekom. Pentru a verifica daca sa emis factura pentru nr dvs sunati la relatii clientii telekom la nr 1234. Pentru a primi factura online fa faceti cont pe saitul telekom. ro la sectiunea MY Account

    • Buna ziua,
      In mod normal se putea face realocarea platii insa nu stiu cum trebuie procedat daca acel contract a fost reziliat, e nevoie sa luati legatura cu cei de la Telekom pentru a discuta exact cum se procedeaza in acest caz.

  5. Bună ziua am și eu o problema legata de suspendarea unui abonament pentru neplata, am vorbit cu un reprezentant Telekom și am cerut amânarea facturi pana pe data de 28.08.2019,a fost înregistrată amânarea iar astăzi abonamentul a fost închis. Dețin la compania dumneavoastră 3 abonamente de telefonie mobila, și un pachet de televiziune, în condițiile acestea ma gândesc sa reziliez absolut toate contractele și sa găsesc alta firma care este mai serioasa.Va mulțumesc!

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii. Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom sa verificati ce s-a intamplat cu acea cerere de amanare a platii.

  6. Bună ziua. Poate sa îmi explice și mie cineva de ce am abonament de 12 euro, totul nelimitat și cu toate astea mi-a venit 170 de lei factura? În condițiile în care în aplicația Telekom îmi apărea un ‘consum suplimentar’ de 18 euro, iar când am fost într-un magazin sa întreb, tipul de acolo mi-a spus ca el nu știe sa lucreze în aplicație… Sa aștept sa vina factura și sa vad dacă într-adevăr am acel consum… Mulțumesc!

    • O intrebare de cat timp sunteti abonat la telekom pe abonament de 18 euro? Intreb pentru ca multi nu citesc bine promotiile, telekom are o promotie mai noua in care spune ca platesti un pret si dupa 3 luni te trezesti cu dublu sau triplu fata de cat ai platit in primele 3 luni. Sa nu fi patit si tu la fel.

  7. Buna ziua ma numesc ***** am platit factura la internet si ami zice ca ai internetul suspendat
    Am vorbit la relatii clienti si o zis sa trimit poza cu factura

    • Buna ziua,
      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

    • Buna seara,
      Noi nu suntem de la Telekom, doar oferim informatii. Pentru a verifica daca s-a inregistrat plata va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom.

  8. Am o problema am platit factura online si ei spun că nu apare nicăieri ca e plătită dar mie mi au fost trași banii din cont ,si cand am trimis email de confirmare au spus că da e plătită, apoi am sunat la telekom si au spus că nu e plătită, deci ce pot sa fac ,le am spus toate detaliile plății

    • Buna seara,
      Veti putea verifica factura detaliata care va contine costul suplimentar de luna aceasta cand se va emite factura cu acest cost, inainte de emiterea facturii nu puteti verifica in detaliu.

  9. Bună ziua. Doresc să-mi deschid un cont la Telecom pentru a-mi putea verifica facturile și plata acestora. Am avut cont dar nu l-am mai folosit de mult timp și nu mai știu cum să intru în el. Vă mulțumesc și vă doresc o seară frumoasă.

  10. Am contract de aproape 3 luni, s-a emis 2 facturi cu cost de 1 Euro + TVA la un card CI (unicul) care este gratis in oferta.

    Dupa 2 facturi umflate si cu un curs de schimb ING mult peste BNR, dupa telefoane si sesizari am primit un raspuns pe sms, nu pe e-mail cum am cerut, care nu inteleg nimic.

    Am inteles ca au furat si nu stiu ce primesc si rezolvare va fi mai exacta.

    Nu este vorba numai de 1 Euro + TVA / luna, dar de fiecare data cand am sunat si am stat 15-30 minute cu robotul de vorba, persoana reala dupa 1 minute mi-a zis clar ca trebuie sa platesc ce este pe factura si mi-a inchis telefonul in nas.

    Stiu doar ca hotii stau in puscarie si nu voi mai fi abonat in reteaua Telekom toata viata mea. Este cea mai mare greseala ca m-am portat la Telekom de la VODAFONE, care au recunoscut si ei ca au incercat sa ma fure dar ANPC-ul mi-a dat dreptate.

    Oare mai exista dreptate in firmele de Telefonie sau organele abilitare de control ANPC si ANCOM sunt partasi la hotie.

  11. Buna ziua, am o problema dacă mă poate ajuta cineva , in urma cu o luna mi-am făcut abonamentul de 5€ fără perioada contractuala, si marea surpriza este ca a venit si factura unde am de plata 69,31 de lei. Pe factura scrie ca 1 euro înseamnă 4,75 lei,

    • Buna seara,
      Depinde care este perioada facturarii abonamentului dvs, posibil sa se fi facturat pe o perioada mai mare de o luna, fiind vorba de primele 2 luni din contract. Pentru clarificari va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  12. Cum e posibil sa faci cost suplimentar pe roaming si sa nu primesti niciun mesaj ca ai facut? Iar cand primește notificări despre costul suplimentar sa fie 0,00 dar tu sa ai cost de 500,00 ron? Serios? Apoi sa iti închidă tonul iar după ce plătești sa stai 2 zile ca sa ti-l redea? Asa ceva nu e posibil! Este cea mai proastă rețea mobilă, cand am cerut explicații si de ce nu am fost anunțată prin mesaj,mi-au spus că politica firmei nu prevede asa ceva,dar sa plătesc cost suplimentar de care nu stiu si nu am fost anunțată,asta prevede politica firmei lor. Este inacceptabil,orice dar nu TELEKOM,politica mea prevede încheierea colaborării cu ei!

    • Din pacate cam asa este la toti operatorii, serviciul cost control nu poate fi interogat corect in roaming, deoarece costurile sunt inregistrate de catre retelele operatorilor parteneri si sunt trimise catre Telekom cu intarziere, costul corect poate fi verificat doar pe factura emisa.

  13. Bună ziua am de plata o factura la dumneavoastră cu suma de 2 mii și un pic de lei și as dori sa știu de ce este asa mare factura

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom si nu avem acces la bazele lor de date. Pentru a vi se detalia factura Telekom trebuie sa sunati la serviciul de relatii cu clientii Telekom la numarul 1234 (apelabil din Telekom).

  14. Buna seara
    Am o întrebare am plătit factura cu întârziere si mia oprit televizorul șa acuma l-am plătit si nu mia dat drumul la televizor ce sa fac?
    Am tot sunat dar nu raspunde nimeni
    E adoia factura care am plătit si tot nu mia dat drumul la televizor

    • Buna seara,
      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      -Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

    • Salut Valentin,
      Poti face confirmarea platii in reteaua Telekom la adresa e-mail credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata.

    • In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  15. Bună ziua,
    Având la bază Ab. ******* din 2010 cu trafic internet inclus nu se justifică sumele cv din ultimele facturi ÎN SPEȚĂ Factura *********
    În acest sens vă solicit explicații având în vedere dublarea cv serviciului de telefonie.
    Rog răspuns cu celeritate pentru a putea adopta o poziție corectă financiar față de calitatea mea de consumator.

    • Buna seara,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii.
      Pentru detalierea facturii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom.

  16. Am fost la un magazin Telekom din Carefour Colentina sa platesc marea suma de 4 lei. Nu era altcineva decat eu, a venit un domn inalt la mine sa imi spuna ca trebuie sa astept o jumatate de ora. Sunt la o varsta care numai pot astepta, nu era nici un scaun liber, asa ca am plecat, nu am platit cei 4 lei, desi o casiera era libera.
    Chiar asa se intampina clientii dv.?

  17. Am plătit o parte din făcură tele com am abonament misa oprit tf ca nu am plătit o restanta dar eu am plătit 100 lei din factura curenta menționez caș pensionat handicap va ro nu mai majorat ca ma puneți în situația de nu pot sa mai plătesc vreo data

    • Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Pentru a evita deconectarea serviciilor trebuie sa achitati facturile integral.

  18. Factura telekom a crescut nejustificat, de la 78 de lei la 86 de lei, dupa sase luni de la semnarea contractului. Angajatii RT se scalda in minciuni si nu vor sa imi primeasca cererea de clarificare a situatiei. Ce sa fac?

  19. Buna ziua! Am primit mesaj pe mobil 073*****, ca a afost emisa factura nr TKR1*********, PT COD ABONAT ********. Acest abonament a fost inchis de catre unitate inca de anu trecut. Va rugam sa verificati. C.A.R. SUCURSALA PETROM, COD FISCAL ******.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom si nu avem acces la situatia financiara, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru aceasta verificare.

    • Buna ziua,
      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

          • Am incercat dar am primit aceași informații date de dvs.
            Credeam ca ma puteti ajuta pentru deblocarea restului de servucii

          • Noi nu reprezentam compania Telekom si nu avem acces la baza lor de date. Daca tot nu se face reconectarea trebuie sa asteptati pana in urmatoarea zi nelucratoare de cand a fost confirmata plata. Deci, daca ati confirmat plata azi, maine ar trebui sa fie in regula.

  20. Buna ziua,
    Va rog sa-mi comunicati temeiul legal prin care aplicati tariful pentru emiterea facturi pe suport de hartie, in valoare de 0,46 euro. Cred ca acest lucru este total ilegal, ca de altfel si tarifarea in plus fata de abonamentul initial pentru a beneficia in continuare de canalul telekom sport+. Acest lucru ma nemultumeste si ma gandesc foarte serios la rezilierea contractului cu dumneavoastra si sesizarea ANPC.

    • Buna ziua,
      Noi nu reprezentam compania Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor. Nu este nevoie de temei legal pentru a se taxa facturile printate, este nevoie doar sa fie mentionat in contract acest lucru, este legal. Dumneavoastra va referiti ca sunteti facturat sa primiti facturile acasa sau ati cerut o copie de pe factura la sediu?

    • Buna seara,
      Pentru a verifica daca s-a inregistrat plata facturii va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom, doar ei au acces la situatia financiara a contului dvs.

    • Buna ziua, deci doriti sa portati numarul de la Orange la Telekom, da? Ati achitat-o acum recent sau ati achitat-o de mai mult timp si inca figurati cu datorie la Telekom?

      • Am achitat astăzi suma de 290.00 ron.
        Doresc să portez de la Orange la Vodafone dar apar cu datorie la Telekom. Am achitat datoria și doresc să fiu scos din baza de date Telekom pentru a putea realiza portarea.

        • Am inteles, nu stiu exact in baza de date a cui figurati cu datorii, probabil este un creditor, in prima faza va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica daca au vandut datoriile unui creditor sau banii au fost virati catre ei.

          • În baza de date a Telekom-ului figurez cu datoria respectivă. Am stat 72 minute în telefon, încercând să intru în legătură cu un operator Telekom și nu am reușit. Nu-i problemă…merg mâine la ANPC și ANCOM și se vor ocupa ei de problemă. Mulțumesc oricum.

          • Puteti face confirmarea platii prin urmatoarele alternative:
            -E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
            -Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
            -MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

            Cei de la ANPC nu cred ca va pot ajuta pentru confirmarea unei plati facute astazi. Dar puteti incerca.

  21. Buna ziua,
    D-na Veress I.avand nr.telefon 0265**** in lunile noiembrie si decembrie a platit la facturi Telekom 36,25 lei (noiembrie) respectiv 35,60 lei in decembrie conform facturii nr.*****.Conform facturii nr.*****d-na Veress a platit 22,17 lei.Are contract cu Telekom SA pentru voce S.
    Rugamintea mea este sa fiti amabili si sa-mi dati un raspuns pentru cauzele platii majorate ale facturilor din noiembrie si decembrie.Eu am nr.telefon fix 0265*****.Multumesc anticipat pentru rezolvarea problemei.O zi placuta.

  22. Buna ziua
    Va rog sa ma ajutati
    Pentru o reconectare tv
    Am preluat abonamentul tv de la vechiul proprietar cu o restanta de 13 lei si nu am stiut
    Am achitat suma am dovada platii
    Stau de ieri fara cablu tv

    • Buna ziua,
      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

        • Trebuie sa asteptati mai mult, raspunsul nu se primeste instant mereu depinde de numarul lor de solicitari.
          Incercati una din celelalte metode daca doriti sa urgentati.

          • Ati reusit sa discutati telefonic cu un operator? Daca da, ce vi s-a spus? Sau nu ati reusit sa treceti de robotul telefonic?
            Si nu stiu cum ati facut cost suplimentar, apelul la 1234 din reteaua Telekom este gratuit. Probabil costul l-ati facut in alte scopuri.

          • Nu am reusit sa trec de robot am sunat la toate nr disponibile
            Mentionez ca nu sunt titularul
            Am preluat abonamentul dar nu am schimbat numele

          • Daca urmati cu atentie pasii comunicati de robot, o sa intrati in legatura cu un operator.
            Sunati la 1234 si urmati acesti pasi, am incercat eu acum si functioneaza:
            1 limba romana
            1 esti deja clientul nostru
            1 pentru a introduce numarul de telefon telekom – introduceti numarul de telefon urmat de tasta # – se cere sa apasati 1 pentru confirmare – se va face transferul catre un operator.

    • Daca ati platit factura prin alta modalitate decat prin Telekom si doriti sa faceti confirmarea platii, o puteti face prin una din urmatoarele modalitati:
      In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:

      Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
      E-mail – credit @ telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
      Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
      MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;

  23. Buna ziua!
    Am reziliat contractul cu TELEKOM MOBILE si din aceasta cauza ultima factura a venit in rosu.
    Doresc recuperarea banilor prin transfer bancar in contul **** deschis la BRD Craiova
    – nr factura ******
    -seria TKRM
    – cod client *****
    In situatia in care aceasta nu este o varianta de recuperare a sumei in rosu va rog sa-mi descrieti pasii care trebuie urmati. Multumesc!

  24. Exp.: factura nr. TKR******* a sosit in cutia mea postala la data de 24.09.2018 cu toate ca ea a fost prezentata la posta pe 13.09.2018 !!!! Plata trebuia facuta pana la data de 22.09.2018 !!!
    Cred ca sesizati anomalia ?
    Propun sa treceti data de plata a facturilor cu min. 30 zile de la prezentarea la posta a plicului.
    Mentionez ca E.ON Energie SA si E.ON Gaz distributie au stipulata data de plata a facturilor la 45 de zile de la emiterea facturii sau 30 de zile de la scadenta facturii.
    Astept un raspuns clar si concret, precum si adresa Dv. clara de E-mail .
    Cu multumiri,

    • Noi nu suntem Telekom, doar oferim informatii in limita posibilitatilor.
      Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom si sa sesizati primirea cu intarziere a facturilor, daca vi s-a intamplat pentru mai mult de o factura.

    • Buna ziua,
      Pentru a vi se detalia factura Telekom trebuie sa contactati serviciul de relatii cu clientii Telekom (informatii facturi). Doar ei au acces la situatia financiara detaliata a contului dumneavoastra.