Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii
UPC este unul din cei mai mari furnizori de servicii fixe din tara iar unele din cele mai frecvente intrebari sunt acelea privind situatia financiara: ce modalitati de plata a facturii avem, cum confirmam plata si cand se inregistreaza plata.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Modalitati de plata a facturii UPC
Cum putem sa platim factura UPC?
Avem urmatoarele modalitati de plata a facturii UPC:

  • online prin platforma MyUPC: este cea mai rapida modalitate de plata, trebuie sa ne cream un cont MyUPC, ne logam, avem acces la intreaga situatie financiara si putem sa achitam orice factura folosind cardul;
  • numerar (cash) la un magazin/centru care permite efectuarea platilor prin: PayPoint, PayZone, Unicredit, Multifunctionale Unicredit si BCR, Garanti, CreditCoop, CEC, Un-Doi, Westaco (OMV), Qiwi, Posta Romana – pentru a achita prin una din aceste modalitati este necesar sa avem factura UPC;
  • ATM (bancomat): putem achita 24/24 ore la orice ATM al bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, Unicredit, Garanti, CEC;
  • Aplicatii mobile: MyUPC Mobile, MyBRD Mobile, MobilPay Wallet;
  • Internet banking prin intermediul platformelor online ale bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, ING, Banca Transilvania, Unicredit, Garanti, CEC;
  • Direct debit – platile se vor efectua automat prin intermediul unei banci: Banca Transilvania, UniCredit, Raiffeisen, ING, BCR, Garanti;
  • Transfer bancar – utilizand unul din conturile UPC de mai jos:

SC UPC Romania SRL
RO08 BACX 0000 0004 4300 8000 (UniCredit Bank)
RO58 BTRL 0130 1202 9215 95XX (Banca Transilvania)
RO73 INGB 0001 0000 0000 0777 (ING Bank)
RO42 RNCB 0072 0029 6168 0001 (BCR)
RO95 RZBR 0000 0600 1712 1802 (Raiffeisen Bank)
RO71 BRDE 450S V773 6390 4500 (BRD GSG)
RO76 CRCO X410 0410 0031 6509 (CreditCoop)
RO85 UGBI 0000 6520 0384 5RON (Garanti Bank)
RO20 CECE B318 44RO N415 5818 (CEC Bank)
Important! Platile efectuate prin numerar la unul din partenerii UPC sau prin transfer bancar se inregistreaza la UPC in termenul de 2 zile lucratoare. Drept urmare, este recomandat sa achitam prin una din aceste modalitati daca nu a fost depasita data scadenta a facturii.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum facem confirmarea platii in reteaua UPC?
Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
-ne logam pe platforma MyUPC;

Nu am primit factura UPC nici acasa si nici pe e-mail, ce fac?
In caz ca nu am primit factura UPC, in primul rand este important de stiut ca nu vom fi scutiti de plata facturii, este datoria lor sa ne trimita factura insa este si datoria noastra sa ne asiguram ca o platim, in special avand atatea modalitati de plata disponibile.
De asemenea, daca nu primim factura de la UPC, trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii la numarul 0311000872 sau printr-o alta modalitate de contact si sa sesizam neprimirea facturii. Tot atunci putem solicita si datele de pe factura pentru a putea achita factura.

Cum pot sa primesc factura UPC?
Avem urmatoarele modalitati de livrare a facturii UPC:

  • in format fizic;
  • in format electronic, pe o adresa e-mail – in acest caz putem sa ne alegem si perioada de facturare, implicit data scadenta;
    Indiferent cum ne alegem sa primim factura (in format fizic sau electronic) putem sa descarcam oricand factura UPC din platforma MyUPC. De asemenea, in ambele cazuri putem sa primim informari prin SMS atunci cand este emisa factura, SMS care va contine datele facturii.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum vad cat am de plata, ce platesc lunar si de ce am factura mai mare decat trebuie?
Pentru orice informatie financiara sau neclaritate despre factura UPC, putem sa verificam facturile pe platforma MyUPC iar daca nu suntem lamuriti sau avem nevoie de informatii detaliate, putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311000872.
Perioada de facturare pentru factura UPC este dupa cum urmeaza, luand ca exemplu un client care beneficiaza de serviciile UPC incepand cu 01 iulie:

  • prima perioada de facturare: de la 01 iulie pana la 31 iulie;
  • a doua perioada de facturare: de la 07 iulie pana la 06 august;
  • a treia perioada de facturare: de la 14 iulie pana la 13 august;
  • a patra perioada de facturare: de la 21 iulie pana la 20 august;

Daca scadenta pentru fiecare perioada de facturare este ultima zi a perioadei de facturare (exemplu: pentru a patra perioada, data scadenta este 20 august in exemplul de mai sus).
Perioada de facturare este alocata clientilor in mod automat insa avem posibilitatea de a ne alege ce perioada de facturare ne avantajeaza mai mult in cazul in care optam pentru primirea facturii in format electronic (pe e-mail).

Perioada de gratie este de 3 zile astfel incat incepand cu a 4-a zi serviciile pot fi deconectate pentru neplata oricand, asta se poate intampla exact in a 4-a zi sau in a 10-a zi, deconectarile probabil se fac automat pe localitati, transe, servicii, etc.

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Am platit factura UPC, de ce nu mi s-au reconectat serviciile?
Reconectarea serviciilor se face automat in urma inregistrarii platii si nu se achita taxa de reconectare in caz ca am avut o singura factura restanta.
Daca am achitat factura UPC si serviciile nu s-au reconectat in aproximativ 30-60 de minute, atunci exista urmatoarele cazuri:

  • am achitat printr-un partener UPC si plata inca nu s-a inregistrat – plata prin partenerii UPC se inregistreaza in termenul de 2 zile lucratoare – in acest caz este recomandat sa facem confirmarea platii;
  • am achitat la casierie UPC si inca nu s-au reconectat serviciile – posibil sa fie o perioada cu foarte multe cereri de reconectare, astfel incat sa existe intarzieri in sistemul UPC de reconectare servicii – caz in care este necesar sa asteptam mai mult timp reconectarea;

Factura UPC – modalitati de plata, confirmarea si inregistrarea platii – Cum pot sa fac amanarea platii la UPC si in cat timp trebuie sa platesc?

Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

  • serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
  • serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

415 COMENTARII

    • Buna seara,
      Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) la numarul 0311001000 si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
      Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

      -serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
      -serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

  1. Buna ziua
    Va rog comuncati-mi o adresa de mail, pt analiza situatiei pe cod client *****, deoarece doua plati nu apar pe cont, si tot imi vin facturi cu valori eronate…
    Mailul confirmareplata@upc.ro nu exista…
    Cu stima, Robert

    • Acest site nu reprezinta upc sau vodafone, oferim doar informatii. Sunati la departamentul Relatii cu Clientii si vorbiti cu un operator despre problema dvs. Nr este 031 1000 872.

    • Buna ziua,
      Nu stiu cine v-a oferit aceasta adresa e-mail, eu nu o cunosc. Online puteti face confirmarea platii din MyUPC, asa cum este specificat si in articol.

  2. Buna ziua
    As avea o mică întrebare dacă se poate
    Eu luna asta am de platit 185.00 de lei intrebarea e daca pot plăti pe 2 luni sau macar jumatate pe 15 si jumatate la sfârșitul luni ăsteia va rog

    • Buna ziua, nu cred ca e posibil sa fie achitata factura esalonat insa puteti pune o intrebare la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000.

    • Avem urmatoarele modalitati de plata a facturii UPC:

      -online prin platforma MyUPC: este cea mai rapida modalitate de plata, trebuie sa ne cream un cont MyUPC, ne logam, avem acces la intreaga situatie financiara si putem sa achitam orice factura folosind cardul;
      -numerar (cash) la un magazin/centru care permite efectuarea platilor prin: PayPoint, PayZone, Unicredit, Multifunctionale Unicredit si BCR, Garanti, CreditCoop, CEC, Un-Doi, Westaco (OMV), Qiwi, Posta Romana – pentru a achita prin una din aceste modalitati este necesar sa avem factura UPC;
      -ATM (bancomat): putem achita 24/24 ore la orice ATM al bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, Unicredit, Garanti, CEC;
      -Aplicatii mobile: MyUPC Mobile, MyBRD Mobile, MobilPay Wallet;
      -Internet banking prin intermediul platformelor online ale bancilor: Raiffeisen, BRD, BCR, ING, Banca Transilvania, Unicredit, Garanti, CEC;
      -Direct debit – platile se vor efectua automat prin intermediul unei banci: Banca Transilvania, UniCredit, Raiffeisen, ING, BCR, Garanti;
      -Transfer bancar – utilizand unul din conturile UPC de mai jos:
      SC UPC Romania SRL
      RO08 BACX 0000 0004 4300 8000 (UniCredit Bank)
      RO58 BTRL 0130 1202 9215 95XX (Banca Transilvania)
      RO73 INGB 0001 0000 0000 0777 (ING Bank)
      RO42 RNCB 0072 0029 6168 0001 (BCR)
      RO95 RZBR 0000 0600 1712 1802 (Raiffeisen Bank)
      RO71 BRDE 450S V773 6390 4500 (BRD GSG)
      RO76 CRCO X410 0410 0031 6509 (CreditCoop)
      RO85 UGBI 0000 6520 0384 5RON (Garanti Bank)
      RO20 CECE B318 44RO N415 5818 (CEC Bank)

    • Buna ziua, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa va ofere datele facturii pentru a plati online, daca aveti aceasta varianta.

  3. Buna ziua,
    Ma adresez dvs.pentru urmatoarele: sunt detinatorul contractului pe numele **** din Localitatea Iazu ,str. * nr.* jud.Dambovita , avand contract nr.*****/14.01.2020.Am primit in luna ianuarie factura cu nr.*******/21.01.2020 ,din pacate nu a vazut ca factura este pe numele ***** . In data de 06.02.2020 factura a fost platita la PayPoint avand nr.*****,luna urmatoare nu am primit factura si am platit din nou factura din I-2020 tot la PayPoint cu nr.****/01.04.2020. Mentionez ca in contractul mai de sus exista o eroare si anume : eronat str.* corect str. * nr.* .
    Va rog sa corectati platile.
    Multumesc pentru intelegere.

  4. Buna ziua , am o restanta de plata si as vrea sa stiu exact perioada de cand nu s a platit adica daca imi puteti afisa o factura aici . Cod client ******-1. Pe numele de ******

  5. Doresc faktúra -pé imail si im vére parola si nu sziú só fac
    Ár trebui sa fié ceva mai simplu lucrurile acestea
    Doresc faktúra detaliata -pé adresa de imail

  6. DOUA PROBLEME:
    1.- doresc factura electronica pe e-mail ******@yahoo.com

    2.- cand platesc prin internet banking pt alt abonat, care cont de client trebuie completat,
    al meu sau al abonatului pt care fac plata ?

    • Pentru schimbarea modalitatii de facturare trebuie sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sau sa faceti online aceasta operatiune pe my.upc.ro.
      La plata facturii unui alt abonat trebuie sa introduceti codul de client al abonatului respectiv.

  7. Dupa fuziunea cu Vodafone 31 martie NU AM PRIMIT FACT UPC pt martie 2020 si vreau sa o platesc!! La tel stai de te doare capul si nu ai legatura…UPC imi trimitea fact on line;

    Fact Vodafone o primesc on line dar UPC/martie ???
    Ma tem ca voi fi deconectata de la internet !!

    Voi cum ati primit fact UPC pe martie ? O zi buna

    • Puteti sa trimiteti un mail la contact@ upc.ro privind aceasta problema.
      Eu nu sunt abonat UPC sa va pot confirma daca a fost primita factura insa nu cred ca e o situatie generala.

  8. Buna ziua.

    Ma numesc Ionut, cod client **** si am achitat astazi 25.03.2020 factura tv pe Martie 2020 in valoare de 27,00 lei, prin platforma MyBRD Mobile.
    Am inteles ca plata efectiva catre UPC se va face in doua zile.
    Mai este necesar sa confirm aceasta plata catre portalul dvs.?
    Multumesc.

    • Buna ziua,
      Noi nu suntem de la UPC.
      Nu cred ca e nevoie de confirmarea platii avand in vedere ca mai e timp pana la depasirea datei scadente. Insa, daca nu va e greu, puteti face si confirmarea platii.

  9. dupa ce ca trimiteti facturi din an in paste acum im i trimiteti si factura restanta…va rog sa verificati plata facturi din luna 2 2020 si sa mi trimiteti o factura reala…am platit o pe data de 28 02

  10. BUNA ZIUA, SUNT ABONATA DUMNEAVOASTRA *****, COD CLIENT *****, INCA DE LA INCEPUT DE AN 2020 MA CONFRUNT CU SISTEMUL DUMNEAVOASTRA DE DISTRIBUTIE FACTURI/LUNA. DE SASE LUNI NU AM MAI PRIMIT FACTURA IN CUTIA POSTALA, IAR PLATA SE DESFASOARA FOARTE GREU PENTRU CA SUNT NEVOITA SA IAU DIN CASA O FACTURA VECHE PENTRU CODUL DE BARE CA SA POT FACE PLATA IN FIECARE LUNA. EU AM IN JURUL LOCUINTEI MELE BANCI SI NUMAI ASA POT ACHITA FACTURA SI NU POT FOLOSI CODUL CLIENT LA PLATA FACTURII. VA REAMINTESC CA DE CAND AM INCHEIAT CONTRACTUL CU DV. MA CONFRUNT CU TOT FELUL DE INCONVENIENTE: BA NU MERGE CABLUL ORE INTREGI, UNELE PROGRAME RAMAN BLOCATE PE ECRAN, NU PRIMESC FACTURA LUNARA PENTRU PLATA. PANA LA URMA CRED CA O SA REZILIEZ CONTRACTUL CU DV. NU PREZENTATI INCREDERE FATA DE ABONATII DV. AM SA FAC ACEASTA SESIZARE LA CONDUCEREA SUPERIOARA CENTRALA – CA POATE NUMAI ASA SE REZOLVA.

    • Puteti plati factura UPC online prin platforma MyUPC: este cea mai rapida modalitate de plata, trebuie sa ne cream un cont MyUPC, ne logam, avem acces la intreaga situatie financiara si putem sa achitam orice factura folosind cardul.

  11. Cu bonul fiscal Nr ***/***** din04 12 2019,s-a achitat suma de 70,50 Ron,pentru *****,p-ta *****,bl*,ap*** Cluj Napoca cv facturii ******.Contact telefon 07*****

    • Daca ati optat pentru modalitate de livrare a facturilor prin posta, ar fi trebuit sa primiti factura pana acum. Avand in vedere ca nu s-a intamplat acest lucru, sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa verifice aceasta problema.

  12. buna ziua sunt bogdan de ce am cu 10 lei mai mult la factura voi nu mai respectati contractul
    ast un raspuns daca nu se revine la abonamentul pe care lam avut si anume de 67 lei nu mai platesc nimic

    • Buna ziua,
      Va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 pentru a se detalia factura, in felul acesta veti afla exact pentru ce platiti acea suma.

    • Buna Roxy,
      Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
      Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

      -serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
      -serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

    • Nu o sa stea nimeni sa va intrebe daca va functioneaza serviciile sau nu, nu e posibil sa aiba suficient personal pentru a contacta peste 1 milion de abonati.
      Deconectarile se fac automat pe baza facturilor.
      Va recomand sa va asigurati ca sunt facturile achitate pana la data scadenta pentru a evita astfel de situatii neplacute.

  13. Doresc sa inregistrez o plangere fata de serviciile UPC intrucat cu deosebita lipsa de respect sunt intrerupte serviciile pentru facturi pretins neachitate!!!
    Factura emisa are scadenta 06.10 iar la data de 20.09 serviciile de internet au fost sistate neintemeiat!

    Tratamentul pe care il aplicati clientilor atrage in mod direct o reactie proportionala, rezilierea contractelor. Consider ca putin mai mult respect fata de clienti ar duce la un plus valoare pentru dvs.

    • Pentru a amana plata facturii este nevoie sa contactam serviciul de relatii cu clientii UPC (info facturi) si sa solicitam amanarea platii. Avem posibilitatea sa facem o singura amanare de plata pe fiecare luna si amanarea se face doar daca avem o singura factura restanta. Dupa ce am facut amanarea platii, avem un termen de 3 zile in care trebuie sa achitam factura. Daca nu am facut acest lucru, serviciile se vor deconecta din nou.
      Amanarea platii se poate face in urmatoarele cazuri:

      -serviciile UPC inca nu au fost deconectate pentru neplata si nu dorim sa riscam acest lucru, astfel incat solicitam amanarea platii in perioada de gratie (perioada incepand cu a 4-a zi de la neplata facturii);
      -serviciile UPC au fost deconectate pentru neplata si dorim reconectarea lor pana cand reusim sa platim factura (desigur, in termen de 3 zile de la amanarea platii trebuie sa achitam factura);

  14. Buna ziua am plătit struna august 111 RON și acuma 1 septembrie mie a venit de plată iarăși 172 RON și nu înțeleg de ce deoarece în luna august pe 31 am plătit pe două luni pe iulie și august și acuma cum mă mai zis Ia venit 172 RON și nu înțeleg de ce atât de mult

    • Buna ziua,
      Daca am achitat factura UPC si serviciile nu s-au reconectat in aproximativ 30-60 de minute, atunci exista urmatoarele cazuri:

      -am achitat printr-un partener UPC si plata inca nu s-a inregistrat – plata prin partenerii UPC se inregistreaza in termenul de 2 zile lucratoare – in acest caz este recomandat sa facem confirmarea platii;
      -am achitat la casierie UPC si inca nu s-au reconectat serviciile – posibil sa fie o perioada cu foarte multe cereri de reconectare, astfel incat sa existe intarzieri in sistemul UPC de reconectare servicii – caz in care este necesar sa asteptam mai mult timp reconectarea;

    • Noi nu suntem de la UPC, doar oferim informatii.
      Pentru a verifica daca aveti un cont creat, va recomand sa testati conectarea folosind adresa e-mail pe care o detineti.
      Daca nu reusiti, va recomand sa luati legatura cu cei de la UPC la numarul 0311001000.

  15. am nevoie de ajutorul dvs. Plata contractului mei se face direct intre banca dvs și BRD IASI sucursala Tomești unde eu am deschis contul. Dvs nu ați solicitat suma de plată iar eu sunt fara semnal atât pe cartela cat ca Wi-Fi din casa. Rog rezolvați urgent problema. Mulțumesc

  16. Bună ziua, îmi este deconectat internetul de 2 zile și azi am plătit facturile. Trebuie sa sun pentru confirmare plata sau cum procedez sa a-mi dea drumul la internet?

  17. Am achitat azi factura de internet si cablu si nu imi functioneaza nici internet nici cablu semnalul la internet tot timpul nu am semnal va rog sa reglementati problema daca nu in final o sa renunț la serviciile d-voastra Sub cetate * nr *

  18. Buna ziua! Puteti sa ma ajutați sa luați legătura cu firma Cycle European SRL , eu am achitat somația de plata, dar nu pot lua legătura cu ei, nu raspunnd la telefon si nici adresa de mail nu este valida, eu trimit copia cu dovada ca am plătit!

    • Buna ziua,
      Noi nu putem lua legatura cu ei deoarece nu avem nicio legatura nici cu ei si nici cu UPC, noi doar oferim informatii. Au numerele de telefon +40 21201 6095 / +40 21 201 6090 / + 40 31 130 2000 sau adresa e-mail info @cycle.ro.

  19. Buna ziua ,ieri mia fost deconectat internetul si telefonul astazi am plătit factura si doresc conectarea cod client ***** valoarea plătită 113,80 seria factura ******

  20. Am creat astăzi un cont pe Platforma UPC,în vederea achitării on-line,dar nu pot vizualiza facturile.

    Vă rog să mă ajutați în acest sens .
    Vă mulțumesc !

    • Poate nu vi sa emis factura pe luna aceasta si de acea nu o vizualizati. Puteti suna la nr relatii clientii. 031 1000 872. La UPC sunt 4 perioade de facturare de la 1 iulie 31 iulie , a doua de la 7 iulie pana la 6 august a treia 14 iulie 13 august a patra 21 iulie 20 august. Daca mai aveti o factura veche uitati-va sa vedeti pe ce perioada a fost facturata sa vedeti de pe ce data va va aparea si factura electronica pe luna aceasta.

    • Domnule Catalin acest sait nu reprezinta upc ci ofera informatii. Pentru a rezolva problema dvs prezentativa intr-un magazin upc sau sunati la nr 031 1000872 si urmati pasi pentru a intra in legatura cu un operator call central.

  21. Cod client ****** Dl/Dna ****** Strada *Nr. * Duminica am platit factura prin serviciul de plati facturi OMV. Si totusi miati suspendat serviciile.va rog frumos sa mi le reconecatati cit se poate de repde din cauza copiilor. multumesc

    • Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

    • Buna ziua,
      In reteaua UPC confirmarea platii se poate face prin una din urmatoarele modalitati:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

    • Exista doua modalitati de confirmare a platii atunci cand achitam numerar la un partener UPC sau prin transfer bancar:
      -sunam la numarul 0311000872 si introducem codul de client pentru autentificare;
      -ne logam pe platforma MyUPC;

    • Buna Andra,
      Cea mai la indemana modalitate de plata a facturii UPC ar fi prin Internet banking daca ai aceasta posibilitate insa trebuie sa cunosti codul de client si numarul facturii.