hellofix.ro – noul site dedicat abonatilor Telekom fix preluati de Orange
Orange Romania a lansat noul site dedicat abonatilor Telekom Romania Communications SA (Telekom fix) in care sunt oferite detalii despre aceasta tranzactie si despre ce se va intampla cu abonatii Telekom preluati. Cu aceasta ocazie, Orange confirma finalizarea tranzactiei iar abonatii cu servicii fixe sau servicii convergente fixe si mobile Telekom Romania Communications au fost preluati de Orange. Abonatii Telekom Romania Mobile Communications (TKRM) vor ramane la OTE.
Ca raspuns al intrebarii Ce se schimba si pentru cine?, Orange a oferit urmatoarele clarificari:
- plata facturii in magazin se poate face in magazinele mentionate de Orange in sectiunea hellofix.ro/shop-locator/ iar pe viitor se va putea efectua si in magazinele Orange; celelalte modalitati de plata raman nemodificate
- in aceleasi magazine mentionate la punctul de mai sus se va putea schimba cartela SIM, cu aceeasi mentiune ca se va putea face pe viitor si in magazinele Orange
- aplicatia Telekom My Account devine My Account Fix iar abonatii vor trebui sa o descarce din nou din magazinul Play sau Apple Store; in ceea ce priveste aplicatia web, va putea fi accesata pe fix.telekom.ro
- minutele si SMS-urile efectuate catre reteaua TKRM vor fi efectuate din beneficiile nationale
- clientii TKR care au si servicii mobile vor fi transferati pe viitor catre serviciile Orange
- contractarea serviciilor online se va putea face de pe fix.telekom.ro sau sunand la relatii cu clientii la numarul 0219890
- numarul de telefon pentru consultanta relatii cu clientii va fi 1930 iar pentru servicii noi vom putea utiliza 0219890
hellofix.ro – noul site dedicat abonatilor Telekom fix preluati de Orange
In ceea ce priveste lucrurile ce nu se schimba, oferta de servicii, numarul de telefon si echipamentele folosite raman aceleasi.
Orange nu a oferit inca un raspuns clar daca posturile Telekom Sport vor fi inchise sau nu insa este mentionat pe site ca oferta de servicii ramane aceeasi si se doreste imbunatatirea portofoliului Orange TV cu un continut variat ce va include mai multe programe sportive.
fix.telekom.ro este un alt site lansat de Telekom pentru abonatii serviciilor fixe unde putem vedea oferta de servicii fixe Telekom si unde ne putem loga pe aplicatia web MyAccount Fix.
Buna Ziua,
Va rog sa-mi indicati modalitatea prin care pot solicita rezilierea Contractului legat de numarul meu de comunicatii fixe.URGENT!
Multumesc.
Rezilierea unui contract se poate face ori prin telefon sunand la Relatii Clientii ori intr-un sediu sediu Orange.
am pe telekom internet fix.si televiziune satelit ambele active.Prin trecere la orange nu reusesc sa imi vad facturile prin logare sint transferat la oringi unde pot vedea numai situatia facturilor la cele doua telefoane active .Rog ajutati-ma sa vizualizez facturile telekom pina la data de 28.03.22 . folosind calculatorul-leptopul nu mobilul .Rog comunicare;
******* s-au tel.07*****
cu multumiri
Noi nu suntem Orange Communications. Sunati la Relatii Clientii si vorbiti cu un operator despre problema dvs.
Dacă doresc să apelez un cunoscut la telefonul fix, de unde aflu nr.lui de telefon ?
Înainte îl găseam pe *****. Acum unde sa îl caut ?
Vă mulțumesc
Comentariu moderat
De cand cu GDPR, nu cred ca mai sunt functionale astfel de servicii cu informatii abonati.
Buna ziua! Sunt abonat la Telekom,anul trecut soțul meu și-a pierdut telefonul,și am făcut din nou abonament. Am sunat sa mi se închidă cel vechi,și tot am platit incontinuare până în prezent,aiurea. Luna trecuta mi s-a închis și al doilea contract,și tot plătesc incontinuare. Mi s-a spus sa fac reziliere,și nu mi se aprobă. Eu nu mai pot plăti așa incontinuare fara să mă folosesc de ele.
Buna ziua,
In cazul pierderii cartelei, trebuia doar sa solicitati blocarea cartelei si sa luati o alta cartela cu acelasi numar, pe acelasi abonament, nu inteleg de ce vi s-a facut un alt abonament.
Luati numarul de inregistrare facut la Telekom pentru aceasta problema si daca au trecut 30 de zile, faceti o sesizare la ANPC.
Bună ziua. Rog sa fiu contactat pt ca am făcut cerere online pt reziliere contract de mai bine de o luna la telekom pt televiziune internet și telefonie fixă și nu mi s-a dat nici un răspuns. Este inadmisibil mi se spune sa sun la N numere care nu îmi răspund e-mail-uri peste imailuri. Va rog frumos nr contact 07****** Ionuț
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Telekom fix.
Daca ati facut sesizare, ati primit numar de inregistrare si nu s-a rezolvat, faceti o sesizare catre ANPC.
buna ziua sunt abonatul telekom si nu merge de vineri 15 10 2021nici TV.NET . TEL asi putea sti cind va fi funtiona sau cum pot sa iau legatura cu cineva de la telekom
Faceti o sesizare la 1930 sau online pe site-ul fix.telekom .ro sectiunea Asistenta- Contacteaza-ne Formular de contact si completati formularul.
Buna ziua sunt abonat Telecom și am blocat cartela abonament ce e de făcut
Buna ziua,
In ce sens ati blocat cartela, va cere codul PUK sau ce apare pe ecran?
Buna ziua doresc sa fiu contactata
Buna ziua,
Daca doriti sa discutati cu un reprezentant, aveti in articol metodele de contact. Noi nu suntem de la Orange sau Telekom.
buna ziua un numar de telefon de contact apelabil din strainatate?
Buna seara,
Nu au mentionat un numar de telefon apelabil din strainatate ci doar numarul scurt. Puteti completa formularul de contact de pe site-ul Telekom.
Smart tv și aleph business când întra la telekom?
Cand se vor lansa.
S-au lansat din 8 septembrie, însă emisia e doar online, nu au fost preluați încă.
Pe online nu este lansare.
Când întra Discovery și eurosport la telekom,
In curand vom anunta.
Buna Seara am o problema cu un card de vizionare si nu pot sa va contactez la nr 1930 pentu ca sun din Paris si nu merge sa sun
Buna seara,
Noi nu suntem de la Telekom.
Faceti o sesizare pe fix.telekom.ro – sectiunea Asistenta – Contacteaza-ne – Formular de contact – completati formularul.
Se unesc griele telekom si orange?
Da dar nu in totalitate.
Trebuie o gramada de timp sa se face ceva mutări. Abonații akta nici pana azi nu au fost toți trecuți la Digi.
Angajamentul Digi a fost ca in primul an sa mute 35% din abonati pe reteaua lor, in al doilea an 65% si in al treilea an sa aiba 95% iar din cate stiu, stau bine in acest sens. Lucrarile de modernizare a retelei dureaza, asa cum e logic cu cat sunt mai multe zone si mai multi abonati cu atat dureaza mai mult.
Clientii au fost mutati in baza de date a celor de la Orange. Modernizarea retelelor telekom se va face treptat si va dura ani de zile.
Ok, dar grila de programe o puteau schimba intr-o singura noapte, hai sa fim seriosi! Plus unificarea ofertelor adica eliminarea ofertelor de pana acum ale Telekom Fix si oferta unica a celor de la ORO si pentru abonatii preluati! Ori ei n-au facut nimic din toate astea, in conditiile in care anuntasera cu ceva vreme inainte ca preluarea abonatilor Telekom se va face de la 30 septembrie! Plus ca nu au dat niciun fel de termene asa cum a procedat Akta, adica pasii preluarii, ca sa stie oamenii la ce sa se astepte. Unii zic ca le-a fost frica sa nu fuga clientii Telekom si de-asta ii tin inca sub vechile conditii contractuale, dar oricum, majoritatea clientilor erau iesiti din perioada contractuala de 2 ani si pot pleca oricand, deci oricum nu-i pot tine cu japca. Sau cei carora le expira contractele in urmatoarele 3-4 luni…Singura problema pe care o au cei de la ORO cu preluarea celor de la TKR e cu abonatii la netul adsl, care sunt vreo 500 de mii potrivit ultimului raport ancom (adica jumate din clientii TKR de net fix). Acolo e d einteles ca nu se poate moderniza reteaua peste noapte, dar la grila de programe puteau inlocui programele intr-o noapte.
Prin pastrarea TKR Romania ca firma separata in cadrul Orange (un fel de subsidiara), practic clientii Telekom vor fi un fel de clienti second-hand pt. cei de la Orange. In continuare nu vor beneficia o anumita perioada de ofertele ORO, in continuare vor avea facturi separate, preturi separate, pachete etc.
Cei de la Orange probabil au vrut sa se asigure cu cati clienti vor mai ramane dupa ce vor fi semnate contractele noi. Pentru ca sa fim seriosi ce au spus cei de la t ca nu se schimba termeni si nici conditiile deci nu pot pleca abonatii nu este adevarat. Din moment ce este alta firma. Este ca in cazul AKTA- Digi cand abonatii AKTA au putut pleca la alt furnizor daca au vrut. Probabi dupa ce termina toata vanzoleala cu, contractele si abonatii cei de la Orange vor unifica grilele tv atat pe cablu cat si pe dth. Termenul de 9-10 octombrie nu mai este valabil iar agentul orange nu mi-a mai dat un termen cand vor incepe unificarea grilelor.
Am incrcat sa descarc noua aplicatie de la telekom din magazin play si nu am gasit-o. E disponibila? Stie cineva ?
Inca nu a fost lansata.
Ciprian,dacă te referi la Telekom Fix s-a lansat!
Mai e muuult pana departe.
Amimtiti-va ce s-a intamplat in momentul tranzactiei OTE – Telekom, cand tot procesul de unificare a sistemelor si migrare efectiva a clientilor nu mai putin de 3 luni si a venit la pachet cu: lipsa facturi (facturile ba veneau o data la X luni, la alți veneau pe mai multe luni odata, la alții nu veneau deloc, unii s-au trezit cu facturi umflate, altii cu penalitati si servicii suspendate pentru neplata desi ei nu primeau faturile din vina operatorului), lipsa semnal mobil, lipsa semnal TV, lisa conexiune internet, site / aplicatii nefunctionale.
Daca trebuia sa apelezi serviciul clienti, in perioada respectiva, trebuia sa-ti iei o zi libera de munca pentru a putea intra in legatura cu un operator.
Atat Orange cat si Telekom Fix vor functiona in paralel pentru o buna perioada de timp, momentan s-a reusit doar separarea Telekom Fix de Telekom Mobil.
Intregul proces de integrare completa a serviciilor: unificarea platformelor, migrarea bazei de date si conturile de client este unul extrem de complex si va de durata. Nu cred ca exista client Telekom Fix care sa fi fost notificat, la modul oficial, despre aceste schimbari.
Iar ca tacamul sa fie complet si nesimtirea maxima, in tot aces haos general creat, clientii Telekom Fix aflati in perioada contractuala si care nu sunt de acord cu aceasta schimbare nu pot denunta unilateral contractul fara plata unor penalitati:
„Poți renunța la servicii în conformitate cu condițiile contractului deja încheiat cu Telekom Romania Communications.
Ai în vedere că această tranzacție nu schimbă condițiile contractuale actuale de reziliere.”
Dar grilele Telekom/ Orange vor fi îmbunătățite și prin combinare? De exemplu, National Geographic va intra și în grilă Orange, iar Discovery și Eurosport la Telekom?
Eu am informatia ca posturile NG si Dizi vor intra la Orange si posturile Discovery la T insa nu este oficiala informatia.
Abonații Telekom vor primi receivere Orange?
Da daca vor avea nevoie
Dar de ce spun ei pe site ca mai dureaza pana vor fi integrate complet serviciile foste Telekom Fix? (asa lasa sa se inteleaga, ca in curand)…De ce nu au integrat pana acum, in conditiile in care comisia europeana le daduse acordul inca din vara? De ce merg in continuare tot pe numele Telekom Romania si nu au integrat tot sub un singur brand -Orange? Era vorba ca ar fi trebuit sa infiinteze o noua societate gen Orange servicii fixe, la care statul roman ar fi ramas in continuare actionar minoritar. De ce sa pastrezi in continuare numele de Telekom, n-are nicio logica? Plus ca lasa sa se inteleaga ca actualii clienti ai TKR fix nu vor putea rezilia daca mai sunt inca sub contract -sa fie asta o metoda ca sa-i tina cat mai mult la ORO? Le e frica ca aia vor rezilia si vor fugi la concurenta (Digi)? Altfel nu-mi explic de ce o lalaie. Nu au anuntat nici macar cat va dura pana vor roti antenele celor de la TKR, cand se va unifica grila de programe, pana cand vor ramane pe doi sateliti etc. Vor functiona in continuare pe doua firme diferite (ORO si TKR Romania), in conditiile in care e acelasi patron. Au pus si CEO diferit la TKR fix, asta denota faptul ca au de gand s apastreze brandul TKR ca si companie diferita multa vreme de acum incolo. Cu oferte diferite, preturi diferite, etc. adica la fel ca si pana acum. De ce?
Telekom Romania Communications pare sa fie, momentan, o subsidiara a grupului Orange.
Insa, probabil acest lucru va fi temporar pana se va finaliza procesul de integrare, cred acest lucru deoarece s-a confirmat deja ca abonatii mobili vor fi trecuti la Orange. Este posibil ca procesul de integrare sa dureze mai mult avand in vedere ca este vorba de un operator mare, probabil este un proces mai complex decat au fost integrarile UPC – Vodafone sau Akta – Digi, acestia din urma fiind operatori mai mici ce au fost preluati.
Da, asa e, plus ca era vorba ca se va infiinta o noua companie la care statul roman va fi actionar doar 20%, ori in actuala Telekom Romania are inca 45%, probabil si de-aia detaliile sunt tinute la secret, pt. ca inca mai negociaza cei de la ORO cu statul roman anumite conditii. Interesant sa vedem daca si noua companie creata va ramane distincta fata de ORO o perioada (cum e acum cu TKR Romania si cum a fost si la upc cand a fost cumparata de Vodafone), sau va fi inglobata pana la sfarsitul anului sau pana la sfarsitul anului fiscal (adica 30 martie 2022).
Problema nu e asta, ci ca, dupa cum se pare, in continuare clientii TKR vor fi tinuti cu grila separata, pachete separate, preturi separate, si desigur, aceleasi viteze mizerabile pe infrastructura adsl. Deci, vor fi un fel de cetateni de mana a doua in cadrul ORO cate vreme nu-s unificati complet. Au creat aplicatie separata de myaccount pentru ei, mai exista in continuare si site-ul fix.telekom.ro (cel vechi al TKR) +hellofix.ro. Trei site-uri separate numai pt. ei, cand ar fi putut sa puna pe site-ul ORO toate astea in sectiune separata!
Modernizarea infrastructurii va mai dura ceva. Sper ca si cei de la Orange sa se miste la fel de repede cu modernizarea retelei, asa cum s-a miscat si Digi in cazul Akta.
TKR este o companie care vagi integrată în Orange după doi ani.
Orange nu spune că ,,va acoperi” programele sportive , ci anunță că conținutul TV va fi mai variat , cu MAI MULTE programe sportive .