Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare
Printre cele mai intalnite situatii pentru abonatii Telekom sunt situatiile de facturare, fie ca avem nevoie de informatii suplimentare despre serviciile facturate sau daca dorim sa facem confirmarea platii si reconectarea serviciilor, este bine sa cunoastem care sunt cele mai eficiente metode prin care putem face aceste lucruri.
Care sunt modalitatile de plata prin care putem achita factura Telekom?
Putem achita factura Telekom prin una din urmatoarele modalitati:
- Plata online pe site-ul Telekom. Fie ca dorim sa platim factura unei persoane aflate in strainatate sau factura noastra, o putem face pe site-ul Telekom fara cont sau fiind logat in contul MyAccount;
- Casierie Telekom/Germanos/IQ Box/Internity.
- Banca – numerar. Putem plati numerar la urmatoarele banci: Alpha Bank, Bancpost, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, Credit Europe Bank, Banca CREDITCOOP, GarantiBank, ING Bank, Piraeus Bank, Banca Romaneasca, UniCredit Bank, Patria Bank;
- Banca – debit direct. Putem solicita plata prin debit direct la Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, CEC Bank, Credit Agricole Bank Romania, GarantiBank, ING Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank;
- Numerar – alte modalitati de plata. Pe langa bancile enumerate mai sus, numerar putem achita si prin urmatoarele modalitati: PayPoint, PayZone, Un-Doi, Westaco Express;
- Plata la bancomat (ATM). La ATM putem achita prin urmatoarele modalitati: Alpha Bank, Bancpost, BCR, BRD, Banca Transilvania, Credit Agricole Bank Romania, ING Bank, Piraeus Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Patria Bank, GarantiBank;
- Ordin de plata. Daca doriti sa platiti prin ordin de plata, puteti mentiona la ce banca doriti si o sa va raspund la comentariu cu contul bancii in care trebuie sa platiti;
Prin orice modalitate de plata numerar (exceptand platile facute intr-o casierie Telekom), avem nevoie de factura Telekom pentru a efectua plata.
Daca plata se face prin alta modalitate decat o casierie Telekom Romania sau pe site-ul Telekom, inregistrarea platii poate dura in unele cazuri chiar si cateva zile. Daca doriti urgent inregistrarea platii, va recomand sa faceti confirmarea platii.
Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare
Cum putem face confirmarea platii la Telekom?
In reteaua Telekom, confirmarea platii se poate face prin urmatoarele modalitati:
- Apel la 1234 (sau 0766121234). Apelati 1234 (numar apelabil din reteaua Telekom) si urmati pasii necesari pentru confirmarea platii;
- E-mail – credit@telekom.ro. Dovada platii (scanata sau pozata) se poate trimite si pe e-mail la adresa e-mail mentionata;
- Fax – 0219255. Daca inca folosim fax si ne este mai usor, putem trimite dovada platii la acest numar de fax;
- MyAccount Telekom. Dovada platii se poate incarca si in platforma MyAccount Telekom;
Cand se face reconectarea serviciilor dupa ce am platit factura Telekom?
Reconectarea serviciilor Telekom se face automat cel tarziu in urmatoarea zi nelucratoare de cand a fost inregistrata plata.
Cum pot amana plata la Telekom?
Daca dorim amanarea platii in reteaua Telekom, avem urmatoarele modalitati:
- Apel la 1234. Amanarea platii se poate face apeland numarul unic pentru serviciul de relatii cu clientii Telekom;
- E-mail – credit @ telekom.ro.
Amanarea platii se poate face pentru maxim 3 zile iar daca acest termen este depasit, vom plati penalizari de 0.5% pe fiecare zi depasita, inclusiv pe cele 3 zile pe care s-a amanat plata. Amanarea platii este posibila pentru abonatii Telekom cu minim 5 luni vechime.
Nu am primit factura Telekom in ultimele luni, ce pot face?
In cazul in care nu am primit factura Telekom pe minim 2 luni trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom pentru a verifica motivul neprimirii facturii. Situatiile in care nu este primita factura acasa pot fi o adresa de corespondenta gresita sau o adresa e-mail gresita (in cazul in care am optat pentru primirea facturilor in format electronic).
Care este data scadenta a facturii Telekom?
Factura Telekom trebuie sa fie achitata in maxim 14 sau 17 zile, in functie de contractul semnat iar dupa aceasta perioada exista posibilitatea sa platim penalizari de 0.5% pe zi.
In aproximativ 60 de zile de la neplata facturii, contractul se poate rezilia unilateral. Asta inseamna ca datoriile inca exista si exista posibilitatea ca Telekom sa vanda datoriile unei firme de recuperare creante.
Factura Telekom – informatii despre facturi, confirmarea platii, reconectarea serviciilor si sesizari de facturare
Daca dorim informatii detaliate despre factura Telekom trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Telekom Romania, doar ei au acces la situatia financiara si ne pot detalia factura.
Activare factura electronica (trimisa pe e-mail) Telekom
Activarea facturii online se poate face din MyAccount Telekom – Activeaza factura online sau sunand la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.
Daca aveti nelamuriri despre tot ceea ce inseamna factura Telekom, confirmarea platii, suspendarea pentru neplata sau reconectarea serviciilor, lasati un comentariu.
Ma numesc Daniel și reau sa ami ankid contractu la abonament ca eu sunt an Italia nu am mai folosit cartela de pe data de 30 ianoarie și vreau sa știu DCdc mia venit asa de mult cum fac casa știu și eu dacă mi-l lași ankis multumesc.
Luati legatura cu cei de la Telekom pentru a clarifica situatia financiara.
Am fost sunat de o angajata si n-am inteles despre ce e vorba , doamna era foarte grabita si nu a dat detalii …sepoate sa am ceva restanta,dar nu a vrut sa vorbeasca decat cu titularul….la telefon a raspuns sotia. Va rog sa -mi spuneti despre ce este vorba.Multumesc (Alegeti salariati care sa fie dispusi sa lucreze cu publicul!)
Nu suntem de la Telekom.
Va recomand sa sune titularul contractului la relatii cu clientii pentru clarificari.
Buna ziua.As dori sa platesc facturile pt un abonament de televiziune ,in trcut plateam pe my account dupa aia pe heloo fix acum nu reusesc nicicum Va rog sa ma ajutati
Buna seara,
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii pentru a verifica problema intampinata.
Am serviciile suspendate, astazi am platit factura, cand o sa mi dea drumul ssa pot utuliza serviciile iar?
Daca ati platit factura in alta parte si nu intr-un sediu Telekom, sunati la Relatii Clientii si dati-le datele de pe cuponul acela doveditor platii facturi.
Buna as dori să plătesc o factura și nu am primit factura cum procedez,?
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator sa va dea codul de client. Sau va prezentati intr-un sediu Telekom cu buletinul si platiti factura.
Am plătit 300 lei și nu mi sa dat drumu la internet roming
Luati legatura cu cei de la Telekom sa verifice situatia financiara.
Am avut data scadentei pe 8 aprilie si miine ma duc sa o platesc poste sami inchida abonamentu
Acum va functioneaza serviciile Telekom? Daca da atunci nu este inchis abonamentul.
Buna ziua! Nu am primit factura pe telefon pe luna Aprilie.trimiteti pe adresa: ******** *****
Noi nu suntem Telekom . Sunati la Relatii Clienti si vorbiti cu un operator call center despre problema dvs.
Am telefon fix ;nu pot plati on line de ce?
Ce eroare apare sau ce se intampla? Unde incercati sa platiti, mai exact? Sunteti client TKR sau TKRM?
Confirma plata factura
Am mentionat mai sus, in articol, cum puteti face confirmarea platii la Telekom.
Am plătit factura da nu a ajuns plata
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call center.
doresc copia facturii pe luna decembrie *****
Noi nu suntem de la Telekom, sunati la relatii cu clientii.
Buna seara ,nu reusesc sa comfirm plata facturi telekom televiziune ma puteti ajuta ??? Urgent
Buna seara,
Ce ati incercat sa faceti pentru confirmarea platii si unde ati intampinat probleme?
Buna ziua nu reușesc sa fac confirmare de plata pentru tv ce e de facut platesc si nu da drumu la serviciu nu e corect
Buna ziua,
Am mentionat mai sus, in articol, cum puteti face confirmarea platii la Telekom. Daca intampinati dificultati, va recomand sa sunati la relatii cu clientii.
Dle Director aș dori să aflu dacă îmi puteți confirma plata pe luna decembrie a sumei de 107ron în data de 22.12.2021 sau 28.12.2021.Cu mii de mulțumiri ***** pentru dl.*****.
Noi nu suntem de la Telekom.
Sunati la relatii cu clientii.
Nu inteleg de ce am primit factura in luna dec,2021 deoarece incepand din 1.112021nu mai sunt abonatul telecomuluicu tejefon fix;contractul a expiratla ****** ;ultima plata a fost facuta in avans partial in22.10 siin 24.112021 pt.perioada prevazuta in contract cod facturare *******.mentionez ca v-am confirmat la telefon cand am frost intrebat daca continu contractul si v-am spus NU ;IN ORASUL NOSTRU NU EXISTA REPREZENTANTA DVS
Noi nu suntem de la Telekom.
Posibil sa aveti convorbiri sau sa aveti alte servicii / echipamente facturate ulterior. Cel mai bine ar fi sa dati un telefon la relatii cu clientii Telekom pentru a afla ce reprezinta factura respectiva.
Bună ziua.
Nu am mai primit factura la Romtelecom de câteva luni si vreau sa îmi spuneți va rog de ce și cât am de achitat.
Noi nu suntem Telekom. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.
Nu am primit pana in prezent,factura pe octombrie si nu stiu cat am de plata
Am dat adresa de mail si nici acolo nu am primit date despre factura (*******)
Sunati la relatii cu clientii Telekom pentru a verifica situatia financiara, am observat ca au existat probleme de facturare pentru mai multi abonati in ultima perioada.
nota de factura as dori sa aflu cat am de plata
codul meu de abonat este ********
pe numele
Noi nu suntem Telekom. Sunati la Relatii Clientii si intrebati.
1) Desi sunt abonata la serviciile NORTON de fiecare data cand deschid laptopul imi apare notificarea ca sunt conectata la un wireless nesecurizat;
2) Azi suntem in 14 oct si inca nu am primit factura pe luna octombrie, de obicei o primesc in ziua de 9 a lunii si termenul de plata e 2
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii sau faceti o sesizare pe site-ul oficial Telekom.
Nu mia venit cit am de plata pe luna octombrie pe email
Sunati la relatii cu clientii Telekom pentru a verifica situatia financiara.
Va rog sa-mi trimiteti numarul contului de la BCR pentru a putea sa platesc facturile cu ordin de plata. Mentionez ca pe factura nu este trecut nici un cont.
Va multumesc!
Noi nu suntem de la Telekom.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la 0214041234, posibil sa fie alt cont pentru persoane juridice decat este pentru persoane fizice.
Bună ziua!
Sunt clientul d-tră abonat TV, *****, CNP *******, cod client ******, tel 07*****, adresă email ******, vă rog trimiteți factura de abonat TV pe această adresă deoarece fosta adresă ****** nu mai este validă.
Mulțumim pentru colaborare!
******
Noi nu suntem Telekom. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator.
Am avut abonamentele suspendate pentru neplata..Am confirmat si plata facturii restante dar inca nu mi.ai dat drumul la tel…Am dat si restart dar tot degeaba..Ce se intampla ?
Bună ziua, deoarece am solicitat rezilierea contractului, cod facturare *****,
şi sunt „autoizolată” pe Valea Doftanei ,doresc să primesc ultima factură emisă pe data
16.04.2021 în valoare de -27,18 lei pe adresa de email *****yahoo.com.
Vă mulţumesc,
Noi nu suntem Telekom. Sunati la Relatii Clientii insa nu cred ca vi se vor returna banii in numerar.
Buna seara,
Sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 daca inca nu ati primit factura.
Buna ziua!
Subsemnata, *****, titulara de cont BCR, am efectuat o plata online pentru o persoana în vârstă (*****) pentru abonamentul de telefonie fixa. Problema este următoarea: am selectat eronat din lista de furnizori, contul TELEKOM ROMANIA MOBILE, respectiv RO53RNCB0072049690440015, în locul contului de telefonie fixa (RO51RNCB0080002971510001) pentru cod facturare ****** și am achitat suma de 64,70 lei, referința plății din cont BCR a fost înregistrată cu *******.
Va rog sa aveți amabilitatea analizei prezentate în acest mesaj și sa restituiți suma de 64,70 lei în contul din care a plecat (este prezentat în tranzacția ******* din 19.04.2021.
Cu mulțumiri anticipate și urări de sănătate,
Daniela
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Telekom.
Pentru aceasta situatie va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.
Buna ziua,
Revin asupra solicitarii din data de 08.04.2021 si din 14.04.2021in care am solicitat sa verificati plata de 233,00 lei, platita prin BRD. Plata a fost efectuata de catre **** PETRICA , in numele abonatului ***** CRISTIAN ,cod abonat ********* , factura TKR******* ,in data de 24.03.2021 ( Utilizare POS comerciant alte BC , Card/Terminale OP ******** Card nr….****** , PayU*telekom.ro/fac BUCURESTI ROM.
Data oper.Trans.Date 26.03.2021.
Abonatul **** CRISTIAN a platit din nou suma de 233,00 lei.
In acest caz dvs. a-ti incasat aceasta suma de 2 ori.
In acest caz doresc restituirea sumei de 233,00 lei.
Va rog sa-mi comunicati modalitatea de restituire a sumei respective, in cel mai scurt timp.
Cred ca de data asta imi veti raspunde la solicitare .
***** Petrica
Noi nu suntem Telekom. Nu veti primi banii inapoi ci se vor opri pentru achitarea facturilor viitoare.
buna ziua,
va rog sa verificati motivul pentru care, in ultimile 4 luni nu mi s-a comunicat factura pentru plata abonamentului telekom ( TV, internet si telefon) si totodata sa-mi transmiteti cauza acestei disfunctii.
va multumesc.
Buna seara,
Noi nu suntem de la Telekom.
Va recomand sa faceti o sesizare la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru aceasta problema.
Rog trimiteti factura telekom pentru plata pa mesaj
Noi nu suntem Telekom. Sunati la Relatii Clientii 1234 nr gratuit in reteaua telekom.
De ce aţi emis o factură pentru un abonament tv/net daca am facut cerere de reziliere a Contractului (care a depaşit perioada minimă).Menţionez că am văzut faptul ca rea-credinţă .Aţi întârziat răspunsul la cererea de reziliere să mă delapidaţi de o sumă de bani.În plus ne ameninţaţi pe toţi cu firme de recuperări.Am plătit toate facturile până acum dar voi discuta şi cu Protecţia Consumatorului pentru ultima.Daca nu reusesc banii să vă ajungă să plătiţi prima de FALIMENT.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Telekom.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0214041234 pentru a verifica exact ce s-a intamplat cu cererea de reziliere si care este starea contractului.
Am platit factura luna trecuta si acum ami apare ca nu ieste platita
Suna la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a verifica daca s-a inregistrat plata si pentru a face dovada platii in caz ca nu s-a inregistrat.
factura din noiembrie 2020 este de 90,89 lei si cea anterioara este 77,37 lei ,as vrea sa stiu ce este diferenta
Acest site nu reprezinta Telekom ofera doar informatii. Pentru detali sunati la Relatii Clientii
cod abonat ******.factura este de 504 lei.cred ca este o greseala.Va rog sa verificati inca o data.Am fost cu platile la zi,mai mult am rezikiat un abonament din sos.* nr.*,si am returnat aparatura in 4 zile.Un raspuns urgent,cu explicatii,ar fi suficient.Va multumesc.**,cnp *****
Noi nu suntem de la Telekom.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 pentru a vi se explica ce reprezinta acea suma.
Bunà ziua! Mà numesc ******. As dori sà stiu cind ar trebui sà plàtesc urmàtoarea facturà. Và multumesc!
Acest site nu reprezinta Telekom ofera doar informatii. Factura o platiti in luna in curs, aveti termen pana la sfarsitul lunii in curs.
Buna ziua,doresc sa stiu in ce cont (sau Iban)trebuie sa fac transfer bancar din contul meu in BCR pentru a achita factura lunara Telekom pentru televizor. Deasemenea cum pot face transfer (in ce Iban) pentru plata in avans.
Cu multumiri,Mariana
Buna seara,
Puteti achita factura de televiziune Telekom Romania in contul RO51 RNCB 0080 0029 7151 0001.
100.00
Currency
EUR
Payment Fee
0.00
Date
2020-09-18
Status
Completed
Reference Number
IE********
Gasesti in articol modalitatea prin care poti confirma plata in reteaua Telekom.
sa confirm plata la abonament telefon pentru deblocare cartela ca nu pot sa sun
Gasiti in articol, mai sus, modalitatile prin care puteti face confirmarea platii.
Totodata, va recomand sa sunati la relatii cu clientii Telekom sa verificati daca plata s-a inregistrat sau nu.
Am plătit factura acum 20 min
Prin ce modalitate ati platit? Pe site-ul Telekom sau prin alta metoda?
Buna ziua eu am achitat factura in 17 08 2020
Vreau să-mi aflu codul de abonat sunt in strainatate pe numele ******
Codul de abonat Telekom se afla pe factura, daca nu aveti acces la nicio factura, trebuie sa sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul +40214041234.
De ce ați eliberat o altă factură de telefon , dacă eu am făcut plata pe 14 august , îmi trimiteți alta cu scadența pe 28 august ,voi sunteți umani? Trimiteți 2 facturi într-o lună, nu e legal din partea voastră,
Sunati la relatii cu clientii Telekom sa clarificati daca s-au emis intr-adevar 2 facturi.
Noi nu suntem de la Telekom.
Aam platit abonament in avans pe data de 12 .08 .2020 in valoare de 100 leidin contul******** BANK
Pentru confirmarea platii puteti trimite dovada platii pe adresa e-mail credit@telekom.ro.
BUNA ZIUA,Abonament **** STR.*,*,Largu,jud.Buzau,Numar telefon/cont;0238******,Cod facturare ******,vreau sa primesc factura lunara pe adresa de Email;*****@gmail.com
Buna ziua,
Activarea facturii online se poate face din MyAccount Telekom – Activeaza factura online sau sunand la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234.
Buna ziua, aș dorii o informație.Sunt stabilit în Germania de vreo 8 ani și acuma nu mai are cine să îmi plătească factura Telekom in Romania,m-ar interesa daca se poate sa fac transfer bancar de aici având cont la Sparkasse.
Buna ziua,
Factura Telekom se poate plati online daca aveti un card Visa, Mastercard sau Maestro.
Buna ziua! Incerc de 5 zile sa platesc online o factura si nu functioneaza. Spune sa reincerc in cateva minute.. am inteles ca nu pot mai multe persoane de cateva saptamni sa plătească online. Ce este de facut?
Singura solutie este sa platiti factura in alt mod pana se remediaza problema.
Buna ziua,
Incercati si cu un alt browser. Daca situatia e aceeasi, faceti o sesizare la Telekom.
Am platit gresit factura pot sa fac transferu de bani care iam depus in contul gresit in cel care trebuia platit
Sunati la departamentul Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call center. NR este 1234 gratuit in retea.
Buna ziua
Buna ziua,
Cu ce va putem ajuta?
Nu am primit factura și nu pot plăti.
Luati legatura cu cei de la Telekom sa va ofere informatiile de pe factura si sa se asigure ca primiti facturile.
Buna ziua , V arog o adresa de mail de la Telekom prin care sa confirm plata eronata ? Am sunat la1234 nu raspunde nimeni . am incercat adresa de mail care este indicata :credit @ telekom.ro nu se transmite . Spune ca este eronata adresa . Multumesc mult
Buna ziua,
Incercati sa trimiteti fara spatii la credit@telekom.ro.
Buna ziua , am abonament de 10 euro incepand cu data de 25.05.2020,cand am primit CARTELA SIM, deja primesc prima atentionare dupa 17 zile , cu o valoare dubla a valorii din contract, vreau lamuriri ptr. nr. de tel 07******. Va rog sa ma contactati la nr. 07******.
Buna ziua,
Sunati la relatii cu clientii Telekom la numarul 0214041234 si verificati ce aveti in factura respectiva.
BUNA PE FACTURA TELECOM NU SE GASESTE UN CONT BANCAR PT A SE FACE VIRAMENT BANCAR
Buna ziua,
In contul carei banci doriti sa platiti prin virament bancar? Si pentru ce servicii, fixe sau mobile?
Buna ziua ma numesc **** maria client telekom am platit factura si anca nu funcționează nimic
Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator call center si dati datele de pe bonul acela primit la achitarea facturii.