Lipsa semnal/semnal slab TV UPC

Cele mai frecvente probleme aparute in reteaua UPC reprezinta problemele de semnal privind televiziunea prin cablu. Fie ca este vorba de lipsa semnal sau de un semnal slab/mare, acestea sunt cele mai frecvente probleme, UPC fiind unul din furnizorii principali de televiziune prin cablu din Romania.

Defectiunile tehnice care intervin in reteaua UPC sunt destul de frecvente, in special in Bucuresti, in unele cazuri in unele sectoare au existat probleme cu serviciile UPC chiar saptamanal. In cazul problemelor care afecteaza serviciul de televiziune prin cablu UPC nu avem ce verificam sa facem, astfel incat in aceste situatii trebuie sa ii contactam pe cei de la UPC.

Pentru a sesiza o problema tehnica privind televiziunea prin cablu UPC (lipsa semnal sau semnal slab) avem urmatoarele modalitati:

  • Apel la 0311000872 urmat de tasta 3, dupa care trebuie sa selectam tasta in functie de judetul din care suntem; este bine de stiut ca apeland la serviciul de relatii cu clientii UPC putem afla daca exista avarii majore care ne pot afecta serviciile, fiind inregistrate prin robotul telefonic mesaje de informare privind avariile majore; programul la relatii cu clientii UPC este zilnic intre orele 07:00 – 23:00, astfel incat daca problemele nu sunt rezolvate in acest interval cu siguranta nu se va rezolva pana dimineata (de obicei echipele de interventii au un program mai redus);
  • formular de contact pe site-ul oficial UPC.ro – Asistenta – Contact – Live Chat – aici avem posibilitatea de a discuta online cu un operator UPC;
  • e-mail pe adresa contact@upc.ro; o sesizare privind lipsa semnalului pentru televiziune putem face si printr-un e-mail;
  • Facebook UPC Romania – cei de la UPC sunt din ce in ce mai activi si pe Facebook pe pagina oficiala astfel incat putem face si prin aceasta modalitate o sesizare;

Lipsa semnal/semnal slab TV UPC

Asadar, avem mai multe modalitati prin care putem contacta serviciul de relatii cu clientii UPC pentru a sesiza problemele de semnal TV (lipsa semnal, semnal slab sau semnal mare), este indicat sa facem sesizarea imediat cum constatam problema privind nefunctionarea serviciilor pentru a se solutiona cat mai repede.

Cu exceptia nodurilor principale, UPC nu monitorizeaza echipamentele din care sunt instalate serviciile catre clienti astfel incat daca problema este izolata si ne afecteaza doar pe noi (probleme cablu, probleme amplificator, probleme convertor de fibra optica, etc.) cei de la UPC nu vor avea in vedere problema noastra decat daca o vom sesiza.

Trebuie sa urmam aceleasi modalitati de contact in cazul in care dorim sa sesizam o defectiune privind celelalte servicii UPC (internet fix, telefonie fixa), eventual inainte de a suna la UPC putem incerca sa repornim echipamentele din locuinta (Connect Box UPC, router personal), multe probleme se pot rezolva printr-o simpla repornire a echipamentelor. Termenul de solutionare al defectiunilor tehnice in reteaua UPC este de 2 zile lucratoare.

Voi ce probleme aveti cu serviciile UPC, cum s-au rezolvat si in cat timp?

LASAȚI UN MESAJ

Introduceti comentariul
Introduceti numele

Toate comentariile sunt aprobate manual iar cele care incalca regulile vor fi eliminate.

151 COMENTARII

  1. Va scriu in contul abonatului *****,domiciliat în municipiul Suceava,str. Aleea * nr. *,scara*, ap.*,cod client ******,care a incercat sa contacteze prin telefon dar nu a reușit sa ajunga la serviciul deranjamente!

    Este abonat UPC si de 2 luni nu are semnal!

    Vă rog să-l contactați la nr. **** sau 07***** sau să dați curs acestei sesizări,va multumesc anticipat!

    • Noi nu suntem de la UPC.
      Daca doriti sa faceti o sesizare online, puteti trimite un e-mail la adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com.

    • Buna ziua,
      Sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 sa-si verifice echipamentele, probabil au ramas picate in urma penei de curent.

  2. Sunt din orașul frasin, Bucsoaia, județul Suceava nu merge canalele TV și internetul va bateți joc de noi de ieri după amiaza am sa reziliez contractul, îmi pare rau

    • In prezent nu este anuntata o avarie tehnica majora UPC in Galati, va recomand sa sunati la 0311001000 si sa faceti o sesizare pentru aceasta problema.

    • In acest moment nu este anuntata o avarie generala UPC in Deva, va recomand sa sunati la relatii cu clientii la numarul 0311001000 si faceti o sesizare in acest sens.

  3. Buna seara..sunt abonat la.dumneavoastră pe numele *****… de 2 zile merge întrerupt tv-ul care este cauza … dâmbovița comuna conresti sat bujoreanca

    • Buna seara,
      Cei de la UPC nu au o avarie confirmata in acest moment in Tg Mures, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  4. Salut de câteva zile semnalul lipsește pana spre ora 14:00, 15:00, 16:00 întrebare, de ce? Răspuns ca nu va faceți treaba va doare la biscuit atâta timp cât va-ți luat banu, santeti de rahat, sper sa întrați în insolventa sa nu mai aud de voi

  5. Buna seara! Nu mai merge TV. Imi apare lipsa semnal, iar cand apas pe telecomanda imi apre un beculet rosu la mediabox, iar dupa imi apare un „L” si se opreste. Ce se poate face?

  6. O nelămurire o am de 2 ani de când folosesc 2 aparate la 2 televizoare, la unul dintre ele îmi spune Nu ai semnal. Verifica conexiunea, gen ( pro tv antena 1 ProCinema etc..) in proporție de 70% din programe nu le vad.Dar faza este că pro tv HD antena 1 HD etc merge care este problema??? Nu mai spun că de la programul 3 sare la 7 .. de la 106 AMC-ul direct 131 hbo-ul care nu merge .. Merge numai HD.. aștept un răspuns multumeac

    • Nu va apare optiune pe ecran sa actualizati software-ul? Daca nu, ar trebui sa aveti un meniu in televizor pentru cartela de unde puteti face actualizarea, ce model de televizor aveti?

  7. Buna seara ! Sunt din Constanța ,nu stiu care este motivul pt.care nu am semnal ! Cred ca ati facut un obicei de a întrerupe semnalul la un interval de o saptamana ,uneori câteva ore 5-6 ,iar astăzi de la ora14:00 si nici acum fiind ora 22:00 nu am semnal ! Imi pare rau dar cred ca voi renunta la serviciile dv.Atat timp cat sunt corect cu plata facturi ,am aceeași pretenție!

    • In zona aceea si in localitatile invecinate (Urdari, Farcasesti) in Gorj cei de la UPC au o avarie tehnica, este in curs de remediere, ar trebui sa rezolve in cursul zilei de maine.

  8. de 4 zile tot spuneti ca sunt avarii,ba la Reghin,ba la Dej si acum de 2 zile la Cluj.Daca tot sunt avarii dece se spune ca la ora 21 vor fi remediate? acum e ora 23 si tot aceeasi problema.Pana acum am considerat ca sunteti o firma serioasa,dar vad ca pe zi ce trece tot mai multe probleme apar.Imi pare rau dar daca continuati asa voi rezilia contractul ,cu toate ca sunt o clienta foarte veche,nu mai a rabdare.

    • Buna ziua,
      Nu am informatii despre o avarie generala in acest moment in Targoviste, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 pentru a face o sesizare in acest sens.

    • Buna seara,
      Cei de la UPC nu au o avarie generala anuntata in Bucuresti Sector 1, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  9. Bună ziua
    Ași dori sa fac o mica sesizare de o săptămână nu are semnal strada mea la cablu TV
    Vecini mei vor sa renunțe la serviciile voastre dac în cursul zilei de azi și mâine nu trimiteți o echipă sa rezolve situația

    • Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens.

    • In Campina nu este anuntata o avarie tehnica generala in reteaua UPC, va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  10. De ieri dimineața nu am semnal la mediaboxuri.Internetul și telefonul funcționează, dar nici un televizor nu are semnal.Mulțumesc ! ci

    • Buna ziua,
      In acest moment nu este anuntata o avarie generala in Bucuresti la UPC motiv pentru care va recomand sa sunati la relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare privind lipsa semnalului TV.

  11. Buna ziua. Am o problema cu internetul, nu am nici semnal la tv. Sunt cod client ****, din Iasi. Va rog sa-mi spuneti cum se poate remedia problema cat mai repede. Va multumesc

    • Cei de la UPC au un numar foarte mare de apeluri la relatii cu clientii acum motiv pentru care va recomand sa faceti o sesizare pentru aceasta problema pe pagina lor facebook UPC Romania.

  12. buna ziua fiți amabili în satul Hagioaica nr * oraș Titu județul Dâmbovița nu merge internetul din data de 24 -05-2019 și nici până astăzi 04-06-2019 nu sa rezolvat problema deși nu sunt singura persoană din a zona mai sus menționată care schide tichet de pe o zi pe alta și ne tot duc cu vorba că mâine o sa remedieze problema oare mai vorbim de seriozitate când te minte că mâine mâine vrem macar să știm dacă de mai rezolva sau nu ,sincer nu mai știu unde să apelăm o echipa in zona să vina sa vadă despre ce este vorba deși din 24 până azi mi sau deschis 10 tichete și nici o rezolvare oare mai au angajați pe teren macar să știm să reziliem contractele va mulțumesc și așteptăm un răspuns

    • Domnule Gheorghe acest sait nu reprezinta firma UPC. Daca ati comunicat problema la relatii clientii upc si nu sa rezolvat, va sugerez sa va adresati Protectiei Consumatorului.

    • Buna ziua,
      Faceti reclamatie la OPC asa cum a zis si domnul Bebe si puteti cere reducerea facturii pe perioada in care nu au functionat serviciile.

    • Buna seara,
      In prezent in Turda nu este o avarie generala UPC, pentru problema aceasta va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC la numarul 0311001000 si sa faceti o sesizare in acest sens. Au program pana la ora 23:00 telefonic.

      • Nu
        am cisco UPC mediabox HD digital video recorder
        am introdus cablul direct in TV = ok, internet am..
        si pe cele cateva canale unde am program, apare fragmentat .. caseta video f. uzata..
        cod activare UPC?
        setari, activare cod, ok..si nu se intampla nimic..

    • In acest moment in reteaua UPC nu este o avarie tehnica generala in Focsani, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in acest sens.

  13. a
    am
    o problema legata de vizionare cu imagine si sunet sacadate uneori cu blocare completa de imagine,am fost la centrul UPC din MANECIU PRAHOVA si am fost sfatuit sa schimb media boxingul am primit unul chipurile nou sigilat dar din cutie lipseau o serie de componente/ TOT atunci o persoana care nu stiu ce statut avea incerca sa ma lamureasca ca aparatul e bun etc dar ca este posibil sa nu am semnal bun/ DACA era asa nu este datoria mea sa ma urc pe stalp sa verific/ A trecut destul de mult timp si nu sa rezolvat nimic/ Asta parca sun a ,,,,COD CLIENT1**** FON CONTACT 072*****

    • Inainte de a va oferi un alt mediabox trebuia sa fie trimisa o echipa service acasa pentru a verifica smenalul si pentru a se asigura ca problema este din cauza mediabox-ului. Pentru aceasta problema va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii UPC (deranjamente) la numarul 0311000872 si sa faceti o sesizare in care sa detaliati aceasta problema.

      • Repet, ce legatura are articolul acesta cu Telekom? Noi avem articole publicate pentru probleme in toate retelele (Digi, Telekom, UPC, Orange, Akta, NextGen, Digi Mobil Italia/Spania, Focus Sat, Lycamobile).
        Incurajam sa fie expuse si detaliate problemele indiferent de operator.

        • UPC nu are atatea probleme de semnal cum au alti provideri, si de asta am spus sa se duca la alti provideri celor care nu le convine.

          • Are si UPC probleme gramada cu semnalul, este acolo in top la capitolul acesta. Alaturi de Akta, sunt printre operatorii cu cele mai mari probleme. Citeste comentariile publicate la articolul Sesizari si contact serviciul de relatii cu clientii UPC in special pe cele din a doua jumatate a anului trecut cand aveau zilnic avarii majore in Bucuresti.
            Cat despre mutarea la alti provideri, este o solutie indiferent de operatorul la care suntem abonati, nu ne convine unul ne mutam la altul (asta in cazul in care avem aceasta posibilitate in zona).