Informatii despre factura Akta, neprimirea facturilor, confirmarea platii si reconectarea serviciilor
Akta, companie detinuta de DCS, este unul din operatorii de telecomunicatii (televiziune prin cablu, internet, telefonie fixa si telefonie mobila) din Romania de regula prezent in localitatile in care nu exista RCS – RDS sau UPC. In acest articol vom detalia totul despre facturile Akta, ce facem daca nu primim facturile, cum confirmam plata si cum se reconecteaza serviciile dupa deconectari pentru neplata.
Prin ce modalitati pot plati factura Akta?
Factura Akta poate fi platita prin mai multe modalitati, dupa cum urmeaza:
- Online, pe site-ul Akta;
- Virament bancar – Banca Transilvania – Cont: RO78BTRLRONINCS000761302;
- Virament bancar – Raiffeisen Bank – Cont: RO34RZBR0000060016624999;
- Virament bancar – CEC Bank – ContRO46CECEB00144RON3845635;
- Virament bancar – Trezoreria Municipiului Bucuresti – Cont: RO42TREZ7005069XXX010564;
- Paypoint;
- Payzone;
- UnDoi;
- Oficiile Postale unde este afisata sigla Akta;
Cum fac confirmarea platii dupa ce am achitat factura Akta?
Daca factura Akta a fost platita online pe site-ul oficial atunci plata se va inregistra aproape instant. Confirmarea platii este indicat sa se faca in cazul in care serviciile au fost suspendate pentru neplata si am platit facturile prin banca, paypoint, payzone, undoi sau alta modalitate.
Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.
Cat dureaza reconectarea serviciilor Akta dupa suspendarea pentru neplata facturilor?
Termenul de reconectare al serviciilor Akta este de maxim 48 de ore de la inregistrarea platii. In cazul in care este depasit acest termen este indicat sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta pentru a urgenta reconectarea prin inregistrarea unei sesizari.
Pana cand trebuie sa platesc factura Akta, care este data scadenta a facturii?
Data scadenta a facturilor Akta este ultima zi din luna, pana la acea data trebuie sa facem plata facturii (preferabil este ca pana atunci sa se inregistreze plata in sistemul lor). Daca nu platim pana la data scadenta, riscam suspendarea pentru neplata a serviciilor.
Ce trebuie sa fac daca nu am primit factura acasa?
Intarzierea livrarii facturii sau neprimirea acestora tine de obicei de persoanele care livreaza facturile (postasii). In cazul in care nu am primit factura Akta, este indicat sa sunam la serviciul de relatii cu clientii Akta si sa sesizam aceasta problema pentru a ne asigura ca problema nu se va repeta.
Neplata facturilor in reteaua Akta poate atrage penalizari de 0.20% pe zi.
Daca serviciile Akta au fost deconectate pentru neplata nu se vor mai emite facturi noi avand in vedere ca serviciile nu mai sunt furnizate.
Informatii despre factura Akta, neprimirea facturilor, confirmarea platii si reconectarea serviciilor
Daca aveti nelamuriri sau doriti informatii suplimentare despre facturile Akta, lasati un comentariu.
Update 20.08.2020: O data cu preluarea contractelor Digi, nu se vor mai percepe penalizarile de 0.20% pe zi in urma neplatii facturii, singura taxa fiind cea de reconectare pentru cablu TV daca serviciul este suspendat pentru neplata;
Daca nu stim cum vom plati factura Akta de acum inainte, sunam la relatii cu clientii Digi sa verificam daca s-a inregistrat contractul nostru in baza lor de date; Daca s-a inregistrat, putem achita online pe site-ul Digi, intr-o casierie Digi sau prin orice alta modalitate de plata acceptata de Digi;
Buna ziua, va rog frumos să îmi trimiteți și mie codul de client prin sms sa E-mail pentru a plăti suma datorată a furnizorului de servicii Akta deoarece nu am nici o altă metodă de a achita. Va mulțumesc.
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Digi.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0314004414.
Bună ziua.Solicit data incheieri contractului la AKTA,data emiteri primei facturi,data emiteri ultimei facturi și data la care sa plătit ultima factură. Multumesc
Buna ziua,
Noi nu suntem de la Akta, sunati la relatii cu clientii pentru aceste informatii.
Buna ziua despre ce datorie imi tot trimiteti sesizari ce datorie sau ce contract nu intelege nimic nici măcar nu stiu ce e akta.
Va rog lamuritima.
Buna seara,
Noi nu suntem de la Akta, ati gresit destinatarul.
Akta este un operator de telecomunicatii. Daca nu aveti nicio treaba cu ei, sunati la relatii cu clientii Akta la numarul 0377778899 si faceti o sesizare sa va stearga numarul din baza de date.
Trimiteti factura ATKTA pe luna august, pe numele abonatului ******, com. Plesoiu, str *, nr *, jud Olt
Noi nu suntem de la Akta, este prima luna in care nu ati primit factura sau nu ati primit-o timp de mai multe luni?
O data cu preluarea contractelor Digi, nu se vor mai percepe penalizarile de 0.20% pe zi in urma neplatii facturii, singura taxa fiind cea de reconectare pentru cablu TV daca serviciul este suspendat pentru neplata;
Daca nu stim cum vom plati factura Akta de acum inainte, sunam la relatii cu clientii Digi sa verificam daca s-a inregistrat contractul nostru in baza lor de date; Daca s-a inregistrat, putem achita online pe site-ul Digi, intr-o casierie Digi sau prin orice alta modalitate de plata acceptata de Digi.
Va rog sa imi trimiteti factura pi luna iulie 2020,cod client *****.SC ***** SRL,sat Dumbraveni, punct de lucru sat Dragosloveni, com Soveja. Este prima data cand nu am primit factura online. Plata o fac online.
Noi nu suntem de la Akta.
Va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta pentru aceasta situatie.
sunt un contribuabil al d-voastra ******, pana in prezent nu s-a emis factura akta , si nu cunoastem cum vom proceda in viitor , deoarece ne descarcam singuri factura de pe siteul akta
va multumesc pt intelegere si asteptam raspunsul d-voastra
Acest site nu reprezinta Akta ofera doar informatii. Akta a fost cumparata de digi. Pentru a primi informatii legate de factura dvs sunati la 037 777 88 99
doresc sa aflu pana la ce data este platit abonamentul pe numele **** Roxana ,cod client *****. Adresa ab.strada * nr ** sat Copaceni ,com Copaceni ,Ilfov
Acest site nu reprezinta AKTA doar ofera informatii. Pentru informatiile cerute sunati la nr 037 777 88 99 si vorbiti cu un operator call central.
Cum pot plăti factura akta daca nu am nr. de factura care este obligatoriu in aplicatie
Sunati la relatii cu clientii Akta la numarul 0377778899 pentru a obtine numarul facturii.
Daca eu nu sunt acasa 6 luni, as putea face in asa fel incat sa nu mai platesc in acest timp fara sa inchid contractul?
Suspendarea contractului Akta se poate face pe maxim 3 luni.
Cum pot plăti factura Akta
Factura Akta poate fi platita prin mai multe modalitati, dupa cum urmeaza:
-Online, pe site-ul Akta;
-Virament bancar – Banca Transilvania – Cont: RO78BTRLRONINCS000761302;
-Virament bancar – Raiffeisen Bank – Cont: RO34RZBR0000060016624999;
-Virament bancar – CEC Bank – ContRO46CECEB00144RON3845635;
-Virament bancar – Trezoreria Municipiului Bucuresti – Cont: RO42TREZ7005069XXX010564;
-Paypoint;
-Payzone;
-UnDoi;
-Oficiile Postale unde este afisata sigla Akta;
saracilor puneti dracu si faceti o aplicatie sa poti sa ai factura si plata oriunde..
Ei sunt deja cumparati de digi, crezi, cai mai intereseaza de abonati?
doresc sa platesc factura la AKTA pe un an de zile la cablu . Va rog sa-mi trimiteti factura pe 12 luni .
pe anul 2020
Noi nu suntem Akta.
Daca doriti sa platiti in avans serviciile Akta o puteti face intr-o casierie Akta. Nu se emit facturi in avans sa puteti plati printr-o alta modalitate.
doresc sa stiu suma pe care trebuie sa o platesc la sfarsitul lunii decembrie 2019 AKTA tv
Pentru a afla ce suma aveti de achitat va recomand sa sunati la relatii cu clientii Akta.
Doresc reconectarea televiziunii
Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.
Am aflat ca sant restanțier astăzi când am mers să plătesc factura deși eu am achitat l… Am sunat la relații cu clienți și mi au spus că nu le arată că aș fi plătit în luna septembrie.. Deși eu am plătit prin PayPoint pe data de 02.10 2019…De ce se întâmplă acest lucru?
Mai aveti chitanta? Daca da, trimiteti chitanta celor de la Akta. Altfel, luati legatura si cu cei de la PayPoint desi nu stiu daca vor reusi sa va ajute. Cel mai bine ar fi daca aveti chitanta.
Cum Plătesc o factura akta?nu am nici un document.se poate plati cu o chitanță mai veche?
Puteti plati la o casierie Akta fara factura. Altfel, puteti plati si cu o factura mai veche dar este recomandat sa sunati la relatii cu clientii Akta sa va asigurati ca se inregistreaza plata in timp util.
confirmare plata akta la cablu nr client ******
Daca factura Akta a fost platita online pe site-ul oficial atunci plata se va inregistra aproape instant. Confirmarea platii este indicat sa se faca in cazul in care serviciile au fost suspendate pentru neplata si am platit facturile prin banca, paypoint, payzone, undoi sau alta modalitate.
Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.
confirmare plata akta
daca doriti sa faceti confirmarea platii la Akta trebuie sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0377778899.
Referitor la factura ****** care a fost platita din gresala catre Digital Cable-in data de 08.08.2019 ***/* Digital Cable-facturi/RON ****** RAIFFEISEN BANK S.A.Digital Cable-facturi/RON *****
Ce doriti mai exact, realocarea platii in alt cont?
Cum pot confirma o plata
Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.
Buna ziua
O confirmare de plata
E ok aici
Buna ziua,
Daca factura Akta a fost platita online pe site-ul oficial atunci plata se va inregistra aproape instant. Confirmarea platii este indicat sa se faca in cazul in care serviciile au fost suspendate pentru neplata si am platit facturile prin banca, paypoint, payzone, undoi sau alta modalitate.
Pentru confirmarea platii trebuie sa contactam serviciul de relatii cu clientii Akta.
Bună ziua Cum fac să plătesc cablul tv. Nu am factură sa cod client . Îmi puteți trimete factură pe email
Buna ziua,
Pentru trimiterea facturii Akta pe e-mail sau pentru a obtine codul de client va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii Akta.